Teljesen igaz amit írtok.Én is ezért szeretem.Ha most leírnám milyen tipusokkal mit szívtam akkor rámtámadna a fél autóstársadalom... legdurvább az volt amikor 4 éves kocsim hengerfejes lett, talán a 0 kmes szalonból elhozott autó beázása vetekedett még vele...
Csupán az a rossz, hogy ilyen durván lenézik, raádásul TVben ilyent mondani-mutogatni többször is, hát sértő a márkára nézve.
Amúgy tök mind1 mit tenne a Suzuki, mert felénk akkor sem lehetne a márka megítélését javítani.
Ha árat emel az is baj, ha olcsó az is baj.Legyen bizonyítottan 3 szor jobb mint a német márka 3 betűse és 3 szor olcsóbb akkor is "csak egy Suzuki" maradna.
az ember már csak ilyen...a zöme valamiért lenézi a másikat...akár az autójáért, akár a házáért, vallásáért, politikai hovatartozásáért, bőrszínéért, pusztán a kinéztéért, munkájáért, a diploma hiányáért, másságáért, az étkezési szokásaiért, koráért...stb...
jólesik belerúgni, mert neki csak szutyukija van, bezzeg nekünk... az élet ilyen..és még ilyenebb lesz...a születéstől a halálig "meg vagyunk különböztetve"...
a lenézés már-már természetes, a megalázás, a nem köszönés mindennapos...szeretünk utasítani, kérni már nem annyira...
a tisztelet..az valahogy nem megy... néha nekem sem.. :-(
nem szuzuki, de jó.. a WV bogárhátú reklámja volt Brazíliában..
"....ez az autó nem szép, ez az autó nem gyors, ez az autó nem halk, ez az autó nem kényelmes...ez az autó csak megy....megy.....megy..."
látványosan emelkedett az eladás... (az év reklámja lett)
Pedig nagyon jó volt, nagyon szerettem. 2005 októberében vettem, és 2010 novemberéig használtam, amikor Újpesten az Árpád úti felüljáron egy BKV busz nem vett észre, és totálra tört... Én pedig még három autót. Nem maradt sem eleje, sem hátulja az autónak, de az ajtók tökéletesen nyitódtak - csukódtak. Igaz, személyi sérülés az sajnos történt...
110 ezer km-t használtam, soha semmi gondja nem volt. Még az akku is gyári volt.
Valahogy defektes lett agyilag az ország, ez azzal lehet összefüggésbe. A Suzuki=hitel 0% THM és stb. a megcsúszott emberek kocsija. Lenézett és azt is lenézik aki ilyenbe ül. Mert ez itt a 10 millió jól élő ember oszága. Amikor nagy emberek azt nyilatkozzák, hogy nemá karcos a közpénzen vett Audi, meg 300 e km-t futott, és hogy milyen szar már ez.
Engem nem érdekel, hogy mire néznek ebben a kocsiban, mert ki van fizetve, nekem jó lesz ez még jó pár évig. Legalább ezt karban tudom rendesen tartani, mindent megkap ami kell időben. (Folyadékok, alkatrészek ami kell.) Nem kunszt hitellel beülni nagyobb kocsiba, aztán lestrapálni utána hadd vigye a bank.
(Volt olyan egy beszélgetésnél, hogy mondja valaki, szar a Suzuki. Mondom miért szar? Hááát, csak mert szar. De miért? Indokod van? Lerobban, vagy miért szar? Háááát mert szar. Na ennyi.)
Tegnap este a házon kívülbe volt szó a szegénységről.
Szavakat kellett felírni táblára.Mint pl a piszok, használruha stb.
Kb 20 szót írtak össze ebbe benne volt a Suzuki. Ez nagyon szarul esett.Nem értem miért függ össze a Suzuki a szegénységgel, de elfogadták a középréteg gyerekei- azaz valószínűleg igy van.
A japók valamiért nem komázzák a kombikat, csak nagyot gyártanak, nekem is ilyen van, pedig elég lenne egy számmal kisebb is, kb mint régen a Corolla kombi volt vagy az Impreza kombi...
egy autós szakújságíró szerint ez az új típus lesz a szuzuki új slágere...nagyon drága lesz, nagyon jó, sőt egyedülálló felszereltséggel, és bombaerős motorral...
annyit hozzátett, hogy ez inkább olyan tehetős emberek autója lesz, akik ígénylik a luxust, de mégis kisméretű, városban(is) könnyedén szökellő, erős, EU 5-ös motorú járműre vágynak...
a gyár szóvivője ma azt mondta, hogy az agila összeszerelését ugyan elviszi a GM, de azonnal jön helyette egy nagyon új...lehet, hogy ez?
Felhúzni a végét kombinak: szép lenne (persze a szépség egyéni mindig), de lenne olyan mint a Renault Clio? kombija, a Fabia sem szép, mint egy sbogár. A legkafább kiskombi lenne, pláne tologatható hátsó üléssorral...