Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

erfeher Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57210

Tudod az a baja mint a hétszemélyesek többségének ( sharan, zafira, mcv stb.,), hogy a 6-7. ülés használatával megszűnik a csomagtartó. Nemhogy egy babakocsit, de egy utazó bőröndöt nem teszel be nyaraláskor. Ilyennek igazán a multipla felel meg, de nagyon csúnya, ill. kis korkülönbség miatt nem ülhet elöl kicsi gyerek. A 9 személyesek a legjobbak de nem akarok még akkorát. A 3. Espace benzines, vagy 2.2 régi dt talán jó megoldás lehet.

Előzmény: Köhike (57209)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57209
Logan mcv. Hasonló technika, ugyanaz a motor, több hely.
Előzmény: erfeher (57208)
erfeher Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57208

De ha adtok okos ötletet a 4. gyermek + babakocsi elhelyezésére, azt is szívesen veszem :)

Előzmény: Airbag. (57206)
nagya2 Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57207

Unatkozik???????

Vegyen Mósómedvét :-))))))

Üdv Nagya

Előzmény: erfeher (57205)
Airbag. Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57206

"vagy Renault Grand Espace csere érdekel."

:-)

ha nincs az embernek gondja,csinál magának........

Előzmény: erfeher (57205)
erfeher Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57205
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57204
Nézd azért át a teljes hűtést is. Termosztát nyit-e rendesen nem levegős-e a rendszer, nehogy valamilyen más ok miatt csinálja ezt a ventillátor.
Előzmény: lacika019 (57201)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57203
De megnézheted a relét ami kapcsolja. Ha nem üzemmeleg állapotban csinlja. Ott van az akkumulátor melletti dobozban.
Előzmény: lacika019 (57201)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57202
Nincs semmi baja. Azért áll le újbóli indításra, mert a vizet megforgatja a motor és akkor már annyira visszahül, hogy leáll. A hengerfejen van a hőmérséklet jeladó, annak függvényében kapcsolja a motorvezérlő a ventillátort. Leállításkor az ecu még nem kapcsol ki azonnal, egy rakás feltételnek kell teljesítenie ahhoz, hogy lekapcsolja magát az ecu. Az egyik ilyen a vízhőfok. Ha túl meleg még járatja amíg vissza nem hül. Viszont ha áll a motor nem forog a víz benne, így a hőmérséklet jeladó is lassabban hül vissza. Ezért hagyja abba újbóli indítás után.
Előzmény: lacika019 (57201)
lacika019 Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57201

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004-es 1.4, 8 szelepes Thaliám.

Ha leállítom az autót (kisebb távok után is) a ventilátor megy tovább nem áll le!!

A motor újboli beindítása után leáll!

Elég idegesítő hogy még egyszer be kell indítanom a motort hogy leálljon :(

 

Segítségeteket Köszönöm!!

HClO3 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 57200

Köszönöm a tippet!

A Kulcslyukban megjavították a kulcsot pár perc alatt (12000 Ft) és most már működik.

Gyorsak, kedvesek voltak.

Viszont 2001-es Thalia kulcsot másolni nem tudnak. Marad a Renault szerviz?

Előzmény: Törölt nick (57193)
Köhike Creative Commons License 2014.07.04 0 0 57199
Ennyiből sajnos csak találgatni lehet. Rengeteg minden lehet a hiba oka. A legtipikusabb ami melegedéssel indítási hibát okoz az az fhp jeladó. De tényleg sok minden okozhatja a problémát.
Előzmény: fileppeter (57195)
Köhike Creative Commons License 2014.07.04 0 0 57198
Na meg pár műszer, mert méregetni sem árt.
Előzmény: Köhike (57197)
Köhike Creative Commons License 2014.07.04 0 0 57197
Ez attól függ mennyire akarod preczen követni a gyári előrásokat, illetve mennyie bírálod felül azokat. A vezérléshez kell célszerszám, és a hengerfej csavarokhoz is.
Előzmény: Gábor Baranyi (57196)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.07.04 0 0 57196

Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy 1,4-es k7J700 as thalián a hengerfej tömítést nehéz kicserélni? Kell hozzá speciális szerszám?

 

Az olaj menthető mert most lett cserélve vagy várjam meg a következő olajcserét?

 

köszönettel

 

fileppeter Creative Commons License 2014.07.04 0 0 57195

Segítséget szeretnék kérni.

 

Van egy 2002-es 1.4, 8 szelepes Thalia gépjárművem.

 

Meleg időben (25 fok felett) menet közben, sebességben leáll  a motor, utána nehezen indul be.

 

 

Olyan mintha kifogyna a benzin. Nyomom a gázt és nem reagál mikor lassulni kezd menet közben.

 

Mi lehet a gond? Hideg időben nem tapasztaltam még.

 

Várom a válaszokat.

 

Köszönöm.

 

ÖregMackó Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57194

Az elemnek semmi köze az immo-hoz. Az elem csak a zárnyitáshoz-csukáshoz kell a rádióadó táplálásához.. Az immo úgy olvassa a kulcsot ahogy a beléptető rendszer a chipkártyát. A tekercsben keletkező mágneses tértől lesz feszültség a kódadó chipben és adja le a bitsorozatot amit az immo indukciós elven olvas. Nem tudom, hogy lehetne kideríteni történik-e egyáltalán kódsorozat adás.

Mit csinál az immo ledje ha hibás kódot észlel? Folyamatosan égve marad? Olyanom már volt, hogy meg sem gyulladt a led és el sem indult a motor de az egy kontakthiba volt az UCH csatlakozója körül, amit egy jól sikerült ideges markolással sikerült elhárítanom. De akkor index sem volt, elakadásjelző sem, immo sem. a motor meg csak forgott és nem indult el.

 

Előzmény: HClO3 (57191)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57193

Immo hiba a kulcsban. http://hevederzar.hu/araink.html

Ők segítenek!

Előzmény: HClO3 (57191)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57192

Nekem az irányjelzőm ilyen, de az mindegyik. Múltkor a rendőr szólt is érte: hol jó, hol nem jó.  :-))) 

Előzmény: András80 (57190)
HClO3 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57191

Üdv Mindenkinek! 1,4 RT-m van és azt történt, hogy pár napja sokadik próbálkozásra (15-20 legalább) indul be a kocsi, villog az immobilizer lámpa.

A kulcsban cseréltem elemet, nincs változás. A kulcs van, hogy nem az első, csak a második gombnyomásra zár-nyit már pár éve. (A pótkulcs ennyire sem működik.)

Ez a kulcs hibája lehet? Vagy az immobilizer? (Már voltam vele tegnap szervizben, de nem volt ötletük.)

Csináltassak új kulcsot? Azt csak a Reanult-nál lehet? A neten látok hirdetéseket, gyorsszervizeket, akik kulcsot másolnak. Meg lehet azokban bízni?

Köszi a segítséget előre is!

András80 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57190

Nálam is kontakthiba van elöl, hol jó, hol nem.

Előzmény: Hornet63 (57187)
bsanzika Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57189

Nekem is úgy volt ahogy aranycsipa írta. Bal elejében van egy csatlakozó, lehet felülről is eléred bontás nélkül, ott a duda alatt! Nekem is mozgatás/tisztogatás után jó lett.

Előzmény: Hornet63 (57187)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57188

Szia! Nekem 1.4 8sz a tháliám, én is jártam így vele! Minden jó volt és nem világitott. Ha jól emlékszem, a bal elejénél van egy csatlakozó, én csak alulról fértem hozzá, egy-két müanyagot szétkell huzni, talán egy csavar is van, széthuztam a csatlakozot,befujtam összetoltam, semmi, rámértem ,ott volt a feszültség, és többszöri széthuzás,összetolás után, azóta is jó.

Előzmény: Hornet63 (57187)
Hornet63 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 57187

Ha a ködlámpa kapcsoló hibás azt lehet-e javítani? Az a furcsa még,hogy egyik állásban sem működik. A hátsó zárófény az jó.Ezért gondoltam,hogy a relé nem húz be. Melyik a ködlámpa reléje ? Köszönöm a választ.

Előzmény: Köhike (57177)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 57186
A kettes leforog 80-85ig, ha szabalyzásig tolod. 1.4 8 szelep
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.02 0 0 57185

Én ha sietek, majdnem ott váltom el az egyest! ;-)))

Egyébként én is városban csak akkor használom az ötödiket, ha sík úton tudok menni folyamatos 50-55-öt.

Előzmény: DGabee85 (57184)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 57184
Tévedés ne essék, nem így használom az autót! Kipróbáltam, hogy alacsony fordulatról kövér gáznál, rángat-e?! De eddig nem! Én olyan 50-55 körül tolom az ötödiket, ha nem sietek!
Garfield007 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 57183

40-nél mit csinálsz ötödikben? alatta már nem is kérdezem...

Előzmény: DGabee85 (57181)
Köhike Creative Commons License 2014.07.02 0 0 57182
Nem szerencsés dolog így használni a motort, mivel alacsony fordulaton nem lesz megfelelő olajnyomás, és a nagy terhelés miatt megszakad az olajfilm a csapágyakban, iszonyatosan koptatja. Persze próba erejéig nem lesz belőle gond, de én pl ötödiket 60 alatt nem igen kapcsolok.
Előzmény: DGabee85 (57181)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 57181

Nyilván, ez már elég extrém, hogy 25-nél ötödik van kapcsolva, de a teszt miatt muszáj volt. Mivel eddig 30-35-ről ötödikben rángatás nélkül tudtam kigyorsítani, és a rángatáskor meg már 40-nél is be-be rángatott ötödikben. Most ezt nem sikerült elérni, hogy 40-nél berángasson ötödikben. Remélem már nem is fog. Elképzelhető, hogy ennyire kényes az üzemanyag nyomásra, hogy azzal a szűrővel már kevés volt neki, amit át tudott szívni a szűrőn nagy terhelésnél. Csak, ha tényleg ennyi volt a baja (amit nagyon remélek), akkor az a furcsa, hogy miért pont a szerelés után jelentkezett, amikor volt gyertyacsere, meg ilyenek. Mert így minden másra gondoltam, csak erre nem.

Előzmény: Köhike (57180)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!