Tudod az a baja mint a hétszemélyesek többségének ( sharan, zafira, mcv stb.,), hogy a 6-7. ülés használatával megszűnik a csomagtartó. Nemhogy egy babakocsit, de egy utazó bőröndöt nem teszel be nyaraláskor. Ilyennek igazán a multipla felel meg, de nagyon csúnya, ill. kis korkülönbség miatt nem ülhet elöl kicsi gyerek. A 9 személyesek a legjobbak de nem akarok még akkorát. A 3. Espace benzines, vagy 2.2 régi dt talán jó megoldás lehet.
Nincs semmi baja. Azért áll le újbóli indításra, mert a vizet megforgatja a motor és akkor már annyira visszahül, hogy leáll. A hengerfejen van a hőmérséklet jeladó, annak függvényében kapcsolja a motorvezérlő a ventillátort. Leállításkor az ecu még nem kapcsol ki azonnal, egy rakás feltételnek kell teljesítenie ahhoz, hogy lekapcsolja magát az ecu. Az egyik ilyen a vízhőfok. Ha túl meleg még járatja amíg vissza nem hül. Viszont ha áll a motor nem forog a víz benne, így a hőmérséklet jeladó is lassabban hül vissza. Ezért hagyja abba újbóli indítás után.
Ennyiből sajnos csak találgatni lehet. Rengeteg minden lehet a hiba oka. A legtipikusabb ami melegedéssel indítási hibát okoz az az fhp jeladó. De tényleg sok minden okozhatja a problémát.
Ez attól függ mennyire akarod preczen követni a gyári előrásokat, illetve mennyie bírálod felül azokat. A vezérléshez kell célszerszám, és a hengerfej csavarokhoz is.
Az elemnek semmi köze az immo-hoz. Az elem csak a zárnyitáshoz-csukáshoz kell a rádióadó táplálásához.. Az immo úgy olvassa a kulcsot ahogy a beléptető rendszer a chipkártyát. A tekercsben keletkező mágneses tértől lesz feszültség a kódadó chipben és adja le a bitsorozatot amit az immo indukciós elven olvas. Nem tudom, hogy lehetne kideríteni történik-e egyáltalán kódsorozat adás.
Mit csinál az immo ledje ha hibás kódot észlel? Folyamatosan égve marad? Olyanom már volt, hogy meg sem gyulladt a led és el sem indult a motor de az egy kontakthiba volt az UCH csatlakozója körül, amit egy jól sikerült ideges markolással sikerült elhárítanom. De akkor index sem volt, elakadásjelző sem, immo sem. a motor meg csak forgott és nem indult el.
Üdv Mindenkinek! 1,4 RT-m van és azt történt, hogy pár napja sokadik próbálkozásra (15-20 legalább) indul be a kocsi, villog az immobilizer lámpa.
A kulcsban cseréltem elemet, nincs változás. A kulcs van, hogy nem az első, csak a második gombnyomásra zár-nyit már pár éve. (A pótkulcs ennyire sem működik.)
Ez a kulcs hibája lehet? Vagy az immobilizer? (Már voltam vele tegnap szervizben, de nem volt ötletük.)
Csináltassak új kulcsot? Azt csak a Reanult-nál lehet? A neten látok hirdetéseket, gyorsszervizeket, akik kulcsot másolnak. Meg lehet azokban bízni?
Nekem is úgy volt ahogy aranycsipa írta. Bal elejében van egy csatlakozó, lehet felülről is eléred bontás nélkül, ott a duda alatt! Nekem is mozgatás/tisztogatás után jó lett.
Szia! Nekem 1.4 8sz a tháliám, én is jártam így vele! Minden jó volt és nem világitott. Ha jól emlékszem, a bal elejénél van egy csatlakozó, én csak alulról fértem hozzá, egy-két müanyagot szétkell huzni, talán egy csavar is van, széthuztam a csatlakozot,befujtam összetoltam, semmi, rámértem ,ott volt a feszültség, és többszöri széthuzás,összetolás után, azóta is jó.
Ha a ködlámpa kapcsoló hibás azt lehet-e javítani? Az a furcsa még,hogy egyik állásban sem működik. A hátsó zárófény az jó.Ezért gondoltam,hogy a relé nem húz be. Melyik a ködlámpa reléje ? Köszönöm a választ.
Tévedés ne essék, nem így használom az autót! Kipróbáltam, hogy alacsony fordulatról kövér gáznál, rángat-e?! De eddig nem! Én olyan 50-55 körül tolom az ötödiket, ha nem sietek!
Nem szerencsés dolog így használni a motort, mivel alacsony fordulaton nem lesz megfelelő olajnyomás, és a nagy terhelés miatt megszakad az olajfilm a csapágyakban, iszonyatosan koptatja. Persze próba erejéig nem lesz belőle gond, de én pl ötödiket 60 alatt nem igen kapcsolok.
Nyilván, ez már elég extrém, hogy 25-nél ötödik van kapcsolva, de a teszt miatt muszáj volt. Mivel eddig 30-35-ről ötödikben rángatás nélkül tudtam kigyorsítani, és a rángatáskor meg már 40-nél is be-be rángatott ötödikben. Most ezt nem sikerült elérni, hogy 40-nél berángasson ötödikben. Remélem már nem is fog. Elképzelhető, hogy ennyire kényes az üzemanyag nyomásra, hogy azzal a szűrővel már kevés volt neki, amit át tudott szívni a szűrőn nagy terhelésnél. Csak, ha tényleg ennyi volt a baja (amit nagyon remélek), akkor az a furcsa, hogy miért pont a szerelés után jelentkezett, amikor volt gyertyacsere, meg ilyenek. Mert így minden másra gondoltam, csak erre nem.