Köszi. Az enyémben egy bele faragott van mert az aksi miatt nem fért volna bele így ki van törve 3 borda belőlle de így is éppen hogy elfér. 350x370x16 a rendes mérete de hogy ki van törve így csak 330x370x16 éppen elfér az aksitol, de nagyon meg viselt valami nem tudom honnan szedték talán a kukából, a bordák között néhol nincs hűtő lemez átlátni rajta egy pici luk volt rajta szilikon pasztával begyogyult nem folyik. de azért keresgélek valami olcsót és aránylag jót. a suzuki switté az jó lenne pont 10.900ft de az alsó csatlakozo az ellenkező oldalon van. Amit adtál méretet az lenne a jó még hézag is maradna az aksinál.
Pár éve 20e-ért cserélte ki a hűtőjavító srác az Aixam hűtőmben a szétrogadt alu betétet rézre. A réz betét volt Pesten raktáron, 2 nap alatt kész is volt az új hűtőm, és nem kellett semmit se átalakítani.
Kezdenek összeállni a variátorok. A szekunder már az esztergályosnál van, a primerhez meg ma érkeztek meg a csapágyak is meg az alu ötvözet rúd is. Előbb-utóbb lesz belőle valami. :-)
Szia.Köszi.Az már meg van oldva,de valamiért a bal hátsó mindig melegszik,meg szorul.Lehet,hogy megprobálkozom a gumifékcső cseréjével,mert az elsökerék is azzal szívatott.
Láttam, hogy írtad többször. Én csak azért mondtam, mert nekem is ezek voltak a tünetek. Azaz nyitott rendszernél (nyitott légtelenítő csavar, gumicső és olaj nélkü) is szorult a dugattyù. A cső csere után kb 50km után jött helyre. Már aggódtam, hogy kompletten nyerget kell cseréljek. De ellenőrzés végett szétszedtem és tökéletes, normál módon jár már a dugattyù. Talán a sok tùlhevülés miatt volt gond...
Sziasztok,az mitől lehet hogy ha elengedem a gázt egy ideig fékezi utánna elengedi a variátor,és szépen gurul de ha utánna rálépek a gázra olyan nagyot ránt??Ez a variátor hézagoláása miatt lehet??! köszönöm
Ha a légtelenítőt megnyitod, a nyomás valóban megszűnik, de csak a tömítőgyűrű deformációja miatt mozdulhat visszafelé a dugattyú, ha egyáltalán mozdul. Normál esetben a fékpedált felengedve a munkahengernél szívóhatás is van, mert főfékhenger dugattyújának visszatérésekor a főfékhenger felé áramlik a fékfolyadék. Persze a könnyen mozgó munkahenger-dugattyú alapfeltétel...
A levett féknyeregből ki kell nyomni a dugattyút, vagy a saját olajával a fék pedállal, vagy kompresszorral.A féknyeregből ki kell "piszkálni" a négyszögü profil gumit,mert a négyszög profilu guminak a három oldalán és mögötte a féknyeregbe kialakított szintén szögletes fészekbe ott a lerakódás, amitől nem tud megfelelően működni.Összefoglalva le és ki kell tisztítani a dugattyú tömítését és a fészkét a féknyeregbe.
Nekem most jó.Persze valamennyire most is hozzáér,de nem érzékelhető menet közben.Persze magától javult meg.A cégtől hazafelé még szorult,utána mikor itthonról indultam az ősökhöz szétszedni akkor már nem szorult.A dugattyúm makulátlan,se por se rozsda nem volt sehol a környékén.Egyébként a lunán is Comex feliratot láttam a féknél,bár nem emlékszem hogy a betéten vagy a nyergen.Viszont azok a fémcsövek amikben a rögzítőcsavarok vannak nagyon el vannak kopva.Lötyög kissé a nyereg,és lehet az szorult be valahogy féloldalasan.Ki kell cserélnem őket,hátha többet nem fordul elő.
Lehet érdemes lenne a gumicsövek környékén körbenézned, ahogy Woodoo is írta. Nekem a Lacettinélvolt ugyan ez mint neked. A hátsó tárcsafékek fogtak be. Hosszú szenvedés után a fémcső és a féknyereg között lévő gumicső csere oldotta meg a problémát.
Köszönöm. Azt hittük hogy az előző tulaj elfelejtte vissza rakni a rugókat de akkor így rendben van. fog minden fékem. {Esetleg tudnál adni egy jó ötletet hogy mivel fessem le a lökhárítókat?vagy nem érdemes mert úgyis lejön? Akril sparit találtam de nekem az nem jó ecsettel kenős kéne..
Tavalyelőtt én is megcsodáltam a kavdokat amik kinn a forgalomban kavarnak rendszámmal . Azóta szerencsére egyet már sikerült berendszámoznom nekem is . De van még egy amit meg kéne csinálnom .
2 személyes 2hengeres 500cm3 mopedautó eladó. 2l-es fogyasztás. diesel
Ilyenkor kedvem lenne lepöfögni Mohácsra ( 50 km ) , elmenni az eladóval egy hosszabb próbaútra (mindegy melyikünk vezet ) és persze előtte teletankolni , majd a próbaút végén is ...