Keresés

Részletes keresés

sasger Creative Commons License 2007.11.22 0 0 13635
a
Előzmény: sasger (13634)
sasger Creative Commons License 2007.11.22 0 0 13634
Ennek az izének szerintem forognia kéne ha tekerem namost ez nem forog:)
a tuloldalt van valami ékszilyas szar amin elforog az ekszíj ami tökéletes állapotban van.
Tényleg lehet ez a hiba vagy nem?
sasger Creative Commons License 2007.11.22 0 0 13633
Akkor kezdem a tank kipufogó karbi légszűrő tisztítással.
ha az nem segít lépek tovább:)
Még jó hogy van ez a fórum ha elakadok:)
Előzmény: miko? (13632)
miko? Creative Commons License 2007.11.22 0 0 13632
hi,
a főtengelyszimmeringtől a gyertyapipáig bármi.
Előzmény: sasger (13631)
sasger Creative Commons License 2007.11.22 0 0 13631
Szasztok van egy 210 babettam.
Az vele a gond hogy néha pöcc röff néha meg az istenért se akar indulni mi lehet a gond?
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.21 0 0 13630
Fogaggyisten!

Tudod, sokszor megbeszéltük, hogy a kontakt hibák nagyon tudnak szívatni. :(

Azért azt ne feledd, ha a hengeren kívül szikrázik a gyertya, hengeren belül nem biztos!!! Ezt a jelenséget a gyertyán kívül leginkább a trafo okozza. Én az ilyen hibákat mindíg multiméterrel szoktam keresni.
Az is lehet, hogy a tirisztor egységed szar! Ugyanis, ha a benne lévő kondenzátor nem töltődik fel rendesen, nagyon gyenge a primer feszültség, tehát nem indukálódik normális szekunder feszültség. Nem elkeseríteni akarlak, de egy másik fórumban olvastam, hogy valaki vagy 4 új utángyártottat kipróbált, mire az 5.-ik jó lett. :-( Persze még az impulzus adó is bekeverhet, mert az ő feladata az, hogy a feltöltött kondi feszültségét a kapcsoló tirisztor kinyitásával ráküldje a trafo primer tekercsére. Ha ez a nyitás nem tökéletes, szintén nincs rendes szikra.

Egyszóval igen összetett ez a probléma, mindent végig kell pontosan vizsgálgatni ahhoz, hogy megtaláld a hibát!

Tóni bácsi
Előzmény: Poluxx210 (13629)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.11.21 0 0 13629

aggyonisten!:D

 

Tónibáácsi egykis segitségre lenne még szükségem!emlékszel nemrég kb egy hete irtam hogy nincse szikra!na vettem tirosztort, gyujtókábelt!össze dugok minden derotot meg tekerem van szikra jipppppi, gyorsan felraktam a tirosztor dobozát a helyére meg a gyuyto trafot is!mondom magamba na lássuk még1szer igy össze szerelve minden okéé-e.

1et tekerek pici szikra és ennyi..:( megint nincse szikra, leszerelek megen mindent meg tekerem van szikra..levettem a leálitó gombot is ne hogy ott legyen a bibi és az miatt ne indujon, de semmi..én arra gondolok hogy valameik drot valahol megvan szakadva..de nem tudom. a gyujtó tekercs az tuti jó!van uj gyertya kábel!a trafoval nem hiszem ,hogy gond lenne mert adott szikrát!a tirosztor is rendben van mert azis adott szikrát!vagy valami érintkezési hiba lehet vagy gyertya pipa vagy vagy én nem tudom..szerinted mi lehet a baj?hol keressem még??

elöre is kööszi!!

 

Gergőő

Előzmény: Tóni bácsi (13627)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.21 0 0 13628
Remélem, hogy én is fogom látni a különbséget! Az eredményről majd beszámolok!
Előzmény: Tóni bácsi (13627)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.21 0 0 13627
Azt nem tudom megmondani, hogy az én km. órám mennyit csal (vagy nem), de a különbségek jól szemléltetik a csőkurtítás eredményességét! :-)
Előzmény: ggabbroo (13626)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.21 0 0 13626

Na, valami ilyesmi hozzászólásra vártam!:)

Akkor asszem hétvégén megejtem a beavatkozást! Bár az enyém már most is simán megy 60-at óra szerint, ami érzésre max. 40-45km/h lehet!:)

Előzmény: Tóni bácsi (13625)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.21 0 0 13625
Kedves ggabbroo Pajtás!

Ugye nem arra vársz, hogy menjünk el, és vágjuk le helyetted??? :DDD

Ha az említett korábbi beszámolóm "egyértelműségi hiányosságok" miatt nem volt elég meggyőző, akkor fókuszáljunk arra tényre, miszerint az én gépem soha nem ment 53 fölé közvetlen a bejáratás után sem, amikor még nem volt szinte semmi lerakódás a kipuffban. Könyök csere előtt, már csak 45 volt a max. speed!!! :-(


A könyök csere ÉS A FELESLEGES (kb 100 mm) CSŐHOSSZ LEVÁGÁSA UTÁN ÁTLÉPTÜK A BRINGÁVAL A 60-AS "ÁLOMHATÁRT"!!! :-)))

Ez még nem a tuning kategóriába tartozó beavatkozás, de az öblítést mindenképpen segíti!!!

Megnyugtatlak nem "lustálkodik" az erőmű az alsó fordulatszám tartományokban sem.

Na innen kezdve Tiéd a döntés! :)

Üdv: Tóni bácsi
Előzmény: ggabbroo (13622)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.21 0 0 13624
Még mielött levágom, kiváncsi lettem volna a tapasztalatokra....
Előzmény: miko? (13623)
miko? Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13623
mindenki mondta,hogy vágd le.
de ha meg eleve nem is akarod,akkor meg minek kérdezed?!
Előzmény: ggabbroo (13622)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13622
Jaja, olvastam, de ott teljes kipufogótakarítás is volt, szóval nem egyértelmű!:)
Előzmény: cam aro (13621)
cam aro Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13621

olvastam valahol..:)

 

Szerinted?

Porgosebb lesz... jobban veszi a lapot.

 

De ha nekem nem hiszel.. akkor tan  Toni banak nemtul regi emlekei lehetnek rola.

Majd O megirja a frankot.

Előzmény: ggabbroo (13620)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13620
Tapasztalatból mondod?
Előzmény: cam aro (13616)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13619
Ja, az lehetséges!
Előzmény: emzoli22357 (13617)
cam aro Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13618

Nezz meg egyszer egy eredeti Bobita konyokot.

nem fog tetszeni.:)

Előzmény: emzoli22357 (13617)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13617
Ezt tuji tutira nem írhatta a BELÓGÓ könyökre. Arra igaz, ha a könyök hosszát csökkented a kúpig, tutira így értette.
Előzmény: ggabbroo (13615)
cam aro Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13616
Vagd le.
Előzmény: ggabbroo (13615)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13615
Köszi a gyors választ! Megmondom öszintén, azért aggódom egy kicsit, mert anno Tuji azt írta, hogy "A MOTA szerint a fordszámot nem emeli, de veszít a nyomatékból. Én nem ajánlanám." .
Előzmény: emzoli22357 (13614)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13614
Észrevehető változást nemigen hoz szerintem, hacsak nem 30 centire lóg be, de metéld le bátran, azöblítés jobb lesz, még ha nem is megy jobban akkor is.
Előzmény: ggabbroo (13613)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13613

Még csak pár napja vagyok Babetta tulajdonos de már azon töröm a fejemet, hogy hogyan tehetném mégjobbá a gépezetet!:)

Azt szeretném megkérdezni tőletek(leginkább azoktól, akik megcsinálták), hogy a kipufogókönyök belógó részének levágása tényleg hoz-e valamit a konyhára vagy ne foglalkozzak vele?

tiger1342 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13612
Hamár érdemben hozzászólni nem tudtam, gondoltam felvidítalak... Úgy látom sikerült:D
Előzmény: miko? (13606)
subaaa Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13611

Nekem egyébként (mint már soxor leírtam) ugyanazt csinálja a motor, mint miko?-nak, csak fordítva. Hideg motornál max gázt húzok, addig hörög míg le nem fullad, illetve szívató nélkül nincs alapjárat, szívatóval is éppenhogy csak pöfékel alapjáraton, a lefulladás határán van. Tehát az első perceket úgy közlekedem a motorral, hogy addig húzom a gázt, amíg épphogy ki nem kattan a szívató. Megyek vagy 10-zel, tovább nemhúzhatom a gázt, mert kattan a szivató, s hörög a moci..... A füst ami a kipuffból olyankor jön, vetekszik a gyárkéménnyel. A gördeszkások meg csakúgy húznak el mellettem addig :D:D (Egyébként nem vagyok egyedül ezzel a problémával, ma láttam egy emberkét simsonnal menni, és kb 5-tel ment, mint én gyalog)

Telik-múlik az idő, bemelegedett a motor, elsuhant már mellettem a 20-adik rolleres, a 15-ödik gördeszkás, s beidegesedek, s húzok 1 max gázt. Kattan a szívató kifele, a motor pörög fölfele, suhanok negyvennel, majd megállok, s csodálom a gyönyörűszép alapjáratot. Onnantól kezdve szándékosan sem tudnám lefullasztani a motort a dekompresszor nélkül. (Max a nagyoncsúnya trükkökkel, kipufogóbefogás, karbiszívótorokbefogás, forgó lendkerék lábbal történő megállítása, stb....)

Sosem hittem volna, hogy egyszer majd a leges legnagyobb bajom az lesz a babival, hogy -2°C fokban egy kicsit több ideig kell a szivatót rajtahagyni.....

subaaa Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13610
Ok, holnap kikérdezzük, és nincs puskázás!!!!
Előzmény: Tóni bácsi (13609)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13609
Köszi, megjegyzem. :)
Előzmény: ggabbroo (13608)
ggabbroo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13608

- Ásványi olaj: finomított ásványi olajból készül (ki hitte volna!:) ), adalékolva.

- Félszintetikus olaj: ásványi olajból készül hidrokrakkolással, molekulák nagyságának homogenizálása ill. a leszakadó hidrogénmolekulák pótlása, adalékolás.

- Fullszintetikus olaj: alapolaja általában a PAO (polialfaolefin)(van észterbázisú is), ami, ha jól tudom, szintén ásványi olajból készül egy spéci technológiával, ami alapból biztositja a szénláncok homogenitását, tehát hogy azonos alakúak és méretűek legyenek. + adalék.

 

Minél homogénebb molekulaméretet tudnak elérni, annál stabilabb lesz az olaj, annál jobban ellenáll a terhelésnek (nyírásnak, nyomásnak, stb).

 

 

   

Előzmény: Tóni bácsi (13607)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13607

Azért arra rettenetesen kíváncsi leszek, mi lesz a megoldás!!! :-) Remélem rövidesen megtudjuk! Megigérem, tigernek nem mondom el. :DDD

 

Ezen túlmenőven van egy felettébb naív olajos kérdésem:

 

Tulajdonképpen mi is a leglényegesebb különbség az ásványi és a szintetikus olaj között? Azt nyilván tudom, hogy miből van az ásványi olaj, de a szintetikusról kissé lemaradtam. :-(

 

Szóval miért jobb nekem (ha jobb) a szintetikus mint az ásványi?

Előzmény: miko? (13606)
miko? Creative Commons License 2007.11.20 0 0 13606
köccke!
de majd megoldom,és neked nem is mondom meg,hogy mi volt,bibibiii!

:-)
Előzmény: tiger1342 (13605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!