És jó is! de előtte más volt a vas ! előtte keményebb volt
Tud valaki gyári hasmagasságot hol lehet mérni vagy milyen értékre kell állitani a pótmétert esetleg otthoni módszert hozzá? Nagyom jó volna tudni ezt a futómű hangolást !!
A króm felniket mattítja meg a só, az alufelnire annyira nem veszélyes, mondjuk azon is meglátszik már ha legalább 10 latyakos telet mentek vele
Kérdés: Laguna II-nél találkoztam olyannal, hogy hátsó tárcsaféket csak csapágyastól lehetett cserélni, a C5-nél ez hogy van?
Honnan tudom azt, hogy jól működik-e a rugózás ill. a hidraulika? Gondolom meg kell nézni a szinteket, hogy működnek-e, de figyelni kell-e valamit amíg emelkedik vagy süllyed? Vagy például láttam olyat egyszer hogy leállítás után elkezdett süllyedni az autó szép lassan, ez normális?
Bocsi ha hülyéket kérdezek, de sose volt dolgom hidro-s kocsival.
Népítéleten elolvastam az összes V6-os C5-öt de nem túl sok van belőle, meg a használtautókatalógust is elolvastam de tulajoktól is szeretnék infót.
szia. bocs most válaszolok csak ma jöttem haza a nyaralásból. el küldöm a tel számot ha gondolod hívj fel és beszélünk ha van még kérdés vagy valamiben tudok segíteni......0620/579-84-82.
Hopsz....olajcsere....megoldható mint bármelyik más autónál. Egy kis kézügyesség, hozzáértés és ennyi. Az eladó azt mondta, hogy megvolt az olajcsere és a vezérműszíj csere, de az a biztos amit te megcsinálsz. Így az első dolgom volt megvenni a gyári Total olajat, az olajszűrőt, és otthon szépen kicseréltem.....biztos ami biztos.
Viszont elvittem a vétel után egy állapotfelmérésre, ott vették észre a kipuff bajt. Vezérműszíj OK, fék OK, hidraulika OK.
Most kezd előjönnii egy csapágycsere a lengőkarban, minél hamarabb azt is megoldom :)
Amúgy teljesen elégedett vagyok a géppel, semmi bosszantó dolog nem jött össze az elmúlt közel 4,5 hónapban. Az autót napi rendszerességgel használom, szinte városban, néha van egy kis autópálya-járatom. A fogyasztás így vegyesen a fedélzeti szerint 7,8-8,5 l/100km között mozog. Egy teli tankkal kb 710-760km-t tudok megtenni, átlagos használat mellett.
Ha eszembe jut még valami, megosztom veled-veletek! :D
Háááát....elektronika, hidraulika, állítólag vannak beázási problémák.....nekem spec. csak kipufogórendszer.....passz.
Ja, az enyém 2000ccm benzines.
Nekem megtetszett, átnéztem, megvettem, aztán egy hét múlva kiderült, hogy a kipufogó rezonátorcsöve valami anyaggal volt bekenve, mert lyukas volt. Azt kellett cserélnem, meg kipufogódobot.
Bal hátsó belső kilincs letörve...állítólag gyártási-anyaghibás.
Kűlső hőmérséklet szenzor fals értéket mutat....nem zavaró, nem egy nagy összeg a cseréje.
Igazából, mint minden autónál, rengeteg múlik a tulajon, és a gondos karbantartáson. Az enyém 1. tulajtól van 134000km-rel, ami február vége óta már 140000, de az apróságokon kívűl semmi komolyabb gondja nem volt.....ne is legyen :D
Röviden ennyi.....nézz a totalcar oldalon népítéleteket, néha vannak horror vélemények
Nálam az a szitu hogy ma visszakaptam az autót de még nem tudják mi a baja:( Lehet hogy elköszönt a turbó amit furcsállok 86e. km -nél. Mindegy gariban cserélik elvileg de még leveleznek a CITROEN központtal hogy nekik van-e más ötletük:)
Remélem mielőbb megoldódik mert eddig semmi gond nem volt vele 2 éve van nálam.
Köszönet az Zalaegerszegi Végh Citroen nek a Hoch J. úton
Cseréltük a pollenszürőt kb 5 perc volt nem kell lebontani az auto belsejét a kormány alól könnyen elérhető Meg 5 perc vírus irtás Csápos emelés után azért nem emgedte le a seggét az autó mert elállítódott a hátsó szintérzékelő rudazat A lengőkar ütkközöket érdemes átnézni végre van utángyártott a Bárdinál
C5-öst szeretnék venni, 3.0 V6-os motorral. Tudnátok mondani valamit hogy mikre figyeljek oda ennél a típusnál? Esetleg javítási útmutatókat tudtok valahol c5-öshöz?
Ugyanaz a szín......nagggyon tetszik ez a kékes-szürkés gyári fényezés! Tegnap láttam egy 5ajtóst vöröses-bordóban....hát, az valahogy nem illik egy ilyen kvalitású autóhoz szerintem....hisz annó ez volt a Citroen csúcsmodellje. Arra viszont kiváncsi lennék, hogy hófehérben hogy mutatna. Ez előtt egy Thaliám volt, gyári "gleccserfehér" fényezéssel. Egy hétvége kocsimosással, gépi polírral, és ragyogott mint Salamon.... :)
Ez a szín, ehhez a bálnához, egyszerűen tökéletes! :D
Köszönöm. Annyit hagytam ki az előző hozzászólásomból, hogy akkor érzem, hogy csúszna a kuplung, ha 6-osban padlózom le 90-100 körül (pl. egy kényelmesnek tűnő előzésnél kicsit beszorulok).
A kocsi maga nem ráz (egy focusban érztem, milyen, mikor ráz a lendkerék). Sajnos nem garanciális már, lassan 5 éves.
Új kép - Tallózás - Kép felirata - Feltölt.....ahogy megjelenik a kép, bal oldalán "beszúrás", és már megjelenik...utána már írogathatsz alá-mellé is :)