Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bordóc5 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 2277

 

Szia!

 

Nézd meg a komputert ír e valami hibát ez a legfontosabb

Becsapni nem nagyon lehet

Rendszám alapján visszatudják keresni a márkakereskedői szervizeket

Meg hát olajfolyásokat LDS szintet fékolaj szintet féktárcsák állapotát

Rendesen emeli e szintszabályzó a kocsit

Érdemes menni vele kicsit hosszaban

Meg egy szakszervízes állapotfelmérés se rossz megoldás sok pénzt tudsz megtakarítani

Hát azért szereti a benzint városi fogyasztásra gondolok

Hosszu uton viszont pláne pályán élmény a vas megy 240et is na ja

Vétel után azonnal nagyszervíz fékbetét olaj szürők ékszíjak ez is jó kis összeg ám

 

 

 

üdv Bordó C5

Előzmény: Opelfan (2260)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 2276

Sziasztok!

 

Köszi de sajna elfordult a beállitás

 

Fiúk bellították a szervízben ! 

És jó is! de előtte más volt a vas ! előtte keményebb volt

 

Tud valaki gyári hasmagasságot hol lehet mérni vagy milyen értékre kell állitani a pótmétert esetleg otthoni módszert hozzá? Nagyom jó volna tudni ezt a futómű hangolást !! 

Előzmény: feketec5 (2262)
önindítópersely Creative Commons License 2010.07.17 0 0 2275
Igen, úgy nyílik.
Előzmény: betg (2233)
Opelfan Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2274
A króm felniket mattítja meg a só, az alufelnire annyira nem veszélyes, mondjuk azon is meglátszik már ha legalább 10 latyakos telet mentek vele




Kérdés: Laguna II-nél találkoztam olyannal, hogy hátsó tárcsaféket csak csapágyastól lehetett cserélni, a C5-nél ez hogy van?

Honnan tudom azt, hogy jól működik-e a rugózás ill. a hidraulika? Gondolom meg kell nézni a szinteket, hogy működnek-e, de figyelni kell-e valamit amíg emelkedik vagy süllyed?
Vagy például láttam olyat egyszer hogy leállítás után elkezdett süllyedni az autó szép lassan, ez normális?

Bocsi ha hülyéket kérdezek, de sose volt dolgom hidro-s kocsival.

Népítéleten elolvastam az összes V6-os C5-öt de nem túl sok van belőle, meg a használtautókatalógust is elolvastam de tulajoktól is szeretnék infót.
Előzmény: John Zero (2271)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2273
Szia!

Ment az e-mail, de most már arra a címre, amiről írtál, nem arra ami az adatlapodon van! :D

Remélem megkaptad!
Értesíts!

Üdv: Gyuszi
Előzmény: John Zero (2271)
csori01 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2272
szia. bocs most válaszolok csak ma jöttem haza a nyaralásból.
el küldöm a tel számot ha gondolod hívj fel és beszélünk ha van még kérdés vagy valamiben tudok segíteni......0620/579-84-82.
Előzmény: csigabiga007 (2223)
John Zero Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2271
/OFF/

Gyuszo78:
Valahol elveszett az a telefonszámos email, kérlek küldd újra! Köszönöm!

/ON/

Ahhoz mit szóltok, hogy egyesek szerint télen nem jó az alufelni, ha sózzák az utakat, mert korrodálja a só... Nekem ez új!
Előzmény: Gyuszo78 (2267)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2270

Hopsz....olajcsere....megoldható mint bármelyik más autónál. Egy kis kézügyesség, hozzáértés és ennyi. Az eladó azt mondta, hogy megvolt az olajcsere és a vezérműszíj csere, de az a biztos amit te megcsinálsz. Így az első dolgom volt megvenni a gyári Total olajat, az olajszűrőt, és otthon szépen kicseréltem.....biztos ami biztos.

Viszont elvittem a vétel után egy állapotfelmérésre, ott vették észre a kipuff bajt. Vezérműszíj OK, fék OK, hidraulika OK.

Most kezd előjönnii egy csapágycsere a lengőkarban, minél hamarabb azt is megoldom :)

Amúgy teljesen elégedett vagyok a géppel, semmi bosszantó dolog nem jött össze az elmúlt közel 4,5 hónapban. Az autót napi rendszerességgel használom, szinte városban, néha van egy kis autópálya-járatom. A fogyasztás így vegyesen a fedélzeti szerint 7,8-8,5 l/100km között mozog. Egy teli tankkal kb 710-760km-t tudok megtenni, átlagos használat mellett.

 

Ha eszembe jut még valami, megosztom veled-veletek! :D

 

Üdv: Gyuszi

Előzmény: Opelfan (2268)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2269

Szia!

 

Háááát....elektronika, hidraulika, állítólag vannak beázási problémák.....nekem spec. csak kipufogórendszer.....passz.

 

Ja, az enyém 2000ccm benzines.

 

Nekem megtetszett, átnéztem, megvettem, aztán egy hét múlva kiderült, hogy a kipufogó rezonátorcsöve valami anyaggal volt bekenve, mert lyukas volt. Azt kellett cserélnem, meg kipufogódobot.

Bal hátsó belső kilincs letörve...állítólag gyártási-anyaghibás.

Kűlső hőmérséklet szenzor fals értéket mutat....nem zavaró, nem egy nagy összeg a cseréje.

Igazából, mint minden autónál, rengeteg múlik a tulajon, és a gondos karbantartáson. Az enyém 1. tulajtól van 134000km-rel, ami február vége óta már 140000, de az apróságokon kívűl semmi komolyabb gondja nem volt.....ne is legyen :D

 

Röviden ennyi.....nézz a totalcar oldalon népítéleteket, néha vannak horror vélemények

 

Üdv: Gyuszi

 

 

Előzmény: Opelfan (2268)
Opelfan Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2268
Akkor esetleg általánosságban mit érdemes megnézni egy c5-ön? Vannak-e tipikus meghibásodási pontok?

Házilag lehet szerelgetni? Olajcsere stb megoldható-e otthon? Computer meghibásodás jellemző-e?

köszi
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2267

Szia Uram! Már ment is a telefonszám! :D

 

Sok sikert!

 

Üdv: Gyuszi

Előzmény: John Zero (2243)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 2266

Szia! Küldtem mailt.

 

A sráctól ma elkérem  a telszámát, és megírom neked! :D

 

Üdv: Gyuszi

Előzmény: John Zero (2240)
janc5 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2265
Sziasztok.Tudvalaki segiteni abba hogy a 2001es c5 cdrádiohoz lehete cdtárat kötni?
gga Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2264

Sziasztok!

 

Nálam az a szitu hogy ma visszakaptam az autót de még nem tudják mi a baja:( Lehet hogy elköszönt a turbó amit furcsállok 86e. km -nél. Mindegy gariban cserélik elvileg de még leveleznek a CITROEN központtal hogy nekik van-e más ötletük:)

Remélem mielőbb megoldódik mert eddig semmi gond nem volt vele 2 éve van nálam.

Üdv

G.

feketec5 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2263
Csak most dobta be a válaszod.
Tök jó ez a szerver!!
Előzmény: bordóc5 (2261)
feketec5 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2262
Szia bordó!
Átfordult a hasmagasság állító potméter!
Gömbfej le, poti visszafordít, gömbfej vissza és már jó is!
Kb:2 perc
Előzmény: bordóc5 (2259)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2261

Köszönet az Zalaegerszegi Végh Citroen nek a Hoch J. úton

Cseréltük a pollenszürőt kb 5 perc volt nem kell lebontani az auto belsejét
a kormány alól könnyen elérhető
Meg 5 perc vírus irtás
Csápos emelés után azért nem emgedte le a seggét az autó mert elállítódott a hátsó szintérzékelő rudazat
A lengőkar ütkközöket érdemes átnézni végre van utángyártott a Bárdinál

üdv bordóC5
Opelfan Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2260
Sziasztok!

C5-öst szeretnék venni, 3.0 V6-os motorral. Tudnátok mondani valamit hogy mikre figyeljek oda ennél a típusnál? Esetleg javítási útmutatókat tudtok valahol c5-öshöz?

Köszi
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2259
Megvolt a féknyereg csere !

Leengedtük csáposról nem megy le a hátulja mit lehet vele kezdeni légyszíves írjátok meg köszi
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2258

Anno az A Vectrámon volt ez a szín, gyári püspöklila.....szép szín nagy autókhoz!

Teccik ez is! :D

Előzmény: John Zero (2256)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2257
Most én jövök! :)
John Zero Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2256
Nekem akkor is tetszik ez a szín :-)
Bíbor/lila.
C5 bordó
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2255

Ugyanaz a szín......nagggyon tetszik ez a kékes-szürkés gyári fényezés! Tegnap láttam egy 5ajtóst vöröses-bordóban....hát, az valahogy nem illik egy ilyen kvalitású autóhoz szerintem....hisz annó ez volt a Citroen csúcsmodellje. Arra viszont kiváncsi lennék, hogy hófehérben hogy mutatna. Ez előtt egy Thaliám volt, gyári "gleccserfehér" fényezéssel. Egy hétvége kocsimosással, gépi polírral, és ragyogott mint Salamon.... :)

 

Ez a szín, ehhez a bálnához, egyszerűen tökéletes! :D

 

Üdv

Előzmény: ace100 (2252)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2254

Szííííííííp ótó!

Akár az enyém kombiban, csak a tied gyári alufelnivel! :)))

Előzmény: ace100 (2252)
forumnick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2253
Köszönöm.
Annyit hagytam ki az előző hozzászólásomból, hogy akkor érzem, hogy csúszna a kuplung, ha 6-osban padlózom le 90-100 körül (pl. egy kényelmesnek tűnő előzésnél kicsit beszorulok).

A kocsi maga nem ráz (egy focusban érztem, milyen, mikor ráz a lendkerék).
Sajnos nem garanciális már, lassan 5 éves.
Előzmény: vbaluka5 (2248)
ace100 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2252

A kedvenckeA kedvencke +1

 

Na akkor végre sikerült.Az autó teljesen gyári,szerném sőtétiteni,és 17 es felniket rá.Köszi a segitséget Gyuszo78

Előzmény: Gyuszo78 (2251)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2251

Új kép - Tallózás - Kép felirata - Feltölt.....ahogy megjelenik a kép, bal oldalán "beszúrás", és már megjelenik...utána már írogathatsz alá-mellé is :)

Előzmény: ace100 (2250)
ace100 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2250
Hát ez az.Hogy kell felrakni képet?
Előzmény: Gyuszo78 (2249)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2249
Hun van??? :)))) Nem látom
Előzmény: ace100 (2247)
vbaluka5 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2248

 Helo Forumnick!

 

A kuplung automata állítású.

nem ez a baj ( nekem is volt ilyen 38000 km -nél.)

A kettőstömegű lendkerék ment el haza és vitte a kuplung szerkezetet is magával.

Ha garis próbáld kiverni belőlük, ha nem próba a szavatosságra.

Kifizetni igen húzós.

 

 

b

Előzmény: forumnick (2238)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!