Egyébként jó kérdés, én is kiváncsi lennék rá. Az biztos, hogy nem sport kivitel, hanem dynamic vagy emotion és Lineaccesori felnik és küszöb van rajta.
Nem ám. Minimális az eltérés. De a Golf DSG-s volt, ami azért gyorsabban vált, mint a másik sofőr a Bravoban. Ha manuál lenne a VW is, akkor szvsz. nagyobb lenne a különbség. Ha jól értelmeztem, akkor ez egy olyan teljesítménynövelést kapott, amit a gyár "felügyel".
Helló. Azért nem megy rosszul a kis Golftalicska. :] De hogy ennek a cikknek mi értelme?? Vagy ezt a Bravo "mutánst" lehet venni a boltokban is? 3-4 év garival, meg minden? Vagy olyan ez, mint anno az Ülés Profi itthoni változatai (R, RR), amikről más országokban nem is hallottak?
Nem tud valaki olyan Fiat szalont, ahol folyamatos tesztvezetés létezik időpont egyeztetés nélkül, és van bent nekik T-jet 120 és 150-es autójuk. Köszi!
Igen? Hallottam vmi ilyesmit, de konkrét számokról nem tudtam. A Bravo-nál 75 kilót kéne lefaragni ehhez, kidobom a hátsó üléssort, no meg a klímát, pótkereket, stb.. ;)
Mint írtam, részemről a téma (Bravo vs Leon) lezárva, veled.
Viszont, azon elidőzhetünk, h mennyire buta is vagy. :) Nem is buta, hanem inkább ostoba, ahogy itt már korábban írták. :D Ja, felesleges lenne megindokolnom miért, mert úgysem értenéd... Azért megpróbálom: ugyanúgy hibásan fogalmazol, mint eddig, úgy látszik, megint be vagy rúgva. :) Ráadásul, nem tudsz olvasni, vagy csak azokat az adatokat szűröd le, melyek a te verziód támasztják alá.
(néha beugrik, h miért is tart ott az ország, ahol: hát az ilyenek miatt, mint te...)
De dajcse übervagenek között volt hasonló évjáratban olyan amit szintén nem ismernek annyira az emberek és sajnos, ha kicsit is, de megverte a QV-t, ami nem más, mint a Vectra turbo 4x4.
Pedig a casco, vagy kgfb szerint már majdnem sportautó. Ott emlékeim szerint úgy van meghatározva, hogy 8kg/Le. A 150-es T-Jet pár deka híjján hozza ezt.
Nem vettem magamra. Kategóriájában jól, sőt, nagyon jól megy, de csöppet sem versenyautó, de még csak nem is sportautó. "Csak" egy sportosan elegáns kis-középkategóriás autó.
"Egy kicsit talán ezt a sportgombot túldimenzionáljátok"
Sztem ez a fórum való arra, h az azzal kapcsolatos tapasztalatainkat, élményeinket megosszuk, megbeszéljük egymással.
"Nem értettem a "nincs motorbőgéses nem menés" kitételt."
Többször leírtam már: bekapcsolt sport gombbal, ha elindulok, s már guruló autónál nyomok kövér gázt, akkor első fokozatnál csak bőg a motor, de nem érzem, h levinné az útra, tehát vagy "gyorsulósan" indulok, vagy felejtsem el az első fokozat dinamikusabb használatát...
"Az én barátnőm kifejezetten szeret az ülésbe préselődve utazni..."
Nem értem félre. :D
"Érdekes módon, én a kormányerő változását gyakorlatilag nem érzem"
Ez tényleg érdekes, mert számomra nagyon-nagy a különbség. Ebből is látszik, h két ember milyen különbözőképpen élheti meg majdnem ugyanazt az autót.
"senkit sem megbántva"
Mint olvastam, azért páran magukra vették... S nem azért, h most "benyaljak" a többieknek, de én csak egy jópofa, hasznos extraként tekintek rá, meglennék nélküle, de mivel van, ezért értékelem, s használom is. Ha nem lenne, valószínűleg akkor is Bravo-ban ülnék. :-)) S csak a tapasztalataimat írtam le, gondoltam, itt megtehetem.
mci! Olvastam a beszámolódat. Nem értettem a "nincs motorbőgéses nem menés" kitételt. Lehet, hogy azért nem veszem teljesen amit írtál, mert nem ugyanúgy használjuk a gépet. Számomra sportgomb nélkül teljesen megfelel, én autópályán is így használom és tiszta az ügy. Viszont, ha sportgomb, akkor forszírozott menet. Így használva ez két autó. Az egyik egy nyugodt utazó, a másik egy virgonc ördög. Az én barátnőm kifejezetten szeret az ülésbe préselődve utazni... Már, ha nem érted félre!
Érdekes, hogy nekem éppen alacsonyabb sebességi fokozatban teljesen más az érzet. Le is írtam e lapokon, hogy sztem a sportgomb nem autópályára, hanem szerpentinre való. Előzés, kanyar miegymás..
Érdekes módon, én a kormányerő változását gyakorlatilag nem érzem, de lehet, ez azért van, mert sportgombbal az embernek kicsit kifinomulnak az érzékei és az egész kocsikázást másképp éli meg mint a sima menetnél, másra koncentrálok akaratlanul is.
A legjobb érzés persze az állórajt utáni egyedüllét a lámpa utáni 15. méternél...
Egyébként nagyon örülök, hogy írtál, mert - senkit sem megbántva - sztem a sportomb a mi bravonk lényege, ez külkönbözteti meg az általam ismert többi cucctól. A többi csak körítés, még ha szeretem is őket.
Nem akartalak megsérteni, remélem nincs harag. Bár ha megnézem mi lett a vége ... Gratula és elismerés ! Egy találkozón majd leisszuk.
Regisztráltam is és nézelődtem.
Volna is egy érdekesség számomra. A beszúrt "T-Jet kiegészítés3" oldalon olvasható: "M12X1,5 méretű kerékcsavarok használhatóak. a keréktárcsa osztókörátmérője 100 mm" ehhez képest az osztókör 98 mm a csavarok M12X1,25 mérettel rendelkeznek tudtommal. A FAM hibázott volna, vagy van valami változás?
- a már elindulás utáni nagyobb gázadásnál kimondottan jobb így, nem szabadul akkora nyomaték a kerekekre, nincs motorbőgéses nem menés...
- alacsonyabb sebességi fokozatokban nem érezhető az eltérés, bár mennyasszonyom megjegyezte, h így legalább nem rángatja a fejét :D, illetve, minden váltás uán nagyobb gázt kellett adjak a dinamizmus fenttartásához
- magasabb sebességi fokozatokban viszont erősen érezhető a hiánya, hiába adok nagyobb gázt
- a váltások még mindig sokkal simulékonyabbaknak tűnnek így, illetve, nem tudom miért, de úgy érzem, h a váltó is könnyebben mozog
- a kormány túl könnyű...
Orosházán is szaporodnak a Bravok: van még egy provocatore, 120-as T-Jet, egy "barna" (sztem caldo szürke, nem vanitoso) ugyanilyen motorral, meg még egy "barna" kisebb multijet. Eleddig ennyit láttam. Ja, egyik sem sport csomagos.