Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ÖregMackó Creative Commons License 2014.07.10 0 0 57240

Sziasztok!

 

Szétvet az ideg, takarítottam az autót és mivel a kezem ügyébe került meg akartam nézni a vezetőülés magasság állítását, de nem tudom megmozdítani sem a kart. Azt sem tudom merre kellene elmozdítani és a könyvet sem találom. Igazából teljesen leengedve használom de most, hogy ki akartam próbálni és nem tudom, idegbajt kapok.

 

Tudja valaki merre kell azt az átkozott kart húzni?

KTsk Creative Commons License 2014.07.10 0 0 57239

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Már be is lett "hangolva".

Előzmény: Törölt nick (57114)
nagya2 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 57238

HAli!!

Ha, mondom ha, lenne politikai affinitásom, akkor mondanám, hogy mióta a narancsosok vannak uralmon, azóta hogy mászik az üzemanyag felfelé.........

Üdv Nagya

Előzmény: ÖregMackó (57237)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.07.10 0 0 57237

Elenyésző az autópályahasználat benne azt speciel nem is írtam. Inkább szervíz, alkatrészköltségek, záróvonal átlépés és sebességtúllépés :-), gumigarnitúrák 2 téli és 2 nyári...

 

Tankolni meg szinte csak Metró, Lukoil és Auchan általában egy helyen.

 

A teljes 200 000 km átlagfogyasztása 4,92/100km

 

 

Előzmény: mzdude (57234)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.07.10 0 0 57236

Utiköltségtérítés..

Előzmény: mzdude (57234)
quattrotomi Creative Commons License 2014.07.10 0 0 57235

Sziasztok.Valakinek thália emelöje kurblival ami a csomcsi bal oldalába van szerelve?

mzdude Creative Commons License 2014.07.10 0 0 57234

El is adtad? Vagy a bevétel sor miből származik? Autópályadíjak benne vannak? Így 25 forintra jön ki egy kilométer, ez érdekes adat.

Előzmény: ÖregMackó (57232)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57233

Üzemanyag ár alakulása 2003-óta:

 

ÖregMackó Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57232

És a 200 000 egyenlege:

 

Gk vételár:            2 635 000

Üzemanyag:         1 756 470

Biztosítások:            721 898

Alk. Szerviz…          894 845

Mindösszesen:     6 008 213

Bevétel:                1 049 410

Egyenleg:          4 958 803

Üzemeltetés nettó:2 323 803

ÖregMackó Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57231

Üdv mindenkinek!

 

Elértem....

 

mynames Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57230

Üdvözlet!

 

Szervokormány elektromotor csere megtörént Érden. 36.000 Ft volt számlával. 20 perc alatt végzett a srác, látszik, hogy nem az elsőt cseréli!

 

Közben a vasba beleszaladt a 73000. kilométer is. Munkát váltottam és így többet megyek mostanában...de legalább kifizetik. Viszont nem rohanok, így sikerült 85% országút 15% város kombinációban 3,78-as fogyasztást csinálni.

 

Most pedig féltengelygumiharang csere elé nézek, talán a következő héten.

 

Szép estét!

 

 

Gábor Görgényi Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57229

Szia!A biztosítékok alatt találod az utastérben a motorháztető nyitó felett.Legalábbis nekem ott van.

Előzmény: Hornet63 (57222)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57228

Szia! Igen, és amit csak találtam szétszedhető érzékelőket, végül is rejtély maradt a megoldás. Viszont jó lett! Nagy a valószínűsége, hogy a befecskendezőnél volt a hiba, arra tippelnék.

Előzmény: DGabee85 (57224)
Gábor Görgényi Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57227

Sziasztok!Van egy 2001-es 1.4 16V Thaliám.Az a gond vele ,hogy a töltés megszűnt.Először még a töltés visszajelző lámpa nem jelezte,de akkor se töltött,mert az aksi lemerült.Utána már a töltés visszajelző lámpa is kivillant.Szerintetek mi lehet a gond?Generátor, feszültségszabályzó?Megemlíteném,hogy úgy 1 hónapja hihetetlen módon letekeredett a generátor szabadonfutója azt orvosoltam.Előre is köszönöm válaszokat.

DGabee85 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57226

AC?

Előzmény: DGabee85 (57225)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57225

Esetleg ilyenek nem lehetnek, hogy FHP jeladó, lamdaszonda, MAP szenzor, alapjárati motor?

Előzmény: DGabee85 (57220)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57224

Szia! Mármint mit csináltál végig? A befecskendező szelepek érintkezőinek tisztítását?

Előzmény: Törölt nick (57221)
Köhike Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57223

Utastér B1-es relé.

Előzmény: Hornet63 (57222)
Hornet63 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 57222
  • Keresem a ködlámpa kapcsoló relét. 2003  1,4 16w . Megköszönöm a segítséget.
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.08 0 0 57221

Szia! Régebben nekem is voltak ilyen jelenségek, kérdeztem is itt, de nem jött válasz senkitől. Az általad itt felsorolt müveleteket végig játszottam, és azóta nem rángat!!! 

Előzmény: DGabee85 (57220)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 57220

Néha még be-be rángat, úgyhogy hátra van egy légszűrőház levétel, összes befecskendezőszelep csatlakozójának tisztítása, kontakt sprayvel való kezelése, ha utána is csinálja, akkor vagy a befecskendező szelepek kábelei közt lehet szakadás, ami hol érintkezik, hol nem, vagy valamelyik befecskendező szelep rakoncátlankodhat. Vagy fogalmam sincs.

Előzmény: Köhike (57219)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57219
Ha nincs szerencséd akkor meg még hengerfej után is keresgélhetsz. 0.05mm a maximális megengedett deformáció, síkolni tilos. Persze sokan köszörültetik annak ellenére. Én mondjuk nem tenném.
Előzmény: Gábor Baranyi (57214)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57218
És az alkatrészeken sem éri meg spórolni. Ajusa glaser hf tömítésben necces. Inkább elring esetleg reinz. Csavarokból mondjuk talán mindegy. Ha az a 25e-t a teljes javításra mondták alkatrészekkel az necces, mert az a szükséges alkatrészeket nem fedezi. A legjobb esetben is kell hengerfej csavarkészlet, hf tömítés, szívó és kipufogó tömítés, és ha a vezérlésben elég csak a szíj akkor minimum még az is, plusz fagyálló, ha menthető az olaj. És ez a nagyon nagyon minimum. Ennél csak több alkatrész kellhet.
Előzmény: Gábor Baranyi (57214)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57217
Nézd, attól hogy a gyári előírás szerint csinálják meg jobban nem lehet megcsinálni. Vannak amiken lehet spórolni, de vannak dolgok amiket nem tudsz megkerülni, ha tisztességesen szeretnéd megjavítani. És sajnos sok mulasztás nem feltétlenül fog azonnal jelentkezni, elképzelhető hogy később akár évek múlva fogja megbosszulni magát. Vezérlést sajnos kell cserélni, nem lehet visszatenni használt szíjat. A többi része meg attól függ. Ott ha nem volt túl régen cserélve akkor nem feltétlenül kell mindent kidobálni. (feszítő plusz vízpumpa) Olajat visszateheted ha nem ment össze a vízzel, csak szétszedés előtt engedd le.
Előzmény: Gábor Baranyi (57214)
hant90 Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57216

Én így írtam le a hibát, amikor az FHP-jeladóval volt gondom:

Tudna valaki segíteni? Az autót naponta használom, az elmúlt három hétben kb. ötször játszotta el (teljesen véletlenszerűen) a következőt: Menet közben észrevettem, hogy le akar fulladni, hiába nyomom a gázt, nem történik semmi. Olyan, mintha kifogyott volna az üzemanyag. Félreállok, mire leálltam, már le is fulladt a motor. Próbálom indítani, 8-10 próbálkozásra sem történik semmi, legfeljebb enyhe benzin szag az utastérben. (Az önindító forgat rendesen, de a motor csak nem "kapja el".) Aztán egyszer csak (néhány keresetlen kifejezés után) beindul, és mintha mi sem történt volna: napokig megint semmi gond vele.
1.4-es 8 szelepes Thalia, 7 éves, 130.000 km-rel.

Előzmény: fileppeter (57195)
hant90 Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57215

A felsőholtponti-jeladóhoz itt találhatsz leírást, képet, videót: 

http://www.meganeklub.hu/index.php?Inditasi-problema-Felso-holtponti-jelado-korrodalodasa

http://www.gumomegane.eoldal.hu/cikkek/muszaki-kisokos/felso-holtponti-jelado.html

http://www.youtube.com/watch?v=3Bu-E5HQqjI

 

Egy jó tanács: a csatlakozót nagyon óvatosan húzd le. Én úgy jártam, hogy a hőgombáról húztam le a csatlakozót úgy, hogy finoman mozgattam ide-oda, de teljesen kinyíltak a műanyagházban lévő saruk, alig tudtam szétszedni, és megcsinálni.

Előzmény: fileppeter (57195)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57214

Köszi a választ! Azthiszem akkor marad a szerelő kb 25000 mondott a javításra. Az olajba ha nem megy víz azt vissza lehet rakni?

Én nem ragaszkodom a gyári előírásokhoz inkább olcsóbban de jó legyen. A vezérlést is cserélni kell?

Előzmény: Köhike (57197)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57213
Hát jah. A tetőbox is opció.
Előzmény: Törölt nick (57212)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57212

Nekem a második autó egy Zafira 2.2.dti..7-személyesre nyitva egy nagy utazó bőrönd elfér még a csomagtérben..és a tetejére még ráférnek aprógságok..

Ha kell a hely pakolni,akkor egy síbox a tetőre..

Előzmény: Köhike (57211)
Köhike Creative Commons License 2014.07.05 0 0 57211
Ez mondjuk igaz, csomagoknak nem sok hely marad. Viszont akkor más gyakorlatilag nem is marad, mert még a grand scenicnek sincs nagyobb csomagtere, ha a márkánál maradsz akkor csak az espace a megfelelő. Én szeretem a Renault -t de 2.2-es dci-t ne vegyél. Nagyon problémás darab.
Előzmény: erfeher (57210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!