Az a baj, hogy az alap az 500/126. Életem egyetlen olyan autója volt a kispók, amit megbántam, hogy megvettem. Ahogy a barátom mondta: "ti ezzel az autóval kölcsönösen utáljátok egymást, és ez mindkettőtökön meglátszik". Pedig az első saját autóm volt, a saját keresetemből vettem, szeretnem kellett volna, de nem ment.
Én is néztem.Viszont csak a bódét megkapod a feléért is. Lehet, hogy be kéne érni a kevésbé szofisztikált holland verzióval, az nyilván olcsóbb, ha így fikázza. :-)
Ez az ügyes emberke fogja kezelésbe venni a Ferrari motort, aki ezt az Opel motort is építette, tuningolta. https://www.youtube.com/watch?v=RyYUMjMvj2k
ühüm. tawaj még filoztam is, h wegyek e egy ilyet, wégül ki is probiztam, de a szuzim kb két körrel gyorsabb, agilisebb, igy ennél maradtam. no mert feelingje wan ugyan a fiatnak, na de a duttoné jobb. )))
Triumph Herald 13/60. Már eredetileg sem a saját karbijával volt, hanem egy kisebb Zenithtel, mert az eredeti dupla karbi szerintem végképp nem fért oda, de nagyon szárnyaszegett kacsa volt szegény. Nagyon persze nem zavart, mert egyrészt nem vagyok teljesítmény kényszeres, másrészt hová rohanjak egy autóval, amihez képest egy Trabant is ötcsillagos töréstesztet produkál? De azért most sokkal jobban tetszik ez a röfögés. :-)
Bigi! Nem tudom, azt is meg kell néznem, mikor van az X1/9 klub éves dzsemborija, mert arra mindig járok, még ha csak vendég is vagyok.
Május 25.-én oldtaimer országos tali lex Nográdköwesden. Engem elhiwtak, én meg xolok neked. Akár mehetnénk együtt is a kompnál wárlak reggel 8-kor. Hm? )))
Tegnap kimentem Kareszhoz Tökömtuggyáért. Eredetileg olaj, olajszűrő, levegőszűrő lett volna, plusz az elszakadt kilométeróra spirál újragondolása (olyan szögben tört a kanyarban, hogy kódolva volt az újabb törés), de aztán kicsit töübb lett belőle. Volt egy luk a vezérmű karter fedélen (vagy hogy h) Kijött az öreg Zenith karbi, és ami a legfontosabb, lejött az a másfél kilónyi alu, ami a már karburált keverék megfelelő hűtéséről gondoskodott. (Aki már látta az autómat belülről, az érti, miről beszélek.) Szóval most van egy Skoda karbim, 4 ütemű Trabi légszűrőház alja, plusz egy Nissan levegőszűrőm. (A Trabi már nem fért be.) Meg kellemes röfögő hangom, és sokkal kellemesebb autóm. Konkrétan elkezdett menni. Most még elmegyünk egyet síelni, aztán részemről jöhet a tavasz, mert jáccani akarok!