Úgy néz ki nem turbó probléma! Azért alacsony a nyomás mert a változó geometria pálcája megszorult és/vagy a mozgató mechanika végén lévő potencióméter zárlatos (ezért hülyeségeket küld a BSI nek amely inkább visszaveszi a nyomást hogy megvédje a turbót) beázás miatt.
Mivel nekem assistance garis az autóm ezért nem kisérleteznek tisztítással hanem van egy un. felújitó szett amely tartalmazza a rudazatot a potencióméterrel (kb. 27.000Ft) így kompletten cserélik ezt. Peugeot HDI (ami ua. mint a miénk mily meglepő:) ) motoroknál már régóta ismert "típushiba" ez ezért dobták ki ezt a javító szettet. Régen a javítási leírásban ez komplett alkatrészként szerepelt a turbóval tehát csak egyben lehetett rendelni!!!
A srác annyit mondott még hogy a tisztítás segíthet egyébként de ugye kétesélyes a dolog mert vagy jó lesz vagy nem, de ha nincs gari akkor érdemes első körben próbálkozni. Még annyit tudtam kihuzni belőle hogy alulról az egész mechanika a potméterrel együtt lejön a turbóról 3 vagy 4 csavar tartja rosz helyen van de hozzáférhető szerelhető házilag. Remélem tudtam segíteni, üdv
Nem Citroen, de ide illik az E85-höz. Céges Buzuki Ignác, 3 db havi min. 5000km. 30,000 volt kocsinként az átalakító. Tapasztalatok: - alacsony fordulaton is húz a kocsi 5-be lehet menni vele 40-el, nem rángat - 20%al többet eszik :( - télen nagyon nehezen indul, kell tekerni alég sokáig, mind1 ha felesben tankol az ember - gyorsításnál katasztrófa, - főnök megbánta, hogy átalakítatta, szerinte bepalizták, de leírta :D - gumicsövek gyorsabban kopnak, motor is jobban kopik - kipufogó tisztább, nem kormos - rendszeresen jár kontrollra a kocsi ahoz aki berakta, mert mindig kell állítani rajta, ha jön a tél azért, de ez lehet a S betegsége.
Olvastam korábban, hogy valaki próbálkozott etanol adagolással. Olyat még nem próbált senki, hogy rendesen átalakítsa, és úgy használjon E85-öst? Néztem olyan 40.000.-Ft az átalakító kütyü, igazából a befecskendezésen változtat, hoszabb ideig hagyja nyitva a szelepeket, hogy elegendőt kapjon.
Évi 15000 km.-nél jelenlegi árakon olyan 30.000.-FT körül lehet biztosan megfogni ezzel, plusz jobban megy a kocsi tőle állítólag.
Érdekelne hogyan cserélünk automata váltóban olajat. 2,0 HDI (4sebességes) Lépésekre lennék kíváncsi, meg h miből mennyi, hova. Haynes könyv kihagy pár részletet, pedig jó könyvek.
Probléma detto, akksisarut levettem mert bordásszíjat kellett cserélni. Utána nekem is így ment fel az ablak megnyomtam a lefele gombot teljesen és lement majd teljesen fel és elnengedtem, ekkor magától felhúzta. Utána lefele megint eljátszottam ezt és azóta működik rendesen.
Az a tanítás, hogy felhúzza 3 centinként aztán már felfog menni teljesen, de gondolom azóta már működik, gondoltam nem kell szájbarágósan egy ilyen dolgot.
Tanítani kell, a gépkönyvben benne van, hogyan, de a gépkönyv most tőlem kb. 2500 km-re van, így majd más elmondja a módot. Ha áramtalanítod a rendszert, akkor képes sajnos felejteni...
Ellenben nem lenne szabad ennyitől megfeküdnie az aksinak, tartok tőle, legkésőbb ősszel cserélned kell.
Ugyanezzel küzdök én is! Vidd el diagnosztikára nekem 3 hiba is el van tárolva a computerben:( ebből az egyik az alacsony turbonyomás. Fedélzeti nem ír semmit, úgyhogy itt dől meg az hogy ha nem ír semmit akkor nincs baja!
Ma megint megyek egy barátomhoz aki új szoftvert tesz rá, és átnézi (PSA szakszervíz) mert eddig azt hozták ki hogy turbócsere garanciában......(meghoszabított garis 2012 márciusig hálistennek)
Az enyém 2007 C5 2.0HDI Exclusive /automata biztos 87.000 km-el.
Tegnap este feltöltöttem az akkumulátort, mert kicsit lemerült....hiába, nem bírja a rövidtávos klímát, meg a hifit egyszerre...na mindegy.
Visszatettem ma reggel a kocsiba, hibátlanul műkszik.....viszont az elektromos ablak a bal oldalon nem hajlandó felmenni magától, minden 3 cm után megáll....majd gombot ujra nyomva megint csak 3cm.....most ilyenkor mi van vele?
Ha már a diagnosztikánál tartunk...... a fedélzeti komp. menűjében van egy olyan opciót, hogy "check control", vagy valami hasonló (most nem jut eszembe a neve:))
Ott írja, hogy hosszan nyomva kell tartani a nyomógombot......de nekem semmit sem reagál rá.
Nem mintha zavarna, csak érdekel, hogy ez másnál is így van, rosszul csinálok-e valamit, vagy egyszerűen csak nem tudja a komp.
Az "overspeed" opció műkszik, tehát a "hosszabb gomb nyomvatartás" megy.
sziasztok.. c5-l..2.0-hdi.motor.valakinek volt már olyan problémája.padloig nyomom és nem gyorsul se másodikban se a többi fokozatban .de ugyanúgy taposom eléri a 2900-fordulatot mintha kilőték volna az autót.elkezd húzni.fedélzeti nem irt hibát.
sziasztok.holnap visszamegyek a gumishoz megnézetem a gumikat deha nemtalálunk hibát !!!!!valaki tudna e kölcsön adni 2 felnit gumival proba képpen akár téli is lehet csak tutira jólegyen.2 hétmulva megyünk nyaralni addigra szeretném megtalálni az okot hogy miért ráz.nincs megbizható szerelöm szervizben meg kitudja mit kinemcseréltetnének velem egy vagyonért.előre is kössz.
Indítsd be! A fordulatszámmérő alatti service sárgán világít jelzés!
Sárga ikomoknak el kell aludni ha elindult a motor akkor rendben
És figyeld a középső kijelzőt ír e valami hibát és csipgni fog melle sorra befogja őket tenni ha hiba van próbavezetés közben én milőtt megvettem mntem vele 80 kmtert
Ha szar sorra írja a hibákat nem alszanak el service pedig világít akkor is ha űres az ablakmosó
Nagy gáz van a katalizátor konverter fault , Antipropullitin faull stb van belőle jócskán ha szar diagnosztízlja magát és írja is
a fed.számítógép hogyan írja ki a hibát? Valami kombináció vagy hosszú ideig nyomva tartva a gombot mutatja meg vagy ez egy menüpont? Anno Laguna II-est terveztem ott hosszú ideig kell nyomva tartani a gombot.
Próbáld meg az elsőket hátra rakni /forgásirányra figyelni/ nekem akkor mgszűnt, ill. hátul érzem 110 körül. Ha nem, akkor motortartó, esetleg a futóműben valami /kutyacsont, lengőkarszilnet, gömbfej?/ Féltengellyel nem történt valami?
Kösz előre is hétfőn tekergetem egyet fel megle de jó volna tudni valami gyári értéket szeretném keményebbre hangolni a vasát sokszor tekerem 150 fölé a