Szia,és üdvözlöm a társaságot.Ez a kisfülkés masina már pár éve eladó csak akkor 58000ft volt az ára most már enyi mert elmentek az árak meg még költöttek is rá.Egyébként még van egy Jon deer és eladó. Ezt azér vette a tulaj mert a joni kilépett a sorból müszaki hiba miatt és arany árban lett volna hozzá a cucc ujonan használtan meg sokára tudott szerezni hozzá.Most meg már jó mind kettő és el is adja mert kertészeti gép kellene neki.
Tanácsot szeretnék kérni motor hüvely kérdésében,egy házilag turbósított 920-asról van szó,Én a KTD típusút nézegettem van 5 gyűrűs és 4 gyűrűs. Valakinek valamilyen tapasztalata van ezzel a típussal?
Ráér... Ha el is kezdjük csinálni az valamikor tavasszal lesz. én kb 35mm-es tengely átmérőben gondolkodom dupla ékszíjjal, a csuklási pontban is kést szerelnék fel mivel ott is egy tengely van.
az enyém most le van takarva,a ponyván meg hó,had ne ássam ki,hozzávetőleges méretet tudnék adni,ha kicsit megenyhül az idő,pontos méret csk akkor ha csapágyat cserélünk,de itt a környékemen három félét három különböző mérettel csinálnak,ha te magad akarod csinálni,akkor?
Én az ünneek alatt csináltattam az 50es váltóját és difijét csak azt cserélték ami muszály meg a tűgörgőt vissza bronzperselyre néhány csapágyat és a difitengely volt cserés és 100 ba állt meg az anyag. A keletagronàl amúgy van komplett felùjított váltó garival.
En 28 mm-re szoktam allitani, de ha szeretnel betenni egy hisszabbitot is, hogy konnyebb legyen, akkor teheted 29-30ra is. Ha kell errol a hosszabbitorol rajz, akkor lemerem neked, konnyebb mint egy kisautoe.
Mérnökferi, köszönöm a szakmai leírásod! Én ilyen szinten nem értek a villamossághoz, de megértem amit írsz. Meg azért képben vagyok, mi miért történik. :-)
Flex-el kapcsolatban, azt hiszem ha megdöglik a kicsi, akkor olyanra esik majd a választás, mint amilyet nyúzol.... barkács kategóriát elkerülöm jó messzire.
Inverteres hegesztő. A szakboltos srác, már 4 éve mondta, hogy ez a jövő, trafókat el kell felejteni. És valóban a munkakábel kétszer nehezebb, mint maga a gép. :-)
Áramfogyasztásban felét sem eszi, mint a régi trafóm.
Mai nap eljutottunk oda hogy megnézzük miért akad illetve nehezen adja ki a 9-et meg oldalra nehezen mozog a váltó! Kulissza egy rugó és golyó hiányzik difi tengely lóg és 9.-fogaskerék kb. 1cm-t lóg! Ezek a gondok jöttek össze! Szerintetek bontsuk szét váltót és akkor már csapágyakat is cseréljük ki mindet? Később egyszer úgy is szét kellesz szedni nem? Költségbe mennyit jelent ez szerintetek?
Ha télen nem melegíted elö az olajat el se akar indulni, ha véletlen elindul akkor nem tud felpörögni és rövid idön belül le áll. Nem tudja a tápszívatyú szipákolni.
A szüröket sürüben kell tísztítani ( tele lesz kocsonyás feketés-barnás trutyival).
Magasabb a koksz és ezáltal kicsivel kisebb az élettartalma a gépnek.
Érdemes néha tísztitó adalékal kítisztítani ,tíszta gázolajat tankolva.