MAN mál meg mercinél ha a sérvédő széelesebb mint afülke az nem nemtetközire van. ha ezt pl nem tudom beleszaladtam volna az erdöbe,csak 8 cm. utálok szélvédőt szállitani
actrosnál az oldalán a felirat. pl 1844 azt jelennti hogy a vontató tehát a traktor megengedett össztömege 18 tonna (ez a 40 tonnás szerelvényből a ráeső rész) és 440 le
MAN nál más.Ők azt mondják 19.403.itt is ki lehet hámozni a 400 LE/ők a traktorta laphangon 19-nek veszik/ de 3 as avégén az euró környezetvédelmi besorolást jelenti.pl 19 413 nem volt csakl 19.414 azt hijják evónak.Iveconál meg mázsára mérték lásd tir cimű film
Amikor kettő összeáll, honnan tudják, melyikükében melyik erejű motor van? Sokat nem tudok a kamionokról, csak annyit láttam újságokban, hogy azonos fülékéhez is sokféle motort lehet rendelni. Meg váltót. Amit a rendelő akar.
Amikor két sofőr megpróbálja legyűrni egymást, tudja, hogy a másik, akit lehagyott, nem épp az alap motorral nyomta? Vagy hogyan van ez? Akár autóknál, ugyanabból a pénzből pl. egy nagyobb dízeles Audi A6 jön ki, mint S Mreci. Azután mesélheti a haveroknak, hogy lenyomott egy S Mergát a 3.0 A6 240 lóv-al, de lehet, hogy az meg a spór 2.5-ös motorú volt 204 pacival.
Én anno az Autó-Motorban olvastam folytatásosban. Azután még leadták a Nyugati kamion írását is. Azt ebben az elektronikus verziójú könyvben el lehet olvasni. Kicsit várni kell, amíg betölt, de annál kell "kinyílnia". Amúgy az utolsó írás benne.
Jeee, alapmű, többször is olvastam, azóta vagyok sokkal szolidárisabb a kamionosokkal az utakon. (Meg amúgy is. Moldova előtt meg le a kalappal, nem sokan csinálnák ezt végig az írók közül.)
Edének huzatosak voltak az ajtajai(akárcsak tga nál a dzéjnablak,meg alapjárat nem szerette az olajnyomást ezért bőgetni kellett.örültek gondolom páran a gyárudvaron, meg aludjál:))))
Ja, néztem is a mellette álló VOLVO-t, az is fincsi gép. Autópályán szoktam is szemügyre venni jobban a kamionokat. Van pár nagyon szép vas közöttük, láttam egy meggybordó VOLVO-t króm cuccokkal fölszerelve nagyon jól nézett ki. Tudnak is rendesen zúzni pályán, néha egész jó tempót mennek.
Na és tudod mia poén,525 í vel minden barom versenyezni akart.320í kombinak meg mindegyik be akarja tenni a motorháztetejét a csomagatartomba, pedig nem a tökölésröl vagyok hires....Jellemzöen a vw csoport hulladékjaival.
tegnap egy jóember fabudival az ut közepén állt meg pont a kapuval szemben.Alig birtam beállni.ablak lehúz audi lekőp ember bennül.
Ilyen ez amikor a bmw/suzukis meglát egy audit.náthával nincsmit tenni..Tüsszent az ember......
a(z egyik) sógornőm kétdiplomás, nyelveket beszélő, jólkereső, vezető beosztású, szerencsés ember... régebben Marutival járt, aztán Swifttel....béke volt...
majd hozott egy rossz döntést...vett három milláért egy nagyon dögös fekete sportmercit..tíz éves, nem leharcolt járgány...szóval jól mutatott(na meg Ő is benne)..a férje(is) büszke volt rá...
mint igazgató, nem vett igénybe semmiféle céges kocsit, hanem a sajátjával járt, így nem érheti vád...(gonolta a kis butus)....nemsokára kikezdték..elindult a suttogó propaganda...annyira, hogy félő volt, az állásába kerülhet... most újból szuzukit keres... ( a mercit könnyezve, de eladta)
E36 97 évvégi 1.1 ért vettem patika állapotú,havertól./320í valós 162000 km -er/
kellett rákölteni,na.De erre látom értelmét.
Elötte 94 es 525ÍX Az elöbb irtak 10x esét kellett rákölteni.
De irigyek azok voltak, még akkor is amikor szószerint lógott róla a díszléc
Húde béjemwé, gazdag vagy akkor,mikor ingem gatyám ráment.(Ismerős fórumos azért adta el a 10 en x éves hetesét, hogy béke legyen a melóhelyén, pár éve)
(szerény véleményem szerint e34-e36-e38 as bmw- kel fejezték be az autógyártást jürgenék.. lehet hogy egyszer lesz e46-om de valahogy "nem jön át" a feelingje..)
Bocs hogy beleugattam mint mindkét márkában érintett:DDDDDDD
Én kérek elnézést mind a saját,mind a magam nevében:))))))