Olyan E85-ös átalakítót érdemes venni amin van hidegindítási funkció. Azt csak egyszer kell beállítani,ha hideg van hidegindítás gombot be kell nyomni és indulnia kell. Egyébként az etanol nem rongálja a gumicsöveket, tömítéseket, ez csak hiedelem mert az emberek keverik az etanolt a metanollal ami ugye erősen mérgező és az valóban megeszi a gumit.
Helló Társak ! Kinek van más tippje, esetleg tapasztalata a klímáról ? Egyik napról a másikra hirtelen csökkent a hatásfoka. Szinte alig hűt, lehet, hogy a gáz kevés benne? vagy valami vezérlési probléma, amiről oldalakkal ezelőtt írtatok ? Szóval hűt csak keveset, és nem venni észre oldalanként a különbséget ha az egyik oldalt 14 fokra a másikat 19-re állítom. 2005 januári C5 II, egy éve van nálam.
Köszi az anyagot, megkaptam! Össze van rakva, a vezérlés gyári, de nem indul a C5-öm!!!:((
A motor diagnosztika nem alszik el. Resetelni nem kell a computerét? Mert, azelőtt ment rendesen, csak ömlött az olaj belőle. Teljesen szomorú vagyok. Mátészalkán lakom, de itt nem tudok olyat, aki gyári (lexia?) diagnosztikával rendelkezne.
Vagy vennem kell hozzá egy Lexia-t??! De az 190 USD!
Kellene 1 kis segítség, 2,0 HDI (2002) automata váltó. Olajat cseréltek a váltóban és most szarakodik (elnézést a kifejezésért, de már az is tele van már), van mikor nem akar előre menni v ránt 1et és megy, van mikor hátrafele is ezt csinálja. Most addig juttottam h kiírta h váltóhiba, de utána nem írta ki csak 1x. Néha minden szépen működik, de mikor rájön nem lehet vele indulni. Valakinek volt már ilyenje? Nullázni kellene a számítógépét? Előre is köszi. Üdv
Tud valaki valahol egy olyan fórumot, ahol kifejezetten a C5 szervizelésével foglalkoznak? Az sem baj, ha pl angol. Örömmel jelentem, hogy nincs sok gond az autóval, legalábbis az elmúlt 60.000 km alatt nem történt semmi. (leszámítva, hogy egyszer bedugva felejtettem az autós hőtőt ami következtében annyira lemerült az akku, hogy már a központi zár sem működött, de hát ez kezelői hiba...)
Nekem automata váltós, de ugyanez ha lepadlózom akkor nagyon nehezen gyorsul aztán 3-4 e felett elkezd húzni....meg van szorulva a geometria szabályzás logikus. Pont ez lenne a szerepe hogy alacsony fordulaton nagyobb legyen a nyomaték.
Nekem sajnos szinte állandóan rossz, főleg emelkedőn tudod kipróbálni egyébként mert ott nagyon észrevehető a nyomaték hiánya.
Ja azt elfelejtettem hogy a hibát is állandóra írja nem időszakosra, tehát nekem valószínű megkotlott ez az elektromos pótméter a végén..
köszi a segítséget .meg nézem holnap az enyémen is van ilyen mert az enyém az 2002-es. meg hogyan lehet hozzá férni egyáltalán. és neked is ugyan ezek a jelenségek voltak?
Úgy néz ki nem turbó probléma! Azért alacsony a nyomás mert a változó geometria pálcája megszorult és/vagy a mozgató mechanika végén lévő potencióméter zárlatos (ezért hülyeségeket küld a BSI nek amely inkább visszaveszi a nyomást hogy megvédje a turbót) beázás miatt.
Mivel nekem assistance garis az autóm ezért nem kisérleteznek tisztítással hanem van egy un. felújitó szett amely tartalmazza a rudazatot a potencióméterrel (kb. 27.000Ft) így kompletten cserélik ezt. Peugeot HDI (ami ua. mint a miénk mily meglepő:) ) motoroknál már régóta ismert "típushiba" ez ezért dobták ki ezt a javító szettet. Régen a javítási leírásban ez komplett alkatrészként szerepelt a turbóval tehát csak egyben lehetett rendelni!!!
A srác annyit mondott még hogy a tisztítás segíthet egyébként de ugye kétesélyes a dolog mert vagy jó lesz vagy nem, de ha nincs gari akkor érdemes első körben próbálkozni. Még annyit tudtam kihuzni belőle hogy alulról az egész mechanika a potméterrel együtt lejön a turbóról 3 vagy 4 csavar tartja rosz helyen van de hozzáférhető szerelhető házilag. Remélem tudtam segíteni, üdv
Nem Citroen, de ide illik az E85-höz. Céges Buzuki Ignác, 3 db havi min. 5000km. 30,000 volt kocsinként az átalakító. Tapasztalatok: - alacsony fordulaton is húz a kocsi 5-be lehet menni vele 40-el, nem rángat - 20%al többet eszik :( - télen nagyon nehezen indul, kell tekerni alég sokáig, mind1 ha felesben tankol az ember - gyorsításnál katasztrófa, - főnök megbánta, hogy átalakítatta, szerinte bepalizták, de leírta :D - gumicsövek gyorsabban kopnak, motor is jobban kopik - kipufogó tisztább, nem kormos - rendszeresen jár kontrollra a kocsi ahoz aki berakta, mert mindig kell állítani rajta, ha jön a tél azért, de ez lehet a S betegsége.
Olvastam korábban, hogy valaki próbálkozott etanol adagolással. Olyat még nem próbált senki, hogy rendesen átalakítsa, és úgy használjon E85-öst? Néztem olyan 40.000.-Ft az átalakító kütyü, igazából a befecskendezésen változtat, hoszabb ideig hagyja nyitva a szelepeket, hogy elegendőt kapjon.
Évi 15000 km.-nél jelenlegi árakon olyan 30.000.-FT körül lehet biztosan megfogni ezzel, plusz jobban megy a kocsi tőle állítólag.
Érdekelne hogyan cserélünk automata váltóban olajat. 2,0 HDI (4sebességes) Lépésekre lennék kíváncsi, meg h miből mennyi, hova. Haynes könyv kihagy pár részletet, pedig jó könyvek.
Probléma detto, akksisarut levettem mert bordásszíjat kellett cserélni. Utána nekem is így ment fel az ablak megnyomtam a lefele gombot teljesen és lement majd teljesen fel és elnengedtem, ekkor magától felhúzta. Utána lefele megint eljátszottam ezt és azóta működik rendesen.
Az a tanítás, hogy felhúzza 3 centinként aztán már felfog menni teljesen, de gondolom azóta már működik, gondoltam nem kell szájbarágósan egy ilyen dolgot.
Tanítani kell, a gépkönyvben benne van, hogyan, de a gépkönyv most tőlem kb. 2500 km-re van, így majd más elmondja a módot. Ha áramtalanítod a rendszert, akkor képes sajnos felejteni...
Ellenben nem lenne szabad ennyitől megfeküdnie az aksinak, tartok tőle, legkésőbb ősszel cserélned kell.
Ugyanezzel küzdök én is! Vidd el diagnosztikára nekem 3 hiba is el van tárolva a computerben:( ebből az egyik az alacsony turbonyomás. Fedélzeti nem ír semmit, úgyhogy itt dől meg az hogy ha nem ír semmit akkor nincs baja!
Ma megint megyek egy barátomhoz aki új szoftvert tesz rá, és átnézi (PSA szakszervíz) mert eddig azt hozták ki hogy turbócsere garanciában......(meghoszabított garis 2012 márciusig hálistennek)
Az enyém 2007 C5 2.0HDI Exclusive /automata biztos 87.000 km-el.
Tegnap este feltöltöttem az akkumulátort, mert kicsit lemerült....hiába, nem bírja a rövidtávos klímát, meg a hifit egyszerre...na mindegy.
Visszatettem ma reggel a kocsiba, hibátlanul műkszik.....viszont az elektromos ablak a bal oldalon nem hajlandó felmenni magától, minden 3 cm után megáll....majd gombot ujra nyomva megint csak 3cm.....most ilyenkor mi van vele?
Ha már a diagnosztikánál tartunk...... a fedélzeti komp. menűjében van egy olyan opciót, hogy "check control", vagy valami hasonló (most nem jut eszembe a neve:))
Ott írja, hogy hosszan nyomva kell tartani a nyomógombot......de nekem semmit sem reagál rá.
Nem mintha zavarna, csak érdekel, hogy ez másnál is így van, rosszul csinálok-e valamit, vagy egyszerűen csak nem tudja a komp.
Az "overspeed" opció műkszik, tehát a "hosszabb gomb nyomvatartás" megy.
sziasztok.. c5-l..2.0-hdi.motor.valakinek volt már olyan problémája.padloig nyomom és nem gyorsul se másodikban se a többi fokozatban .de ugyanúgy taposom eléri a 2900-fordulatot mintha kilőték volna az autót.elkezd húzni.fedélzeti nem irt hibát.
sziasztok.holnap visszamegyek a gumishoz megnézetem a gumikat deha nemtalálunk hibát !!!!!valaki tudna e kölcsön adni 2 felnit gumival proba képpen akár téli is lehet csak tutira jólegyen.2 hétmulva megyünk nyaralni addigra szeretném megtalálni az okot hogy miért ráz.nincs megbizható szerelöm szervizben meg kitudja mit kinemcseréltetnének velem egy vagyonért.előre is kössz.
Indítsd be! A fordulatszámmérő alatti service sárgán világít jelzés!
Sárga ikomoknak el kell aludni ha elindult a motor akkor rendben
És figyeld a középső kijelzőt ír e valami hibát és csipgni fog melle sorra befogja őket tenni ha hiba van próbavezetés közben én milőtt megvettem mntem vele 80 kmtert
Ha szar sorra írja a hibákat nem alszanak el service pedig világít akkor is ha űres az ablakmosó
Nagy gáz van a katalizátor konverter fault , Antipropullitin faull stb van belőle jócskán ha szar diagnosztízlja magát és írja is
a fed.számítógép hogyan írja ki a hibát? Valami kombináció vagy hosszú ideig nyomva tartva a gombot mutatja meg vagy ez egy menüpont? Anno Laguna II-est terveztem ott hosszú ideig kell nyomva tartani a gombot.