Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Opelfan Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2315
Olyan E85-ös átalakítót érdemes venni amin van hidegindítási funkció. Azt csak egyszer kell beállítani,ha hideg van hidegindítás gombot be kell nyomni és indulnia kell.
Egyébként az etanol nem rongálja a gumicsöveket, tömítéseket, ez csak hiedelem mert az emberek keverik az etanolt a metanollal ami ugye erősen mérgező és az valóban megeszi a gumit.
bferi56 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2314
Helló Társak !
Kinek van más tippje, esetleg tapasztalata a klímáról ? Egyik napról a másikra hirtelen csökkent a hatásfoka. Szinte alig hűt, lehet, hogy a gáz kevés benne? vagy valami vezérlési probléma, amiről oldalakkal ezelőtt írtatok ?
Szóval hűt csak keveset, és nem venni észre oldalanként a különbséget ha az egyik oldalt 14 fokra a másikat 19-re állítom. 2005 januári C5 II, egy éve van nálam.
gaz.69 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2313

Üdv' feketeC5, és Mindenki!!

Köszi az anyagot, megkaptam! Össze van rakva, a vezérlés gyári, de nem indul a C5-öm!!!:((

A motor diagnosztika nem alszik el. Resetelni nem kell a computerét? Mert, azelőtt ment rendesen, csak ömlött az olaj belőle. Teljesen szomorú vagyok. Mátészalkán lakom, de itt nem tudok olyat, aki gyári (lexia?) diagnosztikával rendelkezne.

Vagy vennem kell hozzá egy Lexia-t??! De az 190 USD!

Tud valaki segíteni?

citroen_ds Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2312
Hali!

Kellene 1 kis segítség, 2,0 HDI (2002) automata váltó. Olajat cseréltek a váltóban és most szarakodik (elnézést a kifejezésért, de már az is tele van már), van mikor nem akar előre menni v ránt 1et és megy, van mikor hátrafele is ezt csinálja. Most addig juttottam h kiírta h váltóhiba, de utána nem írta ki csak 1x. Néha minden szépen működik, de mikor rájön nem lehet vele indulni.
Valakinek volt már ilyenje? Nullázni kellene a számítógépét?
Előre is köszi.
Üdv
szekeresroland Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2311
Sziasztok!

Tud valaki valahol egy olyan fórumot, ahol kifejezetten a C5 szervizelésével foglalkoznak? Az sem baj, ha pl angol. Örömmel jelentem, hogy nincs sok gond az autóval, legalábbis az elmúlt 60.000 km alatt nem történt semmi. (leszámítva, hogy egyszer bedugva felejtettem az autós hőtőt ami következtében annyira lemerült az akku, hogy már a központi zár sem működött, de hát ez kezelői hiba...)

Segítségeteket előre is köszönöm

Üdv: Roland
egoka76 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2310
Rendben, köszönöm, bár mostmár vannak jobbak, olvastam ezt az E85 Power cuccot, ez egész kifinomultnak látszik...
Előzmény: citroen_ds (2306)
gga Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2309

Nekem automata váltós, de ugyanez ha lepadlózom akkor nagyon nehezen gyorsul aztán 3-4 e felett elkezd húzni....meg van szorulva a geometria szabályzás logikus. Pont ez lenne a szerepe hogy alacsony fordulaton nagyobb legyen a nyomaték.

Nekem sajnos szinte állandóan rossz, főleg emelkedőn tudod kipróbálni egyébként mert ott nagyon észrevehető a nyomaték hiánya.

Ja azt elfelejtettem hogy a hibát is állandóra írja nem időszakosra, tehát nekem valószínű megkotlott ez az elektromos pótméter a végén..

Előzmény: csori01 (2308)
csori01 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2308
köszi a segítséget .meg nézem holnap az enyémen is van ilyen mert az enyém az 2002-es.
meg hogyan lehet hozzá férni egyáltalán.
és neked is ugyan ezek a jelenségek voltak?
Előzmény: gga (2307)
gga Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2307

Jó hírek!

 

Úgy néz ki nem turbó probléma! Azért alacsony a nyomás mert a változó geometria pálcája megszorult és/vagy a mozgató mechanika végén lévő potencióméter zárlatos (ezért hülyeségeket küld a BSI nek amely inkább visszaveszi a nyomást hogy megvédje a turbót) beázás miatt.

Mivel nekem assistance garis az autóm ezért nem kisérleteznek tisztítással hanem van egy un. felújitó szett amely tartalmazza a rudazatot a potencióméterrel (kb. 27.000Ft)  így kompletten cserélik ezt. Peugeot HDI (ami ua. mint a miénk mily meglepő:) ) motoroknál már régóta ismert "típushiba"  ez ezért dobták ki ezt a javító szettet. Régen a javítási leírásban ez komplett alkatrészként szerepelt a turbóval tehát csak egyben lehetett rendelni!!!

 

A srác annyit mondott még hogy a tisztítás segíthet egyébként de ugye kétesélyes a dolog mert vagy jó lesz vagy nem, de ha nincs gari akkor érdemes első körben próbálkozni. Még annyit tudtam kihuzni belőle hogy alulról az egész mechanika a potméterrel együtt lejön a turbóról 3 vagy 4 csavar tartja rosz helyen van de hozzáférhető szerelhető házilag. Remélem tudtam segíteni, üdv

Gábor

Előzmény: csori01 (2300)
citroen_ds Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2306
Nem Citroen, de ide illik az E85-höz.
Céges Buzuki Ignác, 3 db havi min. 5000km.
30,000 volt kocsinként az átalakító.
Tapasztalatok:
- alacsony fordulaton is húz a kocsi 5-be lehet menni vele 40-el, nem rángat
- 20%al többet eszik :(
- télen nagyon nehezen indul, kell tekerni alég sokáig, mind1 ha felesben tankol az ember
- gyorsításnál katasztrófa,
- főnök megbánta, hogy átalakítatta, szerinte bepalizták, de leírta :D
- gumicsövek gyorsabban kopnak, motor is jobban kopik
- kipufogó tisztább, nem kormos
- rendszeresen jár kontrollra a kocsi ahoz aki berakta, mert mindig kell állítani rajta, ha jön a tél azért, de ez lehet a S betegsége.

kb ennyi.
Előzmény: egoka76 (2305)
egoka76 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2305

SZiasztok!

 

Olvastam korábban, hogy valaki próbálkozott etanol adagolással. Olyat még nem próbált senki, hogy rendesen átalakítsa, és úgy használjon E85-öst? Néztem olyan 40.000.-Ft az átalakító kütyü, igazából a befecskendezésen változtat, hoszabb ideig hagyja nyitva a szelepeket, hogy elegendőt kapjon.

 

Évi 15000 km.-nél jelenlegi árakon olyan 30.000.-FT körül lehet biztosan megfogni ezzel, plusz jobban megy a kocsi tőle állítólag.

 

 

Nos valaki?

citroen_ds Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2304
Üdv!

Érdekelne hogyan cserélünk automata váltóban olajat. 2,0 HDI (4sebességes)
Lépésekre lennék kíváncsi, meg h miből mennyi, hova.
Haynes könyv kihagy pár részletet, pedig jó könyvek.

Előre is köszi.
Üdv
citroen_ds Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2303
Hali!

Probléma detto, akksisarut levettem mert bordásszíjat kellett cserélni. Utána nekem is így ment fel az ablak megnyomtam a lefele gombot teljesen és lement majd teljesen fel és elnengedtem, ekkor magától felhúzta. Utána lefele megint eljátszottam ezt és azóta működik rendesen.

Üdv
Előzmény: Gyuszo78 (2297)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2302

Az a tanítás, hogy felhúzza 3 centinként aztán már felfog menni teljesen, de gondolom azóta már működik, gondoltam nem kell szájbarágósan egy ilyen dolgot.

Előzmény: Konrad (2301)
Konrad Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2301
Tanítani kell, a gépkönyvben benne van, hogyan, de a gépkönyv most tőlem kb. 2500 km-re van, így majd más elmondja a módot. Ha áramtalanítod a rendszert, akkor képes sajnos felejteni...

Ellenben nem lenne szabad ennyitől megfeküdnie az aksinak, tartok tőle, legkésőbb ősszel cserélned kell.
Előzmény: Gyuszo78 (2297)
csori01 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2300
nem nyugtattál meg..estére várom neked mit mondtak.
de nekem nem mindig csinálja .csak mostanában egyre sűrűbben
Előzmény: gga (2299)
gga Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2299

Szia!

 

Ugyanezzel küzdök én is! Vidd el diagnosztikára nekem 3 hiba is el van tárolva a computerben:( ebből az egyik az alacsony turbonyomás. Fedélzeti nem ír semmit, úgyhogy itt dől meg az hogy ha nem ír semmit akkor nincs baja!

Ma megint megyek egy barátomhoz aki új szoftvert tesz rá, és átnézi (PSA szakszervíz) mert eddig azt hozták ki hogy turbócsere garanciában......(meghoszabított garis 2012 márciusig hálistennek)

Az enyém 2007 C5 2.0HDI Exclusive /automata biztos 87.000 km-el.

Üdv

Gábor

 

ui. :este lehet több infóm lesz majd írok

Előzmény: csori01 (2293)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2298
Elvileg ezt egyszer kell vele eljátszani aztán megint normálisan fog működni.
Előzmény: Gyuszo78 (2297)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2297

Még egy kérdés a mai napra

 

Tegnap este feltöltöttem az akkumulátort, mert kicsit lemerült....hiába, nem bírja a rövidtávos klímát, meg a hifit egyszerre...na mindegy.

Visszatettem ma reggel a kocsiba, hibátlanul műkszik.....viszont az elektromos ablak a bal oldalon nem hajlandó felmenni magától, minden 3 cm után megáll....majd gombot ujra nyomva megint csak 3cm.....most ilyenkor mi van vele?

Újra kell tanítani vele valamit?

 

Köszi: Gyuszi

Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2296

Na ez a számomra megnyugtató válasz! :))

 

Köszönöm a gyors választ!

 

Üdv: Gyuszi

Előzmény: ezustgolyo (2295)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2295

Elvileg kiírja ugyanazokat a hibaüzeneteket amiket indításnál is.

Ha indításnál neked nem ír semmit(szerencsés ember) akkor gondolom akkor sem fog ha nyomkodod.

Előzmény: Gyuszo78 (2294)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2294

Sziasztok!

 

Ha már a diagnosztikánál tartunk...... a fedélzeti komp. menűjében van egy olyan opciót, hogy "check control", vagy valami hasonló (most nem jut eszembe a neve:))

Ott írja, hogy hosszan nyomva kell tartani a nyomógombot......de nekem semmit sem reagál rá.

Nem mintha zavarna, csak érdekel, hogy ez másnál is így van, rosszul csinálok-e valamit, vagy egyszerűen csak nem tudja a komp.

Az "overspeed" opció műkszik, tehát a "hosszabb gomb nyomvatartás" megy.

 

Help me please! :)))))

csori01 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2293
sziasztok..
c5-l..2.0-hdi.motor.valakinek volt már olyan problémája.padloig nyomom és nem gyorsul se másodikban se a többi fokozatban .de ugyanúgy taposom eléri a 2900-fordulatot mintha kilőték volna az autót.elkezd húzni.fedélzeti nem irt hibát.
janc5 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 2292
sziasztok.holnap visszamegyek a gumishoz megnézetem a gumikat deha nemtalálunk hibát !!!!!valaki tudna e kölcsön adni 2 felnit gumival proba képpen akár téli is lehet csak tutira jólegyen.2 hétmulva megyünk nyaralni addigra szeretném megtalálni az okot hogy miért ráz.nincs megbizható szerelöm szervizben meg kitudja mit kinemcseréltetnének velem egy vagyonért.előre is kössz.
janc5 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 2291
szia.kb, 2hónapja van nálam az autó nemtudom hogy történt e a féltengelyel valami.
Előzmény: önindítópersely (2285)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 2290

Szia

 

Indítsd be! A fordulatszámmérő alatti service sárgán világít jelzés!

Sárga ikomoknak el kell aludni ha elindult a motor akkor rendben

 

És figyeld a középső kijelzőt ír e valami hibát és csipgni fog melle sorra befogja őket tenni ha hiba van próbavezetés közben én milőtt megvettem mntem vele 80 kmtert

 

Ha szar sorra írja a hibákat nem alszanak el service pedig világít akkor is ha űres az ablakmosó

Nagy gáz van a katalizátor konverter fault , Antipropullitin faull stb  van belőle jócskán ha szar diagnosztízlja magát és írja is

 

üvd bordóC5

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Opelfan (2289)
Opelfan Creative Commons License 2010.07.18 0 0 2289
Bordó C5,

a fed.számítógép hogyan írja ki a hibát? Valami kombináció vagy hosszú ideig nyomva tartva a gombot mutatja meg vagy ez egy menüpont? Anno Laguna II-est terveztem ott hosszú ideig kell nyomva tartani a gombot.

Köszönöm az infókat!
Előzmény: bordóc5 (2278)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 2288

 

Köszönöm!

 

Nem semmi a futómű hangolás tehát elöl is van beállítási lehetőség!!

 

BordóC5

 

 

 

 

 

Előzmény: feketec5 (2287)
feketec5 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 2287
Szia!

Mail ment!
Remélem tudod hasznosítani a leírtakat.

Üdv:feketec5
Előzmény: bordóc5 (2286)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 2286

Szia

 

Tudom hogy nagy érvágás 4 új gumi de jó pár ezer km ig nem lesz gond vassal

nem szereti a rossz gumikat !!!!!!

Szétrázza a kocsit aztán kutyacsont meg a hozzá a jó útjaink stb

Általában a használtgumit valamiért levették !!

Az helyzet hogy az autó csak 4 tenyérnyit ér az úthoz ezek vasak pedig mennek 200 at simán pláne a V6

Érdemes rá venni garnitura H vagy V jelú gumit most pl Falken t láttam jó áron !!

 

údv BordóC5

Előzmény: janc5 (2284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!