Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2341
Üdv lehet, van is nekem de fel kell programozni.
Előzmény: janc5 (2265)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2340

Sziasztok!

 

Futómű beállítava ! Stabil lett a vas!

 

Üdv mindenkine k

 

ezustgolyo Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2339
Igen, viszont kell lámpamosó, ha ez is van a kocsin akkor nemtudom hogy beleköthetnek e.
Előzmény: John Zero (2338)
John Zero Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2338
"Automatán állítja a fényszóró magasságát az elektronika?"

Igen, ahogy írták, a HydrActive rendszer előnye, hogy mindig szintben tartja az autót. Tehát mindegy, hogy 1 ember ül hátul, vagy egy sem, vagy tele van pakolva a csomagtartó, az autód mindig szintben lesz.
Emiatt nem is kell lámpamagasság állító mechanika.
Előzmény: Gyuszo78 (2333)
janc5 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2337
sziasztok.össze-vissza ugrál az üzemanyag szintjelzőm mittudok vele csinálni?
V.6. Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2336
A foncsornak nem lesz baja. DE!!! Bizonyára már te is hallottad, hogy az utólag beépítettet nem engedik, sőt elég rendesen büntetik. És az a bibi, hogy mindegy milyen k-s, a közlekedési felügyelet emberei ellenőriznek, és ők egyből kiszúrják hogy nem gyári a cucc. És kész a bukta. : ) Itt mifelénk sokszor látom őket kint, és már rendőr sem kell hozzá hogy igazoltassanak és ellenőrizzenek az új törvény szerint. Az ismerőseim is kiszedték az utólagos szereléket, mert most nagyon rászálltak a témára.

A lámpádat nem kell semminek utána állítani, mert ugyi a gép a sajátos rugózásnak köszönhetően mindig utazóra áll be. Ha te feljebb szeretnéd állítani, bizony babrálnod kell vele. : )
Előzmény: Gyuszo78 (2333)
citroen_ds Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2335
Üdv Feketec5!

Köszönöm az infót megkaptam, munka után csekkolás lesz.

Üdv
Előzmény: feketec5 (2334)
feketec5 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2334
Szia!

Válasz ment!
Sok szerencsét a művelethez!

Üdv
Előzmény: citroen_ds (2329)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2333

Szia!

 

Az én C5-öm 2001-es gyártású 5ajtós. Semmi rozsdásodás nincs az autón, múlt héten álltam vele szerelőaknára kiváncsiságképpen, de alul sincs semmi gáz vele.

Szinte mindenhol műanyag borítások vannak az alján, egyedül a kipuff.rendszer nincs burkolva :) Anno hallottam egy olyat, hogy francia autó nem rohad :D Ez már a második francia autóm, előző egy szintén 2001-es Thalia volt. Azon sem volt semmi rozsda....hiába....tudnak ezek a csigaevők! :)

 

Xenonra téma: Nem lesz semmi baja a foncsornak, illetve a műanyag búrának a xenon miatt? Én is gondolkozom xenon pilácsokon, nézegetem, hogy hol olcsóbb. Milyen márkát ajánlatok? Azt hallottam, hogy 6000K-t nem b@szogatják a rend éber őrei. Erről tudtok valamit? Asszem ez a fehér színű, nem kékes.

Még egy kérdés: Automatán állítja a fényszóró magasságát az elektronika? Kell valamit nekem babrálnom vele, ha úgy érzem, hogy nem eléggé messzire világít?

Most Norauto-s "momo" xenongázzal töltött izzók vannak benne, szép fehér fénye van, de majdnem annyiba került mint egy xenon-szett :((( Hát, azt hittem, hogy eldobom az agyam, mikor láttam a vásárlás utáni netes xenon árakat...... a következő vásárlásom az lesz.

 

Köszönöm a segítséget előre is :)

 

Köszi: Gyuszi

Előzmény: Opelfan (2330)
V.6. Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2332
D2R típusú izzó kell a xenonhoz. Hellába kb. 35 e. / db. De a xenon.hu-n van 8720+áfa áron is más márka. Úgy hogy 10 e. körül lehet beszerezni. Csere az ugyan úgy megy mint a halogéneknél.

Nekem még el nem ment soha. Az viszont tény, hogy amikor nagyobbat korrigál a hidraulika, akkor egy kicsit gyengébb lesz a fényerő. De ez kb. 1 mp. és nem okoz semmi gondot a látásban. De hangsúlyozom, hogy ez nem egy állandó jelenség.
Előzmény: Opelfan (2330)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 2331

Szia!

 

Megjavult az ablak problémám, csak teljesen le kellett engednem az ablakot, és vissza fel.....aztán már ment minden normálisan.

 

Köszönöm a segítséget, segítségeteke! :D

 

Üdv: Gyuszi

Előzmény: John Zero (2316)
Opelfan Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2330
Sziasztok, kérdésem lenne még a C5-ösökről. Milyen típusú xenonnal szerelik őket gyárilag és mennyibe kerül az izzó hozzá? Illetve ha ez kiég akkor elég csak izzót cserélni mint egy hagyományos H4-es halogénnél?

Olvastam olyat, hogy néha elmegy a lámpája a C5-ösöknek, 1-2 mp-re, ti tapasztaltatok már ilyet? Mi okozhatja ezt?

Rozsdásodási hajlama milyen a C5-ösöknek?
citroen_ds Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2329
Köszönöm, ma is tanultam vmit :D
Ment a mail a kóddal
Üdv
Előzmény: V.6. (2328)
V.6. Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2328
VIN szám = az alvázszám utolsó nyolc számjegye.
Előzmény: citroen_ds (2326)
V.6. Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2327
Köszi! A Dock nekem is megvan. Csak gyakorlatban érdekelt a dolog.
Előzmény: feketec5 (2320)
citroen_ds Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2326
Lehet 1 kérdésem?
Mit jelent a VIN?
Előzmény: feketec5 (2325)
feketec5 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2325
Szia!

VIN?
Előzmény: citroen_ds (2324)
citroen_ds Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2324
Ment a mail.
THX.
Előzmény: feketec5 (2322)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2323

Sziasztok!

 

Nincs valakinek egy baloldali kékes! tükörlap baráti áron?

feketec5 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2322
Szia!

Küld a vin-t! Mail címen az adatlapon.
Többit majd levélben írom!

Üdv
Előzmény: citroen_ds (2321)
citroen_ds Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2321
Hali Feketec5!

AL4es a váltóm ha jól emlékszem. Engem érdekelne a bővebb infó és megköszönném, ha én is kapnék belőle 1 példányt (ha lehetséges akkor majd dobok 1 mailt).
Szerintem nem lettek végigkapcsolva a sebességek levegőben. Részleges csere volt, nem volt levéve a váltó.
Ma beszéltem a Citroen-nel azt mondták, hogy ki kellene kódolni belőle a hibát és nem fogja csinálni, de kételkedem benne.
Lehet, h az lenne a legjobb ha leereszteném az olajat és újra tölteném és végigkapcsolnám a sebességeket? Őszintén nem tudom. :S
Köszi előre is.

Üdv
Előzmény: feketec5 (2320)
feketec5 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2320
Szia V.6.!

Még nem cseréltem! Nekem 4HP20-as van.
Igen! Melegen kell nézni a szintet 55 és 70 fok-nál(ha jól emlékszem)Ha bővebben érdekel küldesz VIN-t (mail)és megnézem a Dock-ban.
Kiollózva elküldöm.

Üdv:feketec5
Előzmény: V.6. (2319)
V.6. Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2319
feketec5!

Te már cseréltél al4-be olajat? Az enyémbe sajna a nyomás szabályzó szelepek rendetlenkednek. Ez csak a szelepek cseréjével orvosolható, mások tapasztalata alapján. De azért én ellenőriznék egy szintet. Az addigi autóimnak is automata váltói voltak. Azoknál üzem melegen járó motornál alapjáraton kellett nézni. Gondolom akkor itt is így van. Ugyi??
feketec5 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2318
Szia!

Melyik váltód van? 4HP20 vagy AL4?
Részleges vagy teljes olajcsere volt?
Normálisan csápos emelőn végig kapcsolták a fokozatokat? (légtelenítés miatt)
Előzmény: citroen_ds (2312)
feketec5 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2317
Szia gaz.69!

Egy ötletem még lenne! Vezérműtengely jeladó légrést ellenőrizétek+ állandó hibakódok törlése(általános diaggal is meglehet csinálni).
Remélem összejön!

Üdv: feketec5
Előzmény: gaz.69 (2313)
John Zero Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2316
Gyuszo78:
Akkusaru levétel után az ablakokat mindig újra be kell tanítani, sajnos. Igazából azt tanítod be neki, hogy mi a normális végállás, és mi a becsípődés (ez a becsípődésgátló mechanizmus, ami miatt megáll).

Írták mások is, fejből nem tudom, de olyasmi, hogy akkusaru le, fel, után az ablakot teljesen le kell nyitni ÉS pár másodpercig még nyomva kell tartani. Majd pedig az ablakot teljesen be kell zárni ÉS pár másodpercig még nyomva kell tartani. Ezután jó lesz.
Ezt pedig minden ablakra (talán csak a két elsőre?)
Előzmény: Gyuszo78 (2297)
Opelfan Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2315
Olyan E85-ös átalakítót érdemes venni amin van hidegindítási funkció. Azt csak egyszer kell beállítani,ha hideg van hidegindítás gombot be kell nyomni és indulnia kell.
Egyébként az etanol nem rongálja a gumicsöveket, tömítéseket, ez csak hiedelem mert az emberek keverik az etanolt a metanollal ami ugye erősen mérgező és az valóban megeszi a gumit.
bferi56 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 2314
Helló Társak !
Kinek van más tippje, esetleg tapasztalata a klímáról ? Egyik napról a másikra hirtelen csökkent a hatásfoka. Szinte alig hűt, lehet, hogy a gáz kevés benne? vagy valami vezérlési probléma, amiről oldalakkal ezelőtt írtatok ?
Szóval hűt csak keveset, és nem venni észre oldalanként a különbséget ha az egyik oldalt 14 fokra a másikat 19-re állítom. 2005 januári C5 II, egy éve van nálam.
gaz.69 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2313

Üdv' feketeC5, és Mindenki!!

Köszi az anyagot, megkaptam! Össze van rakva, a vezérlés gyári, de nem indul a C5-öm!!!:((

A motor diagnosztika nem alszik el. Resetelni nem kell a computerét? Mert, azelőtt ment rendesen, csak ömlött az olaj belőle. Teljesen szomorú vagyok. Mátészalkán lakom, de itt nem tudok olyat, aki gyári (lexia?) diagnosztikával rendelkezne.

Vagy vennem kell hozzá egy Lexia-t??! De az 190 USD!

Tud valaki segíteni?

citroen_ds Creative Commons License 2010.07.19 0 0 2312
Hali!

Kellene 1 kis segítség, 2,0 HDI (2002) automata váltó. Olajat cseréltek a váltóban és most szarakodik (elnézést a kifejezésért, de már az is tele van már), van mikor nem akar előre menni v ránt 1et és megy, van mikor hátrafele is ezt csinálja. Most addig juttottam h kiírta h váltóhiba, de utána nem írta ki csak 1x. Néha minden szépen működik, de mikor rájön nem lehet vele indulni.
Valakinek volt már ilyenje? Nullázni kellene a számítógépét?
Előre is köszi.
Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!