Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szaki213 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57300

Szia!

 

Igen, jó bele.

 

Üdv

Előzmény: petiren1,5dci (57278)
SGN Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57299

Ami azt illeti jól visszaolvastál!

Előzmény: csukás2 (57298)
csukás2 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57298

Utánfutó visszajelző.

Előzmény: rentha92 (53261)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57297

Köszönöm, megnézem!

Előzmény: SGN (57296)
SGN Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57296

Próbáld meg a FHP jeladó csatlakozójában az esetleges kontakt hibát a lehetőleg minimálisra csökkenteni. Ez nem egyszerű, mert esetleg óvatos görbítésnek kell alávetni a tüskét. Ez sokat segíthet. Lehet próbálkozni még a tüskére történő vezeték forrasztással amit a kötegbe való összekötésnél érdemes bonthatóra csinálni. Amennyiben cserére kerül sor akkor ne csak a jeladót cseréld mert az egyébként nem rossz, hanem a Rönyóéknál beszerezhető "új tipusú" jeladót vedd a csatlakozójával együtt, ami kb 20-22 eFt. Az új csatlakozót be kell forrasztani polaritás helyesen a vezeték kötegbe. Ez azért szükséges mert a gyárba is rájöttek arra, hogy az eredeti csatlakozó minimális tüske mérete miatt gagyi és ezért "találták ki" az újat! Ez a rángatásos, időnkénti esetleges leállásos dolog sok Rönyós életét keseríti, csak totál nem romlik el és mikor szerelőhöz megy az ember sose jön elő! Remélem összejön! Hali.....

Előzmény: DGabee85 (57293)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57295
Tüneti kezelésnek tökéletes, voszont ezzel még a hiba oka nincs megszüntezve!
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57294

...-de!

Magasabb fordulatról gyorsíts!!!

Előzmény: DGabee85 (57293)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57293

Senkinek, semmi ötlete?

Előzmény: DGabee85 (57277)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57292

Van benne?

Előzmény: Törölt nick (57291)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57291

Valakinek dugult már el 1.5dci-ben katalizátor?

Köhike Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57290

Be kell állítani, nem hidrotőkés. Visszakeresel talán még a menete is le van írva lépésről lépésre.

Előzmény: lacika019 (57289)
lacika019 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57289

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki véletlenül hogy (2004 thalia 8v) a szelep hézagot kézileg kell állítani vagy ebben már autómatikus állító van?

atomanti78 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57288

Képet sajna most nem tudok mutatni. Igen ha jól emlékszem a 24 tűs. Köszi meg fogom próbálni a 2 pontot amit írtál és ha nem menne akkor készítek képeket és elküldöm.

Előzmény: rentha92 (57287)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57287

Ha a 24 tűs, akkor a 18 és 19 pont a hőmérő. Számsoros..

Előzmény: atomanti78 (57285)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57286

Mutatsz egy képet??

Előzmény: atomanti78 (57285)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57285

Köszi, de nekem csak egy csatlakozó van fekete színű.

Előzmény: rentha92 (57284)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57284

Hello.

Szürke csatlakozó első és második pontjára kell kötni.

Előzmény: atomanti78 (57283)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57283

Üdvözlök mindenkit. Nem rég vettem egy 2005-ös thaliat. Ebben a műszerfal közepén van kijelző ami mutatja a rádiót, órát és elméletileg a külső hőmérsékletet. Az enyém a külső hőmérsékletet sajna nem mutatja gyárilag nincs bevezetékezve. Ezt megtettem a tükörtől bevezetékeztem a kijelzőig. Na itt jön a hopp. Nem tudom, hogy a kijelző csatlakozójánál melyik lábakra kell kötni az érzékelőt és ebben kérnék segítséget a hozzáértőktől. A kijelző: Renault Sagem affa2 v6.50. Előre is köszönöm.

Anonymus23 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 57282

A klíma kapcsolóm vacakolt a múlt héten, bejelentkeztem a villamossági szerelőhöz.

Mire odaértem, a klíma megjavult, azóta is tökéletesen működik, mondom akkor bal első ajtó központi zár.

Este hozza a kocsit, hogy kicserélték, 6e Ft lesz szereléssel együtt. Mondom mit tettek bele? Mondja, hogy egy utángyártottat, minimális átalakítással.

Odaadta a régit is.

 

Szóval elvileg van olyan, amit kis átalakítással de bele lehet tenni, mert tökéletesen végzi a dolgát azóta is.

Hogy mi van benne pontosan azt sajnos nem tudom, mivel nem voltam ott a szerelésnél.

Előzmény: nagya2 (57281)
nagya2 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 57281

HAli!!

Vaterkán hirdettek 8k-ért gyári utángyártottat, én is olyat vettem előre, mert oda másmilyet beépíteni bajos.

Hátsó ajtóhoz, jó az ugy 1k-s is, mert oda kis ügyességgel berakható.

Üdv Nagya

Előzmény: miklos2peter (57279)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 57280

Képeket tudok mutatni. Mivel ragasztva van ezért óvatosan. Kalapáccsal óvatosan ütögetve ketté tudod venni ;)

Én is bontottat vettem, 3000ft volt, mai napig jó.. 

Előzmény: miklos2peter (57279)
miklos2peter Creative Commons License 2014.07.22 0 0 57279

Sziasztok!

Ha már a közpintizár motorokról van szó szeretnék valamit kérdezni.

Van e valakinek ezekről a motorokról adatlapja? PL mekkora fordulatu , milyen nyomatékú?

Szerintetek ez beépíthető helyette?

http://hu.rs-online.com/web/p/egyenaramu-motorok-es-kiegeszito/4459024/

Fizikai paraméterei megfelelnek.

Köszönöm.

További szép napot.

Miklos2peter

petiren1,5dci Creative Commons License 2014.07.21 0 0 57278

Hellósztok, a DEPO-s utángyártott első lámpába jó a gyári magasságállító motor?

DGabee85 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 57277

Üdv!

Én még mindig maradnék a rángatás problémánál. Néha-néha berángat 1X-2X a motor, leginkább alacsonyabb fordulatról kigyorsításkor. Ami le lett ellenőrizve: gyertyák, új gyújtáskábel, trafó, befecskendező szelepek érintkezői! Mitől lehet? FHP jeladó? Alapjárati motor? Befecskendező elektronika? Esetleg eltömődött, vagy döglődő befecskendező szelep? Légtömegmérő? Lambdaszondák? Tippeket szívesen fogadok! Köszönöm!

ponyva01 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 57276

Köszönöm szépen a kimerítő válaszokat! :)

Garfield007 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 57275

- jeladó, itt a fórumon is találsz jó pár leírást.

- ez egy jó kérdés, szerelő vagy futóműves illetve mindkettő :-)

- csomagtérnél újrakötés, lehetőség szerint betoldva, de erre is találsz itt rengeteg megoldást

- ajtó záraknál alap probléma, "elfáradnak" a motorok. Nekem jobb hátsó volt cserés, Logané ugyanez, bontóból 4e

 

Előzmény: ponyva01 (57273)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 57274

A központi zár problémádat tudom, tönkrement a motorja. Darabja ha jól tudom 12.000. Nekem pl. megszorult a motorja. Cseredarab :D Csomiajtónál néha elszakad a kábel, ezt első körben nézd meg.

Előzmény: ponyva01 (57273)
ponyva01 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 57273

Sziasztok!

Van egy 2003-as Thaliánk 1.5Dci Thaliánk és a következő problémák jöttek rajta elő:

 

 

Km óra: egyszer mutatja a sebességet, egyszercsak leesik a mutató és nem, majd újból igen. (km jeladó? Ha igen akkor ez hol található?)

Fura zörejek az első futóműből. (szerintem ez valami stabilizátor probléma lehet)

A KP. zár nem működteti a csomagtér illetve a jobb első ajtót. :S (se nem záródik be, se nem nyílik ki)

 

Ha esetleg van valami tippetek azt nagyon megköszönném. :)

Pelagiusz86 Creative Commons License 2014.07.20 0 0 57272

Köszi a vàlaszt,erre nem is gondoltam,de valòban kézenfekvõ hogy felesleges lenne két òra egy autòban,marad a ràdió óràja :)

Előzmény: rentha92 (57270)
Dexxxxter Creative Commons License 2014.07.20 0 0 57271

Sziasztok!

 

Némi segítségre lenne szükségem... mitől lehet a következő hiba? 

Olyan 4-5k km-rel ezelőtt városi forgalomban vettem észre, hogy sebességváltás után a fordulatszám nem esett le, hanem 4000 körül (benzines 2006-os Thalia) beragadt és kb bőgött a motor. Kuplung nyilván ki, lehúzódtam, kocsit leállítottam. Kis várakozás után gyújtás, motorindítás, fordulat egyből vissza 4k körülre. Aztán leállítva a gázpedálon nyomtam párat, mire következő indításnál minden OK volt. 

Ezután a mai esetig párszor volt ilyen, hogy gázelvétel után (seb.váltás, vagy csak motorfék céljából) gáz nélkül pl kétezren "beragadt", de 1-2 rúgás a gázra, és kiakadt.

Ma azonban szintén beragadt kétezren, gázadás nélkül húzott az autó, na mondom párszor benyomom a gázt, erre nem ki, hanem a magasabb fordulaton ragadt be, 5000 fölött pörgött a motor, és ezúttal többszöri gázpedál nyomkodás után sem akadt ki, így megint bőgő motorral állhattam le a szélső sávba a Nagykörúton (még szerencse hogy nem volt forgalom, és az addigra kb 30km/h-ra csökkent sebességem ellenére beengedtek a külső sávba a belsőből és ott lehúzódhattam). Gyújtás ki, pedálpumpa, következő indításnál már OK minden. A gázpedál fizikailag biztos hogy nem volt beragadva (az első alkalomnál azonban az volt az érzésem, hogy igen...).

 

Mi lehet ez? Mechanikai hiba a bowdennél/mozgó alkatrészeken vagy valami más?

Az első alkalom után megnézegettem a pedált és a motortérben a gáz-bowdent meg a műanyag kis kart amit forgat, látszólag minden ép, akadálymentes.

 

Előre is köszi a tippeket!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!