Próbáld meg a FHP jeladó csatlakozójában az esetleges kontakt hibát a lehetőleg minimálisra csökkenteni. Ez nem egyszerű, mert esetleg óvatos görbítésnek kell alávetni a tüskét. Ez sokat segíthet. Lehet próbálkozni még a tüskére történő vezeték forrasztással amit a kötegbe való összekötésnél érdemes bonthatóra csinálni. Amennyiben cserére kerül sor akkor ne csak a jeladót cseréld mert az egyébként nem rossz, hanem a Rönyóéknál beszerezhető "új tipusú" jeladót vedd a csatlakozójával együtt, ami kb 20-22 eFt. Az új csatlakozót be kell forrasztani polaritás helyesen a vezeték kötegbe. Ez azért szükséges mert a gyárba is rájöttek arra, hogy az eredeti csatlakozó minimális tüske mérete miatt gagyi és ezért "találták ki" az újat! Ez a rángatásos, időnkénti esetleges leállásos dolog sok Rönyós életét keseríti, csak totál nem romlik el és mikor szerelőhöz megy az ember sose jön elő! Remélem összejön! Hali.....
Képet sajna most nem tudok mutatni. Igen ha jól emlékszem a 24 tűs. Köszi meg fogom próbálni a 2 pontot amit írtál és ha nem menne akkor készítek képeket és elküldöm.
Üdvözlök mindenkit. Nem rég vettem egy 2005-ös thaliat. Ebben a műszerfal közepén van kijelző ami mutatja a rádiót, órát és elméletileg a külső hőmérsékletet. Az enyém a külső hőmérsékletet sajna nem mutatja gyárilag nincs bevezetékezve. Ezt megtettem a tükörtől bevezetékeztem a kijelzőig. Na itt jön a hopp. Nem tudom, hogy a kijelző csatlakozójánál melyik lábakra kell kötni az érzékelőt és ebben kérnék segítséget a hozzáértőktől. A kijelző: Renault Sagem affa2 v6.50. Előre is köszönöm.
A klíma kapcsolóm vacakolt a múlt héten, bejelentkeztem a villamossági szerelőhöz.
Mire odaértem, a klíma megjavult, azóta is tökéletesen működik, mondom akkor bal első ajtó központi zár.
Este hozza a kocsit, hogy kicserélték, 6e Ft lesz szereléssel együtt. Mondom mit tettek bele? Mondja, hogy egy utángyártottat, minimális átalakítással.
Odaadta a régit is.
Szóval elvileg van olyan, amit kis átalakítással de bele lehet tenni, mert tökéletesen végzi a dolgát azóta is.
Hogy mi van benne pontosan azt sajnos nem tudom, mivel nem voltam ott a szerelésnél.
Én még mindig maradnék a rángatás problémánál. Néha-néha berángat 1X-2X a motor, leginkább alacsonyabb fordulatról kigyorsításkor. Ami le lett ellenőrizve: gyertyák, új gyújtáskábel, trafó, befecskendező szelepek érintkezői! Mitől lehet? FHP jeladó? Alapjárati motor? Befecskendező elektronika? Esetleg eltömődött, vagy döglődő befecskendező szelep? Légtömegmérő? Lambdaszondák? Tippeket szívesen fogadok! Köszönöm!
A központi zár problémádat tudom, tönkrement a motorja. Darabja ha jól tudom 12.000. Nekem pl. megszorult a motorja. Cseredarab :D Csomiajtónál néha elszakad a kábel, ezt első körben nézd meg.
Némi segítségre lenne szükségem... mitől lehet a következő hiba?
Olyan 4-5k km-rel ezelőtt városi forgalomban vettem észre, hogy sebességváltás után a fordulatszám nem esett le, hanem 4000 körül (benzines 2006-os Thalia) beragadt és kb bőgött a motor. Kuplung nyilván ki, lehúzódtam, kocsit leállítottam. Kis várakozás után gyújtás, motorindítás, fordulat egyből vissza 4k körülre. Aztán leállítva a gázpedálon nyomtam párat, mire következő indításnál minden OK volt.
Ezután a mai esetig párszor volt ilyen, hogy gázelvétel után (seb.váltás, vagy csak motorfék céljából) gáz nélkül pl kétezren "beragadt", de 1-2 rúgás a gázra, és kiakadt.
Ma azonban szintén beragadt kétezren, gázadás nélkül húzott az autó, na mondom párszor benyomom a gázt, erre nem ki, hanem a magasabb fordulaton ragadt be, 5000 fölött pörgött a motor, és ezúttal többszöri gázpedál nyomkodás után sem akadt ki, így megint bőgő motorral állhattam le a szélső sávba a Nagykörúton (még szerencse hogy nem volt forgalom, és az addigra kb 30km/h-ra csökkent sebességem ellenére beengedtek a külső sávba a belsőből és ott lehúzódhattam). Gyújtás ki, pedálpumpa, következő indításnál már OK minden. A gázpedál fizikailag biztos hogy nem volt beragadva (az első alkalomnál azonban az volt az érzésem, hogy igen...).
Mi lehet ez? Mechanikai hiba a bowdennél/mozgó alkatrészeken vagy valami más?
Az első alkalom után megnézegettem a pedált és a motortérben a gáz-bowdent meg a műanyag kis kart amit forgat, látszólag minden ép, akadálymentes.