Hello!
Tudom már elegetek van belőlem, és a képeimből is. De ha már az elején elhajtottatok volna akkor most lehet hogy jobban éreznétek magatokat a fórumon. De mivel hogy nem így történt, mondjatok nekem valami bölcset erre a pár képre. Milyen típusú motornak a váza lehet. A 100/48-as tank volt rajta. Kösz és BUJocskázzon mindenki
Üdv: EN-EL
Elmégy jövőre börzézni,és azt válogatsz magadnak,meg olyan árba amilyenbe akarsz.De tény én tán 1100ft-ért vettem markolatot ujjat/utángyártott/a vateráról,a tavasszal.
A Szabó barátomnak mintha nem teljesen ilyen volna a blokkja,de a villa és a többi az stimmel,ha hazajőn a korházból akkor megnézem,ahogy tellik az idő egyre több ritkaság kerül elő,20 évvel ezelőtt még azt sem tudtuk hogy egyáltalán léteznek.
250-es kardános került-e elő mostanában,mennyi maradt meg belőle?
Na hamár szóbakerült a WM 128 akkor mutatok pár képet, annó volt egy ilyenem is: a tank me gülés valszeg nem rá való. Külön érdekesség a hengerben az a segédfelömlő szerű luk. Akkoriban még nem volt nyilvánvaló hogy mitől lesz jó egy 2T motor :)
Ha viccessen akarok válaszolni akkor::a biztonsági őrt vitte láthatósági mellényben pénzosztáskor,amúgy magánhasználatú gép volt és utólag raktak rá ülést Tényleg ha már igy szóba került az ülés akkor az új gépekkel adtak pótülést vagy az opció volt?
Megint itt van két kép az elsőn valamikor én öregapám csepeljén,már amennyit ki lehet venni. a másik kép a volt tulaja szerint a Kiskunhalasi posta tulajdona volt zöld lámpafej oldaldobozzal sárga tank,sárvédők fehér csikkal,valamikor az enyém volt nem tudja véletlen valaki hogy most kinél van?azért öregapám is újÍtott a Danovia üléssel.
Csepel 250 hátsó féklap, láncvédő. A harmadik alkatrész nem Csepel motorhoz való, az inkább valamiféle betekerő kar, olyan mint a kerékpárpedál hajtókarja.
Az arany szegélyű matricát én még csak bordó színű motoron láttam. Viszont a bordó alapszín mellé csak arany csíkozás jár. Ez csak az én tapasztalatom!!! üdv:Atesz
Köszi, akkor valószínű 250-es csepel lesz, ahonnan begyűjtöttem, volt a nagypapának olyan, de ezeket fényképről nem tudtam beazonosítani. Ez a hátsó féklap egyáltalán nem látszik képen. Az utolsó képen egy fékkar van, talán akkor az első lehetett.
Minden elismerésem a tietek gyönyörüek ezek a motorok,annak idején én csak gyüjtöttem a vasat,de megcsinálni nem csináltam csak majdnem,most kezdem utolérni azt a szinvonalat amit ti csináltok,csak épp más témában
Az az érdekes hogy akkoriban hiába kerestem Mátrát nem nagyon találtam most meg sorban kerülnek elő
konkrétan nem tudom megmondani,hogy eredetileg kié volt mert annó,ezt a túra csepelt a Dani Péter barátom fényképezte,legalább 15-éve küldte nekem a képeket isten se tudja hol lehet ez a motor,valahol biztos megvan úgy emlékszem nekem azt mondta a Peti bá hogy már akkor átfestették,felújitották.
A feladvány megfejtése Brennabor motoren werke,de tényleg hasonlit a BMG-re.nincsúj a nap alatt.