De egy hülye autó ez, most olvasok vissza, hogy más is járt így. Megdöglött a termoisztátom, de a hőmérő nem ment fel, sőt egy vonással kevesebbet mutatott, a kiegyenlítótartályba meg bugyogott vissza a gőz, a feleségem például simán szarrá főzte volna a motort. Idióták ezek az olaszok.
Megfogadva pimboy feddését, írtam a megadott címre reggel. íme a gyors korrekt válasz:
"Tudunk csinálni sima és távirányítós kulcsot is. Sima kulcsból van utángyártott és gyári. Az utángyártott ára 18 Ezer Ft kompletten elkészítve. A gyári ára 20 Ezer Ft kompletten elkészítve. A gyári távirányítós kulcs ára 39 Ezer Ft kompletten elkészítve. Az elkészítéshez szükséges az autó és 20 perc alatt megvan. (Kódkártya nekünk nem szükséges az új kulcs elkészítéséhez)
Üdv, www.kulcsmasolas.com"
Nyilvánvalóan érti a szakmát. Kár, hogy nincs minden nagyvárosban egy ilyen szaki...
olvassátok már végre el, az oldalát,mit ír.Már csináltattak nála itt a fórumról is kulcsot,amit meg is írtak.
Vissza kéne olvasni,és visszakeresni.
"Fiat Multipla távirányítós kulcs távirányító funkció tanításához szükséges biztonsági PIN kód megfejtése, és a távirányító tanítása. A nálunk készült távirányítós kulcs indítja az autót, és a központi zárat is működteti! Kulcs programozás az "1K59H" mikroprocesszort használó immobilizer egységgel gyártott autókhoz is! Ez csak nálunk lehetséges!"
És még sok minden.Postázással is megoldja.SKYP-on is elérhető,kérdezzetek tőle,korrekt,megbízható.
Kicsi a világ... Minden esetre nekem személyesen 15-öt mondtak. Azt tudom, hogy eprom-os, meg azt, hogy ott kell hagyni az autót. Kiszerelésről nem szólt a fáma...
Ezek szerint mi már beszéltünk telefonon kulcs ügyben, vmikor május elején, bár akkor nem volt világos számomra, hogy Cartársak vagyunk.
A végeredmény az, hogy én maradok egy villamos szakinál, megtrükközi nekem. 25 szerintem sok egy kulcsért. Bár olcsóbb mint a gyári, az biztos...
A gyújtás persze kapcsolható lenne máshogyan is, de ettől még ott kell legyen a kulcsfej a kapcsoló mostani helye közelében, mert rádiós úton kérdezi ott le a motorvezérlő elektronika
Mondjuk most már nem vagyok biztos benne hogy jól értelmeztem, de ott van a tetején a felsorolásnak, miszerint 927 motor és autó támogatott. Benne a Multi, meg mögötte a NO, (numero??)Szóval érthető így is...
A pécsiekkel beszéltem, még nincs meg a cucc, csak tervben. Viszont ők is epromot olvasnak majd, amihez az immoboxot,bsi-t, computert ki kell szerelni,stb, stb. vagyis 20-25 körül lesz az is.
Én azt láttom amit eddig is írtam, hogy nem. (NO). Nincs klónozás.
FIAT MULTIPLA 1998 MEGAMOS CRYPTO 48 NO
Az "unlock most 48 transpander" meg azt jelenti, hogy néhány már használt chipet megtud nyitni, hogy újra programozható legyen,DE nem mindegyiket. A fiat pl. pont nem.
Ez így van, ahogy írod. A DPF program ha nem fut végig, akkor gázolajjal hígul a motorolaj, tehát cserélni kell, nem elég leereszteni belőle. A műszerfal közepén lévő kis sárga lámpa jelzi, hogy szeretné az utánégetőt működtetni, de nem tudja. Ha jól emlékszema gépkönyv szerint kb. 30 percet kellene min. 2500-as fordulaton üzemeltetni ilyenkor. Én legutóbb egy 30 km-es vágtával elintéztem..
A másik téma - megtorpanás 130 körül - ettől független szerintem. A turbónyomás szabályozó szelep hibája miatt produkálja. Elegendő lehet a tisztítás is, de nálam a csere oldotta meg a problémát. Megtalálod a régebbi hozzászólások közt.
Köszönöm Akosli és Hua00 márkatársaimnak a válaszokat. Hétfő délelőtt öntök a tankba adagoló tisztító adalékot és az M5 autópályán teszek egy 100 km-es távot, bízva abban, hogy kiégetem, kitisztítom a rendszert. Az elmúlt közel 4 hónapban csak a városban közlekedtem, nem pörgettem a motort, amolyan elegánsan 2200 körül váltottam a fokozatokat. Lehet, hogy a FIAT dízel motort pörgetni kell, vagy sűrűbben tisztítani, kiégetni a rendszert. Nem tudom ez az első FIAT-om. Majd megírom mi lett a fejlemény. Alapvetően az a gond, hogy a lámpa kigyulladása után max. 3000-ig tudom forgatni, mert utána hiába nyomom, érzéketlen az adagolásra, erőtlenné válik.
PONTOSAN ez volt a jelenség nállam is... Szerelő már nem tudta előhozni a hibát a kicsikéből, amikor elvittem hozzá, de az elmondottak alapján, kitisztított egy szelepet a turbő előtt.... Állítás szerint, a hibajelenséget a huzamosabb városi használat okozza, és azt érzékeli az említett szelep, hogy sok anyagot kap az autó... visszafolytja a turbót magas fordulaton. Én nem vagyok profi, de ez volt a lényeg. Azt ajánlotta, hogy lakott területek közt minimum két naponta 3000-3500 fordulat közt "égessem" a kicsikét. Ennek ellenére a hétvégén ismét előfordult pontosan az a jelenség, mint neked... Nem variáltam, hanem végignyomtam az M3-ast, BP-Miskolc távon. A kezdeti 5-10 kilóméter utáni sípolás-hibajelzés után, 1re ritkult a hibajelzés. 2nappal később, hibátlanul hazajöttünk... A túltöltött olajról még nem hallottam, de az tuti, hogy holnap meglesem, és szükség esetén leengedem.
A multi kulcsa nem klónozható. A golf4, a B5passat, bora, polo 2001-től,honda accord03-06,civic02-05,jazz01-07, csak néhány típus. Ezek chipje sem klónozható. Ezekben ugyan az a típusú chip van mint a multiban, csak ezek nincsenek előkódolva. A chip vw-nél pinkóddal simán illeszthető,a honda kód nélkül, de a multié nem, az ezeknél sokkal keményebb dió.Legalább is én így tudom. Röhej, de ezen évjáratú Fiatok kulcsa ránézésre egyszerű mint a faék, de nem az.