Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61069
Ha egy 50A-s biztosítékot kinyomott, melegedhetett rendesen a drót. Nem sérült meg a szigetelés és nincs valahol egy ravasz zárlat? Lehet, hogy a motorhőfok-jeladó és a ventilátort vezérlő érzékelő nem ugyanaz, esetleg a műszerfali jeladóról csinálták a vezérlését, annak meg esetleg zárlatos a kábele, mondjuk "+" tápra, így lehúzott csatlakozónál is mutatja a "meleget".
Előzmény: cam aro (61068)
cam aro Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61068

Udv.
Az alany egy Pug 206. AFW mocckoddal.
Megutottek elejet.. megfustolte a ventillatort, kiegette 50A-s biztijet.


Kilett cserelve..muxik. (diagal kapcsolva csak high speed van.. de az egy dolog.)

De a muszerfal szerint, tuzforro a (hideg) motor..
Autot inditva.. egybol inditja a ventit is.
Ket szenzor.. egy for ECU, a masik meg gondolom egy tulmeleg on-off kapcsolo.
Kilett cserelve mind ketto.. problem maradt.

 

Na de I.  amit nem ertek. :)
Eloadatban... szkenner szerint.. ~ jok a hofok ertekek, tehat szepen mutatja azt, hogy melegszik be az auto.. ekozben muszerfalon pirosban a mutato.. s a venti is fullon megy.(!:O)
Nem ertem II. ..
Teszi ezt akkor is, ha mindket szenzor levan huzva.  :DD
Tehat szkenner mutatja a ~ valos hofokot.. muszerfalon pirosban.. s megy a venti.. lehuzott szenzor csatikkal.

En erre nem tudok gombot varni.. :))

Aleko Viva Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61067

Hali!

 

Ismeri valaki a Pico ADC 200/20-as szkópot, ez mennyire használható műhelyben diagnosztikához?

hyuing Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61066
Donibcsi!!!! A póló főtengely jeladó nélkül is ad fordulat jelet élőadatban és persze jár de csak 1 henger. Akkor mi adja a fordulatszámot? Persze más észrevételét is szivesen elfogadom!!!!!!!!!!!
jeepy Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61065
A váltó kálváriám az Automata váltó-kézi váltó topikban olvasható
Talán lehet belőle tanulni.
jeepy Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61064
Tiszteletem mindenkinek

Tud valaki bontott Merci automata váltót W168 vagy W414
A170 vagy Vaneo 2003as 1,7Cdi
A váltóban lévő elektronikára és hydraulikára lenne szükségem

Automatikgetriebe Elektro Hydraulische Steuerung

Előre is köszönöm
30/9914-256
Donibcsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61063
vagy az 1-es, vagy a 3-as lábon jön a jel. A LED pozitív lábát rá, a másikat testre.........................vagy diag. bedug, motorba be, és élőadatoknál nézni, hogy van-e a motorfordulat jel.
Előzmény: hyuing (61061)
Mathyas Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61062
Túlvan a 300-ezren.
Csak ezért, nem másért.
Előzmény: 409 (61060)
hyuing Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61061
Heló Donibcsi! A vez. a helyén van nagyon nehezen beindul megy kb. másfél henger. A ledes nézést ha pontosítanád, hogy hogyan kell nagyon megköszönném. Van szkópom de hiába halgatózok itt és a diag.fórumon sajna nekem túl bonyolult, vagy nem tudom használni. Well 1/a (Q- Teszt)
Előzmény: Donibcsi (61059)
409 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61060

Miért lesz esedékes?
Előzmény: Mathyas (61056)
Donibcsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61059
A hibakód a főtengely ford.érzékelőre utal. Ha a vez. helyén van, és nem indul, akkor mérni kéne rajta jelet. Sima indukciós jeladó, csak egy LED kell hozzá, ha nincs másod.
Előzmény: hyuing (61058)
hyuing Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61058
Na a poló megszivatott vagy én magamat, de a vezérlés a helyén van. Levettem a vezér deknit annyira bíztam benne, hogy elugrott és nem! De akkor mi a bubánat van vele ? Most már idegesít ez a hibakód, hogy mit jelent p0321 gyujtás/elosztás motor sebesség bemeneti áramkör tartomány/működés csak nem vezteng. jeladót akar mondani??????????????????????????????????????
TraguAre Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61057
"Kérdezem én tőletek, lehetséges ez???? "

Ezekszerint...
Előzmény: Mathyas (61056)
Mathyas Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61056
Szevasztok!

Egyik kollegámnak van egy Mercedes A170 CDI-je. Nemsokára esedékes lesz rá a vezérműlánc csere. Kb 400(!) ezer forintos árajánlatot adtak neki! Természetesen márkaszervízban. A magas ár miatt arra hivatkoztak, hogy a lán cserénél elég sok csapágyat ki kell cserélni.

Kérdezem én tőletek, lehetséges ez????
Szerintem ez marhasok!Mathyas
őrült elmebeteg Creative Commons License 2009.06.02 0 0 61055
mi történhetett a 2.5 crd-vel, hogy a kipuff. vezértengó eltörte az összes kipuff. szelephimbát.

elcsúszott volna a vezérkerék a tengelyen? (nem ékes) vagy megszorult valamelyik szelep?
Donibcsi Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61054
A Vag-Com régóta olyan "intelligens" ha az érték mögött lát valami mértékegységet, százalékot, bármit, akkor az ablak alá betesz egy olyan szöveget, ami szerinte lehetséges. Ha ms-t lát akkor a befecsk. időt, ha százalékot akkor motorterhelést, stb... Ez lehet a zavaró.
Előzmény: C20NE (61038)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61053

oké köszi nektek,majd valahogy megoldom:)

 

az a furi hogy a fabia doksi írja ,hogy a map érték 350-600 mbar között jó

 

és ezt fabián ki is írja lehet látni

 

akkor az Octavián miért hoz 2,8-3,8 g/s értékeket

 

cam aro Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61052
Előzmény: ó-vodás5407070 (61049)
C20NE Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61051
Bocs, félreértettem!
Előzmény: 409 (61048)
C20NE Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61050
Igen, ismeri.
Előzmény: ó-vodás5407070 (61049)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61049
DATA ismeri egyáltalán ezt az AMD-s Octaviát?
Előzmény: cam aro (61046)
409 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61048


"ha 409 hozzászólását továbbgondolom, mely szerint nincs se MAP se MAF,"

Csak a MAF-ot mondtam! MAP van mindegyiken.
Előzmény: C20NE (61038)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61047

mindkét szerkentyű g/s értéket adott ez a furcsa  Fabiánál pedig mbarban

 

alapjáraton 2,8-3,8 g/s  közöttit

 

 

Előzmény: C20NE (61045)
cam aro Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61046

 

Remelem olvashato.

Előzmény: ó-vodás5407070 (61042)
C20NE Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61045
Elvileg, igen. De akár a MAP is lehet rossz, meg a vezetékeket/csatlakozókat is átnézném. Lehet, hogy a kiolvasó nem volt a helyzet magaslatán, amivel ezeket az érdekes mértékegységű élőadatokat néztétek.
Előzmény: ó-vodás5407070 (61043)
Aleko Viva Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61044
Én anno úgy kértem kölcsön rögzítőt, és úgy rémlett most, hogy a bevágás vízszintesen áll a  tengelyek végén.  Köszönöm hogy kijavítottál.
Előzmény: Donibcsi (61035)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61043

én csak egy kézi kiolvasóval néztem(narancs VAG5053),de haver nem tudom milyen laptopis verzióval nézte

 

elméletileg lehetne ez a hiba valami fals levegőtöl is ?

Előzmény: ó-vodás5407070 (61042)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61042

2000.11.

 

Octavia 1.4 Classic motorkód :AMD

 

ennél ad meg ilyen furcsa dolgokat

 

van vele egy 17549 P1141 hiba

Előzmény: C20NE (61041)
C20NE Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61041
Milyen évjárat?
Előzmény: ó-vodás5407070 (61039)
C20NE Creative Commons License 2009.06.01 0 0 61040
A DATA szerint MAP szenzoros mindkét motor, így a nyomásérték tűnik a jónak.

Melyik motorkódnál adta a g/s mennyiségértéket? Milyen programmal olvastad ki?
Előzmény: ó-vodás5407070 (61039)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!