Ha egy 50A-s biztosítékot kinyomott, melegedhetett rendesen a drót. Nem sérült meg a szigetelés és nincs valahol egy ravasz zárlat? Lehet, hogy a motorhőfok-jeladó és a ventilátort vezérlő érzékelő nem ugyanaz, esetleg a műszerfali jeladóról csinálták a vezérlését, annak meg esetleg zárlatos a kábele, mondjuk "+" tápra, így lehúzott csatlakozónál is mutatja a "meleget".
Udv. Az alany egy Pug 206. AFW mocckoddal. Megutottek elejet.. megfustolte a ventillatort, kiegette 50A-s biztijet.
Kilett cserelve..muxik. (diagal kapcsolva csak high speed van.. de az egy dolog.)
De a muszerfal szerint, tuzforro a (hideg) motor.. Autot inditva.. egybol inditja a ventit is. Ket szenzor.. egy for ECU, a masik meg gondolom egy tulmeleg on-off kapcsolo. Kilett cserelve mind ketto.. problem maradt.
Na de I. amit nem ertek. :) Eloadatban... szkenner szerint.. ~ jok a hofok ertekek, tehat szepen mutatja azt, hogy melegszik be az auto.. ekozben muszerfalon pirosban a mutato.. s a venti is fullon megy.(!:O) Nem ertem II. .. Teszi ezt akkor is, ha mindket szenzor levan huzva. :DD Tehat szkenner mutatja a ~ valos hofokot.. muszerfalon pirosban.. s megy a venti.. lehuzott szenzor csatikkal.
Donibcsi!!!! A póló főtengely jeladó nélkül is ad fordulat jelet élőadatban és persze jár de csak 1 henger. Akkor mi adja a fordulatszámot? Persze más észrevételét is szivesen elfogadom!!!!!!!!!!!
vagy az 1-es, vagy a 3-as lábon jön a jel. A LED pozitív lábát rá, a másikat testre.........................vagy diag. bedug, motorba be, és élőadatoknál nézni, hogy van-e a motorfordulat jel.
Heló Donibcsi! A vez. a helyén van nagyon nehezen beindul megy kb. másfél henger. A ledes nézést ha pontosítanád, hogy hogyan kell nagyon megköszönném. Van szkópom de hiába halgatózok itt és a diag.fórumon sajna nekem túl bonyolult, vagy nem tudom használni. Well 1/a (Q- Teszt)
A hibakód a főtengely ford.érzékelőre utal. Ha a vez. helyén van, és nem indul, akkor mérni kéne rajta jelet. Sima indukciós jeladó, csak egy LED kell hozzá, ha nincs másod.
Na a poló megszivatott vagy én magamat, de a vezérlés a helyén van. Levettem a vezér deknit annyira bíztam benne, hogy elugrott és nem! De akkor mi a bubánat van vele ? Most már idegesít ez a hibakód, hogy mit jelent p0321 gyujtás/elosztás motor sebesség bemeneti áramkör tartomány/működés csak nem vezteng. jeladót akar mondani??????????????????????????????????????
Egyik kollegámnak van egy Mercedes A170 CDI-je. Nemsokára esedékes lesz rá a vezérműlánc csere. Kb 400(!) ezer forintos árajánlatot adtak neki! Természetesen márkaszervízban. A magas ár miatt arra hivatkoztak, hogy a lán cserénél elég sok csapágyat ki kell cserélni.
Kérdezem én tőletek, lehetséges ez???? Szerintem ez marhasok!Mathyas
A Vag-Com régóta olyan "intelligens" ha az érték mögött lát valami mértékegységet, százalékot, bármit, akkor az ablak alá betesz egy olyan szöveget, ami szerinte lehetséges. Ha ms-t lát akkor a befecsk. időt, ha százalékot akkor motorterhelést, stb... Ez lehet a zavaró.
Elvileg, igen. De akár a MAP is lehet rossz, meg a vezetékeket/csatlakozókat is átnézném. Lehet, hogy a kiolvasó nem volt a helyzet magaslatán, amivel ezeket az érdekes mértékegységű élőadatokat néztétek.