Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sezs Creative Commons License 2014.07.28 0 0 57311

A módszert én is alkalmazom vagy fél éve. Amikor elkezd hosszan tekerni indításkor, akkor tudom, hogy tölteni kell. Utána jó hónapig-másfélig megy rendesen. Csak a dugóknál nedvesedik, s ismerősök azt mondták, akkor közel a vég :) Kellemetlen lenne, ha hosszabb úton menetközben halna meg :)

Előzmény: hant90 (57308)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57310

Ok. De! Mi az az UCH? Hol találom? Kell e az uchtol a kijelzőig vezetékeznem?

Előzmény: rentha92 (57304)
András80 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57309

Én Jász-akkut tettem bele, 45 AH. 1 éve használtan vettem a kocsit (2000, 1.4. 8V), ilyen volt benne, ilyet is vettem (internetes rendeléssel, bolti átvétellel számlával 11.500 Ft volt), mert tudtam hogy belefér. Az előző elhalálozott idén nyáron, de a telet kibírta. Én sajnos későn ébredtem, egyszer a kocsi nem indult...feltöltöttem deszt. vízzel a régi akksit, belement fél liter, de már hiába töltöttem... Szóval olyat vegyél, ahol után lehet tölteni a cellákat, és néha viseld gondját, főleg télen.

Előzmény: sezs (57307)
hant90 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57308

Nem kimondottan válasz, de leírom én hogy jártam. '13 januárjában ezt írtam:

 

1.4 8V-s Thaliaba szeretnék (pontosabban muszáj) akksit vennem  Szerintetek elég a 45Ah-s, vagy vegyek inkább 55-öst? A gyári az 47Ah-s volt (Inci akkü) 7,5 évig bírta, a második 55 Ah-s AKKSI, ez két évig és 25 napig bírta. (Két év volt rá a szavatosság.)

Amikor elmentem a boltba (Bárdi - Pécs) megvenni az újat, lebeszéltek róla, azt mondták vegyek egy üveg desztillált vizet, töltsem föl, tegyem föl töltőre, és nézzem meg hogy mi lesz. Röviden: azóta három havonta kiveszem, töltök rá desztillált vizet, 24 órát töltöm, és még mindig hibátlanul működik. Itt a fórumon is javasolták, ezt a módszert (nagya2, SGN, Renault Thalia 1.4 16V ), de megmondom őszintén, nem hittem nekik (bocs...), mivel ez egy gondozásmentes akkumulátor.

Előzmény: sezs (57307)
sezs Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57307

Üdv mindenkinek! Akksi kérdés: jelenleg 44 Ah-s Bannerrel megy az autó, de két évvel ezelőtt, amikor megvettem a járgányt, a szervizben felülvizsgálatkor már kidobásra javasolták az akkor jó egyéves akksit. Azóta is megy, de kezd könnyezni, így hamarosan csak lecserélem. Mekkora a legnagyobb Ah-s, amit még bele lehet rakni (2001, 16V), s melyik az ajánlott márka?

A Bannerről ismerőseim ódákat zengtek, de az elmondottak alapján én nem fektetnék be még egy ugyanilyenbe.

DGabee85 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57306

Még az FHP jeladó tisztítása nekem is hátra van! Remélem az megoldja majd, és nincs komolyabb baja a gépnek! Eddig sosem rakoncátlankodott, teszi a dolgát, ahogy azt kell, sosem panaszkodtam rá, mert nem volt miért! De ez most nagyon zavaró! 

Előzmény: Törölt nick (57305)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57305

Szia. Nekem az általad felsoroltak közt valamelyik megoldotta a rángatást! Végig zongoráztam mindent, és jó lett. A héten sokmindent kicserélgettem a gépen,ami 120 000km környékén esedékes. Így letakarítottam a jeladót is, kiváncsiságból rámértem, 247 ohm -ot mutatott a mérőm. 2001es 8 szelepes,másodszor szedtem szét. 

Előzmény: DGabee85 (57297)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57304

Ebbe a fajta kijelzőbe nem a kijelzőre, hanem az UCH-ba kell bekötni. UCH-n a 3db nagyméretű (40 pólusú) csatlakozó közül a középső csatlakozón a 3-as és 13-as lábakra kell kötni a hőérzékelőt. Úgy tudom itt engedélyeztetni is kell, hogy működjön.. Én csak a régebbi típusú kijelzőkbe csináltam hőmérőt. 

Előzmény: atomanti78 (57303)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57303

Szeva. Nem lett jó. Nem reagált a 18-19-es lábakra. Nem mutatja ki a jobb alsó sarokban a külső hőmérsékletet.

Küldöm a képeket:

 

Előzmény: rentha92 (57287)
tekilla123 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57302

Sziasztok!

Két problémával fordulok hozzátok!Az eggyik,hogy a kilóméter óra hol mér hol nem menetkőzben leesik 0-ra utánna vissza!

A másik,hogy a vezető oldali központizár nem mükszik!Meg sem nyikkan!A kárpitot nehéz leszedni az ajtórol? Köszönöm!

szaki213 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57301
Előzmény: nagya2 (57281)
szaki213 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57300

Szia!

 

Igen, jó bele.

 

Üdv

Előzmény: petiren1,5dci (57278)
SGN Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57299

Ami azt illeti jól visszaolvastál!

Előzmény: csukás2 (57298)
csukás2 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57298

Utánfutó visszajelző.

Előzmény: rentha92 (53261)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57297

Köszönöm, megnézem!

Előzmény: SGN (57296)
SGN Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57296

Próbáld meg a FHP jeladó csatlakozójában az esetleges kontakt hibát a lehetőleg minimálisra csökkenteni. Ez nem egyszerű, mert esetleg óvatos görbítésnek kell alávetni a tüskét. Ez sokat segíthet. Lehet próbálkozni még a tüskére történő vezeték forrasztással amit a kötegbe való összekötésnél érdemes bonthatóra csinálni. Amennyiben cserére kerül sor akkor ne csak a jeladót cseréld mert az egyébként nem rossz, hanem a Rönyóéknál beszerezhető "új tipusú" jeladót vedd a csatlakozójával együtt, ami kb 20-22 eFt. Az új csatlakozót be kell forrasztani polaritás helyesen a vezeték kötegbe. Ez azért szükséges mert a gyárba is rájöttek arra, hogy az eredeti csatlakozó minimális tüske mérete miatt gagyi és ezért "találták ki" az újat! Ez a rángatásos, időnkénti esetleges leállásos dolog sok Rönyós életét keseríti, csak totál nem romlik el és mikor szerelőhöz megy az ember sose jön elő! Remélem összejön! Hali.....

Előzmény: DGabee85 (57293)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57295
Tüneti kezelésnek tökéletes, voszont ezzel még a hiba oka nincs megszüntezve!
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57294

...-de!

Magasabb fordulatról gyorsíts!!!

Előzmény: DGabee85 (57293)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57293

Senkinek, semmi ötlete?

Előzmény: DGabee85 (57277)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57292

Van benne?

Előzmény: Törölt nick (57291)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57291

Valakinek dugult már el 1.5dci-ben katalizátor?

Köhike Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57290

Be kell állítani, nem hidrotőkés. Visszakeresel talán még a menete is le van írva lépésről lépésre.

Előzmény: lacika019 (57289)
lacika019 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57289

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki véletlenül hogy (2004 thalia 8v) a szelep hézagot kézileg kell állítani vagy ebben már autómatikus állító van?

atomanti78 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57288

Képet sajna most nem tudok mutatni. Igen ha jól emlékszem a 24 tűs. Köszi meg fogom próbálni a 2 pontot amit írtál és ha nem menne akkor készítek képeket és elküldöm.

Előzmény: rentha92 (57287)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57287

Ha a 24 tűs, akkor a 18 és 19 pont a hőmérő. Számsoros..

Előzmény: atomanti78 (57285)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57286

Mutatsz egy képet??

Előzmény: atomanti78 (57285)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57285

Köszi, de nekem csak egy csatlakozó van fekete színű.

Előzmény: rentha92 (57284)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57284

Hello.

Szürke csatlakozó első és második pontjára kell kötni.

Előzmény: atomanti78 (57283)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57283

Üdvözlök mindenkit. Nem rég vettem egy 2005-ös thaliat. Ebben a műszerfal közepén van kijelző ami mutatja a rádiót, órát és elméletileg a külső hőmérsékletet. Az enyém a külső hőmérsékletet sajna nem mutatja gyárilag nincs bevezetékezve. Ezt megtettem a tükörtől bevezetékeztem a kijelzőig. Na itt jön a hopp. Nem tudom, hogy a kijelző csatlakozójánál melyik lábakra kell kötni az érzékelőt és ebben kérnék segítséget a hozzáértőktől. A kijelző: Renault Sagem affa2 v6.50. Előre is köszönöm.

Anonymus23 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 57282

A klíma kapcsolóm vacakolt a múlt héten, bejelentkeztem a villamossági szerelőhöz.

Mire odaértem, a klíma megjavult, azóta is tökéletesen működik, mondom akkor bal első ajtó központi zár.

Este hozza a kocsit, hogy kicserélték, 6e Ft lesz szereléssel együtt. Mondom mit tettek bele? Mondja, hogy egy utángyártottat, minimális átalakítással.

Odaadta a régit is.

 

Szóval elvileg van olyan, amit kis átalakítással de bele lehet tenni, mert tökéletesen végzi a dolgát azóta is.

Hogy mi van benne pontosan azt sajnos nem tudom, mivel nem voltam ott a szerelésnél.

Előzmény: nagya2 (57281)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!