Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55714

Annyira nem rejtélyes. :-)

Valami átmeneti hiba jelentkezett, ami később elmúlt. (mondjuk egy kontakt hiba, de ez csak példa) Rendszertől függően ez esetben egy idő után (pl. néhány hibamentes indítás után) kikapcsolja a MIL lámpát az ECU.

Ha érdekel, hogy mi lehetett korábban a baj, csináltass rajta egy diagnosztikát, abból feltehetően kiderül !

 

FeZ

 

Előzmény: Attis77 (55713)
Attis77 Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55713

Sziasztok!

 

Tegnap írtam a műszerfalon megjelenő motorhiba világítást.

 

Képzeljétek ma elmentem otthonról 2km-re,mert hát a motor már jól járt,ment minden henger és mondom ha valami van akkor se leszek messze.

Szóval elindultam és világított majd léállítottam és elintéztem amit kell.Elindultam vissza és ekkor kialudt a hibát jelző kis ikon.

 

Megjavult magától??  Nem nagyon értem ezt az egészet,hogy mi is volt ez,és miért csinálta tegnap a 2-3 hengerrel menő,hibát jelző akciót,most meg minden rendben.

 

Hm? Rejtélyes.

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55712

13 éves rugónál ez azért nem ritkaság, más típusoknál sem.

A Twingo-kon pl. sorozatban cseréltem rugókat 6-8 éves korukban, sorra eltörtek.

 

FeZ

 

Előzmény: bordoxsara (55711)
bordoxsara Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55711

Sziasztok!

 

Kis érdekesség a hosszú hétvégére... 3 hete hallottam meg először azt a ropogó hangot néha-néha, 2 nappal később már sokkal erősebb, már-már recsegés jött előről szinte minden kormánymozdulatra. Menés szerelőhöz, toronycsapágy csere - bal oldal. Alkatrész rendel, csáposon a verda, rugó ki, majd hív, hogy a rugó két darabban jött ki. Csak úgy "alánézve" nem látszott. Valszeg a csapágyat is a rugó ölte meg. Dejó. Lett rugó is. Majd a hét elején megint ugyanez. Szerelő, jobb oldali toronycsapágy. Aztán ugyanúgy a csáposon derült ki, hogy ennél is eltört a rugó...

 

Ezek így random elfáradnak? Mert egyébként jele nem volt, az "akadályokat" vette, nem csörgött, nem csattogott fekvőrendőrön, kátyúban. Jó, tudom 13 éves lesz a kocsi de ez akkoris furi, hogy egy ilyen "rejtet betegség" csak úgy előjön. Akkor mi lehet még aminek majd akkor lesz hangja, mikor a fél autót cserélni kell? :(

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55710

Utángyártottban ? Örülök, hogy kapható, ezek szerint van amelyik beszerezhető. Többféle van belőle, amiket én kerestem csak gyáriban volt. Bár valamelyik nagy forgalmazó is beszerez gyári cuccot de azt én közvetlenül veszem a Citroentől, úgy olcsóbb.

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (55709)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55709

Csak annyit szeretnék hozzáfűzni a kormánymű nyomáskapcsolójához rossz számon kerestem rá a helyes cikkszáma: 9677899580 


Valamint nagyobb autóalkatrész forgalmazóknál is beszerezhető.

 

 

 

 

Előzmény: FeZ_ (55704)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55708

Üdv!

www.autokulcs.net itt találsz!

 

Előzmény: Gabee' (55706)
Attis77 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55707

Üdv. mindenkinek!

 

Van egy 2000-es 8.havi (még nem a csepplámpás) xsara-m,1.6sx és a műszerfalon kijelzi a motorhibát.Mi lehet a gond? A motor rendesen jár,nem ereszt semmi folyadékot sehol.

 

Előzmények:Elmentem valahova (kocsi leállít,ügyet elintéz) gond nélkül,majd amikor onnan tovább indultam (kocsi elindít) akkor csinált olyat hogy csak 2 vagy 3 henger ment,aztán hazaértem (lassan) és leállítottam,megnéztük a tesómmal a motorteret és nem láttunk semmi különöset majd megigazgattunk,mozgattunk pár dolgot,megnéztük a bizosíték táblát. A hiba jel továbbra is világít,de legalább a motor üjra rendesen jár.

 

Mi lehet a hiba? Valakinek hasonló tapasztalat?

 

Jó hétvégét mindenkinek!

Gabee' Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55706

Sziasztok!

Egy olyan problémám akadt,hogy a Xsara Picasso kulcsából kiesett a kisebb nyitógomb.

Visszaraktam,de sajnos továbbra sem marad bent a kulcsházban.

Azt szeretném kérdezni,hogy lehet-e külön csak a gombokat venni a kulcsházhoz vagy egy új kulcs vásárlása a megoldás.

Ha lehet külön is a gombokat vásárolni,esetleg hol és mennyibe kerülne? Esetleg cikkszámot hol tudnék találni hozzá?

Valamikor volt elérhetőségem a service.citroen.com weboldalhoz,de az mára sajnos lejárt,mert nem tudok belépni.

Előre is köszi a segítséget!

Üdv.

Gabee

Hf1968 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55705

Csapágy lesz a baj.

Előzmény: Thomas1974 (55689)
FeZ_ Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55704

Nincsen belőle utángyártott, sétálj el egy márkakereskedőhöz vagy márkaszervizbe és ott tudsz rendelni alvázszám alapján. Folyhat az olaj magából a gombából is és a tömítésnél is. Érdemes lemosni féktisztítóval és utána járatva meglesni, hogy honnan jön az olaj!

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (55703)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.18 0 0 55703

Sziasztok érdeklődnék,még nemrég vásároltam xsara II 1,4 autót a szervószivattyú magasnyomású csővezetékében van egy nyomáskapcsoló  érzékelő na ebből folyhat a hidraulika olaj kérdésem, itt maga az érzékelő engedi az olajat vagy van az érzékelő alatt egy tömítő  O-gyűrű? Valamint erre a nyomáskapcsolóra a neten milyen címszóval kell keresnem,én OM szám alapján kerestem több boltban de nem találtam . egyébként a kormánymű nyomáskaopcsoló OM száma:4015 09

 

Válaszotokat előre is köszönöm üdv:Nagy István.

 

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55702

Feltehetően nem töltött a generátor !

Azonban nem csak a generátortól lehet ez a probléma, kábelhiba is lehet. Megfelelő villanyászhoz vidd, nehogy feleslegesen cseréltessen generátort !

 

FeZ

 

Előzmény: Palkó Dávid (55701)
Palkó Dávid Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55701

Köszönöm!Mindenképpen at kell nezetnem elektronikusan az autót,ugy érzem!:)

Előzmény: Tuzmester84 (55700)
Tuzmester84 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55700

Üdv a klubban! :) A lemerült akku simán okozhat ilyen hibákat..! Ha utána is ég az akku lámpa akkor valszeg generátor.

Előzmény: Palkó Dávid (55699)
Palkó Dávid Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55699

Tiszteleten a forumozoknak!!!A minap vettem egy 2001es Citroen Xsara 1.4 B-t!Kereskedésből,kb 100 km megtétele utan,a muszerfalon Megjelent a piros akkumlator jelzés menet közben,majd a haza uton a következő jelenségeket tapasztaltam :kattogó hang a műszerfal felől,műszerfal világítás vibrálása,generátor jelzés a műszer falon,indexelés közben kattogó hang a műszerfaltol..Mintvha az Armageddon ert volna uton...Haza jött az autó,leraktam!Reggel mar nem indult,a műszerfal jelzések működtek,rádió Szólt,kattogó hang a motorterbol!!Bebikaztam az autot,Elindult es minden vészjósló jelzés megszűnt!Kivettem az akksit,ami igencsak lemerült,jelenleg töltöm!!Elképzelhető hogy van,valami más bajforras a háttérben?Vagy csak az akkumlator lehet a gond?Valakinek tapasztalat ilyen téren?Válaszotokat előre köszönöm,es varom!Tisztelettel Palkó D

GavrosN Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55698

Ha nem lesz más tipp, holnap szétkapom a guminál. Ott ugyanis korábban már törött volt és nem működött se a zár, se a féklámpa. Talán megint eltört valamelyik szál...

 

Köszi!

Előzmény: K.Zoli. (55696)
Hf1968 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55697

15-20e ft.

Előzmény: HMEX (55688)
K.Zoli. Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55696

Szerintem kábel szakadás(ok) a hátsó ajtó kábel kötegben, de lehet valami test kábel kontakt hiba is.

Előzmény: GavrosN (55695)
GavrosN Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55695

Sziasztok!

 

Az alábbi problémában kellene egy kis segítség. Fékezéskor beindul a hátsó ablaktörlőm. Ha a világítás rajta van akkor normál tempóban teszi mindezt, ha nincs akkor lassan vánszorog. Valakinek esetleg van megoldása a problémára?

 

Ha korábban volt ilyen komment a  akkor bocsi, de én nem találtam. 

 

Az autó 2002-es kombi Xsara.

 

A segítségeteket előre is köszönöm!

 

 

 

 

asbild Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55694

Sziasztok.

Nem irtam eddig,mert teszteltem az autómat.

Ugy néz ki, hogy abbamaradt a szaggatás.

A folytószelepet tisztítottam, tükör fényesre.

Illetve egy másik ötlet volt,hogy nézzek át minden csatlakozást,földelést,hátha nincs rendes kontakt.

Ezeket végignéztem kontakt spray-el.

Azóta minden ok.

Úgy néz ki, nincs szükség gyújtótrafó cserére!

Köszönöm az ötleteket!

Előzmény: francecoupe (55633)
Thomas1974 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55693

Kőszi a választ.Álló helyzetben is búg.Mi lehet a baj?Szívattú vagy esetleg kevés olaj?

Előzmény: _Twins_ (55691)
BXfan Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55692

megnézem köszi

Előzmény: zimurgy (55690)
_Twins_ Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55691

Álló helyzetben, járó motorral is tekergesd a kormányt. Ha akkor is búg, akkor minden bizonnyal a szervó hangja.

Ha meg nem búg, akkor lehet a kerékcsapágy, esetleg a féltengely, netalán a difi.

Előzmény: Thomas1974 (55689)
zimurgy Creative Commons License 2014.04.16 0 0 55690

Ebben az a nagyon érdekes, hogy az ellenoldali csatlakozóban is pontosan ugyanolyan érintkezők vannak! Ha közelebbről megnézel egyet, akkor láthatod, miért.

Előzmény: BXfan (55687)
Thomas1974 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 55689

Sziasztok!Kanyarokban bugó hangot hallok amikor tekerem a kormányt.A kormányszervom csintalankodik?Vagy mi lehet ez a hang?Ha elmegy a szervom még attól tudom tekerni a kormányt?Xsara 2-es 2001,1,6benzin   Kőszi a válaszokat!

HMEX Creative Commons License 2014.04.16 0 0 55688

Sziasztok!

 

Kb. mire számíthatok szervizköltségben egy teljes vezérlés cserére + vízpumpára? I-es benzines 1,6os xsararól van szó. Az anyagot én adom hozzá.

 

 

BXfan Creative Commons License 2014.04.16 0 0 55687

esetleg ezeknek az ellendarabjának is tudod a számát?

Előzmény: BXfan (55686)
BXfan Creative Commons License 2014.04.16 0 0 55686

köszönöm

Előzmény: zimurgy (55685)
zimurgy Creative Commons License 2014.04.15 0 0 55685

Igen, kapható, de nem olcsó.

0,75 mm² környéki keresztmetszethez 6541.E8, 2,5-ös vastag vezetékhez 6542.R1 szükséges.

Előzmény: BXfan (55676)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!