Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.07.29 0 0 57316
20-ért az valami utángyártott szonda lesz. Egyébként be lehet kötni bármilyen utángyártottat csak arra kell figyelni, hogy valami márkásabb legyen (pl ntk) illetve ugyanolyan kialakítású legyen. (fűtés része ugyanolyan legyen, mind vezetékek száma, mind pedig ellenállás tekintetében, valamint a szonda feszültség tartománya ami közt működik)
Előzmény: fa-mester (57314)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 57315

Szia,

Gondolom 2004-es, mert 94-ben még nem volt Thalia.

 

Hátsó ajtó központizár motor:

Néhány hozzászólással korábban be van linkelve 6,5 eFt a típusazonos motor, kisebb műszaki vénával te is kicserélheted. Előtte mondjuk érdemes lehet megnézni, hátha kábel.

Nekem 6e Ft-ért cserélte a szerelő anyaggal együtt (utángyártottat műtött be).

 

Hátsó ajtónál a zsanérnál lévő kábl rész szokott eltörni, szakadni, azt kell többnyire bepótolni és működni fog.

Jó esetben 7eFt-ból meg tudod csinálni.

 

A szondával kapcsolatban majd a benzinesek adnak tanácsot, azt ha jól tudom nem olcsó mulatság valóban.

Előzmény: fa-mester (57314)
fa-mester Creative Commons License 2014.07.29 0 0 57314

Sziasztok.

Tegnap vásároltam egy 94-es 1,4 16 szelepes thaliat.

A jobb hátsó ajtó és a csomagtér ajtót a központi zár nem működteti.

Vásárlás előtt egy állapotfelmérésen esett át az autó, ezt a hibát a renault szerviz 18.000- végezné el.

Valami olcsóbb megoldás?

 A lambda szonda mennyit szokott bírni, mert ezt is cserélni kell, motorhiba visszajelző világít, a szervíz 20.000- cserélné. 

 

köszönöm.

pacomx Creative Commons License 2014.07.28 0 0 57313

Sziasztok!

Renault Thalia 2003 1.4 benzines kocsim van.

És olyan problémám van hogy gyorsításkor megcsúszik az ékszíjam 1 pillanatra mindig, fölég nyáron.Vadi új ékszíj van benne és elvileg önfeszítős akkor miért csúszik meg?

A másik kérdésem ha benyom a kuplungot akkor ilyen nyikorgó hangot hallok az miből jöhet?

És még egy utolsó kérdés ha bekapcsolom a szellőzést mindegy hogy meleg vagy hideg vagy esetleg klíma ilyen erős por illat lesz az autóba ami nagyon bántja az ember orrát.Már cseréletem pollenszűrőt is és vetem ilyen klíma tisztítót is de semmi.Kérlek segítsetek.
Előre is köszönöm a válaszokat

Sziasztok Pacomx

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 57312

Elhiszem,engem is zavart! Gyári gyertyákat használok. Nekem is bevált az autó, talán kétszer fordult elő,hogy első inditásra nem indult. - Az ismerősömnek is van megánja,igaz idősebb  16 éves,de Ő még nem vette ki a helyéről a fhp-t.

Előzmény: DGabee85 (57306)
sezs Creative Commons License 2014.07.28 0 0 57311

A módszert én is alkalmazom vagy fél éve. Amikor elkezd hosszan tekerni indításkor, akkor tudom, hogy tölteni kell. Utána jó hónapig-másfélig megy rendesen. Csak a dugóknál nedvesedik, s ismerősök azt mondták, akkor közel a vég :) Kellemetlen lenne, ha hosszabb úton menetközben halna meg :)

Előzmény: hant90 (57308)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57310

Ok. De! Mi az az UCH? Hol találom? Kell e az uchtol a kijelzőig vezetékeznem?

Előzmény: rentha92 (57304)
András80 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57309

Én Jász-akkut tettem bele, 45 AH. 1 éve használtan vettem a kocsit (2000, 1.4. 8V), ilyen volt benne, ilyet is vettem (internetes rendeléssel, bolti átvétellel számlával 11.500 Ft volt), mert tudtam hogy belefér. Az előző elhalálozott idén nyáron, de a telet kibírta. Én sajnos későn ébredtem, egyszer a kocsi nem indult...feltöltöttem deszt. vízzel a régi akksit, belement fél liter, de már hiába töltöttem... Szóval olyat vegyél, ahol után lehet tölteni a cellákat, és néha viseld gondját, főleg télen.

Előzmény: sezs (57307)
hant90 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57308

Nem kimondottan válasz, de leírom én hogy jártam. '13 januárjában ezt írtam:

 

1.4 8V-s Thaliaba szeretnék (pontosabban muszáj) akksit vennem  Szerintetek elég a 45Ah-s, vagy vegyek inkább 55-öst? A gyári az 47Ah-s volt (Inci akkü) 7,5 évig bírta, a második 55 Ah-s AKKSI, ez két évig és 25 napig bírta. (Két év volt rá a szavatosság.)

Amikor elmentem a boltba (Bárdi - Pécs) megvenni az újat, lebeszéltek róla, azt mondták vegyek egy üveg desztillált vizet, töltsem föl, tegyem föl töltőre, és nézzem meg hogy mi lesz. Röviden: azóta három havonta kiveszem, töltök rá desztillált vizet, 24 órát töltöm, és még mindig hibátlanul működik. Itt a fórumon is javasolták, ezt a módszert (nagya2, SGN, Renault Thalia 1.4 16V ), de megmondom őszintén, nem hittem nekik (bocs...), mivel ez egy gondozásmentes akkumulátor.

Előzmény: sezs (57307)
sezs Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57307

Üdv mindenkinek! Akksi kérdés: jelenleg 44 Ah-s Bannerrel megy az autó, de két évvel ezelőtt, amikor megvettem a járgányt, a szervizben felülvizsgálatkor már kidobásra javasolták az akkor jó egyéves akksit. Azóta is megy, de kezd könnyezni, így hamarosan csak lecserélem. Mekkora a legnagyobb Ah-s, amit még bele lehet rakni (2001, 16V), s melyik az ajánlott márka?

A Bannerről ismerőseim ódákat zengtek, de az elmondottak alapján én nem fektetnék be még egy ugyanilyenbe.

DGabee85 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57306

Még az FHP jeladó tisztítása nekem is hátra van! Remélem az megoldja majd, és nincs komolyabb baja a gépnek! Eddig sosem rakoncátlankodott, teszi a dolgát, ahogy azt kell, sosem panaszkodtam rá, mert nem volt miért! De ez most nagyon zavaró! 

Előzmény: Törölt nick (57305)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57305

Szia. Nekem az általad felsoroltak közt valamelyik megoldotta a rángatást! Végig zongoráztam mindent, és jó lett. A héten sokmindent kicserélgettem a gépen,ami 120 000km környékén esedékes. Így letakarítottam a jeladót is, kiváncsiságból rámértem, 247 ohm -ot mutatott a mérőm. 2001es 8 szelepes,másodszor szedtem szét. 

Előzmény: DGabee85 (57297)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57304

Ebbe a fajta kijelzőbe nem a kijelzőre, hanem az UCH-ba kell bekötni. UCH-n a 3db nagyméretű (40 pólusú) csatlakozó közül a középső csatlakozón a 3-as és 13-as lábakra kell kötni a hőérzékelőt. Úgy tudom itt engedélyeztetni is kell, hogy működjön.. Én csak a régebbi típusú kijelzőkbe csináltam hőmérőt. 

Előzmény: atomanti78 (57303)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57303

Szeva. Nem lett jó. Nem reagált a 18-19-es lábakra. Nem mutatja ki a jobb alsó sarokban a külső hőmérsékletet.

Küldöm a képeket:

 

Előzmény: rentha92 (57287)
tekilla123 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57302

Sziasztok!

Két problémával fordulok hozzátok!Az eggyik,hogy a kilóméter óra hol mér hol nem menetkőzben leesik 0-ra utánna vissza!

A másik,hogy a vezető oldali központizár nem mükszik!Meg sem nyikkan!A kárpitot nehéz leszedni az ajtórol? Köszönöm!

szaki213 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57301
Előzmény: nagya2 (57281)
szaki213 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57300

Szia!

 

Igen, jó bele.

 

Üdv

Előzmény: petiren1,5dci (57278)
SGN Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57299

Ami azt illeti jól visszaolvastál!

Előzmény: csukás2 (57298)
csukás2 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57298

Utánfutó visszajelző.

Előzmény: rentha92 (53261)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57297

Köszönöm, megnézem!

Előzmény: SGN (57296)
SGN Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57296

Próbáld meg a FHP jeladó csatlakozójában az esetleges kontakt hibát a lehetőleg minimálisra csökkenteni. Ez nem egyszerű, mert esetleg óvatos görbítésnek kell alávetni a tüskét. Ez sokat segíthet. Lehet próbálkozni még a tüskére történő vezeték forrasztással amit a kötegbe való összekötésnél érdemes bonthatóra csinálni. Amennyiben cserére kerül sor akkor ne csak a jeladót cseréld mert az egyébként nem rossz, hanem a Rönyóéknál beszerezhető "új tipusú" jeladót vedd a csatlakozójával együtt, ami kb 20-22 eFt. Az új csatlakozót be kell forrasztani polaritás helyesen a vezeték kötegbe. Ez azért szükséges mert a gyárba is rájöttek arra, hogy az eredeti csatlakozó minimális tüske mérete miatt gagyi és ezért "találták ki" az újat! Ez a rángatásos, időnkénti esetleges leállásos dolog sok Rönyós életét keseríti, csak totál nem romlik el és mikor szerelőhöz megy az ember sose jön elő! Remélem összejön! Hali.....

Előzmény: DGabee85 (57293)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57295
Tüneti kezelésnek tökéletes, voszont ezzel még a hiba oka nincs megszüntezve!
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57294

...-de!

Magasabb fordulatról gyorsíts!!!

Előzmény: DGabee85 (57293)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 57293

Senkinek, semmi ötlete?

Előzmény: DGabee85 (57277)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57292

Van benne?

Előzmény: Törölt nick (57291)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57291

Valakinek dugult már el 1.5dci-ben katalizátor?

Köhike Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57290

Be kell állítani, nem hidrotőkés. Visszakeresel talán még a menete is le van írva lépésről lépésre.

Előzmény: lacika019 (57289)
lacika019 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 57289

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki véletlenül hogy (2004 thalia 8v) a szelep hézagot kézileg kell állítani vagy ebben már autómatikus állító van?

atomanti78 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57288

Képet sajna most nem tudok mutatni. Igen ha jól emlékszem a 24 tűs. Köszi meg fogom próbálni a 2 pontot amit írtál és ha nem menne akkor készítek képeket és elküldöm.

Előzmény: rentha92 (57287)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 57287

Ha a 24 tűs, akkor a 18 és 19 pont a hőmérő. Számsoros..

Előzmény: atomanti78 (57285)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!