Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atomanti78 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 57328

Kijelzőnél forrasztottam kivezettem 2szál vezetéket. Az ajtónál lévő csatinál direktbe áthúztam.

Előzmény: rentha92 (57327)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 57327

Szuper! Örülök, hogy sikerült. :))) Szerintem szuper dolog. A csatikba tüskéket találtál, vagy forrasztottál? Nekem pl. át van húzva a csatin tüskék nélkül direktbe.

Az UCH úgy tudom bal oldalt van a műszerfal mögött.

 

rentha

Előzmény: atomanti78 (57326)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 57326

Na helló rentha92.

Köszönöm szépen a segítséget. Megoldódott. A 18. és a 19. láb a hőmérő, ahogy írtad. Csak azért nem mutatott semmit amikor rákötöttem, mert nem vettem le az áramot, nem húztam le a csatlakozót. Amint lehúztam a csatlakozót és visszadugtam azonnal mutatta a hőmérsékletet. Köszi szépen még egyszer a segítséget!!!!

Előzmény: rentha92 (57304)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.31 0 0 57325

Sziasztok, egy olyan problémám van, hogy ha a thaliaban fel akarom kapcsolni a reflektort ugye kar feléd meghúz, kattan egyet, de a műszarfalon nem vált át a tompított lámpa visszajelző reflektorra, és a refi izzók sem világítanak, első körben biztosítékra gondoltam, kicseréltem nem jó , kereszt próbáltam is egy másik 20A biztosítékkal ami biztos hogy jó, szóval szerintem ezt a verziót kiszűrtem, esetleg még arra gondoltam hogy a karral egy relét kapcsolok?! és az a relé éghetett be? ha létezik ez a relé akkor hol találom az autóban? esetleg ha van valakinek más ötletet, szívesen meghallgatom. ( az izzók jók ) 

tefi Creative Commons License 2014.07.30 0 0 57324

Ha kileheli a lelkét,akkor sincs nagy gond. Max. nem tudod távirányítással kinyitni az ajtókat. Az autó indításához nincs köze a gombelemnek.

Előzmény: teebee77 (57321)
teebee77 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 57323
Köszi! Akkor amint lehet kicserélem és pár évig nincs gond vele. Bár lehet bírná még ez is, de nem nagy összeg egy gombelem.
Előzmény: rentha92 (57320)
DGabee85 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 57322

Jobban jársz, ha ide baloldalra a keresőbe beírod, ami érdekelne, és akkor nem kell olyan sok hozzászólást elolvasnod! :)

Előzmény: teebee77 (57321)
teebee77 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 57321
Kicserélem mert elég halványan világít a led, és nehogy valahol messze lehelje ki a lelkét. Lassan haladok a fórummal is. 2 hete olvasom az elejétöl de még csak a 7500-adik hozzászólásnál tartok. :)
Előzmény: tefi (57318)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 57320

Nem felejti el!

Előzmény: teebee77 (57317)
Josta563 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 57319

Sziasztok!

 

Budapesten és körzetében keresek megbízható és lelkiismeretes renault szerelőt. Eddig 3 szerelőhöz vittem az autót, de egyre rosszabb...

Köszi előre is. Írjatok kérlek elérhetőségeket.

 

tefi Creative Commons License 2014.07.30 0 0 57318

A kérdésedre nem tudok válaszolni.

Az én gépem több mint 11 éves és még a gyári elem van a kulcsban!

Ha működik,akkor minek kicserélni?

Előzmény: teebee77 (57317)
teebee77 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 57317

Üdv! Ezennel én is beléptem a klubba. Ma vettem át egy 2004-es Thalia Azure gépet. Mondjuk a használtautón Symbol néven volt kitéve, a kesztyütartóban viszont Expression felirat van. Na mindegy. A kulcsban gondoltam kicserélem az elemet. Neten utánanéztem hogy hogy kell szétvenni a kulcsot, és milyen elem kell bele, (cr 1220 3v ugye??). Na és olyanra találtam hogy egyes kulcsok elfelejtik az adatokat. Az enyém a sima egygombos és mellette a piros led ami igen halványan világít. Ez a fajta is elfelejti a kódot?

Köhike Creative Commons License 2014.07.29 0 0 57316
20-ért az valami utángyártott szonda lesz. Egyébként be lehet kötni bármilyen utángyártottat csak arra kell figyelni, hogy valami márkásabb legyen (pl ntk) illetve ugyanolyan kialakítású legyen. (fűtés része ugyanolyan legyen, mind vezetékek száma, mind pedig ellenállás tekintetében, valamint a szonda feszültség tartománya ami közt működik)
Előzmény: fa-mester (57314)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 57315

Szia,

Gondolom 2004-es, mert 94-ben még nem volt Thalia.

 

Hátsó ajtó központizár motor:

Néhány hozzászólással korábban be van linkelve 6,5 eFt a típusazonos motor, kisebb műszaki vénával te is kicserélheted. Előtte mondjuk érdemes lehet megnézni, hátha kábel.

Nekem 6e Ft-ért cserélte a szerelő anyaggal együtt (utángyártottat műtött be).

 

Hátsó ajtónál a zsanérnál lévő kábl rész szokott eltörni, szakadni, azt kell többnyire bepótolni és működni fog.

Jó esetben 7eFt-ból meg tudod csinálni.

 

A szondával kapcsolatban majd a benzinesek adnak tanácsot, azt ha jól tudom nem olcsó mulatság valóban.

Előzmény: fa-mester (57314)
fa-mester Creative Commons License 2014.07.29 0 0 57314

Sziasztok.

Tegnap vásároltam egy 94-es 1,4 16 szelepes thaliat.

A jobb hátsó ajtó és a csomagtér ajtót a központi zár nem működteti.

Vásárlás előtt egy állapotfelmérésen esett át az autó, ezt a hibát a renault szerviz 18.000- végezné el.

Valami olcsóbb megoldás?

 A lambda szonda mennyit szokott bírni, mert ezt is cserélni kell, motorhiba visszajelző világít, a szervíz 20.000- cserélné. 

 

köszönöm.

pacomx Creative Commons License 2014.07.28 0 0 57313

Sziasztok!

Renault Thalia 2003 1.4 benzines kocsim van.

És olyan problémám van hogy gyorsításkor megcsúszik az ékszíjam 1 pillanatra mindig, fölég nyáron.Vadi új ékszíj van benne és elvileg önfeszítős akkor miért csúszik meg?

A másik kérdésem ha benyom a kuplungot akkor ilyen nyikorgó hangot hallok az miből jöhet?

És még egy utolsó kérdés ha bekapcsolom a szellőzést mindegy hogy meleg vagy hideg vagy esetleg klíma ilyen erős por illat lesz az autóba ami nagyon bántja az ember orrát.Már cseréletem pollenszűrőt is és vetem ilyen klíma tisztítót is de semmi.Kérlek segítsetek.
Előre is köszönöm a válaszokat

Sziasztok Pacomx

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 57312

Elhiszem,engem is zavart! Gyári gyertyákat használok. Nekem is bevált az autó, talán kétszer fordult elő,hogy első inditásra nem indult. - Az ismerősömnek is van megánja,igaz idősebb  16 éves,de Ő még nem vette ki a helyéről a fhp-t.

Előzmény: DGabee85 (57306)
sezs Creative Commons License 2014.07.28 0 0 57311

A módszert én is alkalmazom vagy fél éve. Amikor elkezd hosszan tekerni indításkor, akkor tudom, hogy tölteni kell. Utána jó hónapig-másfélig megy rendesen. Csak a dugóknál nedvesedik, s ismerősök azt mondták, akkor közel a vég :) Kellemetlen lenne, ha hosszabb úton menetközben halna meg :)

Előzmény: hant90 (57308)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57310

Ok. De! Mi az az UCH? Hol találom? Kell e az uchtol a kijelzőig vezetékeznem?

Előzmény: rentha92 (57304)
András80 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57309

Én Jász-akkut tettem bele, 45 AH. 1 éve használtan vettem a kocsit (2000, 1.4. 8V), ilyen volt benne, ilyet is vettem (internetes rendeléssel, bolti átvétellel számlával 11.500 Ft volt), mert tudtam hogy belefér. Az előző elhalálozott idén nyáron, de a telet kibírta. Én sajnos későn ébredtem, egyszer a kocsi nem indult...feltöltöttem deszt. vízzel a régi akksit, belement fél liter, de már hiába töltöttem... Szóval olyat vegyél, ahol után lehet tölteni a cellákat, és néha viseld gondját, főleg télen.

Előzmény: sezs (57307)
hant90 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57308

Nem kimondottan válasz, de leírom én hogy jártam. '13 januárjában ezt írtam:

 

1.4 8V-s Thaliaba szeretnék (pontosabban muszáj) akksit vennem  Szerintetek elég a 45Ah-s, vagy vegyek inkább 55-öst? A gyári az 47Ah-s volt (Inci akkü) 7,5 évig bírta, a második 55 Ah-s AKKSI, ez két évig és 25 napig bírta. (Két év volt rá a szavatosság.)

Amikor elmentem a boltba (Bárdi - Pécs) megvenni az újat, lebeszéltek róla, azt mondták vegyek egy üveg desztillált vizet, töltsem föl, tegyem föl töltőre, és nézzem meg hogy mi lesz. Röviden: azóta három havonta kiveszem, töltök rá desztillált vizet, 24 órát töltöm, és még mindig hibátlanul működik. Itt a fórumon is javasolták, ezt a módszert (nagya2, SGN, Renault Thalia 1.4 16V ), de megmondom őszintén, nem hittem nekik (bocs...), mivel ez egy gondozásmentes akkumulátor.

Előzmény: sezs (57307)
sezs Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57307

Üdv mindenkinek! Akksi kérdés: jelenleg 44 Ah-s Bannerrel megy az autó, de két évvel ezelőtt, amikor megvettem a járgányt, a szervizben felülvizsgálatkor már kidobásra javasolták az akkor jó egyéves akksit. Azóta is megy, de kezd könnyezni, így hamarosan csak lecserélem. Mekkora a legnagyobb Ah-s, amit még bele lehet rakni (2001, 16V), s melyik az ajánlott márka?

A Bannerről ismerőseim ódákat zengtek, de az elmondottak alapján én nem fektetnék be még egy ugyanilyenbe.

DGabee85 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57306

Még az FHP jeladó tisztítása nekem is hátra van! Remélem az megoldja majd, és nincs komolyabb baja a gépnek! Eddig sosem rakoncátlankodott, teszi a dolgát, ahogy azt kell, sosem panaszkodtam rá, mert nem volt miért! De ez most nagyon zavaró! 

Előzmény: Törölt nick (57305)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57305

Szia. Nekem az általad felsoroltak közt valamelyik megoldotta a rángatást! Végig zongoráztam mindent, és jó lett. A héten sokmindent kicserélgettem a gépen,ami 120 000km környékén esedékes. Így letakarítottam a jeladót is, kiváncsiságból rámértem, 247 ohm -ot mutatott a mérőm. 2001es 8 szelepes,másodszor szedtem szét. 

Előzmény: DGabee85 (57297)
rentha92 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57304

Ebbe a fajta kijelzőbe nem a kijelzőre, hanem az UCH-ba kell bekötni. UCH-n a 3db nagyméretű (40 pólusú) csatlakozó közül a középső csatlakozón a 3-as és 13-as lábakra kell kötni a hőérzékelőt. Úgy tudom itt engedélyeztetni is kell, hogy működjön.. Én csak a régebbi típusú kijelzőkbe csináltam hőmérőt. 

Előzmény: atomanti78 (57303)
atomanti78 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57303

Szeva. Nem lett jó. Nem reagált a 18-19-es lábakra. Nem mutatja ki a jobb alsó sarokban a külső hőmérsékletet.

Küldöm a képeket:

 

Előzmény: rentha92 (57287)
tekilla123 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 57302

Sziasztok!

Két problémával fordulok hozzátok!Az eggyik,hogy a kilóméter óra hol mér hol nem menetkőzben leesik 0-ra utánna vissza!

A másik,hogy a vezető oldali központizár nem mükszik!Meg sem nyikkan!A kárpitot nehéz leszedni az ajtórol? Köszönöm!

szaki213 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57301
Előzmény: nagya2 (57281)
szaki213 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57300

Szia!

 

Igen, jó bele.

 

Üdv

Előzmény: petiren1,5dci (57278)
SGN Creative Commons License 2014.07.26 0 0 57299

Ami azt illeti jól visszaolvastál!

Előzmény: csukás2 (57298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!