Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Nekem nem ilyen problemam volt de aterzem a helyzetet.Nekem a lanyomat utottek el zebran 68km/ h -val.1honap koma agyserules es jobb oldalan minden torott a gyerkocnek.Mindent ujra kellett tanulnia.Beszelni jarni gondolkodni.Es ez pont olyan idoszakban ami sajnos nagy mertekben rontotta az egesz megelhetesunket.A holgyike aki elutotte pedig kapott 2ev jogsi bevonast.
Szoval ismeros a helyzet de hala egnek es a kitarto orvosoknak es a gyereknek sikeresen felepult.12eves volt azota el telt 9ev.
Tudom figyelmedbe ajanlani a megbontott kasznim megmaradt elemeit hatso ajto (kombi) uveggel meg van meg hatso futomuvem jo szilentekkel. Tulnyomo reszt alkatresz az benzineshez van meg.Bar n3m sok minden.Onindito generator csilapitok hatra elso fektuskok kompletten az talan egyforma benzines es diezel.
Nekem a Lybraban a futomu ami nagyon bejott.Selymesen siman veszi az ut egyenetlensegeket.
Ha ossze kellene hasonlitanom a Thesis es a Lybra futomuvet nekem a Lybrae jobban bejon.Pedig a Thesis ben is mukodik a Skay hook es ugye nem reg az egesz fel lett ujitva de megis a Lybra nekem jobb ebbol a szempontbol.
Masik....nekem az 1.8as van. Huzataskor az a hang...Karpotol mindenert:))
Facen hirdetnek egy 1.8ast.Felhivott a tulaj most vette es kellett volna neki hatso ajtoba rendszamtabla konzol.
Meg is egyeztunk de mivel eladja igy nem kell neki.
Szoval mondta hogy neki eddig csak nemet markak voltak de mikor beleult a Lybraba nem akart kiszalni belole annyira bejott neki.Felesegenek vette viszont parjanak nem jott be.
Raktam bele aksit. Fasza a Bose. Dehogy szedem. Habár a haver 156osában is nagyon jól szólt az. Kipróbáltam az elektromos dolgokat is. 2db izzó van kiégve. S Xenonos is.
Koszi de nem uj autorol volt szo.Uj atonal ugye hitelre torteno vasarlas legalabbis nalam kilove mert nincs kedvem egy 5millas autot fizetni eletem vegeig.
Maradok a Thesis mellett aztan ha az bevegezte majd talalok valamit helyette.
Kényelmesen bő egy óra volt a csere. A keréken kívül két csavart kell kivenni mindössze és kézben vannak a nyomtávrudak. Nagyon könnyen ki lehetett ütni az egy rosszat. A tengelycsonkban levőt nem cseréltem ki mert jó volt. (naná, hogy jó volt hiszen vettem cseredarabot mert biztos rossz lesz az is:-)
Ezek 8x17-es Ronal felnik. Ez a maximum és az optimum egyben mert még nem ér bele sehova. Elég rá a 205/50-es gumi mert a 8coll széthúzza annyira, hogy 225-ösnek néz ki, és a Brembok is bőven elférnek alatta.
Megint csak megerősödtem, hogy szigorúan tilos szerelőhöz vinni az autót. De gumishoz muszáj... Tavasszal voltam. A hülye nem normális úgy meghúzta a kerékcsavarokat, hogy ezen a vascsövön rugóznom kellett, hogy meglazuljanak pedig be van zsírozva a menet.
Kb. nekünk is annyiban állt meg a Lybra, mire lerakták az udvaron. Kicsit kevesebbe, ha jól emlékszem az elektromos hiba javítása is belefért.
Amúgy érdekes, hogy az ePer nem említ Emblema verziót hivatalosan, hanem Executive és Intensa szerepel benne. Pedig használják a Thesis-nél is ezt a nevet.