Ez így bíztató alap arra hogy egy szép db legyen belőle!Sok munka még és egy valag zsé:((( De ha kész lesz kárpótol mindenért! Én már kettőn végigverekedtem magam.Nem egyszerű.Szinte nincs olyan porcikájuk ami javítás nélkül újra beépíthető lenne.Sárváron lakom ,ha tudok valamiben segíteni nyugodtan mailezz! Ez az oldalasom előtte és utána!
Igen ,nemet mondani nehéz!Sőt az is egy kiváltság ha már valaki olyan helyzetbe kerül hogy egy 250-esre nemet vagy igent mondhat!:))) Nekem is maradt még egy vékonyvázas miszlikben az U és az oldalkocsis mellé de időm nem tudom mikor lesz rá! Most végülis hány az a mennyi ami nálad várja a sokat:))) 5?
A májusban előkerült maradék mostanra valahogy így néz ki! Megvan az eredeti hengerfej és karburátor is. A blokk az eredeti 30 év után 50 km-ről került elő!
Üdv! BUÉK minden kedves Csepel rajongónak! Atikertesz képeit és a hozzászolásokat látva gondoltam megosztok veletek néhány képet. Sok apróság még hiányzik, de rajta vagyunk a dolgon, és nyitott szemmel járunk!:-)
Nyitott szemmel kell járni!Ha már rá van állva a szemed,nincs nagy baj!Pl:Kiskocsiba kerék,motoroskapa,csepi blokkal...stb.Ha szerencséd van ,meg van a kerekekhez a körités is.Vagy MÉH!Hoztam már el csepelt onnan!125/50-eset ,igaz nagyon viharvert.Romet,komár, riga,verhó,szinte mindig van,legalább is ahova én megyek,igaz nem egybe,de volt már olyan is ami pöcc-röff volt.Nyisd ki a szemed!
Tisztelettel Boldog új Évet neked csepcsanyi, és minden motoros kollégának! Én újonnan belépett tag vagyok, néhány öreg motorom van. Csepcsanyinak keresem az elérheő email címét, már írtam de lehet rossz a cím. Ha olvasol, légyszi írj. A képeiden látható féklapokról és láncvédőről szeretnék beszélni, kérdezni. Az én címem: sputi1@freemail.hu
A kutya fáját, micsoda gépek! 250-es!!! Ráadásul kettő is... Gratula a gépekhez, a 250-es Csepel az Én nagyon álmom, ha egyszer szerzek egy olyat, soha nem adom el... Mennyi lehet egy fellelt állapotú 250-es egydugattyús ára (amiből nem nagyon hiányoznak alkartészek)?