Köszönöm a tippet! Csak a tapasztalatom azt mutatja, hogy a rövid tengelytáv mindig jobb, mint a hosszú! Meg igazából meg kell mondjam, hogy a háromalytós az én világom. Nem tudom miért, kicsit feszengek egy 5 ajtósban. Ez kicsi, fordulékony, mégis vihetek vele 2500-at, azt is kihúzza bárhonnan. Egyébként láttam azt amiről beszélsz! Benzines igaz? Győrben!?
Van a hasznaltauto-n egy ugyanilyen csak 95-ös és 4 ajtós 3,9-ért! Ráadásul azt 2,9-ért is meg lehetett még egy hónapja venni tatabányán. Gondolom ez a kereskedés lecsapott rá, és most próbál egy millát fogni rajta.
Kösz a gratulációt! Amióta megvettem mindenki gratulál!
Amit mutatsz, azzal én is szemeztem, csak nem tudok vele annyit vinni mint ezzel (2500 Kg). Nekem meg erre szükségem van! Mindenképp.
Akkor ezek szerint az enyém egy 460-as? Ezek mit jelölnek? Milyenek vannak még? Én csak annyi különbséget látok bennük, hogy az egyik karosszériája kicsit más, mint az enyémé.
Egyébként ezzel a rozsdásodási dologgal egyetértek. Nekem még hál'istennek nem néz ki így, de lehet, hogyha nem vigyázok rá így fog. Úgy terveztem, hogy megveszem, és majd ha teljesen szétrohad alattam (és már a haver sem tudja megadni rá a műszakit! :-)), akkor majd árokba lököm. Persze csak jelképesen! :-)
Egyébként Pest megyében (Budaörsön) tengetem életem javarészét, de sokat járom az országot. A mg-ág sok munkát ad!
Kicsit beleolvastam a topikba, de bocsássátok meg nekem, hogy nem tudom végigolvasni, elég elfoglalt vagyok.
Új vagyok itt, a G-Wagenesek között is fiatalnak számítok. Mindössze 2 éve van meg a kicsike.
Érdekelne, hogy itthon van e klubja, vagy valami ilyesmije? Szívesen belépnék!
Amit az enyémről tudni kell: 2300 ccm-es benzines, rövid tengelytáv, 1986-os, németországi autómentő volt. Munkára használom, ott ahova kitalálták: terepen. Meg ha van időm, vadászni. Igazából szeretném eladni, és dieselre cserélni. De csak és kizárólag G-Wagenre! Semmi másra. Azt hiszem, ezt megértitek! :D
Eddig nem volt vele probléma (annak ellenére, hogy huszonakárhány éves) a korrodálástól és a benzintank lyukadásától eltekintve.
Igazából rengeteg kérdésem van, de egyenlőre ennyi, mert mennem kell.
Ott most nem valószínű, de néhányunkat megtalálsz aug 11-12-én Sóskuton a triál versenyen. 4-5 G biztosan lesz. Szeretettel várunk mindenkit. Ata a "G" klubból
Hova lehet ezeket egyatalan feltenni ?? 35x17,5x15" ... Ennek a gumiszelessege mar nem tudom hova fer meg be ? Van 4db uj ealdo Mickey Thompson Baja tipusu. Sztem olcson (az uj ar töredekeert) meg lehetne kapni öket. Ha erdekel szolj legkesöbb holnap delig !
A barátod olvas internetet, szóltál neki, vagy másnak is feltűnt a dolog? ;)
"AMETHIST-BLAU LIMITED EDITION + BRABUS MOTOR-FUTÓMŰ- KIPUFOGÓ TUNING, BRABUS FELNIK, ERŐSÍTETT VÁLTÓ ÉS DIFI. JELENLEG VISSZAFOLYTVA 300 LE, DE 450 LE-IG TUNINGOLHATÓ 400.000 Ft-BÓL !!! EREDETI SZERVÍZKÖNYVVEL!!! A MERCEDES GYÁRI SZÁMÍTÓGÉPHÁLÓZATÁBAN SZEREPLŐ TUNING !!!"
Most ez az aktuális szöveg. Kíváncsi vagyok mi szerepel a "gyári számítógéphálózatban". Ja, és fojtani lehet, meg folyatni, ha érdekel ez bárkit is... Meg nincs benne automata difizár. Se. Meg első se.
Pl. : http://cabriosl.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert,4136564,48,1.html
Bár drága.
A mostani húsz literért egy komótosan (0-100 10 sec körül) mozgó tankot kapsz. :)
A motorok szinte teljesen a személyautókból vannak, ha ahhoz értesz, akkor jó. A km pontosan úgy veszi igénybe a motort, mint máshol. A kemény terepezés úgyis szemet szúr, bár nagy benzines 463-asokkal nemigen mennek ki terepre. Amúgy meg egy állapotfelmérés, vagy egy szerelő sokat dobhat a dolgon.
Ez meg nem annyira az a téma, amit ragoznék. ;)
Barát, nem barát, a véleményem a következő, még mindig. A hirdetésben a tuning így szerepel: "BRABUS MOTOR-FUTÓMŰ- KIPUFOGÓ TUNING". Az elején voltam oly' bátor, és dobtam egy levelet a Brabusnak. A válasz nem vágott egybe a hirdetésben leírt motoradatokkal. Az egyetlen motortuning, amit kínáltak ehhez a modellhez, az az 5,6-ra felfúrt motor volt 280 lóval. Részemről itt a vége, etetni a csirkét lehet a baromfitelepen. De bármikor meggyőzhető vagyok a kocsiban található Brabus plakett (azonosító tábla) fotójával.
Azt a G500-at egy barátom árulja a kereskedésében, ennyit nem ér az autó az tény, de elvileg megvan hozzá minden dokumentáció, a mérés is a 450-ről... Mondjuk abszolút nem izgat az egész úgy ahogy van :D :D :D
A 20 liter fogyi nem izgat, eddig is megvolt, és cserébe mindig kaptam valamit, gondolom most is így lenne.
Hát igen a 320 és az 500 között van 80-90 lóerő az tény... a baj inkább az, hogy válogatni nem igazán tudok itthon, a regadó miatt meg kinntről... pahh
Szerintem ha van valami szép akkor megveszem, mindegy milyen motor, csak benzin legyen.
Egyébként van valami amit nagyon nézzek, vagy hallgassak kipróbálásnál???
Sok km gáz? Mert nyilván egyikben sem annyi van mint amennyit írnak...
A két ötszázas közül a '98-tól kezdődő a jobb, szerintem. A limitált lila, az egy w126 moci, és kész. A háromhúszasok sokat esznek, cserébe nem mennek. Én vagy dízel, vagy 500-as között vacillálnék. Már amennyiben. De húsz liter alatt városban nemfog menni benzinből.
Az említett kocsit nem láttam személyesen. Csak nem hasonlít semmire, ami Brabus. A 450-et pedig majd mérés után hiszem el, addig hahaha. ;)
Végig olvasgattam a topicot, és a benzines motorokról nem igazán volt szó, márpedig engem az érdekelne igazán... G320, G500? Milyenek?
A topic elején volt szó egy brabus g500-ról amit még mindig árulnak ugyanott... (93-as autóért közel 6 milla... nem is csoda :D )
Szóval igazatok van, tényleg nem brabus mocis, a kasztni, a felnik, a kipuf rendszer, jóformán minden az, csak a motor nem... turbó van ráakasztva, és a nyomással lehet játszadozni, így lehet a 450 paci. Szerintem ez baromság, de nyilván a tulaj másképpen gondolta...
Szóval a lényeg, a benzines G-k is jók? Nekem abszolút autónak kéne nem offroadra, szóval néha nem rossz ha megy 160-at, és lehet 1-2-őt előzni vele...
Köszke, eleg lesz. :) Ha talalsz meg közelebbi fotokat akkor majd meg azert kesöbb. A belseje erdekelne engem meg, ha van jobb felbontasu keped roluk. Ezekröl a 270cdi-s gepekröl. Ülesek, belsö resz stb. A cicil valtozatokkal mar mar az a baj neha (nem csak mercedesnel), hogy szinte csak luxus belsövel (börüles stb.) lehet öket megkapni. :( A 100-as toyoknal is ez a tendencia ...