Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fvcc Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44640

Pedig egyszerű. Általában oda teszik a másikat, majd üzennek a "havernak", hogy hol az autó, miután eladták. A "haver" kiveszi onnan, és saját kulccsal viszi el az udvarodról / házad elöl. Hajnalra már vagy darabokra szedték, vagy átlépte pl. az ukrán határt.

Előzmény: QQ (44639)
QQ Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44639

Na ezt most nem ertem, ezt a hatso lampa dolgot.

Egyebkent maganembertol vettem 2 eve hozta be maganak franciaorszagbol, akkor is egy kulcs volt.

Előzmény: fvcc (44638)
fvcc Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44638

Ha végig gyalogolsz egy (bármelyk) autóbazárban, gyorsan kiderül, hogy szinte mindegyikhez csak egy van.  Érdemes kiszerelni a hátsó lámpákat, hátha elökerül a másik is :D   (A bazáros pontos címet tud, kinek adta azt el ...)

 

 

Előzmény: QQ (44637)
QQ Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44637

Koszi, ezek jo otletek.

 

En azt nem ertem igazabol hogy amikor kerestem autot akkor kb 20-at neztem amibol a felehez csak egy kulcs volt. Eszembe se jutott hogy ez ekkora gond. Kulfoldrol behozott autok mind de nehany magyar is volt kozte. Uk-ban neten megy minden soha senki nem latja az autot a biztositotol, soha nem kerdeztek hany kulcsom van.

Az igaz hogy gyarilag kettobol ha nincs egy akkor lehet valakinek terve a kulccsal de ugyanigy ha pl masoltattam egy harmadikat es elhagytam vagy a szervizben beepitett ember van kulcsmasolasra vagy ugyanezek permutacioi :) szoval az egeszet en ertelmetlen szorozesnak latom , egy lehetseges kiskapu a biztositonak.

 

Ami meg erdekes hogy neten se talalok errol semmit, marmint kulcsos esetkre parat de kartyasra nem nagyon.

bnorci71 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44636

szerviz tudja a kulcsot tiltani, de pl ha 3 kulcs van a kocsihoz akkor mind a háromnak ott kell lennie, és ha jól tudom max 3 kulcs tanítható meg az UCH-nak

szervizbe azt is le tudod kérdeztetni hány kártya aktív a kocsihoz szóval ha te 1 kártyát kaptál a kocsihoz meg 2 vagy 3 van tanítva érdemes tiltatni a másik 2 kártyát

Előzmény: S.P (44634)
DAndras79 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44635

Szerintem a biztositótól függetlenül nem árt, ha 2 kulcsod van. Én elvesztettem az egyik kártyát, és nem csináltattam rögtön másikat. A második gyári kártya amikor elázott, bizony nagyon könnyen komoly költséget okozó probléma alakulhatott volna ki (külföldön kulcs nélkül).....de szerencsére a kártya müködött. Hazaérkezés után csináltattam is egy második kulcsot. Cascóm egyébként nincs.

 

Egyébként a "bedugós" kártyánál nem hinném, hogy kiderül - első ránézésre - a turpisság, mert gyári tokban van az új kulcs. Az új kulcsot "feltanitják" a kocsira.  Kivülről ugyanolyan. (a mechanikus kulcsot persze lemásolják).

Előzmény: QQ (44633)
S.P Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44634

a hiányzó második kártyáddal, ha valaki elviszi az autód, akkor érthető, hogy nem akarna fizetni a biztosító. Még talán korrektnek is mondható, hogy előre közlik, hogy ha hiányzik egy gyári kukcs, akkor nem is akarnak szerződni. Lehet, hogy atért nincs nálad a kulcs, mert valakinek komoly tervei vannak vele.

Csak egy ötlet: márkaszervizben lehet töröltetni kártya jogosultságot? Ha meg tudják oldani, hogy az autód csak a meglévő egy kártyával indítható, erről nyilatkozik is a szervíz, akkor a biztosító szerintem köt lopás cascot is.

(a józan ész ezt diktálná...)

Előzmény: QQ (44633)
QQ Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44633

A masodik/masolt kartya ugyben meg egy kor.

Ha csak sima bedugos a kartya akkor van valami ami megkulonbozteti a gyari masodik kartyatol? sorozatszam vagy akarmi jelzi hog ynem gyari masodik kartya?

 

Ha meg van akkor ezekszerint nem lehet cascot kotni Magyarorszagon lopaskarral egyut ha csak egy kulcsom van? Ez kicsit durvan hangzik. Neten talalt esetben mikor kulcson vacakolt a biztosito ugyved elmagyarazta nekik hogy pl szervizben vagy  barhol ahol leadod a kulcsot van lehetoseg masolni es fizettek. Azt ertem hogy ha ketto volt koteskor es egy eltunik akkor jo kiskapu a biztositonak de ha  csak egy volt es kartyas akkor zarcserenek sincs ertelme.

 

Tudtok forumot ajanlani ami ilyesmirol szol? Nem birom elhinni hogy egykulcsos kocsikra nem kotnek lopascascot.

QQ Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44632

Valaki cserelt mar belso tukrot? A megbontas erdekelne.

JILING Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44631

nagyon köszönöm, meg is van! :D :)

Sajnos ez szakembert igényel... :P:(

Előzmény: Trotter66 (44629)
MGYOZO Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44630

Igen digitklímás.

Nyáron elromlott a klímám, de ősszel anélkül is volt fűtésem.

Előzmény: bnorci71 (44624)
Trotter66 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44629

Több helyen is van. Az utastérben az elektromos kézifék gombjai alatt lévő lenyitható rekesz mögött van. Óvatosan túlnyitod a rekeszt és megtalálod.  A másik a motortérben van. Ha szembeállsz, akkor a jobb oldalon az akksi és a kasztni között egy nagyjából háromszög alakú fedél alatt található. A fedél felfele kijön, igaz küzdeni kell, hogy kiférjen az akksi kiszerelése nélkül.

Előzmény: JILING (44628)
JILING Creative Commons License 2015.01.02 0 0 44628

Boldog új évet mindenkinek!!!

Olyan kérdésem lenne hogy hol találom a biztosíték táblát a kocsiban? (1,9D grand Scenic)

köszöntem...

Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44627

Köszi a tippet - első körben visszamegyek az előző sráchoz, kvázi garanciális az ügy.

Előzmény: Bolti (44625)
seemy Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44626

sajnos nem tudom én odaadom a szerelőnek ő visszahozza amikor kész csak azt tudom amit mond..

 

Előzmény: Zsuppim (44608)
Bolti Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44625

Bátran keresd vargamunkát - ahogy nézem nagyon közel van hozzád - ő a mestere ennek, én nem kínlódnék vele :)

Előzmény: Schaumari Gyüttment (44621)
bnorci71 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44624

digitklímás?

 

érzékelőre tippelnék a tükörházban

 

ha maxra teszed akkor is?

Előzmény: MGYOZO (44596)
bnorci71 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44623

na hogy nekem se legyen őszinte a mosolyom, ahogy délután mentünk szilveszterezni találtunk a nejemmel egy klassz sípoló hangot a kocsiba.

Amit eddig kitapasztaltam, 70-tól motorféknél, mindegy hanyadik fokozat 4-5-6, olyasmi sírás/fütyülés/sípolás mint a versenyautók egyenes fogazású váltójának hangja

ha kinyomom a kuplungot megszűnik, üresbe na nem is emlékszem üresbe próbáltam-e

 

v__tibor megane forumon azt mondja lehet évekkel ezelőtt volt már téma

 

kérdés ez ilyen, vagy hiba

 

lehet a difi áttétel idővel bekopik egy irányba és ha visszafelé van erőhatás akkor ad ilyen hangot?

margitm Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44622

Sziasztok!

Kérlek benneteket, ha tudtok segítsetek, Kia Picanto és Renault Scenic típusú gépjárművekhez keresek Javítási és szerelési kézikönyvet magyarul (angolul nem) . Segítségeteket köszönöm,

B.U.É.K

Üdv.:Margitm

Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44621

Zúg, de nem csinál semmit. A parking brake fault most már állandóan ki van írva.

Előzmény: Marceee222 (44614)
Bolti Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44620

Találtam még egy ilyet a beazonosításhoz:

Előzmény: Bolti (44618)
Zsoop Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44619

Köszönöm, így már képben  vagyok

Kezdődik a felderítés

Előzmény: Bolti (44618)
Bolti Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44618

Ez "hátulról" és anyós oldalról van fotózva. A vízcső ami a kép bal oldalán csatlakozik a hőcserélőbe a a motor váltó felöli oldala, a hengerfej mögött.

Előzmény: Zsoop (44616)
macilali Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44617

Zsoop Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44616

Szia! Amit belinkeltél fotót,az melyik részén található a kocsin?

Nekem valahonnan a váltó környékéről csöpög.

 

Előzmény: Bolti (44613)
Marceee222 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44615

Egy kis reggeli indítás. Még a szomszéd benyása is nehezebben indult :-) 

Marceee222 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44614

Ha zúg, és csinál valamit, már jó lehet. Esetleg akkusarut próbáld meg levenni pár percre, majd vissza. Írja a brake fault hibát is? 

Előzmény: Schaumari Gyüttment (44612)
Bolti Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44613

Nemtom mennyire látszik:

 

 

Ami "extra" , hogy hátul a fűtőradiátor előtt van egy kipufogó hőcserélő (a turbó felett a 11-es) valahogy így néz ki :

 

 

 

Elől van még egy "olajhűtő" az olajszűrőnél.

Előzmény: Zsoop (44610)
Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44612

Na, hát kipróbáltam, a zúgás megvolt, de nem húzta be, valószínűleg komolyabb a baj.

Előzmény: Marceee222 (44594)
Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2015.01.01 0 0 44611

Jah, könnyen lehet, hogy a többnapos állás sem tett jót a kézifékemnek.

 

"fogod a kézifékkart, kihúzod, majd a kioldó gombot a közepén nyomva tartod. "

A kézifékkar mármint a műszerfal bal oldalán található izé, ugye? Ami a közepén van, és most perpill villog ott egy piros lámpa, az lenne a kioldó gomb? Eszembe nem jutott volna, hogy azt megnyomva IS kiold a kézifék... 

Előzmény: Marceee222 (44594)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!