Az lenne a kérdésem, hogy ha kiszeretném cserélni a II. Xsara-ban lévő gyári hangfalakat az első ajtóban, akkor milyet vegyek? És mekkora az átmérője, hány cm-es és hány cm-es a mélysége??
Röviden csak annyit mondanék, hogy ha belülről indult meg a rozsda, akkor szinte már mindegy mit csinálsz, max eltakarod. Bár egy jó vastag viasz réteg sosem árt a falcokhoz és nyúlványokhoz :)
Ha megelőzős lenne a cél, akkor is a viaszt ajánlanám, azaz az üregvédelmet, hisz belülről indul általában a korrózió. Természetesen nem árt, ha alul is kezelve van alvázvédővel, mert a sok kis apró sérülés megtudja bosszulni önmagát, és egy idő után elkezd rohadni...
Az újabbakon a vezető ajtaján (vagy az oszlopon) levő matricán van. A régebbieken előfordulhat, hogy még a motortérben fel van fújva a torony környékére, de ez nem biztos.
Valami olyasmi pl. hogy EXY. (ez speciel a bázis fekete színkódja)
Más a váltó, bár kompatibilis (a kuplung más méretű csak, ha jól rémlik), más a torziós rugó, más a fék... más az ECU is.
Viszont minden kompatibilis - az 1.8-ból a 2.0 HF-el, szívósorral, leömlővel és ECU programozással elég jó kis szörny hozható össze. A WRC blokk alapja is az 1.8 volt.
Sziasztok! Akinek Xsara I-ese van, valaki le tudná írni hogy van bekötve a lambda szonda? Nekem forrasztva van és cserénél nem jegyeztem meg a szín sorrendet. Köszi! fontos lenne.