Keresés

Részletes keresés

A.R.C Creative Commons License 2008.10.18 0 0 140
Igazad van, Kicsit furcsa fogalmazás. De megtennél v.mit nekem? Be szeretnék jutni a fűtőházba tudsz segiteni
Előzmény: eurodav (139)
eurodav Creative Commons License 2008.10.18 0 0 139
Ezek aztán a hiteles adatok, számszerűen jellemezve! :D
1. Mióta van tervbe véve az újjáépítés?
2. Gyakorlatilag sem az egyetlen mozdonytípus az Mk48, hiszen jövő héten mivel fogsz utazni? Hát, nem a gőzössel? A Gebus is nyáron többször volt tartalék, ezért egyértelmű, hogy az is előfordult.
3. 4 db teherkocsiból is csak kettőt láthatsz üzemképesen: egy Jah-t és egy Gah-t.
...
Előzmény: A.R.C (137)
eurodav Creative Commons License 2008.10.18 0 0 138
Hát kérem szépen, "maga nóóóóóóóóórmális"?! :D
Előzmény: varjan01 (136)
A.R.C Creative Commons License 2008.10.18 0 0 137

A Zsuzsi nevezetű gőzmozdonyról kapta a nevét, több szárnyvonala volt régen de most már csak Debrecen-Hármashegyalja van tervbe van véve a régi vonal (Debrecen-Nyírbéltek) vonal újraépítése de csak egyenlőre Nyírmártonfalváig van tervbe véve az ujjáépítés. A jellemző sőt gyaKORLATILAG az egyetlen mozdonytípus az Mk48 de van itt Mk29(Gebus is) ill. 394-023 gőzmozdony is. A három Mk48 pedig 2002,2006, ill. 2009 de a 2009 régóta bent van a műhelybe. Van 1 db PVG is (motoros hajtany) . Jellemző kocsi: Bax de van romos Cax is ill. kb. 4 teherkocsi is. A bax-ok állomány:12 db  (3db müködésképtelen)

Előzmény: varjan01 (136)
varjan01 Creative Commons License 2008.10.18 0 0 136
Nem tudom! Én még sose voltam a kisvasúton! Mit érdemes tudni róla?
Előzmény: A.R.C (135)
A.R.C Creative Commons License 2008.10.18 0 0 135
Szerinted???:D
Előzmény: varjan01 (134)
varjan01 Creative Commons License 2008.10.18 0 0 134
Hajrá! És merre fogsz utazni? ;)
Előzmény: A.R.C (133)
A.R.C Creative Commons License 2008.10.18 0 0 133

23-án 24-én gőzmozdonyozás :D:D Hajrá én tutti hogy megyek

dud996 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 132
:) Érthető...
Előzmény: A.R.C (125)
dud996 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 131
Ezek még a háború előtt, vagy alatt szüntek meg. Ha minden igaz 600 mm-es nyomtávuk volt, ló és gőzvontatással jártak.
Előzmény: by-169 (127)
A.R.C Creative Commons License 2008.10.16 0 0 129
A.R.C Creative Commons License 2008.10.16 0 0 128

:D

 

Előzmény: varjan01 (126)
by-169 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 127
Nem sok infó van vagy nincs is a szárnyvonalakról azok mikor szüntek meg amikor átépitették máv szabrányra a meglévő vonalat?
Előzmény: dud996 (124)
varjan01 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 126
Téged adtak el?
Előzmény: A.R.C (125)
A.R.C Creative Commons License 2008.10.16 0 0 125
Én örölök hogy eladtak
dud996 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 124
A kollégáim tavasszal nagyjából bejárták. Az már tényleg nehezebben követhető. Ha minden igaz, ez a szárny is több vonalból állt.
Előzmény: by-169 (121)
by-169 Creative Commons License 2008.10.15 0 0 123

Eladták a Zsuzsi erdei vasútat? Elég furcsa a cikk ellenmondások vannak benne.

http://www.haon.hu/hirek/Hajdu-Bihar/cikk/eladtak-a-zsuzsi-kisvasutat/cn/news-20080731-07543357

by-169 Creative Commons License 2008.10.15 0 0 122
Jó lenne egy túrát szervezni. Aszem elátogatok Nyírbéltekre.
Előzmény: dud996 (119)
by-169 Creative Commons License 2008.10.15 0 0 121
Valamivel meg tudod erősitenni? Régi térkép vagy leirás?
Előzmény: A.R.C (120)
A.R.C Creative Commons License 2008.10.15 0 0 120
Amúgy régen volt halápi szárnyvonal is Csereerdő előtt
dud996 Creative Commons License 2008.10.15 0 0 119
Ezek szerint kétértelműen fogalmaztam, ne haragudj. Nyírlugoson nincs fűtőház, csak -odakinn- Nyírbélteken.

A vonalat nem nehéz követni... Valóban vannak elágazások, de Neked általában csak nagyjából egyenesen kell tovább haladnod. A vasút ritkán fordul 5 méteres sugarú ívvel 90 fokot... :D :) Egyszer majd megejthetjük a dolgot, vagy egy részét, ha gondoljátok...
Előzmény: by-169 (117)
by-169 Creative Commons License 2008.10.15 0 0 118
Én már hármashegyalja után nem tudtam merre ment régen a vonat ütköző bak után kis séta kiérsz egy földútra és 2 felé ágazik. Nem lehet követni a réginyomvonalat. De nagy segitség lenne ha egy csapatban végig mennénk mert érdekel aza elveszett vasútvonal.
Előzmény: dud996 (111)
by-169 Creative Commons License 2008.10.15 0 0 117
Nyírlugoson merre van a fűtő? Nyírbéltekre kéne elnézni mi marad a végállomásból.
Előzmény: dud996 (116)
dud996 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 116
Hááát... Annyira azért sajna nem...

Nyírmártonfalva előtt van úgy tizen valahány talpfa, a Nyíracsád előtti útátjáróban van beaszfaltozva két szál, meg Nyírlugoson szintén egy átjáróban ugyanígy - ha minden igaz, meg odakinn a fűtőben van meg a sín. Több nincs, max a nyírbélteki fűrészüzem területén, de ezt is kétlem. (Az átjárókban semmi sem látszik a sínekből...)
Előzmény: A.R.C (112)
varjan01 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 115
kb..
Előzmény: LoLkA (114)
LoLkA Creative Commons License 2008.10.14 0 0 114
Debrecen fateleptől Hármashegyaljáig. :D
Előzmény: varjan01 (113)
varjan01 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 113
Hol?
Előzmény: A.R.C (112)
A.R.C Creative Commons License 2008.10.14 0 0 112
ez igaz ugyanis néhány helyen megmaradtak a sínek
Előzmény: dud996 (111)
dud996 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 111
Mi Nyíracsádtól mentünk ki keróval Nyírbéltekig. Egyébként nagyjából az egész járható bringával. Ahol nem, ott gyalog sem igazán. A gps tök felesleges, elég a szemed is. :))
Előzmény: by-169 (110)
by-169 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 110
Mért biciklivel könnyeb lenne? Kéne a régi pálya GPS nyomvonala hogy követni tudjam.
Előzmény: dud996 (109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!