Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TiszaG Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74044

Bőrt nem adod? :) 

Előzmény: Marklar T ie (74043)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74043

Lentebb a válasz is. Most még több jó eladó 166 ülés van. S jó áron. Nem volt olyan nagyon vacak ami az enyémben volt. Csak fekete bőr: Amikor hideg van, hideg, nyáron meleg, csúszkálsz benne... ;)

A felújítás sem pénztárca barát. Viszonyítás kérdése. Anno a HPE Deltámba szereztem lerügyhedt Recarrot. Csak a két első ülés áthozatása anyaggal, vaj alcantarával volt 80000ft 

Előzmény: kappa_tds (74030)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74042

Nahh. Amiről beszéltem.

Az enyém most.

Tavasszal csak. S 10e lenne majd. 

Meg a másik amiről. 

Első csont nélkül. Csak benne van a nagy AR Logó.

Hátsók is, de a háttámla a más C oszlop forma miatt nem olyan "rásimulós"...

 

 

 

Előzmény: TiszaG (74026)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74041

A kormány... ;)

 

Előzmény: vizes10 (73993)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74040

Én örülök, hogy nem kellett vissza is rakni :D

Előzmény: DonPrego (74024)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74039

Felírtam. Címem publikus. Arra jöhetne bővebben, képekkel... ;)

Előzmény: tintacska (74023)
DonPrego Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74038

Én már kerestem Löncit ezzel, de hát ő olyan országba vándorol, ahol elismerik a tudását, úgyhogy ő is kilőve :(

Nekem még a felső motortartó szilenteket is illene cserélni, de arra sem találok embert.

Előzmény: granturismo (74037)
granturismo Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74037

Ajjajj vékony jég!!!

 

Lönci nagyon nagy tudású és nax jóindulatú kolléga, de azt ne felejtsük el, hogy mi nem vagyunk Löncik.

Ö mély szaktudással, típusismerettel, eszközökkel és hellyel rendelkezik ahhoz hogy egy ilyen munkát elvégezzen saját magának. Egyszóval olyasmi dolgoknak van a birtokába amivel mi nem rendelkezünk.

 

Őszintén én csapágyakból csavarokból csak a gyárit venném vagy tuning holmit. Sajnos az utángyártók katalógusai sok esetben nem a megfelelő méreteket tartalmazzák és simán előfordul, hogy a gyári alapméret és egy utángyártó által alapméretnek mondott csapágy között jelentős (több század vagy egy tized) eltérés van (saját tapasztalat) Ugyanez igaz a túlméretek esetén A másik, hogy nagyon meg kell nézni ki az akire egy ilyen munkát rá lehet bízni.

 

Sajnos az a tapasztalat, hogy az olasz motoroknál motorfelújítás cca 50%-a(!!) nem sikerül valamiféle alapvető feltétel hiánya miatt. Itt a fórumon is vannak keserű tapasztalatok.

 

Nem megfelelő alkatrésszel lett elvégezve a munka.

Nincs patika tisztság ott a hol elvégzik a műveletet.

Hiányoznak a megfelelő mérőeszközök

Olyan gépek, szerszámok vannak amelyekkel a koruk/állapotuk miatt nem lehet megfelelő pontosságú munkát végezni.

A szaktudás, típusismeret hiánya.

 

Igen kellemetlen ha egy "megelőző motorfelújítás" vége az, hogy a munka után mondjuk 500km-el letérdel a motor a nem megfelelő minőségű munka miatt. Az olajszivattyú esetében én nem hallottam arról, hogy kenési probléma okozta volna a bajt, mert még ha meglógósodik a szivattyú (5 hengesesről beszélünk) hajtása ami inkább dieseleknél fordul elő is inkább az autó hangján lehet észrevenni, de gondot nem okoz.

 

Előzmény: TiszaG (74032)
DonPrego Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74036

237800-nál járok. Nézd, ha van preventív megoldás és olyan, aki meg tudja csinálni, állok elébe, biztos olcsóbb, mint trélerezni, szerezni új főtengelyt és megcsináltatni.

Előzmény: TiszaG (74035)
TiszaG Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74035

Hány km van neked benne?

 

Egyáltalán ismer valaki olyat, akinek volt benne bőven futás és nem könyökölt ki? :D

Előzmény: DonPrego (74033)
TiszaG Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74034

De ne már :D Én nem is olyan rég vettem meg és szeretném még élvezni egy darabig. Mi megcsináljuk a kollégával magunk, szóval bele szeretnék vágni, mert a hajamat kitépném, ha költenék mondjuk én is a lakkozásra (nekem is kell), aztán meg letérdelne és sokkal többe kerülne.

Előzmény: DonPrego (74033)
DonPrego Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74033

Én is féltem emiatt, most már elmúlt. Nem kell miatta parázni, egyszer szét fog esni és kész. Persze a legrosszabb pillanatban.

Ez nem olyan pontosan dokumentált hiba, mint pl a korai Toyota VVT-i motorok olajfogyasztása, amit egy gyűrűzéssel lehet javítani.

Én is jártam a köröket, arra jutottam, hogy senki nem fogja elvállalni, nehéz leszedni az olajteknőt és az eredmény sem biztos.

Kapja továbbra is a Seleniát 10 ezrenként, most beleölök egy vödör pénzt a lakkhiba kijavításába, nem tolom ki a szemét a hangja miatt és várom hogy minél később kezd el csattogni a motor és gondolkodom hogy milyen kocsim lesz utána. :)

Előzmény: TiszaG (74032)
TiszaG Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74032

Tudnátok segíteni abban, hogy mit kell pontosan cserélnem egy esetleges kikönyökölés elkerülésének érdekében? (2.0 20V)

 

Sokat olvasgattam vissza és rengeteg teória van, hogy mi okozza konkrétan a problémát. Láttam, hogy Lönci sok ilyen motorral találkozott és szilárd véleménye szerint a hajtórúd csavarok megnyúlása a legfőbb tényező. Mások szerint maga a csapágy nem bírja a kiképzést, megint mások szerint az olajpumpa hibája okozza.

 

Ahogy én kivettem:

 

Olajpumpa: VEMA-t találtam az ebay-en (300EUR)

Hajtórúd csapágysor: ebből csak Glyco-t találok, ez megfelelő?

Hajtórúd csavarok: milyent és hol érdemes venni?

 

Most 280e km van az autóban és visszaolvasva a korábbi hozzászólásokat, rettentően félek, hogy utolér valahol a végzet.

 

Köszi!

 

 

TiszaG Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74031

Láttam, hogy miként csinálta meg a széleit. Nekem az egész ülőlap ki van bolyhosodva, kopva.

 

Lehet, hogy újra kellene húzni, ha ennyivel jobbak a Kappa ülései, mert a szivacsok viszont elég jól tartanak még.

Előzmény: kappa_tds (74030)
kappa_tds Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74030

Akkor ha jól értem az a gond vele, hogy kiszakadt, és nincs más színű bontott szett?

Alcantara anyagot lehet kapni, meg szerintem sokkal igényesebb úgy megcsinálni, mint anno SWZoli tette még a Kappa kombijával, hogy a széleken bebőröztette. Én azt láttam élőben, nagyon szuper lett, de régebben tett is fel képeket róla ide a fórumra, vissza is lehet keresni.

 

Előzmény: TiszaG (74029)
TiszaG Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74029

A kényelmével a Kappához viszonyítva nem voltam/vagyok tisztában. Nekem meg sem fordult a fejemben, hogy ennyivel "kényelmetlenebb".

 

Azért szretnék bele, mert nem találok eladó szettet, csak kék színben és 166-ból nagyobb a váalszték.

Előzmény: kappa_tds (74028)
kappa_tds Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74028

Valaki arulja el nekem, miert jo az ha a Kappaba 166 uleseket rak valaki? Valoban egy leheletnyivel jobb az oldaltartasa a 166 uleseinek, de kozel nem olyan kenyelmes mint a Kappa ulesei. ( nyaron 166-tal voltunk nyaralni, es ezt tapasztalatbol mondom)

Szerintem a Kappaban az egyik legkenyelmesebb, mar-mar franciasan kellemes ulest sikerult rakniuk az olaszoknak. Es ez hatvanyozottan ervenyes foleg az fl utani modellekre, amiben nagyon jol eltalaltak a szivacsozast. Sot, olyannyira, hogy a Thesis ulesei sem vehetik fel a versenyt a Kappa puha tomesu ulesievel! A 166 meg ehhez kepest fapad, foleg hosszutavon. ( de szigoruan pont a Kappahoz viszonyitva,amugy kenyelmes az is)

Előzmény: granturismo (74027)
granturismo Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74027

Igen, a limuzinba, természetesen.

Előzmény: TiszaG (74026)
TiszaG Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74026

Urak!

 

A 166-os ülések egy az egyben passzolnak a Kappába?

 

Találtam egy szép garnitúrát

DVlad Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74025

Nekem nem úgy tűnt, de mindegy is. 

Használtra épp úgy érvényes, nem kötik tulajdonoshoz.

Előzmény: tintacska (74010)
DonPrego Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74024

Csak nem bírtam magammal és értelmes dolgok helyett megpróbáltam kibányászni a fűtőmotrot. Az oldalán lévő állítómotort sikerült leszednem, a fedelét rögzítő csavarokat is (asszem 4 db) kibányásztam a klímacsövek dzsungelében, mégsem jön le a fedele. elválik az aljától, de valamiben határozottan megakad. Az állítómotor oldali konzolt lecsavartam, a másik oldalon lévő alsóhoz viszont sehogy sem férek hozzá.

Úgyhogy megint ott vagyok, hogy szívjanak vele a Kanyikék, én többet hozzá nem nyúlok ehhez a kocsihoz :D

tintacska Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74023

Nyiregyhaza. 30/3248029 es szamon barmikor elersz.

Előzmény: Marklar T ie (74022)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74022

Merre is van? 😎

Előzmény: tintacska (74020)
tintacska Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74021

Nekem nem ilyen problemam volt de aterzem a helyzetet.Nekem a lanyomat utottek el zebran 68km/ h -val.1honap koma agyserules es jobb oldalan minden torott a gyerkocnek.Mindent ujra kellett tanulnia.Beszelni jarni gondolkodni.Es ez pont olyan idoszakban ami sajnos nagy mertekben rontotta az egesz megelhetesunket.A holgyike aki elutotte pedig kapott 2ev jogsi bevonast.

Szoval ismeros a helyzet de hala egnek es a kitarto orvosoknak es a gyereknek sikeresen felepult.12eves volt azota el telt 9ev.

Fel a fejjel es mielobbi gyogyulast.

Előzmény: probody (74004)
tintacska Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74020

Tudom figyelmedbe ajanlani a megbontott kasznim megmaradt elemeit hatso ajto (kombi) uveggel meg van meg hatso futomuvem jo szilentekkel. Tulnyomo reszt alkatresz az benzineshez van meg.Bar n3m sok minden.Onindito generator csilapitok hatra elso fektuskok kompletten az talan egyforma benzines es diezel.

Előzmény: Marklar T ie (74018)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74019

Uhhhh. Kitartást... 

Előzmény: probody (74004)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74018

Ha úgy alakul. Lehet felveszem a Lybrát is az alkatrész kinálatba. ;)

Az AR 155 vegetál úgy is. 

Előzmény: tintacska (74016)
downer Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74017

Szomorú...már a múltkor is erre következtettem, mikor megemlítetted... :(

Ilyenkor az ember elgondolkodik, hogy a saját bajait hová is helyezze az életében...

Előzmény: probody (74004)
tintacska Creative Commons License 2016.10.16 0 0 74016

Nekem a Lybraban a futomu ami nagyon bejott.Selymesen siman veszi az ut egyenetlensegeket.

Ha ossze kellene hasonlitanom a Thesis es a Lybra futomuvet nekem a Lybrae jobban bejon.Pedig a Thesis ben is mukodik a Skay hook es ugye nem reg az egesz fel lett ujitva de megis a Lybra nekem jobb ebbol a szempontbol.

Masik....nekem az 1.8as van. Huzataskor az a hang...Karpotol mindenert:))

 

Facen hirdetnek egy 1.8ast.Felhivott a tulaj most vette es kellett volna neki hatso ajtoba rendszamtabla konzol.

Meg is egyeztunk de mivel eladja igy nem kell neki.

Szoval mondta hogy neki eddig csak nemet markak voltak de mikor beleult a Lybraba nem akart kiszalni belole annyira bejott neki.Felesegenek vette viszont parjanak nem jott be.

Hiaba...Az Olasz az Olasz....

Előzmény: kappa_tds (74015)
kappa_tds Creative Commons License 2016.10.16 0 1 74015

Na orulok neki hogy tetszik! Nem hiaba, ezzel is meg lesz az a bizonyos Lancia feeling! :-)

Előzmény: Marklar T ie (74012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!