Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VolksrodZoli Creative Commons License 2014.09.18 0 0 35020

Már mint szemből, hátulról Citroen C1

Előzmény: VolksrodZoli (35019)
VolksrodZoli Creative Commons License 2014.09.18 0 0 35019

Szinte az új Toyota Yaris

Előzmény: WooDoo (35017)
bananatree Creative Commons License 2014.09.18 0 0 35018

:)))

talán egy Sulky szebb?

ez egy érdekes piac, itt még 2-3 évvel ezelőtt se volt lényeges a kinézet.

Én még azt is mondanám, hogy az Aixam is csak a GTO meg a hasonló változatokkal kezdődően vált érdekessé, azelőtt ha csúnya nem is volt, de max. a "semmilyen" jelző illett volna rá.

 

Előzmény: WooDoo (35017)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35017

Hát a szépsége miatt biztosan nem fogja senki megvenni..

Előzmény: bananatree (35015)
Golf8 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35016

Az új 2015ös Casalini M14 es  kép is van róla.

bananatree Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35015
Előzmény: WooDoo (35014)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35014

A hozzászólást megtaláltam, de a kocsit már nem..:)

Nem rémlik milyen típus volt?

Előzmény: bananatree (35013)
bananatree Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35013

kb. egy éve raktam be ide linket mobile.de ről, ami hibrid moped volt.

olasz gyártmány, ugyan nem konnektoros,  de soros hibrid.

 

Előzmény: WooDoo (35006)
lobo62 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35012

Köszönöm szépen. nekem sajnos nem jó az enyém 850 belméret.

Előzmény: robertgsmith (35011)
robertgsmith Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35011

VSP-801 740x30x14,

VSP-802 780x30x14.

Üdv, Robi.

Előzmény: lobo62 (35005)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35010
Előzmény: WooDoo (35009)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35009

Na még egy konnektros hibrid, ami már majdnem egy mopedautó, mindössze 400 kg a tömege az akkupakkal együtt. Akku nélkül biztosan 350 kg alatt van a tömege, csak a 75 Le-s benzinmotor, és a 68 Le-s villanymotor áll távol a mopedautók max. 4 kW-os teljesítményétől.

Az első 100 km-en csak 1 liter benzint fogyaszt a Renault Eolab , és ha kimerül az akkupakk, utána is elég neki 2,5 liter 100 km-re. Én is ennyire saccoltam egy Aixam fogyasztását, ha beleépítenénk valamelyik japán kei-car kézi váltós 660 cm3-is motorját. 200 euróért láttam már üzemképes Daihatsut 19 kW-os 3 hengeres benzinmotorral, egy utángyártott variót, vagy 4 szíjat adnak annyi pénzért. Az L7e kategóriás Aixamokba szerelnek 15 kW-os Lombardini benzinmotorokat, azokhoz képest nem olyan nagy ugrás a 19 kW-os motor...

robertgsmith Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35008

Most jut eszembe higy a 34564-es postban leírtam.

Előzmény: lobo62 (35005)
robertgsmith Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35007

Ma nem vagyok otthon, de holnap utánna nézek.

Üdv, Robi.

Előzmény: lobo62 (35005)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35006

Vajon gyártanak majd valamikor konnektoros hibrid mopedautót? A Golfnál nagyon ügyesen összehozták, igaz 2x annyiba kerül mint egy sima benzines alapmodell. De ha valaki max. 50 km-re jár dolgozni, akkor tisztán elektromosan is megoldhatja a közlekedését, a konnektorból tankolva fillérekért. Ha meg messzebbre kell menni, akkor is egy kedvező, 5 literes átlagfogyasztással számolhatunk...

http://totalcar.hu/tesztek/2014/09/17/volkswagen_golf_gte/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum

 

Mondjuk a sógor Priusa csak 3M volt 7 évesen, és nyáron annak is csak 3,7 liter a fogyasztása városban, de még az autópályán sem evett többet 4,8-nál, 130-ra állított tempomattal...

lobo62 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 35005

Üdv. VSP801 illetve a VSP802 meg tudnád mondani ezeknek a méretét? hossz? szél? mag? Li belső méretét . köszönöm.

Előzmény: robertgsmith (35003)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.16 0 0 35004

Itt körül volt az enyém is, plusz a postaköltség...

Előzmény: robertgsmith (35003)
robertgsmith Creative Commons License 2014.09.16 0 0 35003

A VSP801 illetve a VSP802 13700.- píz. Az 500-asra való szíjról Zoli tudna nyilatkozni.

Előzmény: Törölt nick (35002)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 35002

Igen emlékszem miért váltottál Ventico szíjra. Ezért is írtam hogyha beválik, már neked sem fog kelleni gyári szíj és lesznek még így páran. Elég régóta nem működik (legalábbis nálam) a Germalex honlapján a mopedautó variátorszíjas menüpont, pedig megnéztem volna mit mennyiért adnak. 

Előzmény: gelatomobile (34999)
Poc2 Creative Commons License 2014.09.16 0 0 35001

Biztos hogy sokat jelent a szíj is.Nálam ugyan nagyon megnyalta az új szíjat(de lehet a túl feszes beállítás miatt amit azóta orvosoltam)sokkal kellemesebben indul el a masina.A régivel olyan volt mintha folyamatosan csúszna a szíj.Meg persze nálad a motor is bejátszik "erősen".Érezhető a különbség a kis 4kw-os levegősömhöz képest.Ja tényleg amit Debrecenben beszéltünk hogy ez a 4kw-os motor gyengébbnek tűnik mint a régi ugyanolyan teljesítményű,azt visszavonom.Mióta új rugók vannak a variátorban,meg az új szíj,azóta nem gyengébb.A gyorsulás közbeni fekete füstfelhő is eltűnt mögülem.

Előzmény: WooDoo (35000)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.16 0 0 35000

Bocs, ez a másik nickem, a fagyis kocsival kapcsolatos hozzászólásokat azzal írom, de elfelejtettem átkapcsolni...:)

 

Tegnap szokatlan dolgot tapasztaltam az Aixamomnál. Nem sikerült időben visszasorolnom a külső sávba, ami a felüljáróra megy fel, és bent ragadtam a belső, egyenesen menő sávban. Mellettem egy Mercedes Vito állt, a sofőr nem tűnt egy versenyző típusnak, gondoltam megpróbálok bevágni elé. Ahogy kigyulladt a sárga lámpa, nyomtam egy padló gázt, és a járgány csikorgó kerekekkel indult el. Ilyet még sosem tapasztaltam száraz aszfalton. Nem tudom a Ventico szíjnak van-e köze a csikorgó gumikhoz....

Előzmény: gelatomobile (34999)
gelatomobile Creative Commons License 2014.09.16 0 0 34999

A "gyári" Aixam feliratos szíjnak a minőségével volt bajom, azért keresgéltem Ventico szíjat inkább. Pár éve még Ausztriában vettem szíjakat, mert úgy 12-14e Ft között volt, de amikor azonnal kellett, megvettem én is 20e + postaköltségért itthon. Ha kibírt volna 1 évet, mint régebben, egy szót sem szóltam volna, de mivel 2 hónap alatt tönkrement, nem akartam másik "eredetit" venni. Mondjuk lehet csak az 500-as szíjakkal van valami széria hiba, de nem csak nálam fordult elő, hogy 1-2e km alatt tönkrement...

 

A Ventico szíjat nem sorolnám a kendácsolás kategóriába, ugyan az a mérete, mint a gyári szíjnak, de állítólag strapabíróbb, majd kiderül 10 hónap múlva...

 

 

Előzmény: Törölt nick (34997)
kiggyo Creative Commons License 2014.09.16 0 0 34998

Igen, elég drágák az alkatrészek, ami érthető is mert sok az egyedi, kisszériás cucc, pl szélvédő. Van viszont sok olyan alkatrész ami csak a pofátlanság miatt drága, mivel valamelyik autóé, és azt árulják többszörös áron. Ha nem 5x-ös áron akarta volna adni ugyanazt a Bárdis légszűrőt a mopedautó alkatrészes mandró akkor én sem ásom bele magam hogy megkeressem másik boltban UGYANAZT az alkatrészt.

Előzmény: Törölt nick (34997)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 34997

Hát akkor már lassan a gyári Aixam szíjra sem lesz kereslet... legalábbis a fórumon. Úgy érzem hogy kicsit halott ez a mopedautó alkatrész dolog. Mindenki mindent inkább átalakít-lefarag csak ne kelljen megvenni a gyárit (ez mondjuk érthető, mert nagyon drágák az alkatrészek) 

Előzmény: WooDoo (34995)
robertgsmith Creative Commons License 2014.09.16 0 0 34996

Csatlakozom az előttem szólóhoz... :)

Szintén kb. 2000 km van a Venticoban, és teljesen jó állapotú. :)

Pedig ez aztán meg lett nyúzva eleinte a tropa primer variátorral.

Előzmény: WooDoo (34995)
WooDoo Creative Commons License 2014.09.16 0 0 34995

Ha már variátor tartóstesz a téma...

Kb. 1500 km-t mentem eddig a Ventico szíjjal, még teljesen újszerű az állapota, mérhető kopása nincs, és repedést sem láttam egyet sem. Az előtte vásárolt vadi új, Aixam feliratos szíjnak 2 hónap használat után már ki volt törve több foga is, és egy tucat helyen a hordozó szálig be volt repedve. Jó lenne ha beválna a Ventico szíj, a Germalex olcsóbban adja, mint amennyiért a mopedautó alkatrész kereskedők árulják az "eredeti" szíjat.

Előzmény: Bakancs4 (34994)
Bakancs4 Creative Commons License 2014.09.16 0 0 34994

Én három olyan mopedesről tudok , aki használ ilyet , de legrégebbi használó se nyúzza még egy éve -- így a tartósságra még nincs eredmény . Eddig elégedettek .

Előzmény: kiggyo (34993)
kiggyo Creative Commons License 2014.09.15 0 0 34993

Sziasztok!

 

Valaki használ utángyárttot variót? Anno a ligier féléről sok rosszat lehetett hallani de mostmár láttam máshol is utángyártottat jó áron. A kérdés a tartóssága csak...

Előzmény: robertgsmith (34992)
robertgsmith Creative Commons License 2014.09.15 0 0 34992

megmértem a tengelyt 22mm-es.Melyik mopednek van ugyanilyen vastag tengelye?

 

A JDM Stilfreni variátor tengely 19mm, tehát az neked biztos nem jó.

Üdv, Robi.

Előzmény: Poc2 (34986)
robertgsmith Creative Commons License 2014.09.15 0 0 34991

Ez a holland kereskedő egyszerű univerzális kézletet hirdet JDM központi zár gyanánt. Ezeket itthon 8-9 ezer között lehet megvenni.

Azért még nyomozok, mert nem százas hogy valóban ez van benne. Legalábbis amikor matattam az ajtókon és lehúztam a csatlakozót, az nem ilyen volt. Nekem sajnos nem működik, mert valamelyik előző tulaj beleberhált valami noname riasztót amire rákötötte a zárat, majd a riasztó behalt, és most nem megy egyik sem.

 

http://www.mobiliteitscenter.nl/elektrische-accessoires/2704-centrale-deurvergrendeling-set.html

Előzmény: kiggyo (34976)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!