Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Nem kuldi at a kepeket emailodra.Majd ide felrakom vagy a Lybra forumra.Inkabb oda ne zaklassam itt a Lybra alkatreszekkel a Kappasokat:)) Bar lehet 1-2 dolog meg ide is jo:))
Nem vitatkozni akarok.mert mint irtam a Thesis forumon en meg csak a nyomotokba s3m erhetek tudasilag.Bar en vizualis ember vagyok.Ahogy latom ugy szedem es rakom ossze legyen az barmi.Na jo ez tulzas...
De....ma kialltam garazsbol mert mennem kellett varosba.Odacsoditettem a szomszedokat es mindenki egy azon velemenyen volt...Az ulesek es korben a karpit fekete.Bar lehet gt-nek van igaza es antracit de akkor a nagyon sotetebbik verziobol.Atfestve nem volt.
Én meg azt mondom, az ajtókárpittal mi lesz? Nem túl nagy felületűek azok a betétek és a Kappánál még gyönyörűen ki lehet venni őket, majd visszarakni. Szóval üléscsere után, passzoljon az is hozzá! :)
Az FL előtti hátsó ülésnél csak kényelmesebb lehet. Az 5. utasnak mindenképp, de a deréktámasztása is lentebb van az alfáénak, a comb alátámasztás is jobb, nem kell terpeszben ülni.
Szerintem holnap beszéljük meg a műszerfallal együtt:-)
Beletettem, elmúlt. Aztán visszatettem a sajátot, azzal sem jött elő.
Most dilemma. Maradjon az eredeti, vagy tegyem bele a tiédet? Esetleg az maradjon tartaléknak, ha esetleg műszer baja volt? Holnapi geldöntöm, és kereslek. Maúgy is lenne még egy kérdésem.
Hat a kepek alapjan ha pluss van a Kappaban azt en is cserelnem. Az Alcantara utan kellene kutatni, az sokkal jobb,csak van olyan bontott Kappa amiben meg boven jo az ules.
A 166 ulessel meg engem biztos zavarna a tipusidegenseg, az AR logo is hulyen nez ki, valamint ne felejtsuk, hogy a boros ulesek altalaban kemenyebb tomesuek is, es nekem mar a plussos 166 ules sem volt az a "huha de jo" erzesu ules. ( egyebkent a kepen is latszik, hatul kifejezetten nyaktoros az integralt fejtamla, es kenyelmetlen hosszutavon.)
De mindenki azt tesz az autojaval persze amit akar, de en jobban favorizalnam a Kappa uleseket, vagy annak a javitasat. A pluss az szokott igy kinyulni, az Alcantara az mar ennyire nem.
Egyebkent a bor az olyan amilyen, nem mondanam csuszkalosnak, csak ha nagyon felpolirozim, viszont havi szinten apolni kell, mint egy cipot. Nekem is nappa bor van a Thesisben. Telen valoban hideg addig mig az ulesfutes nem melegiti fel.
...de fekete borbelsot meg semmikeppen nem vennek, az a legrondabb...hala Istennek, a Thesisben ilyen hibat nem kovettek el, egyaltalan nem letezett fekete belsovel.
Holnap ha nem esik osszeszedek minde karosszeria elemet es egyeb olyan dolgot ami jo a kombihoz es egyben lefotozom.Vannak ajto uvegek is keret gumikkal belso kilincsek ajto diszlecek kozepkonzolhoz fa utanzat berakas stb elkuldom es megmondod mi kellene.Elso sarvedok zarhid zarral ablaktorlo motor.Hatso csomi ajto az csak uveg es az ajtoresz.Szetnezek okaval.
Lentebb a válasz is. Most még több jó eladó 166 ülés van. S jó áron. Nem volt olyan nagyon vacak ami az enyémben volt. Csak fekete bőr: Amikor hideg van, hideg, nyáron meleg, csúszkálsz benne... ;)
A felújítás sem pénztárca barát. Viszonyítás kérdése. Anno a HPE Deltámba szereztem lerügyhedt Recarrot. Csak a két első ülés áthozatása anyaggal, vaj alcantarával volt 80000ft
Lönci nagyon nagy tudású és nax jóindulatú kolléga, de azt ne felejtsük el, hogy mi nem vagyunk Löncik.
Ö mély szaktudással, típusismerettel, eszközökkel és hellyel rendelkezik ahhoz hogy egy ilyen munkát elvégezzen saját magának. Egyszóval olyasmi dolgoknak van a birtokába amivel mi nem rendelkezünk.
Őszintén én csapágyakból csavarokból csak a gyárit venném vagy tuning holmit. Sajnos az utángyártók katalógusai sok esetben nem a megfelelő méreteket tartalmazzák és simán előfordul, hogy a gyári alapméret és egy utángyártó által alapméretnek mondott csapágy között jelentős (több század vagy egy tized) eltérés van (saját tapasztalat) Ugyanez igaz a túlméretek esetén A másik, hogy nagyon meg kell nézni ki az akire egy ilyen munkát rá lehet bízni.
Sajnos az a tapasztalat, hogy az olasz motoroknál motorfelújítás cca 50%-a(!!) nem sikerül valamiféle alapvető feltétel hiánya miatt. Itt a fórumon is vannak keserű tapasztalatok.
Nem megfelelő alkatrésszel lett elvégezve a munka.
Nincs patika tisztság ott a hol elvégzik a műveletet.
Hiányoznak a megfelelő mérőeszközök
Olyan gépek, szerszámok vannak amelyekkel a koruk/állapotuk miatt nem lehet megfelelő pontosságú munkát végezni.
A szaktudás, típusismeret hiánya.
Igen kellemetlen ha egy "megelőző motorfelújítás" vége az, hogy a munka után mondjuk 500km-el letérdel a motor a nem megfelelő minőségű munka miatt. Az olajszivattyú esetében én nem hallottam arról, hogy kenési probléma okozta volna a bajt, mert még ha meglógósodik a szivattyú (5 hengesesről beszélünk) hajtása ami inkább dieseleknél fordul elő is inkább az autó hangján lehet észrevenni, de gondot nem okoz.
237800-nál járok. Nézd, ha van preventív megoldás és olyan, aki meg tudja csinálni, állok elébe, biztos olcsóbb, mint trélerezni, szerezni új főtengelyt és megcsináltatni.