Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2016.10.18 0 0 74065

Egyetértek, antracit az. Egyébként az egyik Coupe-m is antracit.

Előzmény: tintacska (74063)
tintacska Creative Commons License 2016.10.18 0 0 74064

Nem kuldi at a kepeket emailodra.Majd ide felrakom vagy a Lybra forumra.Inkabb oda ne zaklassam itt a Lybra alkatreszekkel a Kappasokat:)) Bar lehet 1-2 dolog meg ide is jo:))

Előzmény: Marklar T ie (74062)
tintacska Creative Commons License 2016.10.18 0 0 74063

Nem vitatkozni akarok.mert mint irtam a Thesis forumon en meg csak a nyomotokba s3m erhetek tudasilag.Bar en vizualis ember vagyok.Ahogy latom ugy szedem es rakom ossze legyen az barmi.Na jo ez tulzas...

De....ma kialltam garazsbol mert mennem kellett varosba.Odacsoditettem a szomszedokat es mindenki egy azon velemenyen volt...Az ulesek es korben a karpit fekete.Bar lehet gt-nek van igaza es antracit de akkor a nagyon sotetebbik verziobol.Atfestve nem volt.

Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.18 0 0 74062

Nálam le van böröztetve. Fekete börrel. 

Előzmény: downer (74057)
granturismo Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74061

Nem volt fekete Urak!

 

Szürke, kék, bézs, antracit, dohány, a Kappánál kicsit bővebb volt a bőrválaszték de ott is grigio antracite volt a legsötétebb.

 

Az szóval antracit is sötétszürke, tintacska-é is az. Azért az távol áll a 166-féle pelle nera-tól.

 

Esetleg valamikor már át festették a Thesis ülést ha tarfekete.

probody Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74060

Így van. Én is csak próbaképpen raktam bele a hátsót, azóta a padláson van.

Előzmény: downer (74057)
downer Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74059

Az kék! :D

De ha nem, akkor az én szemem csal. Mint bármelyik testrész, az sem 100 % megbízható.

Előzmény: kappa_tds (74058)
kappa_tds Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74058

Feketeben nem letezett, hidd el! Az szurke! ;-)

Előzmény: tintacska (74052)
downer Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74057

Én meg azt mondom, az ajtókárpittal mi lesz? Nem túl nagy felületűek azok a betétek és a Kappánál még gyönyörűen ki lehet venni őket, majd visszarakni. Szóval üléscsere után, passzoljon az is hozzá! :)

Előzmény: probody (74053)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74056

Ok

Előzmény: tintacska (74045)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74055

Rég eladtam. 😎

Előzmény: TiszaG (74044)
probody Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74054

Ahány megjelenítő annyiféle színhőmérséklet beállítás. EIZO monitoron kell megnézni az színhelyes, de néhány Kappa ára.

Előzmény: tintacska (74052)
probody Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74053

Az FL előtti hátsó ülésnél csak kényelmesebb lehet. Az 5. utasnak mindenképp, de a deréktámasztása is lentebb van az alfáénak, a comb alátámasztás is jobb, nem kell terpeszben ülni.

tintacska Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74052

Szóval...Vaku mellett ilyen,de hogy nem kék az tuti.Simán nappali fénynél teljes feketének látszik.Így sötét szürkének.

vizes10 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74051

Szerintem holnap beszéljük meg a műszerfallal együtt:-)

Beletettem, elmúlt. Aztán visszatettem a sajátot, azzal sem jött elő.

Most dilemma. Maradjon az eredeti, vagy tegyem bele a tiédet? Esetleg az maradjon tartaléknak, ha esetleg műszer baja volt? Holnapi geldöntöm, és kereslek. Maúgy is lenne még egy kérdésem.

Üdv:

Tibi

Előzmény: Marklar T ie (74041)
tintacska Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74050

Valaki esetleg nem foglalkozik NAPELEMMEL? :)))

tintacska Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74049

Hol? Kimentem megnéztem,elviekben nincs baja a szememnek és én feketének látom.De ha holnap jössz megnézzük hátha csak az én szemem rossz :D :D

Előzmény: downer (74048)
downer Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74048

Wazze, én kéknek láttam. :D

Előzmény: tintacska (74047)
tintacska Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74047

Hogy Thesisbe nincs fekete bor azert vitatnam.Mivel nekem fekete van benne akar honnan nezem.

Előzmény: kappa_tds (74046)
kappa_tds Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74046

Hat a kepek alapjan ha pluss van a Kappaban azt en is cserelnem. Az Alcantara utan kellene kutatni, az sokkal jobb,csak van olyan bontott Kappa amiben meg boven jo az ules.

A 166 ulessel meg engem biztos zavarna  a tipusidegenseg, az AR logo is hulyen nez ki, valamint ne felejtsuk, hogy a boros ulesek altalaban kemenyebb tomesuek is, es nekem mar a plussos 166 ules sem volt az a "huha de jo" erzesu ules. ( egyebkent a kepen is latszik, hatul kifejezetten nyaktoros az integralt fejtamla, es kenyelmetlen hosszutavon.) 

De mindenki azt tesz az autojaval persze amit akar, de en jobban favorizalnam a Kappa uleseket, vagy annak a javitasat. A pluss az szokott igy kinyulni, az Alcantara az mar ennyire nem.

 Egyebkent a bor az olyan amilyen, nem mondanam csuszkalosnak, csak ha nagyon felpolirozim, viszont havi szinten apolni kell, mint egy cipot. Nekem is nappa bor van a Thesisben. Telen valoban hideg addig mig az ulesfutes nem melegiti fel.

...de fekete borbelsot meg semmikeppen nem vennek, az a legrondabb...hala Istennek, a Thesisben ilyen hibat nem kovettek el, egyaltalan nem letezett fekete belsovel.

Előzmény: Marklar T ie (74043)
tintacska Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74045

Holnap ha nem esik osszeszedek minde  karosszeria elemet es egyeb olyan dolgot ami jo a kombihoz es egyben lefotozom.Vannak ajto uvegek is keret gumikkal belso kilincsek ajto diszlecek  kozepkonzolhoz fa utanzat berakas stb elkuldom es megmondod mi kellene.Elso sarvedok zarhid zarral ablaktorlo motor.Hatso csomi ajto az csak uveg es az ajtoresz.Szetnezek okaval.

Előzmény: Marklar T ie (74039)
TiszaG Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74044

Bőrt nem adod? :) 

Előzmény: Marklar T ie (74043)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74043

Lentebb a válasz is. Most még több jó eladó 166 ülés van. S jó áron. Nem volt olyan nagyon vacak ami az enyémben volt. Csak fekete bőr: Amikor hideg van, hideg, nyáron meleg, csúszkálsz benne... ;)

A felújítás sem pénztárca barát. Viszonyítás kérdése. Anno a HPE Deltámba szereztem lerügyhedt Recarrot. Csak a két első ülés áthozatása anyaggal, vaj alcantarával volt 80000ft 

Előzmény: kappa_tds (74030)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74042

Nahh. Amiről beszéltem.

Az enyém most.

Tavasszal csak. S 10e lenne majd. 

Meg a másik amiről. 

Első csont nélkül. Csak benne van a nagy AR Logó.

Hátsók is, de a háttámla a más C oszlop forma miatt nem olyan "rásimulós"...

 

 

 

Előzmény: TiszaG (74026)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74041

A kormány... ;)

 

Előzmény: vizes10 (73993)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74040

Én örülök, hogy nem kellett vissza is rakni :D

Előzmény: DonPrego (74024)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74039

Felírtam. Címem publikus. Arra jöhetne bővebben, képekkel... ;)

Előzmény: tintacska (74023)
DonPrego Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74038

Én már kerestem Löncit ezzel, de hát ő olyan országba vándorol, ahol elismerik a tudását, úgyhogy ő is kilőve :(

Nekem még a felső motortartó szilenteket is illene cserélni, de arra sem találok embert.

Előzmény: granturismo (74037)
granturismo Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74037

Ajjajj vékony jég!!!

 

Lönci nagyon nagy tudású és nax jóindulatú kolléga, de azt ne felejtsük el, hogy mi nem vagyunk Löncik.

Ö mély szaktudással, típusismerettel, eszközökkel és hellyel rendelkezik ahhoz hogy egy ilyen munkát elvégezzen saját magának. Egyszóval olyasmi dolgoknak van a birtokába amivel mi nem rendelkezünk.

 

Őszintén én csapágyakból csavarokból csak a gyárit venném vagy tuning holmit. Sajnos az utángyártók katalógusai sok esetben nem a megfelelő méreteket tartalmazzák és simán előfordul, hogy a gyári alapméret és egy utángyártó által alapméretnek mondott csapágy között jelentős (több század vagy egy tized) eltérés van (saját tapasztalat) Ugyanez igaz a túlméretek esetén A másik, hogy nagyon meg kell nézni ki az akire egy ilyen munkát rá lehet bízni.

 

Sajnos az a tapasztalat, hogy az olasz motoroknál motorfelújítás cca 50%-a(!!) nem sikerül valamiféle alapvető feltétel hiánya miatt. Itt a fórumon is vannak keserű tapasztalatok.

 

Nem megfelelő alkatrésszel lett elvégezve a munka.

Nincs patika tisztság ott a hol elvégzik a műveletet.

Hiányoznak a megfelelő mérőeszközök

Olyan gépek, szerszámok vannak amelyekkel a koruk/állapotuk miatt nem lehet megfelelő pontosságú munkát végezni.

A szaktudás, típusismeret hiánya.

 

Igen kellemetlen ha egy "megelőző motorfelújítás" vége az, hogy a munka után mondjuk 500km-el letérdel a motor a nem megfelelő minőségű munka miatt. Az olajszivattyú esetében én nem hallottam arról, hogy kenési probléma okozta volna a bajt, mert még ha meglógósodik a szivattyú (5 hengesesről beszélünk) hajtása ami inkább dieseleknél fordul elő is inkább az autó hangján lehet észrevenni, de gondot nem okoz.

 

Előzmény: TiszaG (74032)
DonPrego Creative Commons License 2016.10.17 0 0 74036

237800-nál járok. Nézd, ha van preventív megoldás és olyan, aki meg tudja csinálni, állok elébe, biztos olcsóbb, mint trélerezni, szerezni új főtengelyt és megcsináltatni.

Előzmény: TiszaG (74035)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!