Igen, nekem is ezt jelezték... Állítólag több hónap is lehet, mire újra lesz készleten. Élek a lehetőséggel, hétfőn hívlak és megbeszéljük. (Sajnos az egyiket már elhagytam és nem akarok hónapokat várni.)
A számodat elmentettem, egyelőre még a szerviznél van. Nekifutnak még egyszer. Ez már egyébként a második szerviz ahol járok vele. Ha most sem bírnak vele, keresni foglak.
Én a helyedbe egy fillért nem fizetnénk.. ugyanezen a néven akart eladni nekünk egy Fordot. és szinte ugyanezeket az e-maileket küldte nekünk.. amit neked.. ez biztos átverés.. 3 hónapja várjuk az autót.. mert úgy volt h fizeti a költségeket h megtekintsük az autót.. majd jött mail, hogy fizessüünk 300.000 forintot h tovább hozzá az autót mer már Franciaországba van.. ühüm.. ha senki nem fizetett semmit akkor mér vitték el odáig? érdekes.. na mindegy a lényeg h ezzel vmi nagyon nem tiszta.. Remélem segítettem
Ha nem gumicső repedés akkor is van még egy jó pár dolog ami okozhatja ezt a hibát alkatrészem van minden tehát nem kell feleslegesen megvenni semmit amig ki nem derül ,hogy mi okozza pontosan ezt a híbát .
Üdv nyugodj meg meg lehet csinálni én ezeket javítom van hozzá műszerem és elég nagy tapasztalatom eddig szinte mindegyiket sikerült megcsinálni ha érdekel ezen a számon elérsz 06 308213274
Ezzel a hibaüzenettel már én is találkoztam, és a számítógép nálam is magas turbó nyomást jelzett. És hosszas kutatás után az egyik fránya gumicsövecskén egy kis repedés volt, amit csak azután lehetett látni, hogy le lett cserélve. filléres alkatrész, de megéri kicserélgetni.
És lehet reménykedni hogy helyrebillen a bálna lelkivilága :)
Nagy segítségre lenne szükségem, hátha tudtok segíteni...
Citroen C5 2.2HDi a típus amivel a problémám van. A hiba a következő: menet közben véletlenszerű időközönként megjelenik: ANTIPOLUTION FAULT ezt követően ESP/ASR nem funkcionál felirat is jelentkezik.
Ez után a kocsi ereje eltűnik, sokkal gyengébb lesz és nem gyorsu úgyl.
Kapott már a méregdrága folyadékból ami a kipufogó égését segíti, a gumicsövecskék leellenőrizve, kábelek átnézve egy másik szervizben, és végső ötletként kicserélték tegnap a turbó mágneses vákum szelepét. Ez után hazafele újra jelentkezett a hiba. Lassan ott tartok, hogy felgyújtom, pedig eddig nagyon szerettem! :) Egy hónapja találgatják, hogy mi lehet, amikor egyébként számítógépre dugták azt írta, hogy a túrbó nyomás túl magas. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még a megoldás?
Nem tudom,elég durván kedzte csinálni és meg is rántotta kicsit az autót úgy éreztem.Kb.1 hónap alatt lett ilyen.Egyébként itt sok a fekvőrendőr és borzasztóan idegesítő.Most néztem az unixnál 15.490Ft 1 oldali szett.Szerintem megveszem most az egyik oldalra aztán amint meglesz másikra hívlak!
Nyugodtan tovább küldheted. Hétvégén lemérem én is, bár 235/45 r 17 van most fent. Kerülete ugyan az mint a 205/65 r 15-nek. Neked is ez a méret van fent? Vagy 195-ös?
A lengőkar csapágynak tök mindegy az autó hasmagassága az utak egyszerűen szétverik 150-200ekm között mindegyik tönkremegy . Angliából hoztam már egy pár gépsárkányt és azokban mindegyikben jó vagy elfogadható állapotban volt a lengőkar csapágy mert ott ismeretlen a kátyú és egyéb finomságok, ott is tönkre megy de kb 350-400km után
Átküldhetem Betq-nek a tőled kapott hasmagasság beállítást?
Azon gondolkozom hogy a hasmagasságnak van-e köze a hátsó lengőkarok csapágy tönkremeneteléhez! Mert kísérleteztem egy csomót centinként vittem fel és le gyári érték alá és fölé a párom azt hitte hogy az autó alá költöztem
Abból gondolom hogy az enyém sokkal alacsonyabb volt mint az eredeti értékek
Ha páran megmérnék és elküldenék nekem az első emelési pont, hátsó emelési pont közepén a talajtól mért magasságot utazási állásban érdekelne előre is köszönöm 15 colos gumiméretnél
A LDS szintet nem írja azon kivűl minden baromságot kiír A pontos szintet úgy lehet ellenőrizni ,hogy le kell venni a burkolatot és a tartály ferde részén van egy kb 6-8 cm hosszú csík ez a szint ellenőrző felső szervizállásban a csík aljánál egy kicsit feljebb legyen így alsó állásban éppen a maximum alatt lesz ha nem látszik jól akkor egy lámpával oldalról megvilágítja az embőr és akkor jobban látszik a folyadék szintje buzi egy megoldás ennyi, üdv remélem tudtam segíteni.
Üdv ha nem terpeszt láthatóan akkor még nem biztos ,hogy kell lengökart cserélni nem kell megijedni jött hozzám egy kombi aminek úgy állt a bal hátsó kereke mint egy versenyautónak annyira terpeszt és így jár már vele egy fél éve na abban biztos lengökar csere lesz de amig nem terpeszt szemmel láthatóan addig nincs nagy baj hagy csattogjon .
Nos uraim ne várjatok sokat ha csúnya hang jön hátulról..Nekem amióta írtam még nem futotta rá anyagilag,mivel a munkámat is elvesztettem.Szóval azóta recseg a lengőkarcsapágy,de ma már olyan hangot adott és rántott a hátulján,hogy most tettem le az autóm az udvarban.Ahogy látom 1 hónap max amit kibír ha elkezdi a hangokat adni,de már hazárdírozás az is.Ahogy betq mester mondta,ezt meg kell minél hamarabb csináltatni..Ne halasszátok.Nekem már a végét járja így biztosan mindent cserélni kell! :(