Tavaly sokan vittek álitólag nem vált be nekik,érdekes hogy nálunk pedig hozza a drága külföldi magok szintjét,most vagy a genetika játéka vagy alkalmazkodott a földjeinkhez a fene tudja.A másik dolog hogy a ti kereskedöitek nem is akarnak a rendes a magokból vinni hanem a kifutó széria kapható nálatok
Sziasztok! Új vagyok a fórumon sőt még az Mtz-vel is csak most ismerkedek, egy olyan kérdésem lenne hogy milyen akkumulátort(okat) érdemes venni egy 82-es be amin áttételes önindító van. Melyik a jobb megoldás, egy 155-180ah-ás vagy mondjuk 2db 80-100ah-s párhuzamosan kötve, ebben az esetben nem adják meg magukat hamar az akksik, illetve a töltés hogy működik így?
sok de 10-et megkell próbálni(akkor legalább birsz a tiédböl is nekem engedni:)-)de komolyan ha azok a gyári gumik rajta akkor 2000órától nincs benne több
Eleinte én is az olcsóbban gondolkodtam, de hamar sikerült lebeszélniük, mert volt akinek 1 hetes használat után folyt belőle az olaj. olyat is hallottam akinek bevált, de több volt a rossz vélemény mint a jó. Én azért döntöttem amellett amit megvettem mert ha valamit meg kell csinálni azt lehetőleg minél kevesebbszer keljen bütykölni. itt a topikban elég sokat írnak a hidrosyláról olvasgass vissza. nekem is nagy foghúzásvolt ez a közel 100 a hidraulika felújítás miatt, de csak reménykedem h megérte. ja és ha sikerülne szinte szivárgásmentesre megcsinálni akkor ne sajnáld tőle a hidraulika olajat meghálálja.
Véleményem szerint be fog kopni idővel,ez olyan mint az új gépeken, ott is két kézzel kell szinte váltani ,aztán bekopik,meg remélhetőleg van benne olaj,mert egyik volt kollégám járt úgy, váltót javítottak a telepen aztán rábízta tanonc gyerekre ,töltse fel olajjal,de az nem tette,aztán másnap dolgozik a gép, aztán leég róla a kuplung,úgy megszorult a váltó ,hogy megállt a gép,azt mondja a váltóház tűz forró volt.
Mióta rendbe raktuk a váltót valamiért nem akar össze állni a gép rendesen! Ha 6-8-9-be váltók felfelé kihuzatom és olyan hamar lelassul hogy alig tudok felváltani nagyon gyorsan kell csinálni? Miért van ez szerintetek? Előtte nem volt ilyen gondom! Ment recsegés nélkül most meg felfelé meg visszafele is recseg! Mi lehet vele?
Szevasztok fórumozók.Az lenne a kérdésem hozzátok,hogy 220as V tárcsához mennyi tárcsalap szükséges aminek a mérete 560mm és az osztok pedig 230mm hosszúak.Azért V tárcsáról van szó mert MTZ-80 assal fogom húzni.
Nekem úgy mutat felet az óra, hogy nincs rajta a vezeték a jeladón, és az úszója szó szerint úszik, önállóan.
Amúgy tényleg bosszantó, és hihetetlen, hogy ilyen ritkán keresett alkatrészeket szinte lehetetlen beszerezni. Ősszel kellett cserélnem egy irányjelző kapcsolót MTZ-ben, olyat ami a kormányon van. Csak olyat lehet kapni, amit rá kell pántolni a kormány tartójára, de ebben meg olyan volt, amit fölülről rögzít két csavar egy lemez tartóba. Na ilyen az egész országban nincs ( sehol nem láttak ilyet). Ezért IFA irányjelző kapcsolót kapott.
Nem ez a lényeg wazze! Persze ezeknélkül nem áll meg az élet,csak bosszantó hogy nem lehet ilyen apróságokat kapni, meg hát van nekem fasza mérőm 6-os köracél 20 literenként bejelölve. Az a franc óra amúgy soha nem volt tökéletes, nem mutatott csak telit vagy 1/4-ed a mutató, de viszont a sárga lámpa megbízható volt mikor kezdett villogni olyan 25l volt benne ez elég jó támpontot adott úgy délután. Na mindegy széthullot aztán kapni nem lehet úgyhogy összeraktam ,kis merevítés aztán megint olyan mint rég villog a sárga.))