Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

e30nick Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221605

Nekem a gumi szilent 1 evet bir. Ha gyari, ha nem. Kalap szart nem er. Maga a gumi egyben van, de levalik a belso fem perselyrol. Ugyanezt csinalja elol a kutyacsot szilentje is. Ezeket csereltem ki utcara ajanlott strongflexre, meg a lengokar szilenteket. Ez utobbival, mint gumi nem volt gondom sosem, de en eddig lengokart meg csak ugy tudtam kiszedni az autombol, hogy levagtam a tartocsavarokat (emiatt persze hid ki). Allandoan belerohad a csavar a perselybe, pedig az a csavar galvanizalt. Szoval ment be ide is a pu. Komfortban semmi valtozas, de azt nagyon erezni, hogy a hid az all a helyen rendesen akarhogy tekergeted a kormanyt.

Előzmény: petrolhead (221601)
nzozi Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221604

Tiszteletem a márkatársakna. Szakmai segítségre szorulnék. Adott egy e30 25i. A motor váltóvat együtt ki lett szedve az autóból, nem lett szétbontva, kuplungmunkahenger került rá új, meg az egész állt kb 3 évet egyhelyben. Most visszakerült a motor váltóstól, kuplung légtelenítve (ahogy benézek a munkahenger meg a váltó közötti kis résen látom hogy dolgozik) de nem emel ki a kuplung, nem tudom abszolút sebességbe rakni. Valakinek ötlet, tapasztalat??? Elakadtam sajna.

_c_ Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221603

Elvileg ma szedi szét a difimet. Remélem jó hírekkel fog meglepni.

Előzmény: cezet_IS (221596)
akos51 Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221602

Gyenge, meg elöregszik, aztán egy fickósabb gázadásra akár az M10 is elszakítja, nem kell csillió lóerő. 2x cseréltem, aztán ment be a PU. Minimálisan hangosabb , de inkább azt hallgatom, minthogy leszedjem a dififedelet meg bányásszam ki a régi szilentet. De mindenki azt csinál, amit akar :)

Előzmény: petrolhead (221601)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221601

nem hozott be tobb zajt az utasterbe a PU?
illetve a gyari ureges szilenttel mi a gond? (150 loeron innen es utcai hasznalat melett ertem)

Előzmény: e30nick (221599)
e30nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 221600

Vagy tudok bontottam 30-ert. :D:D:D

Előzmény: e30nick (221599)
e30nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 221599

Ahamm. Realoem szerint $44, megneztem cikkszam alapjan 60k huf a teilen es tenyleg mindenhol 200usd felett van. Ugy latszik fogytan van a gyarban. :) Vegyel bele strongflexet, 25 euro!

Előzmény: petrolhead (221595)
R100 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 221598

Az a két hónap lehet kevés lesz, az enyém pont ennyi ideje pihen (készül)! Talán jövő hét...

Előzmény: _csipi (221597)
_csipi Creative Commons License 2017.12.05 0 0 221597

Köszi az elérhetőséget, írtam neki fb-on, várom a választ.

A téli holtszezonban elvinném a difit vhova, most úgyis 2 hónapot alszik a kocsi...

cezet_IS Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221596

A Bálint nagy mester váltó ügyben is, nézzétek meg a FB-on, miket alkot. :)

https://www.facebook.com/koszibalintcom/

Családi ház, hátul a kis műhely, ahol komoly cuccok születnek egy tök szerény szaki által, nekem nagyon szimpatikus a srác. Szóval ne valami hájtek környezetre gondoljatok és ez neki csak hobbi, nem ebből él, ezért se nagyon tud gyorsba vállalni dolgokat, meg kocsit tárolni.

Előzmény: _c_ (221590)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221595

200-250€ :D :D :D

Előzmény: e30nick (221594)
e30nick Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221594

Ha gumit szeretnel, akkor Z3 M coupe szilentet vegyel, az (majdnem) tomor! En pu-t vennek, hidszilentnek nekem nagyon bejott.

Előzmény: _c_ (221591)
Andriska318is Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221593

304341512

Előzmény: _csipi (221592)
_csipi Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221592

minden fordulaton búg, nem ikarus, hanem lada níva :-D

nagy sebességnél pedig mintha rázná is az autót, kicsit olyan, mintha a hátsó kerekek ütnének, de azok nullásak...

mondjuk minden szilent tömör, boztosan jobban átjön így a kasztnira :-/

 

Bálinthoz tud valaki adni valami elérhetőséget ?

 

Köszi !

_c_ Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221591

Én is kérdeznék valamit.

A difinél van egy szilent, amit cserélnék ha már úgy is lent van a difi.

33171135242 számú alkatrész.

 

Két webáruházat néztem:

http://bmwalkatresz24.hu/index.php?route=bmw/search&search=33171135242

 

http://old.schmiedmann.hu/displayproducts.aspx?o=dpsbsbt&q=33171135242&pty=uj

 

Valamelyikkel tapasztalat? Melyiket rendeljem?

 

Thx!

_c_ Creative Commons License 2017.12.04 0 0 221590

Egyelőre nem tud autót tárolni, a difit kell odaadni. Tudtommal csak difikkel foglalkozik, de kérdezz rá a váltóval kapcsolatban.

 

Előzmény: pyf (221587)
e30nick Creative Commons License 2017.12.03 0 0 221589

A kishazas mindig bug, legalabbis nekem eddig 3-bol 3 bugott. Amig nem banto a hangja, addig hajtani kell.

Előzmény: cezet_IS (221586)
e30nick Creative Commons License 2017.12.03 0 0 221588

A trolibusz/niva az nekem egy monoton bugast jelent, az kihajtas csapagy lesz. Sebesseg fuggvenyeben valtozik a bugas? (a behajtas inkabb suvit, ott nagyobb a fordulat)

Az ikarusz hang az egy ilyen 1-2 masodperces periodusban felhangosodo/lehalkulo nem is tudom micsoda, olyan egyedi. :) Hangszinre inkabb vonatfuttynek mondanam, mint bugasnak. De olyan vicces ezeket igy leirni, en is rohogok magamon. :D Hallani kellene, az a tuti.

Előzmény: _csipi (221585)
pyf Creative Commons License 2017.12.02 0 0 221587

Ehhez a Bálinthoz hogyan szokás eljuttatni a diffiket? Elég, ha csak azt megkapja, vagy autóval együtt szereti átvenni, hogy ki is próbálhassa?

Váltókat is vállal?

cezet_IS Creative Commons License 2017.12.01 0 0 221586

A kisházasom nekem is búg buszosan egy kicsit. Pár napot volt bent először, kiszedtem, elvittem a Bálinthoz, hogy nézze meg mi van, hátha némi állítással megelőzhető egy későbbi nagyobb baj.

Átnézte, mértünk foghézagot ("hangyányit nagyobb, mint kéne, de ezért még kár megbontani"), festettünk fogképet, az is jó. Csapágyak szépen futnak. Vakarta a fejét, hogy ez búg? Mondom igen.

Azt mondta, azért szereti inkább az átépítést, erősítést, mint megrendelt feladat, mert néha egyszerűen nem tud mit kezdeni az ilyen búgós difikkel, mert minden jónak tűnik benne.

Aztán abba maradtunk, hogy semmi olyat nem lát rajta, ami miatt aggódni kéne, áttétel sincs megkopva. Mondtam, hogy oké, nekem ennyi elég, a búgás nem zavaró, bár finoman hallható, viszont ez esetben lesz*rom és használom. Na, azóta is így van. :)

Friss olajjal összeraktam, igaz azóta nem kerülte meg a földet, de nem lett semmivel hangosabb.

Szóval nem okvetlen kuka egy áttétel, ha búg, de tény, hogy egy nem hozzáértő többet árthat, mint javíthat egy rossz hézagolással. 

Persze nem mindegy mennyi közelről hallatszik ott hátul az épp előzni készülő Ikarus. :D

Előzmény: e30nick (221584)
_csipi Creative Commons License 2017.12.01 0 0 221585

Tolatáskor picit befeszül, néha kattan, ez nem is para, viszont menet közben búg, trolibusz/lada níva fíling...

Nézegetek használtan komplett difiket is, viszont az megint zsákbamacska, illetve az áttételhez ragaszkodnék, mert egyrészt így jött ki a gyárból, másrészt így tök fürge, és az 5.-et is majdnem teljesen leforogja, nem autópályázok vele, inkább mellékutak, főutak, ahol tök jól előzget, de a kényelmes utazó kb 130

 

szóval az áttételt is lehet cserélni, honnan tudom, hogy mennyire kopott egy difi ? áttétel létezik újban ?

Előzmény: e30nick (221584)
e30nick Creative Commons License 2017.11.29 0 0 221584

Hogy bug? Tolatsz es parkolsz (kanyarodsz)? Arra meg ra lehet fogni, hogy normalis. Egy olajcserenek segiteni kellene rajta, vagy legrosszabb esetben a lamellak cserejenek. Befeszul? Az a dolga! :)

Ha viszont menet kozben ugy bug, mint a regi ikaruszok, akkor lemerheted vele, hogy milyen messzire tudod elhajitani. Veszel egy masik difit es a bolygomuvet copy-paste. Ha az attetel meg van kopva nem erdemes vele foglalkozni, sose lesz jo. Azt irod volt mar hezagolva. Ez sajnos eleg rosszul hangzik, a bmw difik hezagolasa egy kulon tudomany. Ha nem jo, akkor eleg gyorsan megeszi az attetelt. Nekem egy difimet tonkretette igy egy "szaki".

Esetleg megprobalhatod a lehetetlent, hogy innen a forumrol oooo-t rabeszeled, hogy vessen ra egy pillantast.

Előzmény: _csipi (221583)
_csipi Creative Commons License 2017.11.28 0 0 221583

Sziasztok !

 

Difiről olvasgattam az előzményekben. Nagyházas 3,91-es áttételű sperdifim van, viszont búg, tolatáskor befeszülget...

Egyszer már hézagoltattam, de nagyon rövid időn belül ismét búgni kezdett. Ha kopott az áttétel, azzal lehet bármit kezdeni?

Kit tudtok ajánlani a felújításra ?

Illetve ha a féltengelyekkel is gond van, arra mi a megoldás?

 

Köszi

Feri

ohne lader Creative Commons License 2017.11.25 0 0 221582

Nagyon köszönöm, akkor E82 szőnyeget fogok keresni!

Előzmény: Zsland (221580)
ohne lader Creative Commons License 2017.11.25 0 0 221581

Az eredeti kipuffrendszert eladtam a motorral együtt:S

Előzmény: e30nick (221574)
Zsland Creative Commons License 2017.11.25 0 1 221580

Képek lemaradtak.

Zsland Creative Commons License 2017.11.25 0 0 221579

fekete – 51472239697
szürke – 51470439165
beige – 51470439166

 

Előzmény: ohne lader (221569)
diessel Creative Commons License 2017.11.24 0 0 221578

Köszönöm :) erre még gyúrnom kell sajna

Előzmény: ohne lader (221563)
_c_ Creative Commons License 2017.11.24 0 0 221577

Keresgéltem egy darabig. :)

Nagyházas (3,73)

Reménykedtem hogy szerepel valamelyik hozzászólásban, hogy lamellás vagy viszkós. De nem találtam ilyen utalást, így csak az emlékezetemre hagyatkozhatom. Úgy emlékszem lamellás. Ehhez minden van, a viszkóssal viszont nem tud mit kezdeni.

Jövő héten kiderül.

Előzmény: e30nick (221576)
e30nick Creative Commons License 2017.11.24 0 1 221576

Elozmeny hozzaszolas nagyon kemeny. :) Nagyhazas?

Előzmény: _c_ (221575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!