Nagyon egyszerű járatod alapjáraton ha a elhagyta a mutató a középső állást közelít a piroshoz hangosan be kell indulnia a ventilátornak és elölről nagyon hallható
Az a problémám hogy alacsony sebességnél hamar felmegy pirosba a vízhőmérséklet mutatója.A vizszintet ellenőriztem az jó.Én a hűtőventillátorra gyanakszom hogy nem kapcsol be,megnéztem a biztijét az jó. Valami tipp? Ja és hogyan tudom leellenőrizni hogy műkszik-e a ventillátor?Előre is köszönöm!!!
Lds beszerez csak LDS c5 höz 2 lityi legalább csáposra fel alsó műanyag takaró motor alatt le hidraoktív csövek átnéz plusz kormányszervó csövekkel átnéz mert egy rendszer a kettő egy rendszer !
Betq hátsóféknyereg leszedve visszatéve tisztítva féktárcsát cserélve (Brembo) Betét cserélve (Roadhaus) puha 2000 km-et mentem vele ha rálépek a fékre kattan lelépek a fékről szintén kattan egyet mindkettő oldalon a fékbetét nem tudom mi lehet
Segítséget szeretnék kérni. Adva van 1 2003-as C5. A jobb elejénél a földön szép nagy hidraulika-olaj tócsa található és a segge állandóan leül és nehezen emeli fel. Van valami ötlet a hibára?
Üdv nekem személy szerint kb 20db xm-em volt hordtam őket németországból amikor még megérte , ezt az autót ahogy néztem nem gyári az eleje ezen régi xm eleje van automata autó ilyen korú autónál nálam kizárva amúgy meg kell nézni de ezekben az autókban mind vissza van tekergetve a km óra.
Hát pedig az csapágy probléma csak a szerelöd valószinű nem engedte el a nyomást a hidraulikából ezért az fesziti a lengőkart és nem érzékelhető a lógása mielött felemeli a csápossal alsó szervizállásba kel tenni a hidraulikát hogy szabadon mozogjanak a lengökarok , a csapágyhoz csőtengely ill a müanyag belső cső nincs ? mert anélkül nem lehet összerakni.
Tegnap végre megnéztük a kocsi hátsó hangjait, arra jutottunk, hogy nem jutottunk semmire!
Kátyúkban, úthibákon egy ideje, fél éve hallom, hogy a hátulja mintha kottyanna, huppogna, de nem erősödött, nem erős hang, de egyértelműen hallani, mintha valaminek nagyobb lenne a hézaga, mint amekkorának kellene lennie, leginkább mintha valami doboz kopogna hátul.
Megrángattuk felemelve, meg lent is a kerekeket, és semmi,nem terpeszt, nem kotyog, féknyergek sem zörögnek, ütöttünk-vágtunk mindent, de nem jöttünk rá. A csapágyak mindenütt rendben lévőnek tűntek.
Viszont közben megrendeltem egy hónapja a pécsi autósboltból a csapágyszettet, amit így elküldök valakinek, akinek szüksége van rá, nálam egyenlőre csak porfogó lenne. 15.330.-Ft volt, plusz postaköltség, 12 ezer + posta áron viheti, akinek szüksége van rá. Benne van a 4 db. csapágy, 4 db. szimmering, 4 db. futógyűrű, vagy mi, csak annyira bontottam ki, hogy megnéztem a csomagot. Az átmenő csavar, meg egyebek nem voltak benne, de talán azokat nem is fontos cserélni, nem az megy tönkre.
Nekem tehát nem recseg, meg ropog, a szerelő meg azt mondta teljesen rendben van, nehogy hozzá nyúljunk, ha meg így van, akkor talán egy darabig még bírja. Én meg ha begurulok be lemezcsavarozok minden műanyagot ott hátul, hátha ott lötyög valami. JA, a féknyergek sem fordultak még el:-)
Nekem is utólagos van benne simán belemegy én magam beállítottam tökéletes a lényeg ,hogy 4300k szinhőmérsékletű legyen az a gyári is, és nem világit olyan kéken ezeért nem is feltűnő és ennek van a legnagyobb fénye 4300k!!!!!!!!!!!!!! A beszerelésnél érdemes kivenni a lámpát mert a helyén elég nehéz berakni de ha gondolod megcsinálom neked.
Sziasztok!!! Nekem egy 2002-es C5 2.2hdi-m van!!A gondom a követekezö!!! Rögtön a gyujtas utan kezifek,abs,esp hibakod jelenik meg!!Ez magaval viszi a kilometerorat es a gps-t!!!Voltam sok helyen vele mondtak mindent!!!Nem ugyanazt persze!Van amikor elfelejti es minden jo!!!Amugy semmi gond vele jol megy es keveset eszik!!Ha tud valaki valami jo ötletet kerem segitsen!!!Elöre is köszönöm!!!
Szia. Én kajtattam anno a ködlámpát, reméltem, h létezik hozzá gyárilag.....ja, és más "problémám" sincs a kocsival. Úgy szeretem, ahogyan van....eddig probléma-és hibamentes!!!! Kopp-kopp.... :))
Utólagos xenon beszerelés kapcsán lenne 1-2 kérdésem.
A 2001-es gyártású C5-ben automatán változik a fényszóró magasságának beállítása, vagy sem. Jól szeretném belőni a világítást, nem akarok senkit sem megvakítani. Nemtom, h ez igényel utólagos beállítást.
H7 xenon lesz benne, a köv. kérdésem csak annyi, hogy simán be fog e menni a foglalatba az izzó, itt a xenon hosszúságára gondolok, remélem nem lesz útban neki a gyári izzó előtti, vakítás elleni"takarás". Utólagosan szerelt/szereltetett már be valaki xenon-t? Remélem zökkenőmentes lesz a csere! :)
A napi km számláló nullázó gombjával: leveszed a gyújtást, benyomod a gombot és nyomvatartod, közben ráadod a gyújtást és vársz; szép lassan 10-től visszaszámlál a panel, ha 0-t ír ki sikerült.
Fogtam áthangoltam a futóművet gyári értékekre kíváncsiságból ! Felni gyári alu 15 ös gumi 205/60 r15 vredestein Az a kérdésem hogy normális jelenség hogy hullámzik az úton szinte tengeri beteg vagyok! Az előző gazda és Én is kemény futóművel jártunk! Nagyon jó volt de nem gyári értékre volt állítva meg jó utak stb.
Nekem egy 2005-ös Citroen C5 1.6HDI-m van, és 900km mulva kéri a szervizet és a km állás mellett világít a szervízkulcs, az lenne a kérdésem, hogy ezt lehet házilag is nullázni, és ha igen hogyan?
Az én C5 2,2 -nek is ugyan ez a baja már 2 éve, de eddig senki nem tudta megcsinálni.. Próbálkoztam már délen és északon, de még nem volt ember aki meg tudta oldani. Ha Te találsz erre valakit akkor kérlek írj mert nekem is sok bosszúságot okoz.. Nyilván, ha én találok, írom neked a címet.
"Most nem a c5-mröl hanem az ugyanazzal az 1.6-os hdi motorralszerelt másik autómmal kapcsolatban lenne kérdésem, hátha tud valaki okosat. Gyorsitásnál, különösen hideg motornál erős csörgő hang hallatszik a motorból, és gázelvételkor is hallható. nem zörgés, olyan mintha szelep csörögne. Egyébként nincs baja, megy mint a nyul, de nagyon zavaró a hang. Mind a négy befecskendező fuvóka cserélve lett de nem változott semmi. Már több hdi-motort hallottam igy csörögni, val. nem vagyok egyedül ezzel. A kompj. szerint minden ok. Nem tudom van e összefüggés akettő között de hidegen 10-20 mp-ig bizonytalan az alapjárat, utána beáll. 80E-km van benne. Az okosok azt mondják a HDI ilyen, deezt nem hiszem mert a C5-öm nem csinálja. Tudtok valamit?"