Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Mikor először bemutatták az autót, nem értettem hogy miért csak a dízel és a QV van terítéken.
Sejtettem, hogy a legjobb választás a turbós benzines lesz, most már értem a késést is, az összkerék pedig megtoldva a +80 lóval, mert a hajtáslánc azért igényli...no, ez igen!
Az első modern autó, ami érdekes számomra, nem akármi a kedvenc olaszaink háza táján.
Igen, valoban az, en is olvastam. Raadasul nagyon jo, hogy szinte minden hazai szakujsagiro egyontetu velemenye ugyanez! Valami most mar biztosan elkezdodott, mert a Giulietta is jora sikeredett, ez ma tobb mint 25 ev utan hatso kerekeskent ugy nez ki pazar lett.
...es vegre nem az olaszokra jellemzo modon lett elnagyolva az auto( mint pl kivalo kulcsiny, de itt ott azert mindig volt"haaat") hanem a legaprobb reszletekig probaltak oda tenni magukat.
Szélvédőre szeretnék egyedi matricákat készítettni, de nem találok megfelelő, segítőkész szakembereket, ezért kérdeztem.
Amúgy most arra jutottam, hogy nem nyúlok hozzá inkább. Ha letérdel, akkor letérdel, majd keresek egy donort, aminek a motorját fel tudom újítani. Nem akarom a jót megszerelni. Gondoltam arra, hogy csak a csavarokat kicserélem, de nem tudom...akkor már ha szétszedi az ember, érdemes tisztességesen végigcsinálni.
Mióta van nálad az autó? Mennyit tettél bele? Milyen körülmények között használod?
Ex ofszet gépmester, (majdnem) nyomdaipari mérnök, végül nem diplomáztam.
Egy előző kérdésedre. Az enyémben lassan 300ezer lesz, még nem könyökölt ki pedig a 2.4-es hajlamosabb rá azt mondják. Amit elbontottam 2.0 abban 260volt, tökéletes motorral.
Hat izlesek es pofonok. Nekem sotetkek a belseje es nagyon szep. Nekem a fekete a halalom. Es neztem anno Thesist szurke belsovel is, az is ki volt reszemrol zarva, mert ugyan nem volt rossz, de nem tetszett annyira.. Vilagos autohoz kulonben sotetebb belos nez ki jol, bezs belsovel ezert is csak a sotet szinu autokat szereltek. A kek van olyan szep mint a Centenario piros belseje. ;-) ( ami kepeken nem mutat jol altalaban eloben meg nagyon szuper.)
Mint nyomdász.... A fény hullámhosszát nem tudjunk pontosan érzékelni, ezért amiről nagyon kevés fény verődik vissza, azt viszonyítás híján feketének mondja az agyunk mert ahhoz áll a legközelebb.
A lényeg, hogy az abszolút fekete a bársony.
Ha egy kis darab fekete bársonyt az ülésre terítenél, azonnal meglátnád az igazi színét.
Igen az enym az INE 547. Én mindenkinek elhiszem,azt is elhiszem,hogy Antracit de hogy már hajlik a feketéhez az tény.A szürkének is 50árnyalata van azt is tudom az antracit is oda hajlik.Bár azt sem írtam hogy az enyém mélyfekete,csak azt hogy inkább fekete.
De legyen,megadom magam mindenkinek egyben örülök,hogy az enyémbe nem kék üléseket tettek,mert az nekem bűn ronda.Izlések és pofonok,de vagy akkor fekete antracit vagy bézs ha már választanom kell.