Keresés

Részletes keresés

akosbitto Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1582

Amit mailben megkérdeztem az eladótól - és egyébként nem kaptam rá választ - hogy ha felújította, akkor miért adja el. Ez a legnagyobb aggályom, hiszen ha silány minőség került bele olcsón, arra már csak akkor lehet rájönni, amikor majd ezer km múlva beadja a kulcsot, mert elolvadt a dugattyú.

Előzmény: anonímus (1581)
anonímus Creative Commons License 2016.03.10 0 0 1581

Képes motoron még mindig fenn van egy korábbi hirdetés 2014-ből.

Nem elrémiszteni akarlak,csak a tényeket írtam.

Ha rendesen lett felújítva még lehet jó a vétel, ezért kell egy hozzáértő innovás vagy szerelő aki veled megy és megnézi.

Előzmény: akosbitto (1580)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.09 0 0 1580

Több éve? Biztos ez? Hiszen az borzaszto sok ido, ha ennyi ido alatt senkinek nem kellett, akkor tenyleg nem stimmelhet valami.

Előzmény: anonímus (1579)
anonímus Creative Commons License 2016.03.09 0 0 1579

Ezt a motort már több éve hirdetik.

Flottás motor volt azért kapott henger-dugót és új festést. A váltó is fel lett újítva???

Nézd meg a váltót milyen állapotban van mert a futár motoron nagyobb az igénybevétel.

Lehet még jó a vétel de ha van  innovás barátod vidd el őt is..

 

Előzmény: akosbitto (1575)
pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1578

Én a Homasitában vettem egy bakancsra/csizmára húzható esőálló kamáslit, meg van egy munkavédelmis esőruha (kabát és nadrág), ezek együtt mind beférnek az EÜ csomaggal az ülés alá. De persze a motoros kabát és nadrágra csak akkor kell a ruha, ha nagyon esik.

Előzmény: akosbitto (1576)
mzsombi Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1577
Egy jó csizma nem árt. ;)
Előzmény: akosbitto (1576)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1576

Amúgy tényleg, az időjárás ellen nem sokat véd a kis motor, ugye? Gondolom az igen komoly térdidom sem túl hasznos. :)

akosbitto Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1575

Akkor ezek szerint nem zsombi motorját néztem ki. :) Egy hajdú-bihari kolléga hirdeti, láttam, hogy egy ideje már fent van a hirdetés, gondolom a viszonylag sok kilométer és a tél miatt nem nagyon akadt vevő. Úgyhogy dobtam rá egy üzenetet, hogy érdekelné-e a Maja csereként, mert én mindig is Innovát akartam, csak amikor kerestem, pont nem találtam jót, úgyhogy megvettem a Majestyt. Ő azt mondta hogy érdekli, megvárjuk a szép időt, félúton találkozunk és meglátjuk. :)

Az mindenesetre reményteljes, hogy simán nekivágna a motorral a 120 kilométeres útnak. :)

pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1574

Jó döntés! :-)

Előzmény: mzsombi (1573)
mzsombi Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1573

Én levettem közben a hirdetést, úgy döntöttem megtartom, sokat enni nem kér álltában, és városban szívesebben veszem elő, mint a nagyot. Úgyhogy marad. :)

Előzmény: pke1977 (1572)
pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1572

Még egy gondolat: Amikor az első tulaj, akitől vettem, újonnan átvette az Innovát, vett hozzá tartalék láncot és két lánckereket, egy lábtartó gumit, meg a váltóra a kis gumit. Azóta is a dobozban van minden, megkaptam a motorral, de semmira nem volt még szükség.

Előzmény: akosbitto (1569)
pke1977 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1571

Szia!

 

Én épp napi 2x23 km-en használom Budapesten a motort, és eddig hibamentes. Bár ebben épp most fordult át az óra a 30.000-en (20.000-el vettem). Bátran megveheted, a fenntartási költségek alacsonyak, bár én még csak két új gumit vettem rá 1,5 év alatt. 9 évesen még a gyáriakon gurult... De pl. a gyári fékbetét előre valami 5.000 körül van, a menesztőgumi 2-3000. Egyedül olaj legyen benne mindig, akkor nincs gond.

 

A fogyasztás verhetetlen, 1,8-1,9 l/100 km. Viszont három naponta tankolni fogsz :-)

 

Adó 1600 egy évre, biztosítás 5-6000 körül.

 

Csak a Majesty után puritán lesz (bár az itt erény), és venned kell eső-kamáslit, mert lábvédelem nincs.

 

Hajrá!!!

 

Ui: Zsombi motorját nézted ki?

Előzmény: akosbitto (1569)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1570

Nekem jelenleg nincs ilyen motorom. De több barátom is használ napi szinten és mind meg vannak elégedve. Éves szinten azért el el viszik szervizbe de a kisebb dolgokat te is meg tudod javítani. Ez egy nagyon jó motor és nagyon jól sikerült darab. Nem véletlenül gyártják szinte teljesen változatlanul hosszú évek óta.

Előzmény: akosbitto (1569)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1569

Amúgy sem emészt fel óriási összegeket a karbantartás és szervizelés, ugye?

Előzmény: BUSZNYI (1568)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1568

Szerintem egy jó felújításon átesett innovának ez a pár kilométer meg sem kottyan. Ázsiában kicsit máshogy használják őket kifulladásig ;-)

Előzmény: akosbitto (1567)
akosbitto Creative Commons License 2016.03.08 0 0 1567

Sziasztok!

Lehet, hogy elcserélem az egyébként remek Majesty 250-esemet egy Innovára, ami 75 ezer km-t futott, bár most fúrták újra és kapott új dugót. Menyire lehet megbízható egy ennyit futott Innova, ha napi 2*25 kilométert szeretnék megtenni vele?

pke1977 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 1566

Sziasztok!

 

Az iránt érdeklődnék, hogy van-e Budapesten olyan Innovát használó márkatárs, akinek van a motorján plexi/szélvédő. Ha igen, szeretném megnézni személyesen, hogy érdemes-e venni egyet.

 

Előre is köszönöm!

 

PK

ben88 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 1565

Sziasztok, van valakinek esetleg eladó körváltós gépe? (Innova/FL125/ZX130) Leginkább rendszámos, vagy forgalomba helyezhető érdekel.

truckR Creative Commons License 2015.12.01 0 0 1564

Szia. El.

Előzmény: kkrxkrx (1563)
kkrxkrx Creative Commons License 2015.12.01 0 0 1563

Szia! A link nem visz a motorra. Elkelt már?

Előzmény: truckR (1562)
truckR Creative Commons License 2015.11.29 0 0 1562
glbtech Creative Commons License 2015.10.14 0 0 1561

De persze lelazult saru vagy hasonló kontakthiba is lehet ahogy írta más is.

Előzmény: glbtech (1560)
glbtech Creative Commons License 2015.10.14 0 0 1560

Nekem akkor csinált ilyesmit amikor meghalt az akksi. Akksi nélkül is megy, csak nincs pl. műszerfal illetve ha az elektronika "billeg" hogy van-e akksi vagy nincs akkor a mutató csapkod, és gyújtáskimaradások vannak.

Előzmény: s.olyom (1558)
pke1977 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 1559

Nem vagyok egy nagy villamossági szerelő, de nem lehet, hogy az akkusaru lazult le, és nem mindig érintkezik megfelelően? Ha menet közben is csinálja, talán inkább ez lehet az ok (vagy valami más kontakthiba), mint a lemerülés.

 

Ha találsz valamit, írd majd meg mindenki okulására!

Előzmény: s.olyom (1558)
s.olyom Creative Commons License 2015.10.05 0 0 1558

Sziasztok. Lenne egy kérdésem Innovával kapcsolatban. Nem tudom hogy az akkumlátorral van e baj, vagy mással.

Egy ideje föleg ha áll egy-két napot a gép ráadom a gyujtást és a müszerfalon nem történik semmi és az öninditó nem is kattan. Berugom jár egy pár másodpercet egy két gázfröccs és életre kell a müszerfal. Mostanában már menet közben is csinálja!!!!

Elsötétül a müszerfal és a gyujtás is szaggat fulladozik a motor.

bal3 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 1557
foveon Creative Commons License 2015.09.23 0 0 1556

van haynes service manual, a marotinal lehet venni asszem 7e penz, ha valaki komolyan szerelni akar akkor nem art (de abban is karbisok vannak).

 

 

Előzmény: bal3 (1555)
bal3 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 1555

Nem látom ennyire drámainak a helyzetet. Autószerelő, gépészmérnök a tanult szakmám (bár nem e téren dolgozom) és készítettem néhány versenymotor a múltban (jó régen). Szerintem egy Cub blokk sem bonyolult szerkezet, meg fogjuk oldani. 
Visszakérhetném a vételárat valóban, de most kezdjek el újra egy ugyan ilyenre vadászni? :-) Végre megvan. Nekem kimondottan ez a kosaras, 2 lámpás, óriás csomagtartós motor volt a vágyam! Nem minden vétel felhőtlen boldogság és siker sztori, néha belenyúl az ember. Télen szétszedjük, okosabb leszek utána. Egyet ígérhetek, komplett fotódokumentáció készül majd. Egy robbantott ábra nagy segítség lenne, de csak régebbi karburátoros változathoz találtam a neten, nem túl jó minőségben. A Honda kereskedőknek van, gondolom féltik is érthető üzleti érdekből. 

Előzmény: foveon (1554)
foveon Creative Commons License 2015.09.23 0 0 1554

magyarul atvagtak. esetleg fel kene hivni az eladot es megbeszelni vele a dolgot. mondjuk visszaadja a gep arat vagy fizeti a javitast.

sztem egy cub blokkot (ithon) javitani abbol jo nem fog kisulni, plane nem olyan mintha gyari lenne. ha nincs vele gond, kapott mindig olajat akkor eleg orok eletuek, ha blokkon beluli hiba van akkor az mar regen rossz.

 

 

 

 

Előzmény: bal3 (1553)
bal3 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 1553

Köszönöm!

A rezonancia más jellegű, nehéz ezt leírni. Volt pár motorom, most pl. az előd robogó egy Honda Scoopy volt, (persze modernebb blokk, vizes, stb) jellegében más rezgésről, kiegyensúlyozatlanságról van szó.

 

Lemotoroztam a Cub-bal Komáromba, és megmutattam Kiss László úrnak, a Komfront Honda szalon tulajdonosának. Ő már egy sokat látott mester, mikor én a csattogó falepkét tologattam, ő már Japánban járt és nem hifi tornyot, hanem Honda alkatrészlistákat hozott haza. 80 veteránja van és ami a lényeg, épp árul egy pont ugyan ilyen Honda Super Cub-ot. Megkértem menjen egy kört a sajátjával és utána közvetlenül az enyémmel. Ő is megállapította a normálistól eltérő rezgést. Megnéztük a gyári Honda műszaki oldalát, neki van hozzáférése, átnéztük a blokk robbantott ábráját és az alábbi következtetésre jutottunk. Kiegyensúlyozó tengely nincs, a váltó tengelyek üresben nem forognak, így a lengés a főtengely tengelyirányú lengése lehet csak. Okok, vagy (balról jobbra) a lendkerék (gyújtás oldal) hibás felszerelése, sérülése (leszakadt mágnes) - bal főtengely csapágy - hajtókar csapágy csere utáni préselés nem megfelelően kivitelezve - dugattyú (1% esély) - jobb oldali főtengely csapágy - kuplung rossz összeszerelés vagy sérülés.

Javítást csak télre vállalta, most szezonban sok a munkájuk.

Amennyiben csak egy rossz összeszerelésről van szó, nem lesz költségem, ha a legrosszabb verzió áll fent, főtengely javíthatatlan így cserére szorul, akkor az magában 127 eFt + munkadíj. Ez utóbbinak kicsi az esély, csináltattam én már gépműhelyben hajtókar csapágy cserét, préselést, főtengely kiegyensúlyozást, nem volt drága.

A mostani állapottal is lehetne élni, talán sokan észre se vennék a hibát, annyira nem érződik, de maximalista  vagyok, meg fogom csinálni, csináltatni.

 

 

Előzmény: Petrányi Jen (1551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!