Az előző hozzászólásomnál elfelejtettem leírni, hogy szeptember 28-án vették le először az 51500 Ft-ot, és október 7-én ismét. A számla azonosító mindkét esetben ugyanaz.
Sziasztok! Segítséget kérnék, a következőben: A Gearbest oldalon előrendelésben vásároltam egy telefont, az előrendeléssel egyidejűleg nyitottam egy PayPal számlát, a vételárat, 51500 Ft-ot levették a hitelkártyámról. A fizetés állapotánál eddig azt írta, hogy fizetésre jogosult. Ma teljesítették a kifizetést, ezt meg is jeleníti. Utána a tranzakciós történetben ki van írva, hogy töltsem fel a számlát hitelkártyáról, és egyúttal le is vett újabb 51 500 ft-ot, és ez a szöveg látható legalul: Ez a tranzakció jelenik meg a számlán, mint "PAYPAL * GEARBEST". Szóval kétszer vették le a hitelkártyámról az 51500 ft-ot. A számla azonosító mindkét esetben ugyanaz, tehát kétszer teljesítették a megbízást. Hová lett az első összeg? Az egyenleg 0. Hogy fordulhat elő, hogy kétszer vonják le az összeget?
Néha tragikus a paypal ügyfélszolgálata, nekem pl. zárolták a számlám (mert állítólag illetéktelen-gyanús belépés történt), és hetekbe telt, mire sikerült feloldani, napi szintű levelezés mellett. (Lassan reagáltak, ha reagáltak is, mintha el se olvasták volna, amit leírtam, stb.)
Légy türelemmel.
(Mikor konstatáltam, hogy korlátozták, le volt írva, hogy aktiváljam újra a bankkártyám, új jelszó és biztonsági kérdések-válaszok kellenek, ezt meg is csináltam, semmi nem történt. Írtam kis idő elteltével ügyfélszolgálatnak, mi volt a válasz? Változtassak jelszót, aktiváljam újra a kártyám, csináljak új jelszót és biztonsági kérdéseket-válaszokat, aztán írjak nekik, és aktiválják a fiókom... Következőben leírtam, hogy köszönöm szépen, ezeket már megcsináltam, legyenek szívesek aktiválni a fiókom. Válasz: aktiváljam újra a kártyám, stb.... Konkrétan write only módban ugyanazt nyávogták vissza nekem sorozatosan. Végül egy elég ingerült hangvételű üzenetben, amikor már megkérdőjeleztem konkrétan az épelméjűségét a munkatársaknak, kegyeskedtek megoldani a problémát, kb. 20-30 elküldött üzenet után.)
Mért van az, hogy már két hete írogatok a paypalnak az oldalamon belül , de nem igazán akarnak válaszolni? Holott azt írja ki minden elküldött üzenet után, hogy 24 órán belül válaszolnak!
Többször is elküldtem emailban nekik a problémámat, hogy nem érkezett meg az összeg amit szeptember 11-ikén utaltak át nekem. Talán annyi a dolguk, hogy nem tudnak időn belül válaszolni?
van egy olyan problémám, hogy a paypal nem írja ki a pending és az available balance-omat csak az össz balance jelenik meg kb 1 hete jelentkezett ez a probléma, továbbá nem kapok e-mailt azokról az utalásokról amik elérhetőek. Eddig jöttek, de egy ideje semmi pedig kéne kapjak. Nem kaptam negatív kritikát ebayon.
bocs rosszul irtam, most nezegettem a reszleteket es azt latom hogy a refundot vissa is kuldte a kartyamra. magyaran 0-as az egyenlegem most is, visznt jovairasom nem tortent a bankszamlan (otp). van ennek valami atfutasa? terheles azonnal megjelenik ugye...
szakik! kaptam egy refundot, de ez automatan nem jott vissza a bszamlamra. mit kell ehhez tenni? eleve miert nem jon vissza? nekem olyan regem van hogy a kartya ossze van kotve a pp-vel es igy csak akkor terhel kozvetlenul ha fuzetek valamit (mindig is 0-as volt a pp egyenlegem). viszont visszafele meg sosem mozgott rajta a penz, azt gondoltam ugyanugy visszajon de nem, most ott van egyenlegben.
Privátban válaszoltam a yahoos címedre... Amúgy ezek a százalékok még mindig jobbak, mint a rózsaszín csekkes 11-12%-s lenyúlás, (az én esetemben,) vagy 2 havonta 6%, az is többre jön ki. De lehet, hogy elszámoltam.
Igen. Értem is, de eddig úgy tudtam, (lehet, nem jól) hogy 400 Ft-ot levon és 24 órán belül vissza küldi a bankkártyám, adataim ellenőrzése miatt. Eddig nem volt szó ide-oda váltogatásról. Persze semmi jelentősége ennek a pár forintnak. Csak azért írtam le a tapasztalataimat, hogy ha új felhasználó erre téved, számíthat ilyen változásokra. A bankkártyát azért rendeltem hozzá a PayPal-hoz, hogy ne kelljen utalgatni a pénzt. Vásárláskor nem tudom, hogy beleszámolta volna azt az 1,5 eurót a számlámról levonandó vételárba?
Magyar számláról csak forintot tudsz a PP-re utalni. Annyi forintot, amennyi elég a kívánt GDP vagy egyéb fizetni kívánt összegre, a PP árfolyamán, vagy kártyás fizetésnél esetleg a bankod árfolyamán történő átváltáshoz.
Ha a bankszámládra történő átvezetést, azért kár volt. Ha hagyod a PP számlán, akkor 1,5 euróként elkölthetted volna. Ha forintot váltogatsz bármilyen valutanemre meg vissza, folyamatosan vesztesz rajta.
Én már sokszor vásároltam ebay-ről paypal-on keresztül...
úgy tudom a paypal-os felületen be tudod állítani, hogy ne a paypal váltson, hanem a bankod, mert úgy jóval olcsóbb. Illetve talán az ebay-en a fizetés megkezdésekor is van lehetőség ezt beállítani, hogy ne a paypal váltson, hanem a bankod... Mi mindig úgy kaptuk az sms-t, hogy a bank értesített az eredeti devizanemes vásárlásról, szóval nem volt ott, hogy hány Ft volt, csak az, hogy (a példádnál maradva) mennyi GBP-ért vásároltunk... A végleges ár úgy is csak pár nap múlva jelenik meg a számlán, hogy mennyiért váltotta át a bank a forintot és utána szerepel a konkrét Ft összeg is, hogy mennyibe került az adott vásárlás... Mivel van némi átfutási idő is...
Bocsánat, hogy offolok itt, de ez csak részben igaz... A paypal mellett vannak bankkártyát is adó lehetőségek is, és ezekről szeretnék érdeklődni, hátha valaki használja őket, vagy valamelyiket... Az egyik a neteller, a másik pedig a payoneer. Úgy tudom az utóbbi összeköthető paypal számlával is, igaz nem minden országban, de adnak hozzá mastercard bankkártyát, így a pénzt ezzel a kártyával el is lehet költeni...
Ami érdekelne, hogy a kettő közül melyiket jobb használni, melyik jár kevesebb költséggel. A payoneer, vagy a neteller? Előbbi 30 dollárba kerül évente, de a másikról nem találtam infót, mindkettővel ingyenes a vásárlás, bár nekem nem egyértelmű, hogy eltérő devizában is ingyenes-e... és nem találtam guglival egy normális magyar nyelvű magyarázó oldlat se, olyat, ahol összehasonlítanák a kettőt, olyat meg pláne nem... atm-ből nem akarok pénzt kivenni, mivel nyár óta a penny-ben vásárolva erre már van lehetőség, hogy kp-t is kapjak a vásárlás mellé... így marad a vásárlásos felhasználás a logós üzletekben, illetve majd a neten keresztüli vásárlás, megadva a kártya adatait, esetleg átutalás kártyaszám alapján... Amit még kiderítettem, hogy a netellerre az erste bankon keresztül tudok pénzt tenni, vagy otp-s abacos-on keresztül, de nem ismerem a payoneer Mo-on vezetett számlaszámát, hogy az melyik banknál van... ha valaki meg tudná mondani az sokat segítene a választásban. Bár elsődleges, hogy minél kevesebb éves költsége legyen, a kártya kiállítás díja sem ismert előttem... Az mindenképpen fontos, hogy a kártya adatait megadva a neten tudjak vele boldogulni. Szóval hátha valaki tudna segíteni...
kis segítséget szeretnék kérni. Ha ebay en szeretnék vásárolni, 10 GBP a termék ára, akkor nekem a saját bankszámláról mindenképp GPB ben kell átutalni az összeget a paypal-ra vagy oda elég csak forintban, és majd a paypal os fizetés során kell csak GBP -t utalnom?
Egy hét után megtörtént a kártya hozzárendelés (1-2 nap helyett). Vannak érdekes változások az előzetes információktól eltérően. 473 Ft-ot (1,5 Euró) vont le, és 459 Ft-ot ad vissza, de nem automatikusan, hanem nekem kellett vissza igényelnem. Utasításokkal végigvezetett az eljáráson.
22.-én (kedden) Unicredit Bankban fizettem be PayPal számlámra pénzt, ami a mai napig nem érkezett meg. Bankszámlaszám. transfer ID stimmel. Ma bementem a bankba, azt mondja a pénztáros, hogy már többen is panaszkodtak, szerinte a PayPal-nél van a gond, várjak türelemmel.