Harom hete boldog tulajdonosa lettem egy 407 sw hdi 1.6 peugotnak ( elso autom amugy :-P ),amikor meg vettem a tulajdonos azt mondta hogy nem talalja a szerviz konyvet de hogy kesobb meg keresi es ide adja. Ez volt harom hete ,hivtam telefonon de nem erem el egyaltalan ki van kapcsolva. A kerdesem az hogy honnan tudnam meg szerezni a teljes szerviz tortenetet az autonak? Ja es a tulaj szerint marka szervizbe volt javitva.
Sziasztok! Ma végre tudtam pályán és hosszabb távon tesztelni a 2.0 hdi automatát amit nem régen vettünk. Kb 130-as tempónál, kinti kb 32 fokos melegben a vízhőmérséklet ( de ez városban is ) a középen lévő 90 fok -tól jobbra egy vonással állt a mutató szinte folyamatosan ( azt hiszem 5 fokonként van a vonás, tehát kb 95-ön végig).
Az olajhőmérséklet ( ezt ha jól sejtem a váltó olajé) szintén a középen lévőtől jobbra 1 vonással, ami kb szerintem 120 fok körül lehet. Ez ha nem pályán mentem kicsit lejjebb ment. Ezek normális értékek?
Üdv! A halogén lámpás márkatársakhoz szól a kérdés: tapasztalta már vki közületek azt, hogy a tompított fényből indokolatlanul sok jut az út jobb szélére relatíve magasan is? Erdő, támfal vagy úthoz közeli épületek mellett haladva elég feltűnő. Eközben pl. mélygarázsban szemben állva a fallal jó a vetített nyaláb. A lámpatest gyári, vizsgán nem volt vele gond... Tervezési "sajátosság" lenne amin a vetítőlencse is ront???
Tegnap több száz kilóméter autóút és autópálya. Fogyasztás: 5.1L/100km :) Nem voltam még hosszú úton vele, de ezt nem gondoltam és nem is hittem volna! ;)
Sziasztok. Van egy eladó komplett rt3mam. Igény esetén klimavezérlövel hamutartóval és szellözökkel(ha a szin nem stimmel). Èrdeklödni: ilusion@vipmail.hu
kopo 188 250000ft os munkát kapott 120000ft ot fizetett aztán lelépve távozott. Közben hitelrontást csinált az ügyfeleinknek rosszakat és hazugságokat terjesztett megvédtek minket és ismételten rendőrségi feljelentést tettünk rágalmazás és hitelrontásért és rossz hír keltésért. A rendőrség már ez oldal alapján is nyomoz hál istennek hogy ezt leírta saját magát járatja le kopo 188. Hál istennek a gyors rendőrségi intézkedésnek tetten érték az embert. Ez nem Románia hanem Magyarország. ptk és btk feljelentés van folyamatban ellene vegyétek figyelembe ez egy hazug nem magyar ember. üdv szerelők.
FIGYELEM:Űdv mindenkinek szeretném közzétenni,nem napokban hoztam haza az autót Mülle Molnár Atti tól 11 ker albert utca 43 ból.lerobbant a kocsim,tréler oda vitte megálapította,hogy eltört a dugattyú vegyek új motort.meg is vettem,kérdeztem mennyi a motor ki és beszerelésének ára le is irta 60000 ft,mire elhoztam a kocsit tőle fizettem 125000+fltengely szimering 9500 ft.kiszedte a kocsimból a nem rég vásárolt Pirburg egr nyomás átalakítót és berakott helyette egy sima egyszerű feketét és azt mondta hogy az pirburg és uj mer a régit eltörték kiszedéskor.azóta kétnaponta hozzá jártam mert egy rakás hibát hagytak maguk után,csavarok nincsenek meghúzva zörög minden.és akkor ez csak egy része ami nála történt,egy hetet igért a motor cserére lett majd egy hónap,és a amre szt állította h eltört a dugattyu,meg elferdűlt a hajtókar ,semmi baj,van 2 motorom.vigyázzatok erre a gerinctelen féregre remélem a valaki kegyetlen lessz vele.a régi motorban 2himba van eltörve meg 3 hidrótőke leragadt ezt kelett volna orvosolnia.retkesűl és karcokkal kaptam vissza a kocsit,most keresnem kell aki átvizsgálja.szabályosan nincsenek meghuzva a csavarok.ennyit a nagy hiréről.
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni,mert teljesen tanácstalan vagyok.Egy Peugeot 807-est vásároltam 2 héttel ezelőtt,2004-es évjárat 320000 km-rel.Összesen kb. 900 km mentem vele idáig és a komputere azt a hibát írta ki,hogy "Deppollution system faulty".Ez a dolog egy hosszú utazás elején történt(autópályán) eleinte nem reagált a gázadásra,aztán lehúzódtam vele és újra indítottam a kocsit,aztán ment kb. 150 km-t aztán csak 10-et aztán pedig minden km-nél meg kellett állnom és úra indítanom a kocsit mert mindig lefulladt.Szóval most már teljesen használhatatlan a motorkontrol lámpa is végig világit.Jelenleg a kocsi szervizben van már lassan 2 hete és a szerelők is tanácstalanok,mert már alapjáraton is leáll egy bizonyos idő után.Eleinte nyomásszabályzó szelepre gyanakodtunk ami ki is lett cserélve,de a kocsi így sem jó.Üzemagyag szivattyú is rendben,porlasztók is rendben.Valaki nem találkozott még ilyesmivel? Mert külföldi fórumokon olvasok hasonló problémákról,de mindegyik kocsinak más volt a megoldás rá.
A helyzet az,hogy az asztali CD játszó és a számítógép is lejátsza az összes számot a CD-ről. 2004.12 havi az autó. Szóval nem értem... Firmware nem volt frissítve sohasem. Szerinted ez megoldaná? Tudsz vagy valaki tudna segíteni ebben?
Sziasztok! Kaptam ma reggel egy hibakód "csokrot" :) Abs esp asr!? Valamelyik érzékelő lehet a probléma. Leállítás, majd újraindítás és semmi probléma! Vigyem szervizbe vagy tudok én is pár dolgot ellenőrizni?
Sziasztok, nincs információtok Mobiletron TPMS-ekkel kapcsolatban? Régi lemerült, vettem előre ilyen TPMS-t. Bárdi,UNIX,ZSU stb felhozza, mint kompatibilis eszköz. Altípus szerint ez peugeot-citroenbe való (TX-S055). Voltam szervízben gumicsere miatt. Ott be is rakták, de sajos nemtudták feltanítatni.
Srácok! Adott egy MP3 zenékkel megírt CD lemez. Nem mindegyik számot olvassa a 407 navis fejegysége. Mi az oka? A számítógépen az összes hibátlanul lejátszható... Az autó 2014.12 havi 2.0.HDI. Szerintem RT3 van benne.