Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Leadfoot Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2521
"amugy sem szoktam rendőrökkel összefutni"

Azt remélem vágod, hogy ettől még szabálytalan.
Előzmény: Gyuszo78 (2520)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2520

Szia. Havernak 6000k-s van, full kék színe van. Nekem inkább annyira kékes, mint amennyire a ledes helyzetjelzőm. Nagyon világos kék, inkább a fehér felé hajlik...

Semmi probléma nincsen vele, mondjuk még csak pár napja van bennt, de amugy sem szoktam rendőrökkel összefutni.... utoljára még 1997-ben igazoltattak :))))

 

Amugy remélem semmi gáz nem lesz a rend éber őreivel! :)

 

Hát a tápellátása az ilyen. a trafóján "HD racing" van.....asszem, majd megnézem pontosan. :)

Előzmény: betg (2519)
betg Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2519
jézus kék fény lettél 8000k nagyon kék remélem nem fognak basztatni a rendörök
A bekötést nem értem amit Írsz a bi xenon nak van külön tápellátása no mindegy
Előzmény: Gyuszo78 (2516)
betg Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2518
Üdv persze ,hogy müködik
Előzmény: oszcilloszkop (2517)
oszcilloszkop Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2517

szia betq!

 

adott egy korai (2004-es) 1.6 HDI motor, aminek kezd meghalni a gumiágyas ékszíjtárcsája. ahogy néztem a citroen dukumentációt RPO10556-tól már sima, egytömegű tárcsát kezdtek használni. szerinted működik az, ha ilyet rakok fel a gumiágyas helyett?

ha jól láttam se a generátor, se a klíma illetve a szervokormány szivattyújának meghajtásán sem változtattak, nem tudom mi volt a váltás oka.

 

Gyuszo78 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2516

Bocs, a késői reagálásért. Köszi szépen de miután kibontottam a dobozt, és átnéztem a tartalmát, nem tünt nagy dolognak a szerelés......megcsináltam :D

Igaz, volt fele egy kis sz*pi, egyrészt a szűkös hely miatt, viszont lököst meg nem akartam levenni. Lepattant az izzót a helyén tartó kis fém biszbasz, és beesett a foncsor alá, becsúszott a lámpatest csücskébe :D

Na, ezek után elkezdtem gondolkozni, hogy talán mégis le a lökös, ki a lámpa, és kiráz belőle kis pöcök, de a sárvédőnél lévő lökhárító csavar nem akart az istenért sem kijönni.... :(

A kezem nem fért be, megoldásnak egy kis visszahajlított drótdarab használata látszott :) Végül is kb fél óra alatt sikerült annyira kipiszkálnom, hogy kézzel is ki tudtam venni....

 

Na a lényeg, hogy faxán műkszik, megkerüli a gyári biztosítékot, mert csak akksiról meg (persze relével, meg külön biztosítékokkal), a jelet csak a bal oldali izzó eredeti csatlakozójáról kapja.

Ja, 8000k a színhőmérséklete. Biztos ami biztos, elviszem egy fényszóró-beállításra a hétvége felé.

 

Amugy köszönöm a segítő szándékod!!!!!!!

 

Tapasztalatok megosztva, vissza a munkába! :)

 

Sziasztok: Gyuszi

Előzmény: betg (2482)
betg Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2515
Előzmény: gaz.69 (2514)
gaz.69 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2514
Természetesen a felnikről, mivel lentebb van kép a Lexiáról, meg, hát annak mindíg változik.:-))
Előzmény: betg (2512)
betg Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2513
Vagy telefonon elérsz
Előzmény: betg (2512)
betg Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2512
skype van ? miről szeretnél képet? a lexiáról nem tudok küldeni
Előzmény: gaz.69 (2511)
gaz.69 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2511
erről képet tudnál?
Előzmény: betg (2508)
gaz.69 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2510

Szia, betq!

Kicsit messze vagyunk egymástól, tekintettel arra, hogy én sz.sz.b.-ben vagyok. Ha távirányítással össze tudnánk hozni....

Előzmény: betg (2509)
betg Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2509
Az órát valószinű meg tudom neked csinálni, kezd meghalni a szervomotor benne
Előzmény: gaz.69 (2507)
betg Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2508
A lexia tud magyarul a telepitésnél kell beállítani a nyelvet de utólag is be lehet, ha csak nem valami nagyon bútitott verzió,
van 16" exclusiv c5 kerekem 4db gumival 60e
Előzmény: gaz.69 (2507)
gaz.69 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2507

Kedves Márkatársak!

Nagy örömmel tudatom Veletek, hogy végre összeállt a kedvenc C5-ösöm! Igaz, Kb. 2 hónap volt, de mostmár jó.

Köszönöm azoknak, akik segítettek, kicsit nem volt túl jó, ha feltettem egy kérdést és nem válaszolt az illetó annyit sem, hogy nem tudom, nem értek hozzá, de nincs bennem tüske, sem sértődés, mert úgy érzem, alapvetően ez egy jó és segítőkész fórum!!

Ja, hiba-törlés is szükséges és elég volt, de akadt más is....

 

Rögtön kérdeznék is:

     Lexia- ha nem tud magyar - rá lehet-e venni hogy tudjon? Vannak külön language- file-jai?

     Hogyan lehetne a km órát kalibrálni, mert kb. 10-12 km/h-val kevesebbet mutat?

    C5 II-höz 16-os alu felnije van-e valakinek és mennyiért (?) lehet -érdemes- venni? (kb., -tól -ig)

Mert úgy gondolnám, a vas felnin meghagynék téli gumit, alun meg nyárit. Tegnap láttam egyet, közepén Citroenes emblémával, 16-os, de nem tudom, érdeklődjek- e iránta egyáltalán, milyen áron érdemes és kell gondolkodnom?!

 

Mégegyszer, az összes beírásból tanultam, köszi, csak így tovább! Ha tudok, én is fogok segíteni.

gaz.69

gaz.69 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2506

Kedves Márkatársak!

Nagy örömmel tudatom Veletek, hogy végre összeállt a kedvenc C5-ösöm! Igaz, Kb. 2 hónap volt, de mostmár jó.

Köszönöm azoknak, akik segítettek, kicsit nem volt túl jó, ha feltettem egy kérdést és nem válaszolt az illetó annyit sem, hogy nem tudom, nem értek hozzá, de nincs bennem tüske, sem sértődés, mert úgy érzem, alapvetően ez egy jó és segítőkész fórum!!

Ja, hiba-törlés is szükséges és elég volt, de akadt más is....

 

Rögtön kérdeznék is:

     Lexia- ha nem tud magyar - rá lehet-e venni hogy tudjon? Vannak külön language- file-jai?

    C5 II-höz 16-os alu felnije van-e valakinek és mennyiért (?) lehet -érdemes- venni? (kb., -tól -ig)

Mert úgy gondolnám, a vas felnin meghagynék téli gumit, alun meg nyárit. Tegnap láttam egyet, közepén Citroenes emblémával, 16-os, de nem tudom, érdeklődjek- e iránta egyáltalán, milyen áron érdemes és kell gondolkodnom?!

 

Mégegyszer, az összes beírásból tanultam, köszi, csak így tovább! Ha tudok, én is fogok segíteni.

gaz.69

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2505
Van egy jó módszer, amihez nem kell az akkusarut sem levenni!

Tehát első ablak végállás elfelejtése esetén a teendők:
- A kormánytól balra van egy kis tároló, a mögött egy biztosítéktábla. Ott az F4-es biztosítékot -15a-es, felső sor, balról a negyedik hely- ki kell venni.
- Az ablakot meg kell próbálni felhúzni. Természetesen ha jó biztit vettél ki, nem lehet, de ekkor "resetel", ekkor felejti el a régi beállítást!
- Biztosíték vissza, ablak felhúzás, utána még egyszer fel. Lefelé ugyanez, hogy jegyezze meg a végállást.

Az első két ablakra biztosan jó, a hátsókra szerintem más bizti kell, de azzal még nem volt gondom...
(Nem mindegyik bizt. aljzatban van biztosíték, mindig az aljzatot kell számolni!!!)
Előzmény: mazz (2500)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2504
Gondolom a venti 1-esére gondolt.
Előzmény: mihalusz (2502)
mazz Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2503
köszi megjavult , most azon az ajtón nem megy a szellőző funkció de majd lehet kell neki egy kis idő
Előzmény: betg (2501)
mihalusz Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2502
Ha a sebeswség fokozatra gondolsz az ok.
Előzmény: betg (2499)
betg Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2501
Üdv aksi sarut vedd le és próbáld újra feltanítani az ablakot. Ha nem működik akkor lehet ,hogy mechanikai baja van.
Előzmény: mazz (2500)
mazz Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2500
Sziasztok, segitséget szeretnék kérni adott 2002. 2hdi. A problémám a következő, az ablakemelő becsipődésgátlója üzemelt és azóta amikor fel akarom húzni vissza enged úgy 15centit mindenféle próbálkozás után. A gépkönyvben leirottakra sem javult meg.Válaszokat előre is köszönöm. mazz.
betg Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2499
valószinű nem megy az első fokozat ,meg tudom csinálni ha nem bírsz vele.
Előzmény: mihalusz (2491)
betg Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2498
Érdekes ilyet még nem láttam meg kell nézni valami oka biztos van lehet ,hogy szorul a betét a féknyeregben ......
Előzmény: bordóc5 (2489)
betg Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2497
Folyik a tartály alján lévő csőnél és ezért kevés benne az lds valószínű ezért emel nehezen de ha gondolod ránézek.
Előzmény: Miko (2488)
ezustgolyo Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2496

Csak alacson y sebességnél?

Mert akkor esélyes hogy nem indul viszont a menetszél lehűti.

Nekem a vízpumpa volt rossz és ezért mindegy volt a sebesség is.

Előzmény: mihalusz (2491)
bordóc5 Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2495
Szia!

Ez pár perc és forró a motor a műszer jelzi ! ventillátornak indulni kell!
Hangja van illetve szállítja a levegőt
Le kell venni az elejét csatit széthúzni és megmérni hogy ad e ki áramot 12voltot a csatlakozóra
Vagy autó vill. szerelőt megkérni de valami profit
üdv: Bordó




Előzmény: mihalusz (2494)
mihalusz Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2494
Köszi,és ez mennyi idő kb valamint ha nem indul be akkor mi lehet a baj?
Előzmény: bordóc5 (2492)
bordóc5 Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2493
Szia!


A hátsó féknyergek robantot rajzban tudnál segíteni a fékbetét csere után miért kattog

üdv Bordó
Előzmény: feketec5 (2334)
bordóc5 Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2492
Szia!

Nagyon egyszerű járatod alapjáraton ha a elhagyta a mutató a középső állást közelít a
piroshoz hangosan be kell indulnia a ventilátornak és elölről nagyon hallható

üdv bordó
Előzmény: mihalusz (2491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!