Vannak egy felninek más paraméterei, nem csak a 4x100 meg az ET. Ha ez Seat-ra való igazából, akkor több dolog is eltérhet: - a központosító furat mérete 57 az Opel 56.5 helyett. Ez a fél mm szinte semmi, de így nem központosít, meg nem tehermentesít. Ennyire vékony gyűrűt persze nem lehet gyártatni - a kerékcsavarok Opel-en kúposak, a VW felniken félköríves. Tehát a kerékcsavarokat is cserélni kell - a szélesség meg az ET eltérése csak hab a tortán
Szóval a VW-csoportos felnik felmennek Opel-re, nekem is volt fenn. De már eljutottam oda hogy csak gyári adatokkal rendelkezőt raknék fel.
Én meg most akarnám majd kivenni az üveget. Addig eljutottam, hogy a kárpitot teljesen lebontottam. A körbe lévő gumitömítést is le kell vennem gondolom. Azt a csavart üveg kivételekor is érdemes állítgatni?
Kárpitot bontsd le. Az ajtón a kárpit alatt találni fogsz egy csavart, amivel az ablakot előre hátra lehet dönteni. Ezt lazítsd ki. Így már valószínű vissza tudod rakni az üveget a sínbe. A csavart ne vedd ki teljesen, mert kibukik az üveg a sínből. Szükség esetén még le tudod venni a hátsó sínt is, egy csavarral a zár alatt.
nabakker... most méregettem.. most van kb 4cm a kerék és a sárvédő közt.. ez nem is lenne baj.. de a kerekem kintebb van mint a gyári ,így ez már gumievés lenne :(
szia.elég jó!nekem is van eladó alufelnim azis 15".gumikkal együtt 60. 2gumi nem mehet műszakira(félrekopott)felnin található apróbb karcok.felni nem üt nem ráz.kn 1,5évesek.
Szekunder levegő befúvó a hivatalos neve. Hideg motornál kb 1 percig plusz levegőt nyom a kipufogóba és növeli a motorvezérlő a befecskendezési mennyiséget ezzel segítve a katalizátos mihamarabbi felmelegedését.
valaki találkozott már olyannal, hogy hidegen indításkor űrhajó hang jön a motorból? Tisztára mintha valami sci-fiben lennék, amolyan rádiós interferencia hang, mellette meg egy kis súgárhajtású gép idításának a hangja. Amint bemelegszik és az alapjűrat visszaesik az alap 7-800 ford/percre el is csendesedik.
Igazából hangon kívűl semmi más problémát nem érzékelek. Apaljárat szép egyenletes, ha elindulok húz is szépen.
Voltam ma két boltban, olyanok voltak, mint akit UFO-t láttak. Milyen átalakító? Jaaa, 30 ezer.. Mondom nem, ez egy sima kábel.. Hát olyan nem létezik. Másik boltba még ennyi sem volt, azt mondták, hogy nem létezik ilyen, hogy kiirja a gyári kijelzőn a nem gyári fejegységet. Nincs ötletem hol keressek kábelt ehhez a VDO 2304-hez..
Vettem én egy 2001-es 1.6 benzines vectrát és az az én nagy bajom,hogy meleg motornál ,váltás előtt ahogy visszaesik a fordulat akkor le is áll a motor.
Van úgy,hogy ekkor már egymás után töbször is kell indítanom pl kereszteződésben mikor várok a soromra.
Diagnosztika szerint ok monden !!
Adjatok valami tanácsot mert nem sok kell és ki jön belőllem a piromán.
Ma végre szétszedtem a vezetőoldali ajtót és megpróbáltam feltárni az ablakemelő hibáját.
Első körben azt látom, hogy az első vezetősínből ki van esve az üveg. Ezért nem tudtam 10 centinél lejjebb ereszteni. A vezetősíntől kifele csúszik az üveg és megszorul. Sajnos már kicsit kivájta magának a tükörnél levő sínszakaszt és nem tudom visszaugrasztani a helyére.
Segítséget szeretnék lérni, hogy milyen megoldással tudnám visszaugrasztani az üveget. Sajnos ha erőltetem a leengedést, akkor tekeredik az emelő mechanika, feszül az üveg.