De jó hogy már nincs meg a BMW-m, így nem vagyok "turho-gyoker-bekepzelt-idiota" :) Az más téma, hogy azóta szeretem szivatni a BMW-seket, sokan közülük azt sem tudják milyen autó hagyta öket állva...
Eltörni el tudod és ilyen minuszokban majdnem biztos hogy eltöröd.Rideg lesz a müanyag .a fedelet tudod.pontosabban a fülét törni.
Nem ártna egy fütött garázs.Tisztitani nincs értelme cserélni kell(bmw nél volt ilyen mosható megfejtés de ránézésre is ratyi volt. csak egy sima szivacs keretben)
Akartam utalni hogy nemnagyon kell a suzukikon futómüalktrészeket cserélní egy pl azonos koru francia/olasz terméken.És igen a bmw fütómű se birja a kiképzést. evvan.Enyém rendben van de a régi e34 -emre csak 3 kilót dobtam csak a futóműre 4x4 volt és az eleje csak gyári.szopó volt.
És igen autószereló vagyok én is végzettségemet tekintve:)))
Azért egy valamit elárulhatnál,mert a szervízben nem figyeltem annyira oda,és nem is kérdeztem meg. Swift2 ben klímaszűrőt szeretnék takarítani,és nemtudom hogyan kell a kesztyűtartót kivenni,hogy alatta hozzáférjek a szűrőhöz. Nemakaarom,hogy véletlen is eltörjem.
Én az enyémet Sárbogárdra viszem mindíg. Nem a reklám helye,de ott vagyok az átvizsgálásnál,az emelőliftel felemelt járgánynál,és mondom a szerelőnek az átvizsgálásnál,hogy mit tapasztaltam problémát a vezetés közben,és azt még megnézzük,és én közben megnézem az alváz védelmét is. Közben előttem végzi a munkálatokat. Utoljára PL. a fékbetéteket,illetve a féktárcsa vastagságának mérését.
A klíma levegőszűrőt kicseréli vadi új,előttem bontja ki a dobozból,(amúgy is meglátni ha használt lenne) és a motor légszűrő kitakarítása, kifúvatása. Természetesen a motorolajcserével,és szűrővel együtt. Most még a váltó olaj cserélését is beterveztem.
Ugyanakkor megrángatja mindegyik kereket,pláne az elsőket a kormány miatt,megnézzük a felfüggesztéseket is.
A végén ballagunk az irodába,és állítják ki a munkalapot,és a csekket,pecsételik a szervízfüzetet.
Azért a réteg tőled is túlzás volt, persze, azután, amit kaptál, nem csoda.
Sok rendes Suzukis van, meg minden márkánál van mindenféle ember, csak egy "kommersz" tulajdonolt tárgy alapján nehéz beskatulyázni valakit, meg egy tulajdonosi kört.
Pl. itt a kis városunklban is össze szokott röffenni pár BMW-s srác. De nem az egyikük alapján skatulyázom be a BMW tulajokat, aki a tuningdobos E30-asát egyfolytában bömbölteti, utcákkal arrébb hallani, hogy csikorog a gumi, és üvölt gép.
neked aztan megszolalni is kar volt :) nyilvan nem tettem volna fel ilyen kerdest, ha biztosan tudom, hogy mi merrol hany meter (ugyanis ez a marka rohadtul nem a minosegerol hires). es meg a bmw-sekre mondjak hogy turho-gyoker-bekepzelt-idiotak. hat veluk sosem tapasztaltam ilyet az evek alatt. suzukim csak 2 honapja van, de nem is lesz sokaig, azt hiszem. en szegyellem magam, hogy ilyen reteghez tartozom. komplexusokkal megaldott bekepzelt archarcos...
lassan eleri a joszag a 75ezret es azt mondtak a szervizben, hogy lengokarcsere divat ilyenkor. kerdesem az lenne, hogy tenyleg szukseges-e, illetve mekkora kiadassal szamoljak?
Most kövezzetek meg de agyfaszt kapok a tökölő pőcsölő oktatóautós tanulóvezetöktöl.Ha egy rohadt zöldlápára képtelenek vagyunk elindulni normálisan,aztán 20-30-al tökörészünk akkor menjenek vissza a rutinpályára.Autókezelést tanulni.
Ahhh, mar ertem. :) Vegul azzal javult aproblema, hogy kispricceltem a maradek folyadekot a tartalybol, es egy ujabb, bontatlan szelvedomoso folyadekkal toltottem ujra, es nem a masik kannaban levo, mar egy eve megbontottal, gondolvan, hogy a bontatlanban nyilvan tobb az alkoholos komponens. Ez nagyjabol be is valt. Bar, ahogy Te is irod, ez is rafagy bizonyos mertekig a szelvedore, de korantsem annyira, mint a masik, ezzel igy teljesen jol lehet vezetni.
Szia! Tavaly ugyan így jártam :( Bevittem a szervízbe,és ott közölték velem,hogy belűl eltört a zár. Azt mondták leveszik a kárpitot és szó szerint szét kell verniük a zárat. Így is lett. Ott voltam végig. 19.000 ft-ba fájt :(