Morgen a burkolatot a két szélénél egy lapos csavarhúzoval kipattintod (nehezen jön ki) a 2 csavart kitekered ami tartja 20-as torx kell hozzá ,a 3db 1,2w rizsszem izzót kicseréled majd vissza az egész.
Segítséget szeretnék kérni: hogyan lehet a középső multi kijelző háttér világítását cserélni? Honnan lehet hozzáférni? Milyen égő van benne? Facelift előtti első generációs C5.
Nekem hasonló hibám volt kb. 2 éve. A kapcsolót kellett szétszedni, utána megforrasztottam a kis réz érintkezőt, ami eltört benne. Az egész fél óra volt. Azóta is működik! A szervizben az egész kapcsolót ki akarták cserélni, nem csak a szárat! Olyan nagy összeget mondtak, hogy azonnal el is felejtettem.:-))
Üdv Tulajdonostársak! Segítségeteket szeretném kérni, hátha valakinek volt már hasonló hibája! az elmúlt héten egyik nap gondolt egyet a fed. comp. és nem hajlandó kommunikálni velem! a bajuszkapcsolón levő vezérlőgombját kitartó nyomkodás után sem hajlandó lapozni, csak a dátumot írja ki! márkaszervízes diagnosztika+ szoftverfrissítés de a hiba továbbra is fennáll! szervízes hőseink szerint a gomb kettyent meg! nem vagyok biztos a dologban mert mikor észrevettem a hibát még tudtam váltani a dátum és az átlagsebesség között, mára csak a dátum maradt! egyébként minden beállítható (nyelv, celsius, idő..) Esetleg Nektek ötlet vagy tapasztalat van-e ilyen téren? Tisztelettel: Gergő
Azt viszont nem értem, hogy miért kiáltották ki szabálytalannak? Ha jól be van állítva, és megfelelő lámpatestben van benne, akkor egyáltalán nem zavaró. Sokkal zavaróbb az amikor felfelé-összevissza világító lámpákkal közlekednek.....
Mintha azt hallottam volna, hogy legalább síküveges lámpába lehet beszerelni utólagosan, legyen fényszórómosó, és fényszóró magasság állítási lehetőség.
A fehér szín meg nem hiszem, hogy befolyásolja a szembejövőknek a látását.
Hát nemtom.....remélem nem lesz vele semmi gáz. :)
Szia. Havernak 6000k-s van, full kék színe van. Nekem inkább annyira kékes, mint amennyire a ledes helyzetjelzőm. Nagyon világos kék, inkább a fehér felé hajlik...
Semmi probléma nincsen vele, mondjuk még csak pár napja van bennt, de amugy sem szoktam rendőrökkel összefutni.... utoljára még 1997-ben igazoltattak :))))
Amugy remélem semmi gáz nem lesz a rend éber őreivel! :)
Hát a tápellátása az ilyen. a trafóján "HD racing" van.....asszem, majd megnézem pontosan. :)
jézus kék fény lettél 8000k nagyon kék remélem nem fognak basztatni a rendörök A bekötést nem értem amit Írsz a bi xenon nak van külön tápellátása no mindegy
adott egy korai (2004-es) 1.6 HDI motor, aminek kezd meghalni a gumiágyas ékszíjtárcsája. ahogy néztem a citroen dukumentációt RPO10556-tól már sima, egytömegű tárcsát kezdtek használni. szerinted működik az, ha ilyet rakok fel a gumiágyas helyett?
ha jól láttam se a generátor, se a klíma illetve a szervokormány szivattyújának meghajtásán sem változtattak, nem tudom mi volt a váltás oka.
Bocs, a késői reagálásért. Köszi szépen de miután kibontottam a dobozt, és átnéztem a tartalmát, nem tünt nagy dolognak a szerelés......megcsináltam :D
Igaz, volt fele egy kis sz*pi, egyrészt a szűkös hely miatt, viszont lököst meg nem akartam levenni. Lepattant az izzót a helyén tartó kis fém biszbasz, és beesett a foncsor alá, becsúszott a lámpatest csücskébe :D
Na, ezek után elkezdtem gondolkozni, hogy talán mégis le a lökös, ki a lámpa, és kiráz belőle kis pöcök, de a sárvédőnél lévő lökhárító csavar nem akart az istenért sem kijönni.... :(
A kezem nem fért be, megoldásnak egy kis visszahajlított drótdarab használata látszott :) Végül is kb fél óra alatt sikerült annyira kipiszkálnom, hogy kézzel is ki tudtam venni....
Na a lényeg, hogy faxán műkszik, megkerüli a gyári biztosítékot, mert csak akksiról meg (persze relével, meg külön biztosítékokkal), a jelet csak a bal oldali izzó eredeti csatlakozójáról kapja.
Ja, 8000k a színhőmérséklete. Biztos ami biztos, elviszem egy fényszóró-beállításra a hétvége felé.
A lexia tud magyarul a telepitésnél kell beállítani a nyelvet de utólag is be lehet, ha csak nem valami nagyon bútitott verzió, van 16" exclusiv c5 kerekem 4db gumival 60e
Nagy örömmel tudatom Veletek, hogy végre összeállt a kedvenc C5-ösöm! Igaz, Kb. 2 hónap volt, de mostmár jó.
Köszönöm azoknak, akik segítettek, kicsit nem volt túl jó, ha feltettem egy kérdést és nem válaszolt az illetó annyit sem, hogy nem tudom, nem értek hozzá, de nincs bennem tüske, sem sértődés, mert úgy érzem, alapvetően ez egy jó és segítőkész fórum!!
Ja, hiba-törlés is szükséges és elég volt, de akadt más is....
Rögtön kérdeznék is:
Lexia- ha nem tud magyar - rá lehet-e venni hogy tudjon? Vannak külön language- file-jai?
Hogyan lehetne a km órát kalibrálni, mert kb. 10-12 km/h-val kevesebbet mutat?
C5 II-höz 16-os alu felnije van-e valakinek és mennyiért (?) lehet -érdemes- venni? (kb., -tól -ig)
Mert úgy gondolnám, a vas felnin meghagynék téli gumit, alun meg nyárit. Tegnap láttam egyet, közepén Citroenes emblémával, 16-os, de nem tudom, érdeklődjek- e iránta egyáltalán, milyen áron érdemes és kell gondolkodnom?!
Mégegyszer, az összes beírásból tanultam, köszi, csak így tovább! Ha tudok, én is fogok segíteni.
Nagy örömmel tudatom Veletek, hogy végre összeállt a kedvenc C5-ösöm! Igaz, Kb. 2 hónap volt, de mostmár jó.
Köszönöm azoknak, akik segítettek, kicsit nem volt túl jó, ha feltettem egy kérdést és nem válaszolt az illetó annyit sem, hogy nem tudom, nem értek hozzá, de nincs bennem tüske, sem sértődés, mert úgy érzem, alapvetően ez egy jó és segítőkész fórum!!
Ja, hiba-törlés is szükséges és elég volt, de akadt más is....
Rögtön kérdeznék is:
Lexia- ha nem tud magyar - rá lehet-e venni hogy tudjon? Vannak külön language- file-jai?
C5 II-höz 16-os alu felnije van-e valakinek és mennyiért (?) lehet -érdemes- venni? (kb., -tól -ig)
Mert úgy gondolnám, a vas felnin meghagynék téli gumit, alun meg nyárit. Tegnap láttam egyet, közepén Citroenes emblémával, 16-os, de nem tudom, érdeklődjek- e iránta egyáltalán, milyen áron érdemes és kell gondolkodnom?!
Mégegyszer, az összes beírásból tanultam, köszi, csak így tovább! Ha tudok, én is fogok segíteni.
Van egy jó módszer, amihez nem kell az akkusarut sem levenni!
Tehát első ablak végállás elfelejtése esetén a teendők: - A kormánytól balra van egy kis tároló, a mögött egy biztosítéktábla. Ott az F4-es biztosítékot -15a-es, felső sor, balról a negyedik hely- ki kell venni. - Az ablakot meg kell próbálni felhúzni. Természetesen ha jó biztit vettél ki, nem lehet, de ekkor "resetel", ekkor felejti el a régi beállítást! - Biztosíték vissza, ablak felhúzás, utána még egyszer fel. Lefelé ugyanez, hogy jegyezze meg a végállást.
Az első két ablakra biztosan jó, a hátsókra szerintem más bizti kell, de azzal még nem volt gondom... (Nem mindegyik bizt. aljzatban van biztosíték, mindig az aljzatot kell számolni!!!)