á, nem erröl van szó. Megcsináltatnám, de nem lehet elöre számolni. 15e-s hiba volt, és lett 60e... Illetve lenne. Alapból folyamatosan valami kijön, és elég volt egy idöre. :-/ Ja, és mind olyan, aminek fél éve még nyoma nem volt. De a szerelö is megmondta: "egy helyen betömöd a lyukat, másik helyen meg lyuk lesz..."
Ja, azt az autot emlitettem en is egy korabbi hozzaszolasomban. Annyira összetört, hogy azt hittem, Chroma. (Sötet is volt mar)
Thom: Miert? Popovicstol kifejezetten jutanyos aron kaptam multkor uj kormanymu=vet, beszerelessel együtt. Nehogy ma`Devuval jarj!
Persze, ha talalsz valami majmot, akinek dragan el tudod adni, akkor talalsz olcsobbat is. En is gondolkodok mar 85-ösökben stb, miota tudom, hogy at lehet epiteni ferdelampasra. (az enyem persze *nem, nem soha* elado :)
Ja, voltam tegnap Érden, és láttam Popovics bácsinál egy 9000-est, összetörve. Nagyon nagyon gyűrve volt az orra, és ami durva, hogy még a vezetőoldali A-keret is elmozdult, legalább egy pár centit, az ablak keret csavarodásán látszik... Már éppen elkámpicsorodtam volna, amikor megjegyezték, hogy kb. 150-nel előzött, és frontálisan, egy másik ámokfutóba (mondjuk, legyen 100.) ütközött.
A szembejövőről semmi hír (mármint, azon kívül, hogy összekapirgálták ő(ke)t bárbekjúvillával, és bepakoltk egy mentőbe, azon kívül semmi :)) ). A SAABból pedig mind a 4 ember sértetlenül szállt ki (végigsasoltam az üléseket, belül semmi deformáció, kivéve a szélvédőt, ami betört, (=behorpadt), és az A-keretet, ami azért láthatóan elmozdult... ja, és a kormányt, ahonnan kirobbant a légzsák, vér meg ilyesminek nyoma sincs egy szál se.).
Ja, hogy mitől lett ilyen szerencsétlen ez a kocc? Hát, lehet, hogy azért, mert nő vezetett :)))
SAAB rulez! :))
Ja, láttam ott ám mindenféle érdekeset Érden, pl. az olasz légkondi+autógáz csöveinek logikus és precíz áttekinthetőségét, meg ilyeneket :)))
Axa,
egyébként mi van a CDvel? Tetszik? Tudsz hozzá tenni valamit? :)) (Blaxta, a szerény sóher :)) )
Ja, készül a következő, CDre optimalizált kivitel is, ahol, a hosszú fájlneveket inkább ráírom a kép aljára, és a fájlok rövid nevet kapnak :))
Egyébként, nem eléggé pedzegetik a cikkben, hogy az összehasonlító adatokból az derül ki, hogy ez a kocsi (a listán szerepblők közül) a legerősebb, a legynyomatékosabb, a legjobban gyorsul holtversenyben a leggyorsabb, és közben a 2. legjobb fogyasztást produkálja.. Ejnyemá, valami tényszerű kijelentést hiányolok, mint pl. 'ez a legkirályabb kocsi, és kész :) ', vagy valami ilyesmit :))
évek közepén kezdő orvosként beleszerettem egy Newsweek hiredetésbe. A képen az akkor világelső svéd teniszcsillag Björn Borg egy kecses, fekete, elegáns svéd autót reklámozott, ami a Saab 900 convertible volt. A címben szereplő éjjeliedény úgy kerül a képbe, ahogy az álom, és a kéznek az a bizonyos belelógása. Hmm, töröm a zagyam, de nekem nem a hetvenes évek közepe ugrik be a Convertible (meg általában a 900-as) megjelenésének :))
Jó kis cikk, csak megint jönnek a négyhengeres opelasztra kerepeléssel... Összedobunk Mr. Csikósnak egy hallókészülékre? :))
Ezert akarom en is megtartani a 900-at, ha kenytelen leszek 9000-et venni: hogy legyen mivel közlekednem, ha a 9000 lerohad ;)
Bardirol ill. az utangyartott cuccokrol rosszat vagy semmit: Februarban vettem to=lük vizpumpat meg LIP lengescsillapitokat. 3-at talahatsz, mit kellett most szeptemberben cserelni, röpke 20 ezer km utan: a vizpumpat. No meg a ket lengescsillapito is a veget jarja, sajna. A garanciat meg b**hatom, de az masik topic lenne :)
Oke, fwd meg turbos, de a hatsokat se februarban, se most a közeljövo=ben nem kell meg kibrekelni.
Hja, árfolyam:
A vámosok ilyen árfolyamon dolgoznak:
Az elöző heti keddi MNB középárfolyam érvényes 1 hétig, cégeknél ez az alap. Utasforgalom sajna nem tudom....
Ha a számla értéke 31700 HUF alatt van nem kell vámolni, simán behozhatod.
Egyébként Hegyeshalomnál van egy trükk, de sajnos most a háború miatt nem felületesek. Ha érdekel mailben elküldöm ;)
egy jó azért van abban hogy a polarnak ilyenek az árai, persze ez sokakat nem vigasztal, hogy amikor nekimentem egy jettának (teljesen szabálytalanul átvágott elöttem) akkor a biztosító 103 ezer Ft-t fizetett nekem egy lámpára egy indexre és némi nemü lakatos munkára, az egész mindenestül meg volt 50-bôl, persze bontottan, de akkoris, (egybôl megcsináltattam mást is a kocsin) lévén 15 éves az autóm 50% körüli avultatás volt (azthiszem így hívják). a polár árait meg sem mertem kérdezni..
asszem vám, meg még gondolom kitaláltak egy csomó dolgot odafenn (királyék), amitöl neked ugyan nem jobb, de nekik... :-/ Szép ház, két lifttel...
Mellesleg a Polárhoz annyit, hogy ott tényleg nem a földön járnak. Egy kötelez9 szervízt ollan 50-60-ra teszik egy autóra, fönökömék 30-40-böl meguszták két (!) autóval... ez van...
kinn a zöld? ;) mikor lehet megnézni?! ;)) tesztelni?!?!! ;)))
maratham
marathon
thom
u.i.: ja, ma voltam szervíz, kiderült, hogy haldoklik a kormánymüvem... :(
Kis tanulságos történet, a Polár áraival kapcsolatban.
Szombaton este a kipufogóm eltört, legalábbis úgy láttam, hogy a hátsó dobba bemenő csö letört a dobról. Hétvége lévén tehetetlen voltam. (szerencsére előtte hoztam ki a Polártól a zöldet) Tegnap megnéztem a neten, csak tuning dobokat találtam, pl. egy: krómozott, csili-vili, +5LE, stb... Ár átszámítva 70-80eFt. (nem tudom az aktuális dollár árfolyamot) Megnyugodtam, gondoltam egy síma dob nem lehet több 40-50e-nél.
Reggel telefon Polár raktár, kérdés van-e, mennyi? Hosszas csönd, többször visszakérdeznek, majd válasz: van. Kérdés: mennyi? Megint csönd, majd: 101.xxx!!!!!!!!! Visszakérdeztem, mert azt hittem, rosszul hallok. Egy síma hátsó dob!
Bárdinál utámgyártott 36.000 körül van.
Kérdés: Normálisak ezek? Na mindegy. Szerencsére aztán megnézték a dolgot, csak egy hegesztés engedett el a középső dob bilincsénél, ott ahol a középső és hátsó dob össze van bilincselve, úgyhogy lakatos 10 perc alatt megcsinálta. És egy ilyen hibásan hegesztett izé kerül 100.000-be. Sőt, a középső elem lehet, hogy még drágább is:(
Nem tudom mar, valamelyik kulfoldi SAAB-klub honlapjan talaltam.
Ezt allitolag a Polar Mobil keresere hoztak ki :-)))
Saab 9-3 Polar Edition
Saab will soon introduce yet another Special Edition, The Saab 9-3 Polar Edition. This car is ment for the upcoming winter season, specialy for Sweden, and with it's SE equipment line for a low cost this Saab will defenetly attract new buyers.
Üdv mindenkinek
Megvolt a nagy kirándulás, lementem balcsira.
Sikerült lenullázni az átlágfogyasztást. Péntek délután az Árpád hidtól az M3 kivezető szakaszig fogyasztás: 23,6 (kb 1/2 óra volt)
Lenulláztam a balatoni út elött is, Osztyapenko-ig 13,4 , mire leértem Szemes-re lement 7,7-re igaz nem nyomtam neki. Lent egy kis furikázásnál rögtön 8,5-re ugrott, de Vasárnap este, mikor beálltam a garázsba 7,9-t mutatott.
Lehet hinni ennek a műszernek?