Keresés

Részletes keresés

Gondoló Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61086

Nem kívánom, hogy magyarázd meg azt, hogy miért írtad ide ezt a kis stréber megjegyzést, inkább arra kérlek, hogy gondolkozz el azon, hogy a többiekben - az egyszerű topiclakókban - milyen gondolatokat támaszt.

Előzmény: Zegzug (61083)
VEKE Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61085

Az adott szakaszra esik a Nagyszőlős utca feletti híd. Pont ott szűkül össze az út.

Azt elég nehéz szélesíteni, nem is nagyon van hely hozzá.

Nem is biztos hogy cél pluszkapacitást irányítani a belváros felé.

Nyilván a tervező is ilyesmiben gondolkodott, egyfajta forgalomcsillapító eszközként, mivel a híd után nem is vitte tovább a buszsávot. Tulajdonképpen a Dayka Gábor utcai megállóig tartó meglévő buszsáv 500 méteres meghosszabbításáról van szó, a hídon túl. A duguló szakasz pont a BAH csomóponttól a hídig tart, azt akarták felszabadítani, hogy ott már folyamatosan lehessen haladni. Azzal számolhattak a visszatorlasztó hatás kezelhető lesz. Nem lett az de ettől még ezzel a problémával kezdeni kell valamit mert a torlódás nem lett feloldva.

Neki kellene futni a tervezésnek újra, csak a politika most már fél ettől mint a tűztől.

Előzmény: ax15 (61084)
ax15 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61084

Ha már..., akkor hadd kérdezzem meg:

 

Nem volt-e opció úgy elkészíteni a buszsávot, hogy új sáv épül?

Új sáv nélkül kisebbnek tűnik annak a szakasznak az áteresztő képessége. A többiek hová?

 

 

Előzmény: VEKE (61082)
Zegzug Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61083

"Tessék korrektnek lenni, információhiány esetén pedig kérdezni. És főleg vigyázni azzal, hogy ne sározzon be senkit, úgy mellesleg."

 

Ez itt néhányaknak továbbra is nehezen sikerül - és láthatóan nem csak kerületi ügyekben...

Előzmény: VEKE (61082)
VEKE Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61082

Kedves Satu!

 

Köztudott?

 

Ne tessék hamisítani, főleg nem inszinuálni. Nem vagyok közszereplő, így nem vagyok köteles tűrni, hogy bárki is rajtam köszörülje a nyelvét.

Tájékoztatásul:

Ad 1. Döntést nem hoztam semmilyen módon semmiről és senkivel, mivel nem vagyok döntéshozó. Sem a BKV, sem a BKK, sem a Főváros alkalmazásában nem álltam soha, képviselő sem voltam.

Ad 2. Nem dolgozom egy irodában Vitézy Dáviddal, sem most, sem régebben. Csak úgy mellékesen.

 

Ami a buszsávügyet illeti: az egy uniós pályázat, amelyre a helyszínek listáját még 2008-ban határozta el a Fővárosi Közgyűlés. A lista összeállításában sokan részt vettek, a Fővárostól a BKV-n át a VEKE-ig. 14 elemű volt a lista. Ebből volt egy a Budaörsi út belső része, de a pontos hossza nem volt kijelölve, azt a tervezőnek kellett megoldania. A helyszín kiválasztása triviális volt, a reggeli dugóban mindig bent áll egy csomó busz, rajta sok ezer emberrel.

Erre pályázott a Főváros. Megnyerte, tervező megtervezte úgy ahogy neki a forgalmi modellezés szerint kijött (ebbe már a VEKE-nek nem volt beleszólása), közbeszerzésen találtak kivitelezőt, aki kivitelezett (ebbe sem volt a VEKE-nek beleszólása), aztán jött egy ügyintéző és idő előtt elrendeléte az átadást amikor a kivitelezés még nem volt kész (pl. hiányzott egy komplett lámpa, ami pont ezt a szakaszt szabályozta volna, a környék többi lámpáját meg nem állították át ehhez stb.). Elég volt egy baleset az M0-áson, és beállt az egész.

 

Amikor a malőr történt, a projekt a Főváros ügyosztályának kezelésében volt. Nem tisztünk megvédeni Vitézy Dávidot, védje meg magát, ám ez esetben az elfuserálás nem az ő érdeme.

A hisztéria miatt a politikusoknak tele lett a nadrágja, azért maradt minden úgy, ahogy, a buszon utazók meg szívhatnak tovább minden reggel.

 

Ennyi a történet. Tessék korrektnek lenni, információhiány esetén pedig kérdezni. És főleg vigyázni azzal, hogy ne sározzon be senkit, úgy mellesleg.

 

Dorner Lajos

elnök, VEKE

Előzmény: satu51 (61077)
Gondoló Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61081

"...gyakran látom, hogy a szarkája a vállára, fejére is felszáll."

Bár a szarkát utálom, mert összeszedi az énekesmadarak fiókáit, de azért szívesen látnék egy róluk készült fotót (nehogy sikoltozzanak a személyiségi jogok élharcosai, ezért talán háttal-félháttal).

Előzmény: kerub (61076)
eMPet Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61080

Bocs, akkor én kevertem.

 

A buszsávval kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy azok több fővárosi helyszínen történő kijelölése 2008.12.18-i főv. közgy. döntés alapján született meg.

Máshol működik, de a Budaörsi úton sikerült a legrosszabbkor bevezetni, illetve a motorizáció jelenlegi kisméretű csökkenésével lehet, hogy már nem is kell. Ez utóbbi szubjektív véleményem, természetesen ilyet előzetes forgalomszámlálás alapján kell eldönteni.

Így viszont, hogy a "bevezetjük-visszavonjuk" mód érvényesült csak több kárt (itt elsősorban nem csak anyagit) okozott, mintha megfontoltabban lett volna bevezetve.

Előzmény: satu51 (61077)
satu51 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61079

Való igaz, ha arra járok mindig megcsodálom ezt a fenyőfát: telis- tele van különböző madarakkal.

Előzmény: kerub (61076)
ax15 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61078

Aki teheti, a téli etetés "mintájára" most vizet tegyen ki a madaraknak

satu51 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61077

Bocs, de te kevered!

 

Én: a Dorner L. ehhez a hozzászóláshoz kötöttem!

"A Budaörsi úton még ma is ott van a dupla záróvonal a dupla szaggatottal mementójául egyik döntésének."(61061)

 

Köztudott, hogy Vitéz Dávid Lászlóval közösen hozták ezt a sajnálatos döntést..

Előzmény: eMPet (61075)
kerub Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61076

A madár populáció sokat fejlődött itt az utcában, mert van egy szomszéd aki télen nyáron egyaránt eteti a madarakat.

Van balkáni és örvös gerlénk, szarkából rengeteg, és a legutóbb elkóborolt és nálunk landolt gyémánt gerle  is tőle jöhetett át.
Ha a szomszéd a kerjében ügyködik, gyakran látom, hogy a szarkája a vállára, fejére is felszáll.

Előzmény: satu51 (61069)
eMPet Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61075

No, ez így szerintem nem igaz, Dorner Lajos a VEKE elnökeként pont az ellenkezőjét mondja:

 

http://veke.hu/2012/08/aki-a-multat-nem-becsuli-a-jovot-nem-erdemli/

 

Nekem személy szerint bármennyire is tetszik a világosabb kék, azért abban igaza van, hogy a tradíció miatt nem holmi ötletelések alapján kellene itt színezgetni, hanem valami koncepció, pályázat, esetleg szavazás alapján, mint ahogy azt Szegeden és Miskolcon is csinálták.

Ha meg marad a kékeslila, akkor azt legalább ugyan abban az árnyalatban kellene minden buszra felkenni, mert jelenleg tarka-barka az egész flotta.

 

Előzmény: satu51 (61064)
kerub Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61074

 

Satu figyel.

Előzmény: satu51 (61072)
satu51 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61073
satu51 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 61072

  Ma van a halálának 146. évfordulója.

ax15 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61071

Mert a rendbe hozott a járdát, a pocsolya miatt nem lehet megközelíteni.

Ha már ott matattak egy kupac murva juthatott volna oda is. Nem növelte volna a költségeket.

 

De aki döntött, túl gyakran nem járhat arrafelé gyalog.

Előzmény: bóz7 (61070)
bóz7 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61070

Már hogy miért?

Előzmény: ax15 (61067)
satu51 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61069

 

 

Hant utcai idill -  egy szarka és egy dolmányos varjú között.

Előzmény: kerub (61063)
satu51 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61068

VEKE elnöke.

Előzmény: bóz7 (61065)
ax15 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61067
Előzmény: bóz7 (61024)
satu51 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61066

 

"Hogyan fog a sofőr szelektálni?"

Sehogy! A mai tömegközlekedést ismervén. 

Előzmény: Törölt nick (61057)
bóz7 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61065

Dorner... az ki?

Előzmény: satu51 (61064)
satu51 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61064

Röhej, hogy Dornerrel együtt egy légkondicionált irodában kísérletezik.

Előzmény: ax15 (61061)
kerub Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61063

A tűzrakási tilalom érvényben van?
Valaki nem tudja itt a Hant ucában....

 

villa Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61062

Időközben megjött a kerületi KÉSZ csoportja Délvidékről, ahol egy hatnapos túrát tettünk, egyebek mellett Savoyai Jenő nyomában. Láttuk a zombori egykori megyeházán a hatalmas képet a zentai csatáról, a díszteremben,

majd ott voltunk a csata emlékművénél a Tisza parton, Zentán,

amúgy az igen nehéz gazdasági, társadalmi helyzetben lévő országban, és azon belül a tartományban meglepően szépen halad a városközpontok, műemlékek felújítása,

 egy egy példa a határ mentéről, hónapokkal ezelőtt készült el Horgoson a Nepomuki Szt.János fülke, emlékoszlop, amiről a hosszú évek óta omló, romló nagytétényi gloriettünk jut az eszembe, ahol évente legalább egyszer jót szégyenkezünk, március 15.-én, azt jól tudva, kinek nem feladata a megújítás,

és egy kastély, a horgosi Kárász kastély felújítása is elindult, ami jóval rosszabb, romos állapotban volt, mint a nagytétényi kastélyunk hátsó szárnya,

ax15 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61061

A Budaörsi úton még ma is ott van a dupla záróvonal a dupla szaggatottal mementójául egyik döntésének.

Előzmény: satu51 (61055)
ax15 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61060

Még két rokon fizetése is kijön ebből.

Előzmény: satu51 (61055)
bóz7 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61059

Dehogy fanyalgok, szívesen venném ha ilyenre cserélnék az összes kohószökevényt. Csupán egyetlen kifogásom lehet, az eléggé szűk ülések. 

Előzmény: zöldmeder (61058)
zöldmeder Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61058

Nem értem miért fanyalogtok, a maga nemében a busz szebb mint a  kisvárosi megálló környezete.

Előzmény: bóz7 (61022)
504LACI Creative Commons License 2012.08.02 0 0 61056
Előzmény: bóz7 (61052)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!