plusz a kedvesemmel is türelmetlen vagyok és most haraxik rám biztos. :(
Hát semmi sem jó ezen a héten ???
Elegem van a lusta szerelőkből és brigádjaiból !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha én igy végezném a munkámat már rég éhenhaltam volna valahol...
tisztagázezazegész
Nem fogjátok elhinni de ma pont egy ilyet láttam!
Aranymetál színben jött velem szemben és nem is tudtam hirtelen mihez kapjak!
Akartam is kérdezni tőletek mit mondtok róla!
Láttátok-e a Kimondatlan c filmet? (the unsaid)
Főhősünk Andy Garcia nyúz keményen egy 9000-est..
A fil is elég jó szerintem. Persze amerikai film és kicsit benyálazodott a vége..
International Saab Clubs Meeting 2002 15th International Saab Clubs Meeting
to be organised by Saab Freaks - Belgie
From Friday August 2nd 2002 to Monday to August 5th 2002
The meeting will be in Belgium (near Antwerp)
More details to follow very soon
Book these dates now …!
Csak,hogy meglegyen a mai betevő ....
Lehet,hogy ma este már meglesz az autóm..
Nem NEm!!! nem az új 9-5 Aero... :(
Hanem a OG900. :P
Múlthét kedd óta a Törőcsiknél van aut. váltó gariba. Semmi jó hir,ugyanis nem találta meg a hibát hogy miért csúszik hidegen...
Aztán tegnap este kitalálta,hogy lehet valami hajszálrepedésen elszökik a nyomás és mire bemelexik a motor,olaj stb. addigra az öntvény kitágul és nuku repedés... Ma kicserélték állitólag a váltó elejét, turbina,vezérlés stb...
Ha ez sem segit tökönszúrom magam de ez még nem biztos... Miért kell igy szopnom???
Várom a hivását,hogy összeált e a vas...
:(
Meg az a 'listából' kiválasszgható m,ittomémmi... Szerintem Fargóval se beszéltek :)))
A jó szándék díjazandó, de ha már a Lóerő is megkérdezte Axát, akkor már illene egy ilyen patinás újságnak... :))
azé ciki, hogy az újságban egy pronó oldal linkjét berakták hozzánk :)))
mennyien fognak belépni mostantól... csak úgy jönnek majd a kexre éhesek :))))))
Helló BlackStar!
Vedd úgy, hogy postáztam. Írd fel és mond meg, milyen tipusú cd vigyek van TDK és philips. Előre is köszi :-)
Milyen gyűjteményed van még? Léci, léci, léci ...
LG
Végül is a 9000-es egyetlen hátránya, hogy kevésbé egyedi mint a 900-as. (és rossz helyen van benne a gyújtáskapcsoló :-p) De ez télleg komoly baj.. Nekem régen nagyonnagyon tetszett a 9000--es, de amikor megkláttam ,hogy hol van a gyújtáskapcsoló, annyira elkámpicsorodtam, hogy nagyon :))
Behódolás az olaszoknak... Azok menjenek csak vissza a pidzához... az télleg jó... :)))
Melyik kar BalckS.? En is oda jartam (Kozlekedesmernoki/Jarmugepeszet/Autotervezes), aztan leamortizaltam a diplomamat a Kozgazon es kozgazdaszkent is dolgozom. Asziszem öcsém is jámvűgépész lesz egyszer :)
Szerénységem a gépkar/ ip. term. és formatervezői szakon van, ami nagyon király dolog :))
DE természetesen ha STÍLUST is akar, akkor egy Classic 900 Aerot, amit Blacky is ajánlott (bár ezt elég nehéz találni, behozni meg nem lehet :-( Papíron persze nem... :))
De télleg, szerintem 1 millerért már 7 nyelven beszélőt találsz, Laci bá aszondta, hogy akár 300ért is lehet szerválni, de az régi, sokat futott, és tudod... Őt nem érdekli, hogy az autó hogy néz ki, csak hogy motor+futómű hogy van (jól :) )
Csillagom! Nem értettem kistálytisztán, hogy neked a kék svédül van meg? Mert nekem az angol, ha érdekel eljuttathatom kölcsön... És persze más klubtagnak is... Nekem a Héjnesz 2 fajtája is megvan angolul, a rózsaszín köünyvben, a kék meg digizve (én digiztem, mert nem vagyok normális. Még a belső borító is megvan, amiért a következő talin Axától 'dermeszően elmebeteg SAAB rajongó'-s oklevelet kérek :)) )
Persze kihagytam, a 850/S70 igazi osztálytársát: a 9000-es sorozatot. Ebből a '93 utáni "laposorrú" változat az igazán nyerő a 2,3-as turbomotorokkal, azért ez mert ez egy javított, tulajdonképpen teljesen hibátlan jármű, panaszmentes használhatósággal, és nagyobb utastérrel mint a 900-ban (...és még soha senki nem halt meg 9000-esben, lásd. még Gyula se)
Végül is a 9000-es egyetlen hátránya, hogy kevésbé egyedi mint a 900-as. (és rossz helyen van benne a gyújtáskapcsoló :-p)
Melyik kar BalckS.? En is oda jartam (Kozlekedesmernoki/Jarmugepeszet/Autotervezes), aztan leamortizaltam a diplomamat a Kozgazon es kozgazdaszkent is dolgozom.
Ha elég sok pénze van a jelöltnek, akkor vegyen egy 9-3 Viggent (230 Le, 350/370 Nm:-) kb 6-7 millió ha talál), ha csak sok akkor Aerot (185Le, kb 290Nm ez már 4-5 között), ha kényelmes akkor sima 9-3 Turbot (moci=Aero és csak kicsitolcsóbb),
DE természetesen ha STÍLUST is akar, akkor egy Classic 900 Aerot, amit Blacky is ajánlott (bár ezt elég nehéz találni, behozni meg nem lehet :-(
Csillagom! Nem értettem kistálytisztán, hogy neked a kék svédül van meg? Mert nekem az angol, ha érdekel eljuttathatom kölcsön... És persze más klubtagnak is...
van kivehető vinyó, van CD,
naggggyon szépen megkérlek
és akkor lesz kék meg a rózsaszín is 1/2 -ben
s talán még pár ínyencség ... A dossziékkal nem lesz sok gond, (ebben van a Héjnesz féle 1:2 angol, egy német, meg egy svéd, és még egyéb, pár oldalnyi apróság, valamint akkor felírom CDre a kék könyvet)
Ugye te műszakis (BME) vagy? Naná, majd Miskolcos :)))
BME rúlz!. ))
A tellám meg szerintem fenn van a klublapon :))