Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4700
'reggelt!

hát semmi konkrétra nem gondoltam. Csak gondolom, mindenröl van könyv, erröl is szólnia kellene valaminek...

Mondjuk "Az ülésfütés szerelése" címmel :))))

Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4699
Hali BlackStar!
Köszi, de még nem ért ide! Láttom korán kelő vagy, vagy inkább későn fekvő?!
LG
Előzmény: BlackStar (4698)
h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4698
Nippon! Mél ment! :)
Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4697
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólást és a tanácsokat ülésfűtéssel kapcsolatban!
Thom: Milyen szakirodalomra stb., gondoltál?
LP: hol hogyan és mennyiért csináltatad meg?

No és hogy ellenőrzöm, hogy műkszik vagy sem? Valamint csak a háttámlában kell lennie a fűtőszálnak vagy alul az ülésben is?
A vezetékek nekem is kellően elvannak rejte a jobb elsőnél csak a csatlakozót találtam meg a balnál van valami fűtőszál de...
LG

lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4696
Mert azért csodák nincsenek...
Előzmény: Piri (4695)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4695
Nem kopik mér kopna?? Ez nyári gumi ami télen száraz vagy vizes úton jó
Előzmény: lp (4693)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4694
az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett
Az enyémen ez a madzag már elég jól el van rejtve.
Előzmény: BlackStar (4692)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4693
És nem kopik ezért túlságosan nyáron? Mert egy igazi téli gumit egy nyár alatt el lehet koptatni.
Előzmény: Piri (4691)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4692
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad.
Hmm, hümm... Mingyá megnézem az ülésemet... :))

A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Nemá... az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett... Még van is mihez rúgni... Lehet, hogy azért cserélték ki... :)))))

Előzmény: lp (4689)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4691
A NOKIAN gyár prospektusában benne van hogy a NRH2
7 C fok alatt is használható száraz úton olyan gumikeverékkel gyártják tehát kvázi all season!!!!!!!!! HAvas úton nem de száraz hidegben nem keményedik fel és nem kezd el csúszkálni...
Előzmény: korzo (4683)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4690
A baj csak az, hogy a téli gumi nem csak a hó miatt kell, hanem mert a lágyabb gumikeverék miatt száraz hideg időben is sokkal jobb tapadást ad, mint a keményebb nyárigumi. Ökölszabály szerint, ha az átlaghőmérséklet 7°C alá esik, akkor már a nyári gumik kezdik elveszteni tapadásukat. Egyébként személyes tapasztalatom ugyan ez, az első telemet a 900-al egy Nokia NRH-val autóztam végig, és bizony még száraz úton is egyszer-kétszer megizzadtam. (Nemhogy amikor leesett az első 2 cm hó) Amikor megvettem a télit rájöttem, hogy teljesen igazak a hírek. Száraz úton is ég és föld a különbség! Nem szabad sajnálni rá a pénzt! Olcsóbb, mint a karosszériamunka:)
Előzmény: korzo (4683)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4689
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad. És még csak szőke sem kell hozzá, elég ha kitakarítod:( Nekem már kb. 3X elszakadt a bal, 2X a jobb ülésben - 900-as - már nem is csináltattam meg) A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Előzmény: BlackStar (4688)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4688
Háááát... mongyuk én nem nagyon hiszem, hogy azt csak úgy széjjeltérdeli vammi muff... Én annál fogva cibáltam ki a porszerű szivacs közül a lapot... :)))
Előzmény: Törölt nick (4687)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4687
vagy pedig a fütöszálat széttérdelte egy szöke, vagy egy gyermek...
Előzmény: BlackStar (4686)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4686
El kell, hogy szomorítsalak...
Amit én szedtem széjjel, abban szét volt porladva a fólia körül a szivacs elég szépen széjjelproladt, tehát sajna nem tudok sokat a fellfüggresztéséről... Annyit azért igen, hogy vagy az ülésérzékelő kapcsolója nem jó, vagy pedig egyszerűen széjjel van rúgva a csatlakozó, ahol a tápot kapja, ez lehetséges, ha hátulra nagylábú ember ült :))
Előzmény: Törölt nick (4685)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4685
Nippon!

Ülésfűtés témakör: pár ezer pénzt kóstál. Hogy miként kell bekötni... szerintem szerelő... de Black már szedett szét ülést, ő tudna mesélni, hogy hogyan épül fel, és abból talán ki lehet indulni. Nomeg az irodalom, ugye...

A kartonlap egy igen rossz poén volt :)

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4684
NRH2 is rul'z!

és hogy Black barátunk is idézzem...
SAABRULEZ! :)

Előzmény: korzo (4683)
korzo Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4683
Apropó magyar klíma.
Én személy szerint lemondtam a téli gumiról :-(, egy jófajta nyári esőgumi (Nokian NRH2), oszt' azzal egész évben. Az elmúlt 4 évben összesen nem esett le 15 centi hó :-((((, a latyakkal meg ez is elbánik. (Na jó, jégen közelébe sincs a téliguminak, de egy kis izgalom úgyis kell az életbe :-))
Előzmény: aex (4682)
aex Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4682
Nekem Semperit van, sokat nem tudok mondani rola - teli gumi, oszt annyi. Sajna eleg zajos, de a (Bridgestone Turanza) nyarihoz kepest biztos minden az :)

Az arhoz nem ertek. De azert megkerdeznem helyedben a Popovicsot, nincs-e veletlenül hasznalt teligumija - biztos olcsobb. 15eves autora vadiujakat rakni szvsz kidobott penz, fökent a Mo.-i klimaban.

Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4681
Ja, és van téligumis tokip is ;-))
Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4680
Így elegánsabb:

Van egy autoapolos topik, meg van egy olajos topik is. Meg van egy olyan topik is, aki ilyen tanacsokat ad :-)))

:-)))))

Előzmény: topik (4668)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4679
-téligumi nem OK várom az igazit :)

Tegnap az osanban láttam akciós Semperitet 15-17 kHUF-ert. Vélemény?

Előzmény: baas (4669)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4678
'regelt!

jaja, rúgónyújtás rulez! Szikinél a kettő együtt volt nem tudom mennyi... talán 12e... de azóta nálam is tuti az ótó :)

Előzmény: lalcus (4677)
lalcus Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4677
lehet, hogy igazad van, a rugókat a jövő héten megnézetem Popoviccsal. úgyis kell mennem hozzá olaj és vezérműszíj-cserére.
Előzmény: nippon (4676)
nippon Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4676
helló Lalcus!
Ha leér a hátulja akkor nem kéne megnézni a rugókat? Hátha ki vannak lágyulva? Bocs ha okoskodásnak tűnik én is hallottam valakitől!

Az ülés fűtésre nem reagálna valaki?! Help!
LG

Előzmény: lalcus (4671)
lp Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4675
Aex!
Mondtam, hogy ne olvasd el:) Még ha mindenben igazad lenne...
A rossz hír pedig az, hogy az alvázas konstrukciók biztonság szempontjából sokkal rosszabbak, mint az önhordók. Lásd terepjárók töréstesztje!
Előzmény: aex (4664)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4674
itt vagyok Pesten, és holnap ismételten indulok Erdélybe!!!
Erdély, SAABbal: Rulez!
Mindkettő egyenként is rulez!! :))
Előzmény: lalcus (4673)
lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4673
hülyén írtam a végét:
itt vagyok Pesten, és holnap ismételten indulok Erdélybe!!!
Előzmény: lalcus (4672)
lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4672

bocs, elrontottam, lemaradt a macskaköröm, mégegyszer próbálkozom:

A hétvégi kaland Erdély: Budapest-Székelyudvarhely, no meg vissza. Csavargásokkal meg kitérőkkel összesen több, mint 1600 km.
A kékség bírta a strapát. Odafele kicsit nehéz volt, mert az autó meg volt pakolva tisztességesen, öten mentünk. A hátsó sárvédőgumik a nagyobb kanyarokban leértek a földre....(krrrr-krrrr) Magyarországon nem is volt nagyobb gond, ellenben a határon áttérve a hitványabb útfelület miatt erőteljesen lassítanom kellett, illetve a kanyartechnikám is finomodott. Nem is mertem teletankolni, csak félig, így szinte 25 kilóval könnyebb volt a hátsó rész. (benzinár: 160 Ft/liter a noname és a Shell, OMW meg egyéb kutaknál, míg a a MOL kútnál 175Ft/liter, 15 forint a különbség: a magyarországi túristák tartják el a romániai MOL-t, mert helybéli ott nem vásárol.), Nagyvárad-Bánffyhunyad (100km) között határozottan jó út volt. De onnan Kolozsvárig (50km) kínszenvedés. (állítólag ellopták az alapanyagot, még most is pereskedik egy olasz cég) Nagyon lassan, 50-60 körüli tempóban tudtam autózni. Kolozsváron megkönnyebbült az autó, mível egy utassal és sok csomaggal kevesebb lett. Innen (100km)csak javult a burkolat minősége, 80-as környékén lehetett haladni. Marosvásárhelyen és Marosvásárhelytől Balavásárig szintén szörnyű állapotok fogadtak. (30 km) A városban a bevezető uton most kezdték felszedni a kockaköveket, amiket még a magyarok tettek le a bécsi döntés után. A kerülő uton pedig csak lyukak vannak. Visszafele el is határoztuk, hogy 15km-t rövidítünk az Ákosfalva-Nyárádtő rossz úttal. egy átlagos kép, átlagon aluli lyukkal!!!! ennél sokkal mélyebbek és naggyobbak vannak:


Balavásártól Udvarhelyig (90km) nem volt nagyobb gond, avagy már megszoktuk a rossz utat. A 70-80-as (néha 90) sebességnél az egész út során a fogyasztás 8 liter alatt volt (7.7)!!!
Több helyen megbámulták a kékségemet, egyetlen saabossal találkoztam Kolozsváron, egy magyar rendszámú 9000-sel.
Holnap este indulok visszafele, még készítek hasonló képeket :-((((

lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4671
Hahó ismét!
A hétvégi kaland Erdély: Budapest-Székelyudvarhely, no meg vissza. Csavargásokkal meg kitérőkkel összesen több, mint 1600 km.
A kékség bírta a strapát. Odafele kicsit nehéz volt, mert az autó meg volt pakolva tisztességesen, öten mentünk. A hátsó sárvédőgumik a nagyobb kanyarokban leértek a földre....(krrrr-krrrr) Magyarországon nem is volt nagyobb gond, ellenben a határon áttérve a hitványabb útfelület miatt erőteljesen lassítanom kellett, illetve a kanyartechnikám is finomodott. Nem is mertem teletankolni, csak félig, így szinte 25 kilóval könnyebb volt a hátsó rész. (benzinár: 160 Ft/liter a noname és a Shell, OMW meg egyéb kutaknál, míg a a MOL kútnál 175Ft/liter, 15 forint a különbség: a magyarországi túristák tartják el a romániai MOL-t, mert helybéli ott nem vásárol.), Nagyvárad-Bánffyhunyad (100km) között határozottan jó út volt. De onnan Kolozsvárig (50km) kínszenvedés. (állítólag ellopták az alapanyagot, még most is pereskedik egy olasz cég) Nagyon lassan, 50-60 körüli tempóban tudtam autózni. Kolozsváron megkönnyebbült az autó, mível egy utassal és sok csomaggal kevesebb lett. Innen (100km)csak javult a burkolat minősége, 80-as környékén lehetett haladni. Marosvásárhelyen és Marosvásárhelytől Balavásárig szintén szörnyű állapotok fogadtak. (30 km) A városban a bevezető uton most kezdték felszedni a kockaköveket, amiket még a magyarok tettek le a bécsi döntés után. A kerülő uton pedig csak lyukak vannak. Visszafele el is határoztuk, hogy 15km-t rövidítünk az Ákosfalva-Nyárádtő rossz úttal. egy átlagos kép, átlagon aluli lyukkal!!!! ennél sokkal mélyebbek és naggyobbak vannak:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!