Keresés

Részletes keresés

Babetta 207 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16871
Kösz!Na megyek meg is csinálom:)
Előzmény: pedro210 (16869)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16870
Nekem a gumijai teccenek nagyon!
Előzmény: miko? (16844)
pedro210 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16869

Marha egyszerű a vizsgálata a tűszelepnek!

Karbi levesz, úszóház lekap, benzincső visszatesz, banyacsap kinyit.

Ha az úszót lassan emeled fel, el kell zárnia a tűszelepnek. Ha teljesen felnyomtad az úszót és még mindíg jön benya, akkor a tüszelep a ludas...

Előzmény: Babetta 207 (16868)
Babetta 207 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16868

Szevasztok!Ma inditanám a motrot,tekerem,tekerem elkezd elől a karbiból ömleni a benzin.Elzárom a csapot Tekerem, beindul,de nagyon füstöl,szinte okádja a füstöt.

Szerintetek mi lehet a baja?Szerintem a tűszelep ment tele kosszal mer az előző gazdája nem tett ráá benzinszűrőt.


A válaszokat várom,és köszönöm:)

tiger1342 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16867
Szia!

Énse felejtettem el, de szombaton mikor hazaértem, már bezárt a bolt, ahol az új dugattyút vettem volna, vasárnap meg már gyí vissza pestre. (Fúrni kell a hengert, meg gyűrűzni) Hengerem le van véve, raktam is fel képet anno, de a dugattyút még nem vettem le a hajtókarról.
Arra gondoltam, hogy teljes csapágyazás kéne, mégiscsak 28 éves csapágyakról beszélünk... Főtengő-csapágy az tutira, a többit addig nem veszem meg, míg meg nem bizonyosodunk a csere-érettséget illetően.
Dolgozni énis csak tiszta blokkal szoktam, a tisztítás az első. Mostani állapot szerint csak jún közepe táján esedékes a műtét, előtte még egyeztetünk. (a blokk még a vázban van, sajna nem jutottam hozzá a hétvégén)

Üdv!
Előzmény: miko? (16815)
pedro210 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16866

Amíg jól műkszik a gép ne törődj vele.

A lényeg, hogy a főtengelynél ne kotyogjon a hajtókar!

Úgy tudom, hogy a dugattyúnál egy minimális játék megengedett.

Csak gondolj bele abba, hogy amikor használod a gépet, a moci melegszik, és a dugattyú hőtágulása nagyobb a hengerénél!

Ha semmi mozgása nem lenne, hamar beragadna a moci.

Ha jó a kopressziód én nem cserélnék semmit sem.

Viszont megnézném, hogy a gyűrűk jók e és a gyűrűhoronyba nem rakódott e le korom. Lehet hogy érdemes kipucolni azt is...

Előzmény: Pista622 (16865)
Pista622 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16865
Csapszeggel párhuzamosan
pedro210 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16864

Hali!

 

Csodálkozni lehet, de a hengerfejnél nincs tömítés. :))

 

Az oldalirányú játék a csapszegre merőleges, vagy párhuzamos? Nem mindegy!

És mekkora az a kicsi?

Előzmény: Pista622 (16863)
Pista622 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16863
Leszedtem a Henger F-t,Kormos volt minden.. Csodálkoztam hogy nincs semmiféle tömítés. Viszont észrevettem, hogy van egy kis játéka a dugonak a hengerbe.Mármint oldal irányu.
Tóni bácsi Creative Commons License 2008.05.19 0 0 16862

Hát vazze ez magamtól eszembe nem jutott volna!

 

De jó, hogy szóltál!!!

 

:-)

Előzmény: subaaa (16853)
Pista622 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16861
Elfelejtettem mondani egy jo hírt:) Valószínű fényzés is lesz pár hét :P
Pista622 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16860
Kösz Skacok!
Holnap délelőtt hozzákezdek! Csak azért gondolom hogy koxos,mert a kipuff könyöknél 3-4 mm volt rajta....... Mehguzástol parázok meg ne szakadjon,Majd igyexem.
subaaa Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16859
Beelőzött miko? :D:D
subaaa Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16858

Én úgy tudom, hogy (207 esetében) négy darab 10-es anyacsavart kell pl. egy hosszabbított racsni segítségével lecsavarnod. Méghozzá átlós irányban kell haladnod. De lehet hogy most baromságot mondtam.

Azzal az elszántsággal vettem elő a másik babettámat a garázs mélyéről, hogy leszedjem a hengerfejet, és megnézzem a besült dugattyút, vagy hogy mi a helyzet egyáltalán a hengerben. De még egy utolsó próbát tettem, hogy atomerővel megpróbálom megforgatni a lendkereket......és sikerült. Pedáloztam néhány percet (a szomszédok hatalmas örömére), hogy járódjon a dugattyú. Azóta szépen forog a lendkerék, akadás nélkül. A lényeg ebből csak annyi, hogy továbbra sem szedtem le a hengerfejet, tehát csak tippelgetek, hogy hogyan kell, meg az itteni korábbi hozzászólásokra hagyatkozok.

Előzmény: Pista622 (16854)
miko? Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16857
10-es csőkulccsal.
Előzmény: Pista622 (16854)
miko? Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16856
1.hengerfejet csak hidegen szereljük
2.a levételnél is átlósan lazítunk a csavarokon
3.értelemszerűen a felszerelésnél is átlósan kell húzni a csavarokon 3-4 lépcsőben
5.véletlenül sem megtépni a csavarokat.
6.kb. 50 km után (ha lehült) ici-picit utána húzni
Előzmény: Pista622 (16855)
Pista622 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16855
Elnézést most láttam lentebb a linket.
Ha szabad kérdeznem miből,illetve honnan van ilyen leírása? Összerakásnál az összehuzatásra mire kell ügyelni nagyon?
Pista622 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16854
HY!
Olvasgatok és egy kérdés merült fel bennem.Mennyire nagy feladat levenni a HF-t?Takarítás céljából? Illetve mivel kell??
subaaa Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16853
Amikor már olyan jól működik a motor, hogy nincs rajta szerelnivaló, mert hibátlan az egész, akkor már csak egy dolgot tudsz csinálni. Fogsz egy tiszta rongyot, és végigtörölgeted. Hazudsz, ha azt mondod, hogy a tiédre még por sem rakódik :):)
Előzmény: Tóni bácsi (16850)
miko? Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16852
"Szóval mit tennél a helyemben?"

Régen akkor kellett puceválni a koksztól a motort,ha már zavarokat okozott, illetve az gondosabbja megcsinálta ezt pár ezrenként, ezzel elébe menve a problémáknak.

Azonban a mostani olajad miatt várhatóan már nem kerül újabb koksz réteg a régebbire, sőt az sem lehetetlen,hogy inkább a régi koksz is egyfajta öntisztuló folyamat révén elöbb-utóbb kiég,eltűnik a motorból.

Hogy mi tennék? Amit Te! Hozzá nem nyúlnék! :-)
Előzmény: Tóni bácsi (16850)
Tóni bácsi Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16851

Jaaaaaaa, persze az is van neki!!!

 

Kb. 18 N/m3

 

:DDD

Előzmény: subaaa (16849)
Tóni bácsi Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16850

Még valami:

 

Pajtikám!

 

Véleményed szerint a sok éves Arol használat miatt érdemesnek tartanád-e levenni a hengerfejet koksztalanítás céljából?

 

Mint mondottam, nem tapasztalok működési zavarokat, nincs kopogás, nincs öngyulladás, stb.

 

Azért kérdezem, mert nekem alapból az az "ars poeticam", hogy motort csak akkor bontok, ha nyomós okom van rá. Igaz, a hengerfej levétele még nem tartozik a komolyabb bontási kategóriába.

 

Szóval mit tennél a helyemben?

Előzmény: miko? (16838)
subaaa Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16849
Hiányoltam a szövegből az INTELLIGENS MOLEKULÁKAT!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Előzmény: Tóni bácsi (16848)
Tóni bácsi Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16848
Castrol Act>evo 2T 1 l Szintetikus technológiával gyártott kétütemű motorolaj A Castrol Act>evo2T magas teljesítményszintű szintetikus bázisú kétütemű motorolaj. Teljeskörű védelmet biztosít a motor kopásával szemben. Az adalékcsomag három fázisú hatásmechanizmusa tiszta motort garantál. Első lépésben hozzátapad az esetleg visszamaradt lerakódásokhoz, a második lépésben áthatol rajtuk, majd feloldja azokat.

A védelem a motor összes fontos részére kiterjed: a gyújtógyertya és a kipufogó is mentes marad a lerakódásoktól, így meghosszabbodik a gyújtógyertya élettartama és csökken a motor füstölése is.

A sokrétű és szigorú laboratóriumi tesztek igazolták a Castrol Act>evo2T előnyeit a hagyományos kétütemű motorolajokkal szemben. A tiszta égéstér, dugattyú, gyújtógyertya és kipufogórendszer új életre kelti a motort.

Hát én most ezt használom. Talán jobb mint az Arol! :)

 

Persze a papír ugye mindent kibír! :)

 

Kiváncsi leszek, hosszabb távon fogok-e érzékelni valami változást!

Előzmény: miko? (16838)
bab1 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16847
Egészen pontosan a 6000 ft-odat jelképezi : ) ! Ha kifejezetten igényes vagy, és szalonállapotú motorod van amihez hasonló tarcsi blokk kéne, talán nem érdekel.
Ha csak jól működő /mindíg indul mindíg megy/ motorban gondolkozol, akkor ajánlom, nincs szuperül felújítva amikre gondolsz, viszont nem kattog nem csörög, hanem indul és egyszerű babettahasználóként nekem nagyon szépen szól.
Előzmény: subaaa (16843)
miko? Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16846
szívesen
Előzmény: adika90 (16845)
adika90 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16845
köszi
Előzmény: miko? (16840)
miko? Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16844
Tényleg jó a színe,de nagyon ízlésesen néz ki az a rezós kipufogó.
Kíváncsi lennék mit tud vele a gép,illetve egyáltalán babettára lett-e méretezve,vagy csak valahonnan át lett emelve.
Előzmény: plero (16835)
subaaa Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16843

És ez a diszkont ár, ez mit jelképez?? Egyenlőre nem vagyok komoly vevő, csak játszogatok a gondolattal, hogy dejóislenne egy tartalék blokk, lévén hogy kettő bóbitám (207) is van.

És az hogy tuti jó blokk, az miről szól?? Cserélgetve a szimmeringek, új dugó meg gyűrű, vagy csak amolyan "nincs besülve, működikkk de kattogmegcsörög, viheted, csá."?????

Előzmény: bab1 (16842)
bab1 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 16842
Sziasztok ! Egy darabig akkor sunnyognom kell köztetek a Carrier Arol 2t- mmel : ) / '97-ből/ ! Mert azt bizony gyönyörűen elhasználom. Nos ma végleg áttértem - leszámolva a jikovval- a riga karbi univerzális használatára a működésének atombiztos volta miatt ! Jikovkedvelőknek ha szeretnék 2 karbit olcsón odaadok bennük több eredeti alkatraz . Végre mindíg minden motor működik : )) !
Ha esetleg valaki hiányt szenved van egy tuti jó blokkom 207-eshez diszkont áron,
pusz apróságok kicsi pízekért !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!