Hát én élőben nem láttam ilyen lámpát, ahhoz nem vagyok elég öreg. De a 344-es könyvben ehhez hasonlók vannak a régi Csepeleken. De nem tudom pont ilyen-e.
Egyébként én egy UE28-at újítok fel, van pár Pannoniám, és kacsintgatok egy ideje a Csepel autók felé, de egyenlőre anyagi korlátaim vannak sajna :( De ami késik nem múlik!
Egyébként már régóta fel szeretném venni veled a személyes kapcsolatot, majd írok egy mailt ha nem gond...
A narancssárga valamelyik Csepel oldal indexe volt.Ilyet hozott nekem Apukám 1970-be,és én nagy szorgalommal fel is szereltem a 150-es ,1968-as kiadású MZ. motorkerékpáromra hátra a sárvédő két oldalára.A másikrol ,ha ovális akkor mkp lámpa volt de ha kőr alakú akkor Gaz-Zil stb orosz tgk-ik lámpája volt hasonló.
Nem szeretnék vitát generálni, ezért csak halkan jegyzem meg, hogy egyik lámpának sincsen semmi köze a Csepel motorhoz, és a Pannoniához! Nyugodtan rá lehet kérdezni a "Pannonia motorkerékpárok" topicban.
Persze, mert a bulldog füle onnan ered( azt hiszem, hogy volt is MACk Bulldog fantázianevű kamion), és jobban bambulva valóban más, de arányaiban, megoldásaiban meghökkentően hasonló..
Egy másik kakukktojás a Tü-1 volt. Ami itt on topic a Csepel motor és alváz miatt, de a felépítmény nem Ikarus, hanem Labor MIM. Jó volt látni. 1975-ös, de ma is jó forma, nem túl régies. Kicsit koceka az igaz.A dísztárcsa meg a kapcsolói viszont az Ikaruszra hajaznak.A teherautós szekció.