Apuéban pont így halálozott el (digitklíma). Develooper kiszerelte, javítás után vissza és kész. Ha nem beázott, akkor postafordultával javít Budapesten ha kiszerelted, ha sürgős (hideg van ugye) akkor venni kell egyet, mese nincs.
Lehet nem a FET döglött meg, hanem "kiforrasztotta" magát, ez esetben rápöttyölhetsz, de csak tavaszig, akkor küldd fel egy javításra, mert valószínű a hűtőközeg már elfáradt benne és nyáron dögleni fog.
2004-es GSII-mben nem megy a ventilátor. Egyik napról a másikra, egyszercsak feltűnt, hogy nem fúj, semmi előzmény nem volt. (Céges Fordnál az ellenállás tönkremenetele többször is csak bizonyos fokozatok eltűnésével járt).
Tudtok hozzáértő szerelőt ajánlani Debrecenben vagy próbáljam inkább az ellenállást magam kibányászni? Légyszi segítsetek, szinte nulla fűtés van így, kölykök megfagynak hátul. :)
A hajtókarcsapágy cserét az olajteknő levételével meg lehet csinálni ugye? Jár egy hkcs csere (illetve a karter megbontása) kockázattal? Páran azt javasolják semmiképp ne nyúljak a motorhoz amíg nincs vele gond, de az itt elhangzott tapasztaltok alapján 192.000km-el 2004 1.5 dci (a gyengébb lóerős) motornál, úgy néz ki a holnapi olajcserével együtt ezt is megcsináltatom.
Kicsit félek tőle, mert a kocsi megy, mint az álom, de jobb félni, mint megijedni...
Annak szerintem semmi. Norvégiában is ki lehet engedni a kéziféket motorleálítás után, hogy ne fagyjon be éjjel.
Inkább az az előnye, hogy automatikusan - gázadásra - kiold. Tudtam volna nagyon értékelni az osztrák alpokban, amikor 40-valahány fokos emelkedőn araszolgattunk a szlovén határhoz, egy hülye meg mindig a seggemhez állt fél méterre. Amikor a harmincadik indulásnál "sikerült" hátracsúsznom, akkor meg fogta a fejét. Ezután hagyott 3 méteres távolságot.
Most a "helyben maradás" funkciot szeretem, mikor álló helyzetben picit a fékre lépek, majd felengedhetem a pedált, és nem gurulok se előre, se hátra. (ez a Scenic II-ben nincs)
Itt az alföld tengersík 'vidékin', ahol mi lakunk és legtöbbször közlekedünk (és innentől teljesen csak szubjektív a dolog :) ) csak ha szükséges volt akkor húztam be a kézi féket előző autóimnál is, legtöbbször csak 1-ben hagytam motorleállítás után, mert elég, itt úgy már bőven nem gurul el.
Engem nem annyira pozitívan lepett meg, hogy minden motorleállításkor behúz.
Persze ahol a terepviszonyok olyanok ott hasznos a féknek ez a tudása, de nálunk feleslegesen teszi folyamatosan ezt a technika. Ha szükséges akkor meg kézzel behúzom mint a legtöbb autónál. Berohadni tehát így sem fog, viszont feleslegesen sincs mozgatva.
Talán tovább bírja, de ehhez nem értek, csak bízom ilyen előnyében is az üzemmódnak :)
Igen, van, "skandináv üzemmódnak" hívják, és Clip-oel lehet aktiválni.
Köszönöm, steve-13!
Prímán működik a "skandináv üzemmódban" a kézifék.
Pozitív meglepetés, hogy a kioldás a kézi kiengedés mellett automatikus módban is működik, viszont behúzni csak csak amikor úgy gondolom, húzom be, nem minden motor leállításkor.
S3-ba biztos nem jo s2-be jonak kell lenni mikor vettem azt mondtak s2-3 ba is jo.
Nekem sikerult vegul S3 tukrot cserelni. kell neki egy masik 12 volt nem az ami mar fent van. az enyem meg nincs bekotve nem volt idom , azt mondtak kb masfel ora munka felvinni a megfelelo helyrol maga csere csak par perc ha tudod mit merrol kell nyomni, de ovatosan mert a szelvedo banhatja.
... egyébként ugyanott csak egy behozott Scenic van az enyémen kívül. (bazos.sk - a többi hirdetési oldalak csak dísznek vannak, eladni csak a bazoson lehet)
Megúnta a párom, már valami (jobbat) kisebbet szeretne :D
A legnagyobb itteni hirdetési oldalra utoljára direkt ár nélkül raktam fel. 180-an megnézték, két telhívás volt az árra. Az évjáratra sem voltak kíváncsiak. Ennyi.
Az ár nélküli hirdetéseket nem szokták felhívni. Sehol sem. Csoda, hogy volt két telefonod. Mondjuk azok kereskedők voltak, lefogadom.
Egyébként azért nem tudod eladni az autód, mert nem is akarod. Ha tényleg el akarnád adni, megtalálnád azt az árat, amiért elviszik. Mindig mondogatom: azonos típusú és évjáratú, hasonló futásteljesítményű autókat kilistázva az első egy-két legolcsóbb találat biztosan selejt, az utánuk következő három-négy-öt autó eladható. A további pár darabnak akkor van esélye, ha valamiben különlegesek: különlegesen kevés (igazolt!) kilométer, valamilyen különleges felszereltség (pl. Clio Initiale), esetleg nőcis autó esetén különleges szín. Az összes többi autó csak dísznek van a hirdetések között.
Mivel asszem nem ez a pénz fog hiányozni a világkörüli úthoz, a következőt tanácsolom. Tedd fel nagyon drágán. Mondjuk 20 ezerért.
A helyzet az, hogy a legtöbb embernek nem kell 1 darab felni. Viszont akinek kell, annak NAGYON kell, és három opciója van: vagy vesz egy teljes szett felnit használtan (kb 60-70e, mínusz amennyiért el tudja adni a hármat), vagy vesz egy darabot a márkaszervizben (listaáron kb 45 - 50.000 ft). Vagy pedig megveszi a tiédet, akár 20-ért is, mert más nem árul ilyet. És akkor még a 20 is olcsó a másik két opcióhoz képest.
(mint írtam lejjebb, itt nem kell a kutyának se. A legnagyobb itteni hirdetési oldalra utoljára direkt ár nélkül raktam fel. 180-an megnézték, két telhívás volt az árra. Az évjáratra sem voltak kíváncsiak. Ennyi.)