Állítólag egy idő után megtanulja újra az alapjáratot. Sokan írták, hogy akksicsere után 10 mp-ig gyújtásra kell tenni és csak utána indítani. Azt is több helyen láttam, hogy egyszer-kétszer el kell forgatni leszabályzásig (persze csak üzemmelegen). Vagy szervizben computerrel újrakalibrálják...
Jelentem ma vácig megnéztük az összes kereskedést és beleültem Micrába is.. hát amennyire oda voltam, annyira nem is szerettem bele, kivülről még mindig bejön, de az ülések olyan furák, annyira nem éreztem magaménak.. meg olcsónak találtam egy 2003-as, 1.2-es, klímás, kp-záras, e.ablakemelős, 100 ezer km, 990 ezerért, most volt műszakin is.
Az egyik kereskedésbe voltak elég jó kis swiftek nagyon rendes volt a srác is, kérdeztem h micra vagy swift egyértelműen a swiftet mondta, miszerint szervízigénytelen, megbízható.
Hát keresem, remélem tavaszra sikerül megtalálni az igazit :)
Köszi mindenkinek a segítséget, nasszer neked is a tippet!
...igen, igazad van.. de ha mégis, azt soha nem tudjuk meg... a nejemébe semmit sem szabad tenni, csak kistáska, és talán egy kosárka...neki is automata van, nagyon élvezi...ja, és természetesen barátnők...az fontos....
én meg oldjam meg a többit az enyémmel...parketta, karnis, néha valami szőnyeg, lécek, ez-az.....ez nem panasz, csak úgy morgok...
nagyon halványan, szinte már már alig hallahtóan próbáltam felhívni a Hölgy kérdező figyelmét az élet előre nem látható nehézségeire...a fiat képeinek láttán próbáltam diszkréten dícsérni a gyári hossztartó előnyeit...
de belátom, fuvarozni jobb egy kombi..a swift meg nem az... :-)
Mi többször voltunk 4-en Erdélyben már, általában nemileg vegyes felosztásban. Ha sikerült elérni, hogy senki ne bőrönbe pakoljon, akkor 10 napra simán befértünk. Szerintem ez nem kicsi. :-)
Egyébként meg az esetek 99%-ban 2-en utazunk, ez esetben akár előre is lehet hajtani a hátsó ülést, és egy mosógép is befér. :-)
Szerintem a zemberek többségének bőven megfelelő egy Swift méretű csomagtartó, hiába megy a fikázás, hogy milyen kicsi. Nyilván néha egy kicsit logisztikázni kell a pakolással, de az bőven belefér. Aki meg sok dolgot hurcolászik, esetleg nagycsaládos az meg nem Swiftet vesz, hanem mondjuk egy kombit, vagy egyterűt.
Mondjuk a magyar ember valahogy szeret nagy rakterű autót venni, még akkor is, ha csak egy évben egyszer, mondjuk a családi üdülésnél tudja igazán telepakolni az autót. Az év többi részében meg egyedül ücsörög a nagy hodályban.
Ja, meg az a kedvencem, amikor minden szarral telepakolják a csomagtartót "jó lesz az még" alapon (s most nem a vásárlásra gondolok). Pár hónapja Pesten a dugóban végignézhettem egy defektet kapott Corsa tulajt, ahogy az út szélén félreállva elkezd kipakolászni mindent a csomagtartóból, hogy hozzáférjen a pótkerékhez. Hát volt ott minden: pokróc, szerszámkészlet, rácsos pakolóakárni, még egy pokróc, napellenző, kistáska, nagytáska, vödör, még valami pokróc. Kb. eddig láttam, de még nem ért a végére. :)
A Swift meg tényleg cuki. Emlékszem, amikor 2005 legelején az első Swiftet láttam az utcán, akkor döbbenten jártam körbe és nem értettem, hogy hogyan gondolja a Suzuki, hogy egy ilyen kis cukorfalat autót majd tömegek vesznek meg. :) Elsőre nem is tetszett, aztán persze elkurvultam. :)
Persze kinek mi a fontos. Nem nagy a csomagtartója sem, de nekem az kb az utolsó helyen van, hogy mekkora, mert nem családi autónak veszem. Családi autónak valószínűleg nekem is kicsi lenne.
bocs, hogy közbekottyintok... én is így voltam a swifttel...milyen cuki...
aztán a wagon R után kiderült, hogy szállításilag mekkora szívás...persze nem azért veszünk ilyen cuki autót, hogy fuvarozzunk, de a gyárilag felszerelt tetőhossztartó, és egy vonóhorog néha aranyat ér...most lesz aki felhördül..persze, lehet ezek nélkül is kellemesen élni, csak néha hiányzik a tetőcsomitartó...az utólagos barkács az nem az igazi...
A linkelt autó utáni következő 2007-es Mistic felszerltségű Swift 400 ezer forinttal drágább: törött, koszos, lepukkant belterű, banki visszavett autó.
Érdemes vele foglalkozni, ha lelkes hobbiautószerelő vagy és a hétvégéket szereted az aknás garázsban, olajos overálban tölteni. :)
500-600 ezerrel a piaci ár alatt, négy kerekén háromféle dísztárcsa, mintha a jobb eleje nyomott lenne, saját bevallásuk szerint is szar a kuplung... Itt nincsenek csodák. Ez nem olyan, hogy valamit az egyik webáruházban megveszel olcsóbban, mert ott kisebb árréssel dolgoznak. Nem véletlenül adják ennyiért.
Szerintem, ha csak 800-900 ezret tudsz rászánni a vásárlásra, akkor inkább valamelyik másik márkát, modellt nézegesd, vagy max Swiftben egy 2005-ös GC felszerltségűt légkondi nélkül.
Nem baszogatásból, de ez az Árgép.hu-s taktika, hogy megveszem, amit a legolcsóbbra hoz ki a kereső, irdatlan szopáshoz fog vezetni.